Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

grasshopper nie znam. to tylko taki żart, pokazujący piękno rhinowego algorytmu eksportu nurbs > mesh. wymodelowana jest tylko fala

;)

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,2m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

test exteriora w.i.p.

w planie sa dwie wersje ... dzienna i nocna

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

depresyjny widok za oknem ktoś ma :) Wizka na razie surowa, czekam na więcej.

Napisano

polka dot wygląda dokładnie tak samo jak podział siatki przez radiosity aż mi się łezka w oku zakręciła;)

Napisano

siwy : Render prosto z vraya. Jeszcze duzo pracy przedemna ... musze wydobyc oswietlenie jeszcze + obrobka w AE (flary itd.) czyms to wybajerzyc musze ;)

Napisano

Lupin:Bardzo ładny i udany test.Może daj jakiś materiał na szybe ,żeby pokazały się jakieś refleksy.Kolorki przyjemne i wyjściowo dobre do obróbki w PS ;) Po świetle podejrzewam ,że na exponentialu,ale mogę się mylić ;)

 

pzdr.

Napisano

dzieki za komenty :)

trosiek : oswietlane Vray Sky + Vray Light'y w oknach, 3 Ies'y w srodku

Cornelius Scipio : fakt..zapomnialem o szybach:)..poprawie..CM to Reinhard

 

pozdro

Napisano

Model by indian

Materiały ja, testowałem. Jak ocenicie materiał skórzanego obicia? Muszę się jeszcze podćwiczyć bo jestem z lekka noobem vRayMtl'owym :) (Uwaga, skupiamy uwagę na materiał skóry i drewienka, resztę zostawmy tak w spokoju...)

longmantexlight.jpg

 

Niedługo będzie update bo zapomniałem że mam na kompie jeszcze poprawioną wersję modelu :)

Edytowane przez Camel

Napisano

wydaje mi sie, ze masz cos skopany fallof w slotach reflection. tak dziwnie cos to odbija

Napisano

Pewnie trzeba ustawić fresnela i zmnieszyć odbicie. Czekam na dalsze komentarze et opinie.

Będzie update. BTW, JohnZi, gdzie to skopane odbicie masz na myśli? Na skórze czy drewnie, bo podałem do oceny właśnie te 2 materiały, jak napisałem w poście wyżej.

 

Świeciłem hdrką i vray sun..

Edytowane przez Camel

Napisano

polka dot, wiadomka, ze świetne przejście miedzy wymiarami, nawet ze skopanym aa ;)

Napisano

Pokój nie jest jeszcze skończony, ale chciałem zobaczyć jak wygląda.

Jest mniej więcej tak:

roomgood.png

Napisano

exterior_02.jpg

kolejny test ... juz z odrobina postpro

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

no i ja tez testuje sobie, bawie się sobie itp itd

 

włoski to maxowy hair&fur, oczywiście również wip.

 

livingroom28bbbbb.jpg

Napisano

Pionier- swietny dywan i super kolorki ! Te poduchy mogles jednak poprawic ziomm ;)

hiroo- fajnie wyszlo, ale te lampy troszke inaczej wygladaja.

Bonifatz- aj, nie wiem ale nie ladnie wyszlo, widzialem twoje lepsze renderki kolego ;)

Pozdro !

Napisano

spoko piterku, poduszki oczywiście będą poprawione ;) dzięki za komenta. :)

Napisano

Bonifatz-zrób jakieś donice takie murowane czy coś w tym stylu i wsadź w nie te krzewy bo to wygląda jakby na kamieniach rosły, dodatkowo te kamienie za duże, murek w oddali nieproporcjonalnie łączy się z kolejnym, ten pomysł połączenia parkietu prosto z kamieniami tez mi się nie widzi ale to testy to wiadomo...

Napisano

Nie sądzę żeby były za duże. Tutaj refka z której to robiłem.

 

ACFFF8.jpg

 

exterior_comp.jpg

a tu już finał... komentarze mile widziane.

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

szybko rosną te drzewa na horyzoncie Bonifatz :)

 

(i szybko je wycinają)

 

Najbardziej podoba mi się wieczorny (pomijając ten niebieskawy halogenik z lewej strony)

 

W nocnym metal na dachu troche za bardzo niebo odbija.

Napisano
szybko rosną te drzewa na horyzoncie Bonifatz :)

[...]

W nocnym metal na dachu troche za bardzo niebo odbija.

 

Loki -> 1 obrazek to referka... heheh o_0

Napisano
Loki -> 1 obazek to referka ... heheheh... haahaha o_0

 

BUSTED!

 

no tak to jest jak się nie czyta postów tylko odpisuje od razu...

 

a swoją drogą, to już pewien wyznacznik poziomu jaki ludzie tu prezentują.

Napisano

Pionier - super Ci to drewno wyszło

 

testowy renderek małego gabinetu:

ab373d6eff8af71a.jpg

Napisano

Pionix: jakąś lekką aberację rzuciłeś na to, bo coś ta podłoga mało ostra?

 

Pionier: Uh, no faktycznie drewienko ładne. Rzuciłbyś parametrami reflect czy to jakiś specular?

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

Bonifatz teraz już wiem dlaczego to nie wygląda tak porywająco - po prostu referka nie jest szałowa ;) Ale kamyczki są super, podoba mi się też oświetlenie. No i drzewa w tle zmieniają się wraz z porą dnia - bajer! ;)

Napisano

hehe bo ten dom jest na turnteble'u ;)

Teraz zaczynam coś bardziej przyjaznego dla oka.

Dzięki za komenta!

Napisano

Bonifatz, mówiąc z pozzytywnej strony, bez zjeżdżania, dzienne ujęcie jest naprawdę przyjemne. Patrząc ogólnie, "bez czepiania" sprawia mi nieco idylliczne wrażenie. A ja idyllę kocham ;)

Wyraźnie się postarałeś, ale czy mógłbyś trochę sun'a przestawić? :p I trochę za ciemno w cieniu..

Napisano

Pierwsze testy modelowanej trawy - 200tys poly. Jak ją dopracuje bedą mlecze, kwiatki itd. Tworze na potrzeby dużych obszarów wokoło terminalu lotniczego.

 

0001do.jpg

 

 

000vo.jpg

Napisano
|Intel C2Q 2,5Ghz @ 3,2 Ghz| 4GB DDR 2 800Mhz| Asus Radeon HD 4850 |

 

Nvidia musisz mi kiedyś zdradzić jak chcesz to zrobić. ;)

 

Poza tym przyciemniłbym shadery.

Napisano

Pressenter: Lol :) Nie będę dawał modelowanej na dalekie ujęcia ;) Ale będzie sporo "z przyczajki" a wtedy disp nie daje rady :)

 

Przyciemnić mówisz hmmm, pewnie masz racje. To wogle takie 1 co mi max wypluł, wstyd pokazywać, no ale może przynajmniej od początku złapie dobry kierunek. Ideałem jest praca JunioraR (4 pory roku).

Napisano

ode mnie kolejny wipek,

 

w sumie zostało już tylko dodanie pierdol, dokończenie dywanu i chyba tyle.

 

fragment w hi-res

 

livingroom31copyend.jpg

 

pressenter, to o co Ci chodzi to specular :P

 

dzięki za opinie!

 

pozdr.

Edytowane przez Pionier

Napisano

Pionier piękne światełko, możesz zdradzić nazwę tych krzesełek

Napisano

Długo myślałem, czy wrzucać tutaj obrazek, czy nie, ale w pierwszym poście jest napisane, że można wrzucać rendery robione dla zabawy, więc co mi tam. W sumie to taki zabawowo-próbny. ustawiałem wszystko według tutka DT o mustangu i chciałem zobaczyć jak to wyjdzie. Samochód nie był modelowany tak jak w tutku, tylko metodą którą się uczę czyli lowpoly->ms1->i dalej modelowanie. Wrzucam mustanga, bo przy audi które było w wipie miałem z tylu źle siatkę przed ms i się wszystko popsuło. Samochód jeszcze nie jest gotowy. Muszę poprawić to i owo. A teraz do rzeczy. Ford Mustang wersja Pokemon. Nie wiem, czemu akurat pokemony. Tak jakoś mi odwaliło. Renderowane w mentalu jakieś 10 minut.

 

pokemon.jpg

 

Jak wam się podoba? :)

Napisano

Indian: jest kilka podobnych do tego, najbliższy to chyba "Lineal" z Andreu World, ale dokładnie taki to, nie jestem pewien, ale chyba nie istnieje. ;)

 

Kubajaniak: Make it go away! Get it out of my head! :|

Napisano

michasEK4 to ujęcie znad fotela skutecznie sprawia że mam wrażenie że ten stół ma dziwny kształt (oparcia fotela go zasłaniają)

Napisano

Nvidia - powodzenia z trawką choć ja poszedłbym łatwiejszą drogą

Pionier - podoba się choć bardzo klapnięte te włosy w dywaniku

Napisano

Testuje pory roku i lepię bałwany... jeszcze mi jesień została, a w "zimie" muszę pododawać jeszcze na żywopłotach i parapetach śnieg... wiem coś mapowanie kamieni mi się popsuło, ale pracuje nad tym.

allu.jpg

Napisano

Abell: Przede wszystkim śnieg jest za mocno chropowaty (mam na myśli dziwne grudki), a cieniowanie zbyt niebieskawe, co nie pasuje do rzeczywistego zimowego klimatu. Mimo to wyszło Ci bardzo, bardzo ładnie. W miarę może się podobać.

Napisano

Dawno nie robilem viz... Takie tam na szybko, za malo na galerie wiec pakuje tutaj :)

 

viz01.jpg

 

Mental Ray

Edytowane przez MF

Napisano

MF szkoda że trochę mała rozdziałka, ale... miazga :)

Napisano

MF - wiz super ale ... te szafki nad kominkiem są beznadziejne. w łazience sporo ostrych krawędzie światła/odbicia, dziwnie to wygląda. poza tym gicior, skóra rzeczywiście fajna.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.