Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Lupin:Bardzo ładny i udany test.Może daj jakiś materiał na szybe ,żeby pokazały się jakieś refleksy.Kolorki przyjemne i wyjściowo dobre do obróbki w PS ;) Po świetle podejrzewam ,że na exponentialu,ale mogę się mylić ;)

 

pzdr.

Napisano

dzieki za komenty :)

trosiek : oswietlane Vray Sky + Vray Light'y w oknach, 3 Ies'y w srodku

Cornelius Scipio : fakt..zapomnialem o szybach:)..poprawie..CM to Reinhard

 

pozdro

Napisano (edytowane)

Model by indian

Materiały ja, testowałem. Jak ocenicie materiał skórzanego obicia? Muszę się jeszcze podćwiczyć bo jestem z lekka noobem vRayMtl'owym :) (Uwaga, skupiamy uwagę na materiał skóry i drewienka, resztę zostawmy tak w spokoju...)

longmantexlight.jpg

 

Niedługo będzie update bo zapomniałem że mam na kompie jeszcze poprawioną wersję modelu :)

Edytowane przez Camel
Napisano (edytowane)

Pewnie trzeba ustawić fresnela i zmnieszyć odbicie. Czekam na dalsze komentarze et opinie.

Będzie update. BTW, JohnZi, gdzie to skopane odbicie masz na myśli? Na skórze czy drewnie, bo podałem do oceny właśnie te 2 materiały, jak napisałem w poście wyżej.

 

Świeciłem hdrką i vray sun..

Edytowane przez Camel
Napisano

Pionier- swietny dywan i super kolorki ! Te poduchy mogles jednak poprawic ziomm ;)

hiroo- fajnie wyszlo, ale te lampy troszke inaczej wygladaja.

Bonifatz- aj, nie wiem ale nie ladnie wyszlo, widzialem twoje lepsze renderki kolego ;)

Pozdro !

Napisano

Bonifatz-zrób jakieś donice takie murowane czy coś w tym stylu i wsadź w nie te krzewy bo to wygląda jakby na kamieniach rosły, dodatkowo te kamienie za duże, murek w oddali nieproporcjonalnie łączy się z kolejnym, ten pomysł połączenia parkietu prosto z kamieniami tez mi się nie widzi ale to testy to wiadomo...

Napisano (edytowane)

Nie sądzę żeby były za duże. Tutaj refka z której to robiłem.

 

ACFFF8.jpg

 

exterior_comp.jpg

a tu już finał... komentarze mile widziane.

Edytowane przez Bonifatz
Napisano

szybko rosną te drzewa na horyzoncie Bonifatz :)

 

(i szybko je wycinają)

 

Najbardziej podoba mi się wieczorny (pomijając ten niebieskawy halogenik z lewej strony)

 

W nocnym metal na dachu troche za bardzo niebo odbija.

Napisano
szybko rosną te drzewa na horyzoncie Bonifatz :)

[...]

W nocnym metal na dachu troche za bardzo niebo odbija.

 

Loki -> 1 obrazek to referka... heheh o_0

Napisano
Loki -> 1 obazek to referka ... heheheh... haahaha o_0

 

BUSTED!

 

no tak to jest jak się nie czyta postów tylko odpisuje od razu...

 

a swoją drogą, to już pewien wyznacznik poziomu jaki ludzie tu prezentują.

Napisano

Pionix: jakąś lekką aberację rzuciłeś na to, bo coś ta podłoga mało ostra?

 

Pionier: Uh, no faktycznie drewienko ładne. Rzuciłbyś parametrami reflect czy to jakiś specular?

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

Bonifatz teraz już wiem dlaczego to nie wygląda tak porywająco - po prostu referka nie jest szałowa ;) Ale kamyczki są super, podoba mi się też oświetlenie. No i drzewa w tle zmieniają się wraz z porą dnia - bajer! ;)

Napisano

Bonifatz, mówiąc z pozzytywnej strony, bez zjeżdżania, dzienne ujęcie jest naprawdę przyjemne. Patrząc ogólnie, "bez czepiania" sprawia mi nieco idylliczne wrażenie. A ja idyllę kocham ;)

Wyraźnie się postarałeś, ale czy mógłbyś trochę sun'a przestawić? :p I trochę za ciemno w cieniu..

Napisano

Pierwsze testy modelowanej trawy - 200tys poly. Jak ją dopracuje bedą mlecze, kwiatki itd. Tworze na potrzeby dużych obszarów wokoło terminalu lotniczego.

 

0001do.jpg

 

 

000vo.jpg

Napisano

Pressenter: Lol :) Nie będę dawał modelowanej na dalekie ujęcia ;) Ale będzie sporo "z przyczajki" a wtedy disp nie daje rady :)

 

Przyciemnić mówisz hmmm, pewnie masz racje. To wogle takie 1 co mi max wypluł, wstyd pokazywać, no ale może przynajmniej od początku złapie dobry kierunek. Ideałem jest praca JunioraR (4 pory roku).

Napisano (edytowane)

ode mnie kolejny wipek,

 

w sumie zostało już tylko dodanie pierdol, dokończenie dywanu i chyba tyle.

 

fragment w hi-res

 

livingroom31copyend.jpg

 

pressenter, to o co Ci chodzi to specular :P

 

dzięki za opinie!

 

pozdr.

Edytowane przez Pionier
Napisano

Długo myślałem, czy wrzucać tutaj obrazek, czy nie, ale w pierwszym poście jest napisane, że można wrzucać rendery robione dla zabawy, więc co mi tam. W sumie to taki zabawowo-próbny. ustawiałem wszystko według tutka DT o mustangu i chciałem zobaczyć jak to wyjdzie. Samochód nie był modelowany tak jak w tutku, tylko metodą którą się uczę czyli lowpoly->ms1->i dalej modelowanie. Wrzucam mustanga, bo przy audi które było w wipie miałem z tylu źle siatkę przed ms i się wszystko popsuło. Samochód jeszcze nie jest gotowy. Muszę poprawić to i owo. A teraz do rzeczy. Ford Mustang wersja Pokemon. Nie wiem, czemu akurat pokemony. Tak jakoś mi odwaliło. Renderowane w mentalu jakieś 10 minut.

 

pokemon.jpg

 

Jak wam się podoba? :)

Napisano

Indian: jest kilka podobnych do tego, najbliższy to chyba "Lineal" z Andreu World, ale dokładnie taki to, nie jestem pewien, ale chyba nie istnieje. ;)

 

Kubajaniak: Make it go away! Get it out of my head! :|

Napisano

Testuje pory roku i lepię bałwany... jeszcze mi jesień została, a w "zimie" muszę pododawać jeszcze na żywopłotach i parapetach śnieg... wiem coś mapowanie kamieni mi się popsuło, ale pracuje nad tym.

allu.jpg

Napisano

Abell: Przede wszystkim śnieg jest za mocno chropowaty (mam na myśli dziwne grudki), a cieniowanie zbyt niebieskawe, co nie pasuje do rzeczywistego zimowego klimatu. Mimo to wyszło Ci bardzo, bardzo ładnie. W miarę może się podobać.

Napisano (edytowane)

Dawno nie robilem viz... Takie tam na szybko, za malo na galerie wiec pakuje tutaj :)

 

viz01.jpg

 

Mental Ray

Edytowane przez MF
Napisano

MF - wiz super ale ... te szafki nad kominkiem są beznadziejne. w łazience sporo ostrych krawędzie światła/odbicia, dziwnie to wygląda. poza tym gicior, skóra rzeczywiście fajna.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności