polka dot Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 grasshopper nie znam. to tylko taki żart, pokazujący piękno rhinowego algorytmu eksportu nurbs > mesh. wymodelowana jest tylko fala ;)
Bonifatz Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 (edytowane) test exteriora w.i.p. w planie sa dwie wersje ... dzienna i nocna Edytowane 2 Październik 2009 przez Bonifatz
siwy Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 depresyjny widok za oknem ktoś ma :) Wizka na razie surowa, czekam na więcej.
pionix Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 polka dot wygląda dokładnie tak samo jak podział siatki przez radiosity aż mi się łezka w oku zakręciła;)
Bonifatz Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 siwy : Render prosto z vraya. Jeszcze duzo pracy przedemna ... musze wydobyc oswietlenie jeszcze + obrobka w AE (flary itd.) czyms to wybajerzyc musze ;)
trosiek Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 lupin - podoba mi się:) zdradziłbyś jak to oświetlałes?
Gość Cornelius Scipio Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Lupin:Bardzo ładny i udany test.Może daj jakiś materiał na szybe ,żeby pokazały się jakieś refleksy.Kolorki przyjemne i wyjściowo dobre do obróbki w PS ;) Po świetle podejrzewam ,że na exponentialu,ale mogę się mylić ;) pzdr.
lupin Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 dzieki za komenty :) trosiek : oswietlane Vray Sky + Vray Light'y w oknach, 3 Ies'y w srodku Cornelius Scipio : fakt..zapomnialem o szybach:)..poprawie..CM to Reinhard pozdro
pressenter Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 lupin: Ładne światełko, troszkę może zbyt matowe to wszystko, ale ogólnie bardzo fajnie.
Camel Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 (edytowane) Model by indian Materiały ja, testowałem. Jak ocenicie materiał skórzanego obicia? Muszę się jeszcze podćwiczyć bo jestem z lekka noobem vRayMtl'owym :) (Uwaga, skupiamy uwagę na materiał skóry i drewienka, resztę zostawmy tak w spokoju...) Niedługo będzie update bo zapomniałem że mam na kompie jeszcze poprawioną wersję modelu :) Edytowane 2 Październik 2009 przez Camel
JohnZi Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 wydaje mi sie, ze masz cos skopany fallof w slotach reflection. tak dziwnie cos to odbija
Camel Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 (edytowane) Pewnie trzeba ustawić fresnela i zmnieszyć odbicie. Czekam na dalsze komentarze et opinie. Będzie update. BTW, JohnZi, gdzie to skopane odbicie masz na myśli? Na skórze czy drewnie, bo podałem do oceny właśnie te 2 materiały, jak napisałem w poście wyżej. Świeciłem hdrką i vray sun.. Edytowane 2 Październik 2009 przez Camel
Bielik93 Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 No to wlasnie te drewno cos do mnie nie przemawia jakos malo realne.
JunioR Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 polka dot, wiadomka, ze świetne przejście miedzy wymiarami, nawet ze skopanym aa ;)
michasEK4 Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Pokój nie jest jeszcze skończony, ale chciałem zobaczyć jak wygląda. Jest mniej więcej tak:
Bonifatz Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 (edytowane) kolejny test ... juz z odrobina postpro Edytowane 2 Październik 2009 przez Bonifatz
Pionier Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 no i ja tez testuje sobie, bawie się sobie itp itd włoski to maxowy hair&fur, oczywiście również wip.
hcpiter Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Pionier- swietny dywan i super kolorki ! Te poduchy mogles jednak poprawic ziomm ;) hiroo- fajnie wyszlo, ale te lampy troszke inaczej wygladaja. Bonifatz- aj, nie wiem ale nie ladnie wyszlo, widzialem twoje lepsze renderki kolego ;) Pozdro !
Pionier Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 spoko piterku, poduszki oczywiście będą poprawione ;) dzięki za komenta. :)
bbandi Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Bonifatz-zrób jakieś donice takie murowane czy coś w tym stylu i wsadź w nie te krzewy bo to wygląda jakby na kamieniach rosły, dodatkowo te kamienie za duże, murek w oddali nieproporcjonalnie łączy się z kolejnym, ten pomysł połączenia parkietu prosto z kamieniami tez mi się nie widzi ale to testy to wiadomo...
Bonifatz Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 (edytowane) Nie sądzę żeby były za duże. Tutaj refka z której to robiłem. a tu już finał... komentarze mile widziane. Edytowane 3 Październik 2009 przez Bonifatz
michasEK4 Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Słoneczny render podoba mi się najbardziej. Jak robione były kamienie ??
Loki Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 szybko rosną te drzewa na horyzoncie Bonifatz :) (i szybko je wycinają) Najbardziej podoba mi się wieczorny (pomijając ten niebieskawy halogenik z lewej strony) W nocnym metal na dachu troche za bardzo niebo odbija.
Nowi Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 szybko rosną te drzewa na horyzoncie Bonifatz :) [...] W nocnym metal na dachu troche za bardzo niebo odbija. Loki -> 1 obrazek to referka... heheh o_0
Loki Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Loki -> 1 obazek to referka ... heheheh... haahaha o_0 BUSTED! no tak to jest jak się nie czyta postów tylko odpisuje od razu... a swoją drogą, to już pewien wyznacznik poziomu jaki ludzie tu prezentują.
pionix Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Pionier - super Ci to drewno wyszło testowy renderek małego gabinetu:
pressenter Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Pionix: jakąś lekką aberację rzuciłeś na to, bo coś ta podłoga mało ostra? Pionier: Uh, no faktycznie drewienko ładne. Rzuciłbyś parametrami reflect czy to jakiś specular? Pozdrawiam Szymon
pionix Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Wrzuciłem ale już wywaliłem bo mi się nie podobało ;)
Razer Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Bonifatz teraz już wiem dlaczego to nie wygląda tak porywająco - po prostu referka nie jest szałowa ;) Ale kamyczki są super, podoba mi się też oświetlenie. No i drzewa w tle zmieniają się wraz z porą dnia - bajer! ;)
Bonifatz Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 hehe bo ten dom jest na turnteble'u ;) Teraz zaczynam coś bardziej przyjaznego dla oka. Dzięki za komenta!
Camel Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Bonifatz, mówiąc z pozzytywnej strony, bez zjeżdżania, dzienne ujęcie jest naprawdę przyjemne. Patrząc ogólnie, "bez czepiania" sprawia mi nieco idylliczne wrażenie. A ja idyllę kocham ;) Wyraźnie się postarałeś, ale czy mógłbyś trochę sun'a przestawić? :p I trochę za ciemno w cieniu..
NV Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Pierwsze testy modelowanej trawy - 200tys poly. Jak ją dopracuje bedą mlecze, kwiatki itd. Tworze na potrzeby dużych obszarów wokoło terminalu lotniczego.
pressenter Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 |Intel C2Q 2,5Ghz @ 3,2 Ghz| 4GB DDR 2 800Mhz| Asus Radeon HD 4850 | Nvidia musisz mi kiedyś zdradzić jak chcesz to zrobić. ;) Poza tym przyciemniłbym shadery.
NV Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Pressenter: Lol :) Nie będę dawał modelowanej na dalekie ujęcia ;) Ale będzie sporo "z przyczajki" a wtedy disp nie daje rady :) Przyciemnić mówisz hmmm, pewnie masz racje. To wogle takie 1 co mi max wypluł, wstyd pokazywać, no ale może przynajmniej od początku złapie dobry kierunek. Ideałem jest praca JunioraR (4 pory roku).
Pionier Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 (edytowane) ode mnie kolejny wipek, w sumie zostało już tylko dodanie pierdol, dokończenie dywanu i chyba tyle. fragment w hi-res pressenter, to o co Ci chodzi to specular :P dzięki za opinie! pozdr. Edytowane 4 Październik 2009 przez Pionier
indian Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 Pionier piękne światełko, możesz zdradzić nazwę tych krzesełek
Kubajaniak Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 Długo myślałem, czy wrzucać tutaj obrazek, czy nie, ale w pierwszym poście jest napisane, że można wrzucać rendery robione dla zabawy, więc co mi tam. W sumie to taki zabawowo-próbny. ustawiałem wszystko według tutka DT o mustangu i chciałem zobaczyć jak to wyjdzie. Samochód nie był modelowany tak jak w tutku, tylko metodą którą się uczę czyli lowpoly->ms1->i dalej modelowanie. Wrzucam mustanga, bo przy audi które było w wipie miałem z tylu źle siatkę przed ms i się wszystko popsuło. Samochód jeszcze nie jest gotowy. Muszę poprawić to i owo. A teraz do rzeczy. Ford Mustang wersja Pokemon. Nie wiem, czemu akurat pokemony. Tak jakoś mi odwaliło. Renderowane w mentalu jakieś 10 minut. Jak wam się podoba? :)
pressenter Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 Indian: jest kilka podobnych do tego, najbliższy to chyba "Lineal" z Andreu World, ale dokładnie taki to, nie jestem pewien, ale chyba nie istnieje. ;) Kubajaniak: Make it go away! Get it out of my head! :|
kamil.ochel Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 michasEK4 to ujęcie znad fotela skutecznie sprawia że mam wrażenie że ten stół ma dziwny kształt (oparcia fotela go zasłaniają)
Tores Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Nvidia - powodzenia z trawką choć ja poszedłbym łatwiejszą drogą Pionier - podoba się choć bardzo klapnięte te włosy w dywaniku
Abell Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Testuje pory roku i lepię bałwany... jeszcze mi jesień została, a w "zimie" muszę pododawać jeszcze na żywopłotach i parapetach śnieg... wiem coś mapowanie kamieni mi się popsuło, ale pracuje nad tym.
Camel Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Abell: Przede wszystkim śnieg jest za mocno chropowaty (mam na myśli dziwne grudki), a cieniowanie zbyt niebieskawe, co nie pasuje do rzeczywistego zimowego klimatu. Mimo to wyszło Ci bardzo, bardzo ładnie. W miarę może się podobać.
MF Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 (edytowane) Dawno nie robilem viz... Takie tam na szybko, za malo na galerie wiec pakuje tutaj :) Mental Ray Edytowane 6 Październik 2009 przez MF
Bonifatz Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 prawda! skóra uratowała ten redner :D
Razer Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 MF szkoda że trochę mała rozdziałka, ale... miazga :)
siwy Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 MF - wiz super ale ... te szafki nad kominkiem są beznadziejne. w łazience sporo ostrych krawędzie światła/odbicia, dziwnie to wygląda. poza tym gicior, skóra rzeczywiście fajna.
Rekomendowane odpowiedzi