Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

SWRSC - popatrz jaką siłę rażenia ma Twoja ramka ;) Indian już zgapił i zaczął dawać ramki do krzeseł, mam nadzieję że to nie Twoja i że monitor Indiana ocalał, choć nie można mu odmówić umiaru jego rameczka jest mniejsza niż Twoja.

 

a tak na marginesie to czym świeciłeś tą ramkę ? jakieś QMC ? czy IRR ? muszę powiedzieć że samakowicie wyszła, choć trochę jej potęga przygniata samą istotę prezentacji i wzrok całkowicie skupia się na ramce a nie na centralnie umieszczonym produkcie.

 

walczę z pokusą aby nie namalować sobie takiej ramki mazakiem na lustrze, myślisz, że lustro pęknie jak skopiuję ją piksel po pikselku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedne test studia, tym razem z czarnym podłożem. Przypominam że czarna ramka to niepowtarzalne arcydzieło.

 

sniezkaopakowaniefin.jpg

Najlepsza praca wykonana przez ciebie jakom widziałem..Od czasów..Odległych:)

PETARDA.!!!!!Super!!

HC - ty i bracki to zawsze faworyci moi, zamiast nogi chromowanej zrobiłbym czarną matową stal…, ale to kwestia gustu:) i tak pełna profesa.

Edytowane przez arch515
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem ciekaw, czy masz jakiś tajny patent na sztukaterię ;> Ostatnio sporo się z tym męczę, a że rendery są potrzebne szybko i raczej poglądowo to działam na samym IRR na bardzo niskich setach i z duzą interpolacją. W ten sposób detale są pomijane i nie ma baboli.

Ale wysokiej jakości chyba nie da się uzyskać na samym Irradiance Map, musi pomóc DMC ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arch115- dzieki ziomek, z czarna noga dobry pomysl :)

kozioo- no wlasnie, przy sztukateriach zawsze mialem problemy z babolami, troszke podrecony IRR pomogl, chociaz scenka nie byla liczona na jakis tam wysokich setach tymbardziej ze czas tego renderka nie przekroczyl godziny :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwile nie być obecnym na forum a zaraz nawrzucacie tu tyle fajnych rzeczy...

 

hcpiter - znowu referke wrzuciłeś ;)

SWRSC - ależ przyjemnie ostro! wychadzą Ci te rendery.

Eden-3d - mapowanie drewna na nogach bym poprawił a skórka git.

indian - schludnie Ci to wychodzi. Metal miejscami zbyt matowy.

 

Co do poprzedniego renderu to te warpowe samochody mają za zadanie maskować ten kawał szarego placka zamiast ulicy bo niestety zabrakło klientowi funduszy na asfalt ;)

 

i bezramkowywłasnoręczniewydzierganybrukotest:

f502785d65c7290c.jpg

Edytowane przez pionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00520f.jpg

 

0,5mln poly

czas: 1-2min.

vray 1.5

 

Kolejny test trawy. Tym razem już bardziej poważnie.

Mam mały problem. Gdy dam trawę w proxy (kilkanaście proxy obiektów ) render na samym początku bardzo zwalnia (30% wykorzystanie CPU) potem dostaje kopa. Gdy tych proxy jest x razy więcej to użycie procesora się zmniejsza jeszcze bardziej i zanim dostanie tego ":kopa" trzeba czekać nawet 2h! to normalne? Dla przykładu ta trawa jest bez proxy ale widok strasznie zamula :( za to render oczywiście dużo szybszy. Niestety przy 4GB ramu proxy będzie konieczne pewnie powyżej 4-5mln poly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix - dziękuję, to akurat jedno z moich dzieci, więc tym łatwiej było mi to odwzorować w 3d, a kostka bardzo fajna, no i oświetlenie całości bardzo ładne :)

 

tomek1212m - podoba mi się, tylko odnoszę wrażenie że to oparcie jest chyba zbyt wysokie, albo ogólnie sofa zbyt krótka, a tak to git :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Te puchy to cylinder i dwa torusy,

 

No może nie do końca, odwzorowana jest co do milimetra i ma zupełnie inne przeznaczenie niż ten render :)

 

77520194.jpg

 

03max.jpg

 

02max.jpg

 

ale faktem jest, że ciężką sprawą nie była.

Edytowane przez SWRSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

halset zawsze mi się podobają takie makietkowe domki, ale przydało by się ulepszyć jakoś otoczenie, np na stół dać wyraźnego bumpa albo reflections.

 

SWRSC no, fajne te puchy, teraz tylko czekać aż zrobisz render gdzie będzie 65536 różnokolorowych puszek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

studio to hdrka ze studyjnym oświetleniem - jak z resztą widać w kuli. Ona stoi tam nie przypadkowo, bo dzięki temu łatwiej było zjarzyć jak hdrka się obróciła albo co. Z przodu ciemny box dla ciemniejszy odbić.

 

edit: coś takiego znalazłem - http://www.happy-digital.com/autograss moze nie widzieliście jeszcze tego i może się spodoba. Nie testowałem jakby co

Edytowane przez trosiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornelius Scipio

Pressenter: Bardzo ładne światełko.Weź to fioletowe "coś" z pierwszego planu wywal! Chyba troszkę pojechałeś z sharpenem,bo aż białe krawędzie wychodzą ;)

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MF młody jeszcze jest. Jeszcze nie wie, że nie liczy się rozmiar ramki ;) ale roślinki wypaśne pewnie nadworny ogrodnik max3d.pl zadrżał i już stuka pompki i brzuszki przed zbliżającą się konfrontacją.

 

SWRSC super fajowe te puszeczki, ciekawe jakby wyszły metodą pressa ;) z tymi torusami, pewnie jak pieczarki.

 

Trosiek , super kółko, patent z kulką też git, sam tak ustawiam HDRki ale jestem skąpy to się nie podzieliłem pomysłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności