hcpiter Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Czesc pionix- render bardzo fajny dla oka. Dzieki za komentarze do ostatniego renderka, jezeli chodzi o sciane kamienna, pomysl z pewnego katalogu :) Dzisiaj kolejny interior: Pozdrawiam
zdeno Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 SWRSC - popatrz jaką siłę rażenia ma Twoja ramka ;) Indian już zgapił i zaczął dawać ramki do krzeseł, mam nadzieję że to nie Twoja i że monitor Indiana ocalał, choć nie można mu odmówić umiaru jego rameczka jest mniejsza niż Twoja. a tak na marginesie to czym świeciłeś tą ramkę ? jakieś QMC ? czy IRR ? muszę powiedzieć że samakowicie wyszła, choć trochę jej potęga przygniata samą istotę prezentacji i wzrok całkowicie skupia się na ramce a nie na centralnie umieszczonym produkcie. walczę z pokusą aby nie namalować sobie takiej ramki mazakiem na lustrze, myślisz, że lustro pęknie jak skopiuję ją piksel po pikselku?
kozioo Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Śliczny shading piter ;) IRR+detail enh?
!Ewert Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 hc i Swrsc, daliście czadu :) choć hc ma gorszą ramkę ;)
JunioR Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 o co kaman z ta ramka ? p.s Piter- no no, bardzo ładnie się na to patrzy, shadey świetne !
Bacry Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Taki sobie test przyrządu. p.s. Niestety nie dorobiłem się jeszcze ramki :(
SWRSC Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 co z tego że kupujecie sobie te podróbki na allegro. Każdy wie, że jedyną, unikatową ramkę mam ja. Ośmieszacie się tylko! hcpiter: fajny kominek, ale szkoda że render nie ma lekkiego dofa - wyszłoby realistyczniej.
Eden-3d Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 (edytowane) Takie tam testy se Edytowane 10 Październik 2009 przez Eden-3d
hcpiter Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 dziekuje wszystkim. kozioo- tak, dokladnie, IRR+LC i detail enhancement. !Ewert- dzieki, ramka z vignettic PS`a :) JunioR- dziekuje ;) SWRSC- dzieki, nastepnym razem o tym pomysle, dobry pomysl. Pozdrawiam.
arch515 Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 (edytowane) jeszcze jedne test studia, tym razem z czarnym podłożem. Przypominam że czarna ramka to niepowtarzalne arcydzieło. Najlepsza praca wykonana przez ciebie jakom widziałem..Od czasów..Odległych:) PETARDA.!!!!!Super!! HC - ty i bracki to zawsze faworyci moi, zamiast nogi chromowanej zrobiłbym czarną matową stal…, ale to kwestia gustu:) i tak pełna profesa. Edytowane 10 Październik 2009 przez arch515
kozioo Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Byłem ciekaw, czy masz jakiś tajny patent na sztukaterię ;> Ostatnio sporo się z tym męczę, a że rendery są potrzebne szybko i raczej poglądowo to działam na samym IRR na bardzo niskich setach i z duzą interpolacją. W ten sposób detale są pomijane i nie ma baboli. Ale wysokiej jakości chyba nie da się uzyskać na samym Irradiance Map, musi pomóc DMC ;)
hcpiter Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 arch115- dzieki ziomek, z czarna noga dobry pomysl :) kozioo- no wlasnie, przy sztukateriach zawsze mialem problemy z babolami, troszke podrecony IRR pomogl, chociaz scenka nie byla liczona na jakis tam wysokich setach tymbardziej ze czas tego renderka nie przekroczyl godziny :) Pozdrawiam
pionix Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 (edytowane) Chwile nie być obecnym na forum a zaraz nawrzucacie tu tyle fajnych rzeczy... hcpiter - znowu referke wrzuciłeś ;) SWRSC - ależ przyjemnie ostro! wychadzą Ci te rendery. Eden-3d - mapowanie drewna na nogach bym poprawił a skórka git. indian - schludnie Ci to wychodzi. Metal miejscami zbyt matowy. Co do poprzedniego renderu to te warpowe samochody mają za zadanie maskować ten kawał szarego placka zamiast ulicy bo niestety zabrakło klientowi funduszy na asfalt ;) i bezramkowywłasnoręczniewydzierganybrukotest: Edytowane 11 Październik 2009 przez pionix
hcpiter Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 super brook bo nie widac zadnego tillingu :) Pokaz go w jakiejs wizce bedzie wiecej do krytyki ;) Pozdro !
pionix Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Będzie pokazany w scence za jakieś 2 tygodnie. Placek liczy 30x30 kostek co daje 300x300cm. Robiony właśnie coby uniknąć nieładnego tiliingu.
NV Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 0,5mln poly czas: 1-2min. vray 1.5 Kolejny test trawy. Tym razem już bardziej poważnie. Mam mały problem. Gdy dam trawę w proxy (kilkanaście proxy obiektów ) render na samym początku bardzo zwalnia (30% wykorzystanie CPU) potem dostaje kopa. Gdy tych proxy jest x razy więcej to użycie procesora się zmniejsza jeszcze bardziej i zanim dostanie tego ":kopa" trzeba czekać nawet 2h! to normalne? Dla przykładu ta trawa jest bez proxy ale widok strasznie zamula :( za to render oczywiście dużo szybszy. Niestety przy 4GB ramu proxy będzie konieczne pewnie powyżej 4-5mln poly.
Loki Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 łyso to wygląda trochę Nvidia - w sensie duże odległości między źdźbłami (moim zdaniem za duże, ale mi się po prostu podobają gęste trawniki )
Gość Cornelius Scipio Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Pionix: jak zwykle zadziwiasz mnie super kolorkami i światłem.Ot kostka brukowa! ale smaczna ;) pzdr.
La R Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 SWRSC - wypaśnie to wygląda :). Pionix - bardzo teges tekstura. Nvidia - trochę to rzadkie i nie gra z teksturą. Próbowałeś to renderować z większym przydziałem pamięci w Dynamic memory limit ?
Vehr Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 Nvidia : Lepiej lepiej ale może jeszcze odrobinę gęstsza Dawno nic niewrzucałem robiłem trochę sofy tak jak kiedyś Loki wymodelowałem 3 (z video tutoriala) teraz walczę z materiałem narazie tyle Co o tym myślicie? :
barel Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 pionix - dziękuję, to akurat jedno z moich dzieci, więc tym łatwiej było mi to odwzorować w 3d, a kostka bardzo fajna, no i oświetlenie całości bardzo ładne :) tomek1212m - podoba mi się, tylko odnoszę wrażenie że to oparcie jest chyba zbyt wysokie, albo ogólnie sofa zbyt krótka, a tak to git :D
SWRSC Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 Takie pytanie mam, czy f-number w kamerze fizycznej wpływa na kontrast rendera czy tylko na brightness?
pressenter Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 Drewienko, wydaje mi się, troszkęsztucznie wyszło. F-number nie wpływa na kontrast. Edit:/ A swoją drogą jakie prazyjemne zleconko. Te puchy to cylinder i dwa torusy, reszta kilka boxów, cylinder w array, gotowe drzewka tylko wrzucić w tło... hyhyhy. :D
Raju Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 Świerszczu, swietnie to wyszlo, ja mam zastrzeżeń ;) Moze tylko jedno - ta dziwna zmiana drewna w prawym dolnym rogu dziwnie wyglada.
SWRSC Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 (edytowane) Te puchy to cylinder i dwa torusy, No może nie do końca, odwzorowana jest co do milimetra i ma zupełnie inne przeznaczenie niż ten render :) ale faktem jest, że ciężką sprawą nie była. Edytowane 12 Październik 2009 przez SWRSC
pressenter Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 Uuu, ten środkowy render bajerancki Świerszczu. Respekt. ;)
Razer Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 halset zawsze mi się podobają takie makietkowe domki, ale przydało by się ulepszyć jakoś otoczenie, np na stół dać wyraźnego bumpa albo reflections. SWRSC no, fajne te puchy, teraz tylko czekać aż zrobisz render gdzie będzie 65536 różnokolorowych puszek :D
trosiek Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 w przerwach miedzy nauką taki render 30minut. W sumie to test wszystkiego - shaderów i studia (kompresja troszke zżarła ten render:/)
arturprx2 Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 łooo panie!! konkret! szadery i render ;]
La R Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 Trosiek bardzo to fajnie wygląda, ładnie zaprezentowane :).
noted Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 ślicznie wyszło możesz zdradzić jak to studio wygląda? :)
Gość Gosc Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 ślicznie wyszło możesz zdradzić jak to studio wygląda? :) he,he a nie zauwazyles w odbiciu kuli jak wyglada? no to looknij jeszcze raz
Marshall Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 trosiek souper studio i szejderki studio troszke zdradzone w tej kuli ;)
noted Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 he,he a nie zauwazyles w odbiciu kuli jak wyglada? no to looknij jeszcze raz To za mało :D
trosiek Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 (edytowane) studio to hdrka ze studyjnym oświetleniem - jak z resztą widać w kuli. Ona stoi tam nie przypadkowo, bo dzięki temu łatwiej było zjarzyć jak hdrka się obróciła albo co. Z przodu ciemny box dla ciemniejszy odbić. edit: coś takiego znalazłem - http://www.happy-digital.com/autograss moze nie widzieliście jeszcze tego i może się spodoba. Nie testowałem jakby co Edytowane 13 Październik 2009 przez trosiek
Zbychowaty Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 Świerszcz ma remont w domu...te rendery to tak p-od klimat:P
pressenter Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 A takie tam inprogresy. Próbuję podrobić ramkę... Pozdrawiam Szymon
Gość Cornelius Scipio Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 Pressenter: Bardzo ładne światełko.Weź to fioletowe "coś" z pierwszego planu wywal! Chyba troszkę pojechałeś z sharpenem,bo aż białe krawędzie wychodzą ;) pzdr.
MF Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 Kolejny test... Bawię się z roślinnością na potrzeby kolejnego projektu. Jeszcze nie ma nic specjalnego, takie tam 2 godziny klikania, ale jako test ląduję tam gdzie na to zasługuje :)
La R Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 Co by to w tym nie było wygląda ładnie.
Razer Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 MF Wstawiasz fotkę i wmawiasz nam że to render, ale i tak wiemy że po prostu chcesz się pochwalić najgrubszą ramką.
kamil.ochel Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 ba i to ramką bez patentu prosto z usa.
SWRSC Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 jestem zniesmaczony. Przecież widać że to z allegro.
zdeno Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 MF młody jeszcze jest. Jeszcze nie wie, że nie liczy się rozmiar ramki ;) ale roślinki wypaśne pewnie nadworny ogrodnik max3d.pl zadrżał i już stuka pompki i brzuszki przed zbliżającą się konfrontacją. SWRSC super fajowe te puszeczki, ciekawe jakby wyszły metodą pressa ;) z tymi torusami, pewnie jak pieczarki. Trosiek , super kółko, patent z kulką też git, sam tak ustawiam HDRki ale jestem skąpy to się nie podzieliłem pomysłem.
Rekomendowane odpowiedzi