Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Czesc

 

pionix- render bardzo fajny dla oka.

 

Dzieki za komentarze do ostatniego renderka, jezeli chodzi o sciane kamienna, pomysl z pewnego katalogu :) Dzisiaj kolejny interior:

 

interior03wat.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

SWRSC - popatrz jaką siłę rażenia ma Twoja ramka ;) Indian już zgapił i zaczął dawać ramki do krzeseł, mam nadzieję że to nie Twoja i że monitor Indiana ocalał, choć nie można mu odmówić umiaru jego rameczka jest mniejsza niż Twoja.

 

a tak na marginesie to czym świeciłeś tą ramkę ? jakieś QMC ? czy IRR ? muszę powiedzieć że samakowicie wyszła, choć trochę jej potęga przygniata samą istotę prezentacji i wzrok całkowicie skupia się na ramce a nie na centralnie umieszczonym produkcie.

 

walczę z pokusą aby nie namalować sobie takiej ramki mazakiem na lustrze, myślisz, że lustro pęknie jak skopiuję ją piksel po pikselku?

Napisano

co z tego że kupujecie sobie te podróbki na allegro. Każdy wie, że jedyną, unikatową ramkę mam ja. Ośmieszacie się tylko!

 

hcpiter: fajny kominek, ale szkoda że render nie ma lekkiego dofa - wyszłoby realistyczniej.

Napisano

dziekuje wszystkim.

 

kozioo- tak, dokladnie, IRR+LC i detail enhancement.

!Ewert- dzieki, ramka z vignettic PS`a :)

JunioR- dziekuje ;)

SWRSC- dzieki, nastepnym razem o tym pomysle, dobry pomysl.

 

Pozdrawiam.

Napisano (edytowane)
jeszcze jedne test studia, tym razem z czarnym podłożem. Przypominam że czarna ramka to niepowtarzalne arcydzieło.

 

sniezkaopakowaniefin.jpg

Najlepsza praca wykonana przez ciebie jakom widziałem..Od czasów..Odległych:)

PETARDA.!!!!!Super!!

HC - ty i bracki to zawsze faworyci moi, zamiast nogi chromowanej zrobiłbym czarną matową stal…, ale to kwestia gustu:) i tak pełna profesa.

Edytowane przez arch515
Napisano

Byłem ciekaw, czy masz jakiś tajny patent na sztukaterię ;> Ostatnio sporo się z tym męczę, a że rendery są potrzebne szybko i raczej poglądowo to działam na samym IRR na bardzo niskich setach i z duzą interpolacją. W ten sposób detale są pomijane i nie ma baboli.

Ale wysokiej jakości chyba nie da się uzyskać na samym Irradiance Map, musi pomóc DMC ;)

Napisano

arch115- dzieki ziomek, z czarna noga dobry pomysl :)

kozioo- no wlasnie, przy sztukateriach zawsze mialem problemy z babolami, troszke podrecony IRR pomogl, chociaz scenka nie byla liczona na jakis tam wysokich setach tymbardziej ze czas tego renderka nie przekroczyl godziny :)

 

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Chwile nie być obecnym na forum a zaraz nawrzucacie tu tyle fajnych rzeczy...

 

hcpiter - znowu referke wrzuciłeś ;)

SWRSC - ależ przyjemnie ostro! wychadzą Ci te rendery.

Eden-3d - mapowanie drewna na nogach bym poprawił a skórka git.

indian - schludnie Ci to wychodzi. Metal miejscami zbyt matowy.

 

Co do poprzedniego renderu to te warpowe samochody mają za zadanie maskować ten kawał szarego placka zamiast ulicy bo niestety zabrakło klientowi funduszy na asfalt ;)

 

i bezramkowywłasnoręczniewydzierganybrukotest:

f502785d65c7290c.jpg

Edytowane przez pionix
Napisano

00520f.jpg

 

0,5mln poly

czas: 1-2min.

vray 1.5

 

Kolejny test trawy. Tym razem już bardziej poważnie.

Mam mały problem. Gdy dam trawę w proxy (kilkanaście proxy obiektów ) render na samym początku bardzo zwalnia (30% wykorzystanie CPU) potem dostaje kopa. Gdy tych proxy jest x razy więcej to użycie procesora się zmniejsza jeszcze bardziej i zanim dostanie tego ":kopa" trzeba czekać nawet 2h! to normalne? Dla przykładu ta trawa jest bez proxy ale widok strasznie zamula :( za to render oczywiście dużo szybszy. Niestety przy 4GB ramu proxy będzie konieczne pewnie powyżej 4-5mln poly.

Napisano

łyso to wygląda trochę Nvidia - w sensie duże odległości między źdźbłami (moim zdaniem za duże, ale mi się po prostu podobają gęste trawniki )

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Pionix: jak zwykle zadziwiasz mnie super kolorkami i światłem.Ot kostka brukowa! ale smaczna ;)

 

pzdr.

Napisano

SWRSC - wypaśnie to wygląda :).

Pionix - bardzo teges tekstura.

Nvidia - trochę to rzadkie i nie gra z teksturą. Próbowałeś to renderować z większym przydziałem pamięci w Dynamic memory limit ?

Napisano

Nvidia : Lepiej lepiej ale może jeszcze odrobinę gęstsza

 

Dawno nic niewrzucałem robiłem trochę sofy tak jak kiedyś Loki wymodelowałem 3 (z video tutoriala) teraz walczę z materiałem narazie tyle Co o tym myślicie? :

test1l.jpg

Napisano

pionix - dziękuję, to akurat jedno z moich dzieci, więc tym łatwiej było mi to odwzorować w 3d, a kostka bardzo fajna, no i oświetlenie całości bardzo ładne :)

 

tomek1212m - podoba mi się, tylko odnoszę wrażenie że to oparcie jest chyba zbyt wysokie, albo ogólnie sofa zbyt krótka, a tak to git :D

Napisano

Drewienko, wydaje mi się, troszkęsztucznie wyszło.

 

F-number nie wpływa na kontrast.

 

Edit:/ A swoją drogą jakie prazyjemne zleconko. Te puchy to cylinder i dwa torusy, reszta kilka boxów, cylinder w array, gotowe drzewka tylko wrzucić w tło... hyhyhy. :D

Napisano (edytowane)

 

Te puchy to cylinder i dwa torusy,

 

No może nie do końca, odwzorowana jest co do milimetra i ma zupełnie inne przeznaczenie niż ten render :)

 

77520194.jpg

 

03max.jpg

 

02max.jpg

 

ale faktem jest, że ciężką sprawą nie była.

Edytowane przez SWRSC
Napisano

halset zawsze mi się podobają takie makietkowe domki, ale przydało by się ulepszyć jakoś otoczenie, np na stół dać wyraźnego bumpa albo reflections.

 

SWRSC no, fajne te puchy, teraz tylko czekać aż zrobisz render gdzie będzie 65536 różnokolorowych puszek :D

Napisano
ślicznie wyszło możesz zdradzić jak to studio wygląda? :)

 

he,he a nie zauwazyles w odbiciu kuli jak wyglada?

no to looknij jeszcze raz

Napisano (edytowane)

studio to hdrka ze studyjnym oświetleniem - jak z resztą widać w kuli. Ona stoi tam nie przypadkowo, bo dzięki temu łatwiej było zjarzyć jak hdrka się obróciła albo co. Z przodu ciemny box dla ciemniejszy odbić.

 

edit: coś takiego znalazłem - http://www.happy-digital.com/autograss moze nie widzieliście jeszcze tego i może się spodoba. Nie testowałem jakby co

Edytowane przez trosiek
Gość Cornelius Scipio
Napisano

Pressenter: Bardzo ładne światełko.Weź to fioletowe "coś" z pierwszego planu wywal! Chyba troszkę pojechałeś z sharpenem,bo aż białe krawędzie wychodzą ;)

 

pzdr.

Napisano

Kolejny test... Bawię się z roślinnością na potrzeby kolejnego projektu.

Jeszcze nie ma nic specjalnego, takie tam 2 godziny klikania, ale jako test ląduję tam gdzie na to zasługuje :)

 

leafs_test.jpg

Napisano

MF młody jeszcze jest. Jeszcze nie wie, że nie liczy się rozmiar ramki ;) ale roślinki wypaśne pewnie nadworny ogrodnik max3d.pl zadrżał i już stuka pompki i brzuszki przed zbliżającą się konfrontacją.

 

SWRSC super fajowe te puszeczki, ciekawe jakby wyszły metodą pressa ;) z tymi torusami, pewnie jak pieczarki.

 

Trosiek , super kółko, patent z kulką też git, sam tak ustawiam HDRki ale jestem skąpy to się nie podzieliłem pomysłem.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności