Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

KaeMS: spoko, spoko, rendery mi lecą, więc nie miałem zbytnio jak spojrzeć.

 

Duna: Ogólnie rzecz biorąc LC na fly-through, irr na multiframe inc. Musisz pamiętać, że w ruchu, czyli animacji pewne rzeczy słabiej widać, zwłaszcza jeśli animacja jest szybka, tym sposobem możesz pozbyć się niektórych efektów w materiałach, jak właśnie odbić. Do tego ja używam LWF, co w efekcie pozwala mi samo w sobie skrócić czasy, dodatkowo dzięki temu, oraz ruchowi spowodowanemu przez animację mogę poobniżać niektóre parametry, jak sampling świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

vision3d - pomimo, że model i materiały świetne to coś jednak z tym światłem mi nie pasi. Niby super realistyczne ale jednak... jakby zbyt jednakowo oświetlone ze wszystkich stron. To tylko takie moje subiektywne odczucie.

 

Edit: Fajne studyjo :)

Edytowane przez pionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

happy-angel to trzecie :p w sumie jak mas ten tel, to fajnie byłoby gdybyś dał takie przenikające jak gradient studyjne tło, wtedy modelik tel będzie pasował do tła, tak moim zdaniem ;)

 

pressenter: dzięki, ale..

KaeMS: nie rozumiem, w jakim sensie podwyższyć IRR?

pressenter: .. właśnie, mnie interesuje to, jak zwykle sampling świateł mtl i DMC ustawiasz, bobym się zorientował jakiego stosujesz dopuszczalnego maksimum dla owych animacji... :)

 

vision3d: łał !

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunablaster - widzę, że nie rozumiesz - przy animacji sporadycznie uzywasz wysokich setow. Niestety najczesciej rozmyte odbicia i tzw. chromy kuchenne wymagaja dosc wysokich ustawien. Pressenter opisal ci juz, ze to nie tylko kwestia ustawienia irr i lc ale sporo dodatkowych drobiazgow - przeczytaj jeszcze raz, tym razem analizujac i np. nie zmieniajac przy okazji schematu LWF :p (bez zlosliwosci). Jesli chodzi o IRR i LC, to tak, jak ci juz pisalismy - tu dosc wazne jest wczesniejsze wypalenie.

 

Plasti - wali sie to wszystko. Moj pierwszy odruch to korekcja kamery, pozniej przepalenia. Pustostan w biblioteczce, troche bezsensowne rozstawienie glosnikow (pozabijac sie bedzie mozna o nie), takie marudzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vision3d- świetny render jak i shadery. Pytanie- po prawej stronie na rączce jest tylko textura, czy może cos bardziej skomplikowanego. Chodzi mi o to czy jak zmienisz pozycje kamery, dalej bedziesz miał takie ładne refleksy, czy beda one sie zmieniały poprostu ?

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki:) JunioR - na raczce jest tekstura diffuse + lekki bump + reflection map, raczej wiadomo ze refleksy sie zmienia po obrocie kamery, to chyba oczywiste, chyba ze nie zrozumialem Twego pytania.

Edytowane przez vision3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba sie nie zrozumielismy, jakby to najlatwiej wytlumaczyc, poprostu czy jak ruszysz kamera, czy swiatlem, to dalej bedziesz mial taki ladny efekt "przeplatanego" materiału( element raczki po prawej) Czy jest to juz taka textura z fejkowanym ala odbieciem. Pytam bo zawsze ciekawiły mnie takie shadery, a u Ciebie własnie wyszło bardo fajnie.

Edytowane przez JunioR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC kolory generalnie fajne...troche jak dla mnie za słodkie. Niezły detal. Co mi sie nie podoba to przejarana lampka po prawej w pierwszym i okno w drugim. To pierdoły i klient powinien byc zadowolony lacznie z propozycją wspolnej kolacji przy swiecach :P Jedyne co zwaliłeś to wysokość klamki w drzwiach która wg mnie jest za wysoko. Czirs:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jildesign - rzadko przykładam uwagę do designu (a dwa to że się na tym nie znam) bo najczęściej główny temat moich wiz jest zupełnie inny - także się z Tobą w 100% zgadzam :)

 

grzegerz - materiał szyby to klasyczne szkło + fog nadający efekt zielonkawości. Od góry podświetlone światłem dodatkowo (ciepłym)

A sama konstrukcja to szyba po której ścieka woda do małego baseniku na dole (później może zrobię ujęcie na ten basenik z bliska). Podejrzałem gdzieś w gazecie, ktoś ma to w chacie.

 

lucek91 - salonik sklejony na szybko z innego projektu, pod to ujęcie, więc więcej mebli tam nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłoga nie pasuje jak dla mnie- mała klepka, ściągnął bym też zieleń w PS - ściany są lekko zielonkawe.

 

Ode mnie próba zrobienia wizki nadającej się na umieszczenie w jakimś katalogu. W tym przypadku meble biurowe.

1forumo.jpg

Edytowane przez !Ewert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności