pressenter Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 KaeMS: spoko, spoko, rendery mi lecą, więc nie miałem zbytnio jak spojrzeć. Duna: Ogólnie rzecz biorąc LC na fly-through, irr na multiframe inc. Musisz pamiętać, że w ruchu, czyli animacji pewne rzeczy słabiej widać, zwłaszcza jeśli animacja jest szybka, tym sposobem możesz pozbyć się niektórych efektów w materiałach, jak właśnie odbić. Do tego ja używam LWF, co w efekcie pozwala mi samo w sobie skrócić czasy, dodatkowo dzięki temu, oraz ruchowi spowodowanemu przez animację mogę poobniżać niektóre parametry, jak sampling świateł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 test swiatelka z hdrki wlasnej roboty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 vision3d - extra o_0 ! jak zdjęcie. cyferki przygaszone odbiciem pierwsza klasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
|ales| Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 WOW, vision3d, wpsanialy render, zadnego testu tu nie trzeba, lecisz dalej do klienta. Ja mam dwa rendery do testowania, mialo byc slodko i jasno. Renderowane w vray. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekbini Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 jak dla mnie to wnętrze troche przejarane, zmniejsz troche natężenie światła, krzesła wydają się jakby lewitowały, słodko i jasno nie znaczy bardzo żółto :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 (edytowane) vision3d - pomimo, że model i materiały świetne to coś jednak z tym światłem mi nie pasi. Niby super realistyczne ale jednak... jakby zbyt jednakowo oświetlone ze wszystkich stron. To tylko takie moje subiektywne odczucie. Edit: Fajne studyjo :) Edytowane 9 Styczeń 2010 przez pionix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 taka specyfika studia dosc jednolite swiatelka: a tu wersja high res: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 Vision 3d - profeska, jak zdjecie, laik nie uwierzy ze to 3d wrzucam tescik starej nie mojej audi r8, niech sie przyda do czegos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 vision3d- dobre studio :) Model i render swietny ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
happy-angel Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 Jaką wersje wolicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 (edytowane) happy-angel to trzecie :p w sumie jak mas ten tel, to fajnie byłoby gdybyś dał takie przenikające jak gradient studyjne tło, wtedy modelik tel będzie pasował do tła, tak moim zdaniem ;) pressenter: dzięki, ale.. KaeMS: nie rozumiem, w jakim sensie podwyższyć IRR? pressenter: .. właśnie, mnie interesuje to, jak zwykle sampling świateł mtl i DMC ustawiasz, bobym się zorientował jakiego stosujesz dopuszczalnego maksimum dla owych animacji... :) vision3d: łał ! Edytowane 9 Styczeń 2010 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 wrzucam nieskonczone pomieszczenie ,nie patrzcie na ziarno, jutro wrzuce skonczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Dunablaster - widzę, że nie rozumiesz - przy animacji sporadycznie uzywasz wysokich setow. Niestety najczesciej rozmyte odbicia i tzw. chromy kuchenne wymagaja dosc wysokich ustawien. Pressenter opisal ci juz, ze to nie tylko kwestia ustawienia irr i lc ale sporo dodatkowych drobiazgow - przeczytaj jeszcze raz, tym razem analizujac i np. nie zmieniajac przy okazji schematu LWF :p (bez zlosliwosci). Jesli chodzi o IRR i LC, to tak, jak ci juz pisalismy - tu dosc wazne jest wczesniejsze wypalenie. Plasti - wali sie to wszystko. Moj pierwszy odruch to korekcja kamery, pozniej przepalenia. Pustostan w biblioteczce, troche bezsensowne rozstawienie glosnikow (pozabijac sie bedzie mozna o nie), takie marudzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 vision3d- świetny render jak i shadery. Pytanie- po prawej stronie na rączce jest tylko textura, czy może cos bardziej skomplikowanego. Chodzi mi o to czy jak zmienisz pozycje kamery, dalej bedziesz miał takie ładne refleksy, czy beda one sie zmieniały poprostu ? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 (edytowane) troszkę zespamuje. Dla producenta drzwi: detal oryginalnej rozdzielczości: Edytowane 11 Styczeń 2010 przez SWRSC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 Szacun masta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 vision3d - bardzo mi się podoba SWSRC - świetne. Drugi najlepszy. Extra detal. Jedynie fotel bujany z takich prętów na płytki średnio mi pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 (edytowane) dzieki:) JunioR - na raczce jest tekstura diffuse + lekki bump + reflection map, raczej wiadomo ze refleksy sie zmienia po obrocie kamery, to chyba oczywiste, chyba ze nie zrozumialem Twego pytania. Edytowane 11 Styczeń 2010 przez vision3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 (edytowane) chyba sie nie zrozumielismy, jakby to najlatwiej wytlumaczyc, poprostu czy jak ruszysz kamera, czy swiatlem, to dalej bedziesz mial taki ladny efekt "przeplatanego" materiału( element raczki po prawej) Czy jest to juz taka textura z fejkowanym ala odbieciem. Pytam bo zawsze ciekawiły mnie takie shadery, a u Ciebie własnie wyszło bardo fajnie. Edytowane 11 Styczeń 2010 przez JunioR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 aaaa o to chodzi:] glownie dziala tu tekstura diffuse, ale dodatkowo wsadzilem odpowiednie mapki w reflections, HGlossiness, RGlossiness co by odbicia nie byly zbyt plaskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 SWRSC kolory generalnie fajne...troche jak dla mnie za słodkie. Niezły detal. Co mi sie nie podoba to przejarana lampka po prawej w pierwszym i okno w drugim. To pierdoły i klient powinien byc zadowolony lacznie z propozycją wspolnej kolacji przy swiecach :P Jedyne co zwaliłeś to wysokość klamki w drzwiach która wg mnie jest za wysoko. Czirs:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 SWRSC- drugi render prawa strona świetna ! Reszta tez trzyma poziom :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 SWRSC - bardzo fajne kolory w drugim renderze. Ładnie wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 Świerszczu na pierwszym jakby troszkę cienia pod drzwiami zabrakło? Reszta po prostu wgniata, drugi, przez tą zabawę kolorami, faktycznie niesamowity; jak to oświetlałeś, że taka fajna zabawa światłem Ci wyszła? Pozdrawiam Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 niebieskie źródło to plane z vray light materiał z jakimś landscape i w trybie direct lightning, a żółta illuminacja to od zasłon - 2 sided material z SSS w pierwszym slocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jlidesign Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 SWRSC- jakość wizualizacji super( nigdy nie miałem do nich zastrzeżeń, zawsze są jak żyleta) ale design słaby, nudny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 SWRSC co to jest? w sensie wykonania w realu? i drugie jak zrobiles ten zielonkawy rant tej szyby? Chodzi mi o materiał w Vrayu. rendery świetne pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 SWSRC - Masz jakieś ujęcie tego saloniku w głębi? Wygląda bardzo bardzo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 jildesign - rzadko przykładam uwagę do designu (a dwa to że się na tym nie znam) bo najczęściej główny temat moich wiz jest zupełnie inny - także się z Tobą w 100% zgadzam :) grzegerz - materiał szyby to klasyczne szkło + fog nadający efekt zielonkawości. Od góry podświetlone światłem dodatkowo (ciepłym) A sama konstrukcja to szyba po której ścieka woda do małego baseniku na dole (później może zrobię ujęcie na ten basenik z bliska). Podejrzałem gdzieś w gazecie, ktoś ma to w chacie. lucek91 - salonik sklejony na szybko z innego projektu, pod to ujęcie, więc więcej mebli tam nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 SWRSC - 2 render , prawa strona. Mistrzostwo ! Jeszcze trzeci świetny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 SWRSC: Perfect work.. Chciałbym wiedzieć, skąd takie dobre tekstury. Malowanie w fotosklepie? Proszę.. Na mebelkach jest displace? Dobry przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 Duna: z internetu. nie ma displace. cukierkus pospolitus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 Faktycznie, cukierkus strasznus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 pewnie pojawi się uwaga odnośnie niezgodności horyzontu, ale to wymóg klienta żeby mocno eksponować jezioro, a kadru nie mogłem ruszać. Ma być jeszcze z tego animacja, ale bez ruchu kamery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 grzegerz - materiał szyby to klasyczne szkło + fog nadający efekt zielonkawości. Od góry podświetlone światłem dodatkowo (ciepłym) a podzielisz sie nastawami? z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 vRay material diffuse czarny (w sumie nie ma znaczenia) reflect> mapa falloff w trybie fresnel, 32 32 32 | 252 252 252 refract 255 255 255 Fog color: 106 161 104 Fog multiplier: 0,6 Reszta default. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekG Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 zieleń ci planami nie gra..ta z tyłu jest za mocna i za "ciepła"...ale nie zdziwię się jak to też kaprys inwestora :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 nie. To mój bład tym razem :D, poprawię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 SWRSC - wstydziłbyś się takie coś pokazywać (chodzi o exterior) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 no dobra dobra, postaram się opanować :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 Nici będą z adopcji jak takie rzeczy będziesz pokazywał świerszczu! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 SWRSC - nie upadlaj sie dla takich klientów;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grafik3d Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 taki maly tescik studia, krytyka mile widziana 1studio wlasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 Interior robiony dla treningu i zabawy. Wszytkie obiekty moje oprócz lampy. Podłoga od Lisa i kilka tekstur książek z netu. Plakat z http://blog.iso50.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 (edytowane) Podłoga nie pasuje jak dla mnie- mała klepka, ściągnął bym też zieleń w PS - ściany są lekko zielonkawe. Ode mnie próba zrobienia wizki nadającej się na umieszczenie w jakimś katalogu. W tym przypadku meble biurowe. Edytowane 12 Styczeń 2010 przez !Ewert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 Przejarałeś drugi plan, co odciąga uwagę od meritum, czyli mebli w tym wypadku, a w związku z przeznaczeniem, o którym wspominasz przydałoby się chyba podciągnąć kolory. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 bardzo fajna wizka, podoba mi się. imo nie jest przepalone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 13 Styczeń 2010 Share Napisano 13 Styczeń 2010 Dzięki siwy, u mnie też nie jest przepalone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 13 Styczeń 2010 Share Napisano 13 Styczeń 2010 bardzo ladnie Tomek, wyszlo naturalnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 13 Styczeń 2010 Share Napisano 13 Styczeń 2010 cucsoniuss - podoba mi się !Ewert - twoje też mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi