pressenter Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 KaeMS: spoko, spoko, rendery mi lecą, więc nie miałem zbytnio jak spojrzeć. Duna: Ogólnie rzecz biorąc LC na fly-through, irr na multiframe inc. Musisz pamiętać, że w ruchu, czyli animacji pewne rzeczy słabiej widać, zwłaszcza jeśli animacja jest szybka, tym sposobem możesz pozbyć się niektórych efektów w materiałach, jak właśnie odbić. Do tego ja używam LWF, co w efekcie pozwala mi samo w sobie skrócić czasy, dodatkowo dzięki temu, oraz ruchowi spowodowanemu przez animację mogę poobniżać niektóre parametry, jak sampling świateł.
zdeno Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 vision3d - extra o_0 ! jak zdjęcie. cyferki przygaszone odbiciem pierwsza klasa
|ales| Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 WOW, vision3d, wpsanialy render, zadnego testu tu nie trzeba, lecisz dalej do klienta. Ja mam dwa rendery do testowania, mialo byc slodko i jasno. Renderowane w vray.
mirekbini Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 jak dla mnie to wnętrze troche przejarane, zmniejsz troche natężenie światła, krzesła wydają się jakby lewitowały, słodko i jasno nie znaczy bardzo żółto :)
pionix Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 (edytowane) vision3d - pomimo, że model i materiały świetne to coś jednak z tym światłem mi nie pasi. Niby super realistyczne ale jednak... jakby zbyt jednakowo oświetlone ze wszystkich stron. To tylko takie moje subiektywne odczucie. Edit: Fajne studyjo :) Edytowane 9 Styczeń 2010 przez pionix
vision3d Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 taka specyfika studia dosc jednolite swiatelka: a tu wersja high res:
plasti Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 Vision 3d - profeska, jak zdjecie, laik nie uwierzy ze to 3d wrzucam tescik starej nie mojej audi r8, niech sie przyda do czegos
hcpiter Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 vision3d- dobre studio :) Model i render swietny !
Camel Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 (edytowane) happy-angel to trzecie :p w sumie jak mas ten tel, to fajnie byłoby gdybyś dał takie przenikające jak gradient studyjne tło, wtedy modelik tel będzie pasował do tła, tak moim zdaniem ;) pressenter: dzięki, ale.. KaeMS: nie rozumiem, w jakim sensie podwyższyć IRR? pressenter: .. właśnie, mnie interesuje to, jak zwykle sampling świateł mtl i DMC ustawiasz, bobym się zorientował jakiego stosujesz dopuszczalnego maksimum dla owych animacji... :) vision3d: łał ! Edytowane 9 Styczeń 2010 przez Camel
plasti Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 wrzucam nieskonczone pomieszczenie ,nie patrzcie na ziarno, jutro wrzuce skonczone
KaeMS Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Dunablaster - widzę, że nie rozumiesz - przy animacji sporadycznie uzywasz wysokich setow. Niestety najczesciej rozmyte odbicia i tzw. chromy kuchenne wymagaja dosc wysokich ustawien. Pressenter opisal ci juz, ze to nie tylko kwestia ustawienia irr i lc ale sporo dodatkowych drobiazgow - przeczytaj jeszcze raz, tym razem analizujac i np. nie zmieniajac przy okazji schematu LWF :p (bez zlosliwosci). Jesli chodzi o IRR i LC, to tak, jak ci juz pisalismy - tu dosc wazne jest wczesniejsze wypalenie. Plasti - wali sie to wszystko. Moj pierwszy odruch to korekcja kamery, pozniej przepalenia. Pustostan w biblioteczce, troche bezsensowne rozstawienie glosnikow (pozabijac sie bedzie mozna o nie), takie marudzenie.
JunioR Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 vision3d- świetny render jak i shadery. Pytanie- po prawej stronie na rączce jest tylko textura, czy może cos bardziej skomplikowanego. Chodzi mi o to czy jak zmienisz pozycje kamery, dalej bedziesz miał takie ładne refleksy, czy beda one sie zmieniały poprostu ? pozdr.
SWRSC Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 (edytowane) troszkę zespamuje. Dla producenta drzwi: detal oryginalnej rozdzielczości: Edytowane 11 Styczeń 2010 przez SWRSC
Tores Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 vision3d - bardzo mi się podoba SWSRC - świetne. Drugi najlepszy. Extra detal. Jedynie fotel bujany z takich prętów na płytki średnio mi pasuje.
vision3d Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 (edytowane) dzieki:) JunioR - na raczce jest tekstura diffuse + lekki bump + reflection map, raczej wiadomo ze refleksy sie zmienia po obrocie kamery, to chyba oczywiste, chyba ze nie zrozumialem Twego pytania. Edytowane 11 Styczeń 2010 przez vision3d
JunioR Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 (edytowane) chyba sie nie zrozumielismy, jakby to najlatwiej wytlumaczyc, poprostu czy jak ruszysz kamera, czy swiatlem, to dalej bedziesz mial taki ladny efekt "przeplatanego" materiału( element raczki po prawej) Czy jest to juz taka textura z fejkowanym ala odbieciem. Pytam bo zawsze ciekawiły mnie takie shadery, a u Ciebie własnie wyszło bardo fajnie. Edytowane 11 Styczeń 2010 przez JunioR
vision3d Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 aaaa o to chodzi:] glownie dziala tu tekstura diffuse, ale dodatkowo wsadzilem odpowiednie mapki w reflections, HGlossiness, RGlossiness co by odbicia nie byly zbyt plaskie.
Zbychowaty Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 SWRSC kolory generalnie fajne...troche jak dla mnie za słodkie. Niezły detal. Co mi sie nie podoba to przejarana lampka po prawej w pierwszym i okno w drugim. To pierdoły i klient powinien byc zadowolony lacznie z propozycją wspolnej kolacji przy swiecach :P Jedyne co zwaliłeś to wysokość klamki w drzwiach która wg mnie jest za wysoko. Czirs:)
hcpiter Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 SWRSC- drugi render prawa strona świetna ! Reszta tez trzyma poziom :)
pionix Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 SWRSC - bardzo fajne kolory w drugim renderze. Ładnie wyszło.
pressenter Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 Świerszczu na pierwszym jakby troszkę cienia pod drzwiami zabrakło? Reszta po prostu wgniata, drugi, przez tą zabawę kolorami, faktycznie niesamowity; jak to oświetlałeś, że taka fajna zabawa światłem Ci wyszła? Pozdrawiam Szymon
SWRSC Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 niebieskie źródło to plane z vray light materiał z jakimś landscape i w trybie direct lightning, a żółta illuminacja to od zasłon - 2 sided material z SSS w pierwszym slocie.
jlidesign Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 SWRSC- jakość wizualizacji super( nigdy nie miałem do nich zastrzeżeń, zawsze są jak żyleta) ale design słaby, nudny.
grzegerz Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 SWRSC co to jest? w sensie wykonania w realu? i drugie jak zrobiles ten zielonkawy rant tej szyby? Chodzi mi o materiał w Vrayu. rendery świetne pozdrawiam.
Lucek Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 SWSRC - Masz jakieś ujęcie tego saloniku w głębi? Wygląda bardzo bardzo:)
SWRSC Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 jildesign - rzadko przykładam uwagę do designu (a dwa to że się na tym nie znam) bo najczęściej główny temat moich wiz jest zupełnie inny - także się z Tobą w 100% zgadzam :) grzegerz - materiał szyby to klasyczne szkło + fog nadający efekt zielonkawości. Od góry podświetlone światłem dodatkowo (ciepłym) A sama konstrukcja to szyba po której ścieka woda do małego baseniku na dole (później może zrobię ujęcie na ten basenik z bliska). Podejrzałem gdzieś w gazecie, ktoś ma to w chacie. lucek91 - salonik sklejony na szybko z innego projektu, pod to ujęcie, więc więcej mebli tam nie ma.
NV Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 SWRSC - 2 render , prawa strona. Mistrzostwo ! Jeszcze trzeci świetny.
Camel Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 SWRSC: Perfect work.. Chciałbym wiedzieć, skąd takie dobre tekstury. Malowanie w fotosklepie? Proszę.. Na mebelkach jest displace? Dobry przykład.
SWRSC Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Duna: z internetu. nie ma displace. cukierkus pospolitus
SWRSC Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 pewnie pojawi się uwaga odnośnie niezgodności horyzontu, ale to wymóg klienta żeby mocno eksponować jezioro, a kadru nie mogłem ruszać. Ma być jeszcze z tego animacja, ale bez ruchu kamery.
grzegerz Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 grzegerz - materiał szyby to klasyczne szkło + fog nadający efekt zielonkawości. Od góry podświetlone światłem dodatkowo (ciepłym) a podzielisz sie nastawami? z gory dziekuje
SWRSC Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 vRay material diffuse czarny (w sumie nie ma znaczenia) reflect> mapa falloff w trybie fresnel, 32 32 32 | 252 252 252 refract 255 255 255 Fog color: 106 161 104 Fog multiplier: 0,6 Reszta default.
maciekG Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 zieleń ci planami nie gra..ta z tyłu jest za mocna i za "ciepła"...ale nie zdziwię się jak to też kaprys inwestora :)
Tores Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 SWRSC - wstydziłbyś się takie coś pokazywać (chodzi o exterior)
kliment woroszyłow Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Nici będą z adopcji jak takie rzeczy będziesz pokazywał świerszczu! :D
Zbychowaty Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 SWRSC - nie upadlaj sie dla takich klientów;)
grafik3d Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 taki maly tescik studia, krytyka mile widziana 1studio wlasne
cucsoniuss Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Interior robiony dla treningu i zabawy. Wszytkie obiekty moje oprócz lampy. Podłoga od Lisa i kilka tekstur książek z netu. Plakat z http://blog.iso50.com/
!Ewert Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 (edytowane) Podłoga nie pasuje jak dla mnie- mała klepka, ściągnął bym też zieleń w PS - ściany są lekko zielonkawe. Ode mnie próba zrobienia wizki nadającej się na umieszczenie w jakimś katalogu. W tym przypadku meble biurowe. Edytowane 12 Styczeń 2010 przez !Ewert
Touch Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Przejarałeś drugi plan, co odciąga uwagę od meritum, czyli mebli w tym wypadku, a w związku z przeznaczeniem, o którym wspominasz przydałoby się chyba podciągnąć kolory. Pozdr
siwy Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 bardzo fajna wizka, podoba mi się. imo nie jest przepalone
!Ewert Napisano 13 Styczeń 2010 Napisano 13 Styczeń 2010 Dzięki siwy, u mnie też nie jest przepalone.
Tores Napisano 13 Styczeń 2010 Napisano 13 Styczeń 2010 cucsoniuss - podoba mi się !Ewert - twoje też mi się podoba
Rekomendowane odpowiedzi