Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

SWRSC zassij sobie wersje demo - dziala bardzo dobrze.

 

Samo sianie jest praktycznie "instant", co wiecej, jak sie okaze ze np zasiałeś za mało - można "domalować" sobie.

 

GW cos tam robi z tym, ale maluje normalnie proxy (tylko że w opcjach masz też ukrywanie geometrii (np ile jej widać na raz, jak jest przedstawiona itp) - trochę bardziej rozbudowane jest to niż proxy ma).

 

Jak dla mnie - jeden z lepszych pluginów jakie widziałem.

 

Bonifatz - dużo lepiej - moim zdaniem za dużo żółtego (ale to moja prywatna opinia "zabarwiona" ustawieniami mojego monitora pewnie")

Edytowane przez Loki

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z własnych doświadczeń, a osobiście uważam, że GWplanter jest duuuuużo lepszy od vrayscattera, to sianie trwa do kilku minut. Co do wyświetylania, bo nienawidzę tych boxów ze scattera, to tutaj robisz obiekt "display as box" i GW rozsiewa z takimi samymi parametrami.

 

Ah, no i pędzelek jest przegenialnym dodatkiem, świetnie do rozsadzania drzew się nadaje. ;)

 

Sz.

Napisano

a jak masz w scenie bardzo dużo tych proxy to wszystko jest ok? nie zamula? (chodzi mi nawet o przypadek kiedy proxy jest hide)

Napisano

U mnie nie muli, nie wiem jak u innych. Świerszczu sprawdź sobie, oni mają ciekawą wersję trial; nie jest jakoś ograniczona czasowo, ale możesz mieć tylko dwa "punkty siania" w scenie. Powinno Ci to wystarczyć do przetestowania. Ja tam wolę bardziej od scattera.

 

http://www.gugila.com/downloads.html

Napisano

pressenter: Zrobisz ten sam render ze zbliżeniem na dywan ??

Napisano

Bonifatz - ładne słońce. Teraz jest bardziej soczyście i kontrastowo.

 

SWRSC - odpowiadam tak jak umiem i to co zaobserwowałem:)

1. Proces siania trwa dość krótko. Tą trawę siał mi jakieś ~10s. Dużo zajmuje niestety wczytanie wszystkich elementów jak już zapuszczamy render. Jak jest tego dużo (powyżej 100 000) trwa to u mnie kilkanaście minut. Jak jest zbyt dużo elementów to potrafi się wywalić. U mnie zaobserwowałem zawieszanie GroudWiza jak mam więcej niż 200 000 instancji ale może coś źle ustawiam. Jeszcze w 100% go nie rozgryzłem.

Fajny patent jest z malowaniem pędzlem. Trawa w całości nie musi być bardzo gęsta. Z daleka wygląda dobrze a bliżej kamery szybko można ją zagęścić pędzlem.

 

2. Na pierwszą część nie umiem Ci dokładnie odpowiedzieć. To są obiekty proxy ale nie da się ich niezależnie edytować. Można je przemieszczać ale wszystkie stanowią jedną całość - jeden obiekt.

Jak masz dużo instancji i wszystkie się wyświetlają to jak najbardziej scena się zamula. Szybko jednak można ograniczyć ilość wyświetlanych instancji i to bardzo przyspiesza pracę. Po schowaniu instancji wszystko chodzi idealnie gładko.

Edytowane przez pionix

Napisano

No ja bym nagrał z chęcią jakiegoś avika z podkładem głosowym jak to zrobić, gdybym znał jakąś aplikację, która jednocześnie nagrywa pulpit i dźwięk z mikrofonu. ;)

 

Sz.

Napisano

pionix, wielkie dzięki za odpowiedzi. Szkoda że repa nie mogę przyznać.

Napisano

SWRSC, pionix fajna sprawa wokół groundwiz ale można by porównać stabilność vRayScattera z Groundwizem? Interesujące jest to jak to wypadnie. Aktualnie testuję demo vRayScatter x64.

 

BTW: ja rozumiem malowania instance nie ma w vrayscatter, za to mapki gęstości instancji proxy się nakłada..

vRay automatycznie może, przy zdefiniowaniu przez usera odległości, rozrzedzić instancje im dalej od kamery jest. Dodatkowo - można ustawić curves od zanikania. Co zainteresowani scatterowaniem na to wszystko?

 

No ja bym nagrał z chęcią jakiegoś avika z podkładem głosowym jak to zrobić, gdybym znał jakąś aplikację, która jednocześnie nagrywa pulpit i dźwięk z mikrofonu. ;)

 

Sz.

 

darmowy CamStudio ;)

Edytowane przez Camel

Napisano

3 sofy. Każda z innej parady. :)

 

autobanboxsofaa.th.jpg.hudsonfurnitureparcsofa.th.jpg.sitsdemetrio160sofaa.th.jpg

 

Wiem, nie umiem robić poduszek.

Sorki za kompresję.

Napisano

RA super modele ale szejdery jescze lepsze. podzielisz sie szczegolami szejderka tego ostatniego?

Napisano
3 sofy. Każda z innej parady. :)

 

..

 

 

I każda ......, tak jak wszystkie twoje modele ;)

Edytowane przez Adek

Napisano

Dzięki za miły odbiór. :)

Siatka:

http://img706.imageshack.us/img706/3112/siatek.jpg

Reszta, to zmiksowane normal i bump.

Materiałami wolałbym się nie dzielić. To byłoby nie fair wobec niektórych. :)

To jest sieczka kontrastowych map niby zadrapań w reflect, gloss i bump + fallofy tu i tam dla symulacji tej wariacji aksamitu.

Nie jest tak fajnie jak w oryginale, ale daje rade jakoś.

Napisano

Fajne sofki chociaż te poduchy na drugiej need some work moim zdaniem.

 

@ siatka łe tam po MS ;)

Napisano

Materiałami wolałbym się nie dzielić. To byłoby nie fair wobec niektórych. :)

To jest sieczka kontrastowych map niby zadrapań w reflect, gloss i bump + fallofy tu i tam dla symulacji tej wariacji aksamitu.

Nie jest tak fajnie jak w oryginale, ale daje rade jakoś.

 

Ciekawe:) a co jest oryginałem?

Napisano

Oryginałem jest Sits Demetrio. :)

Materiał jest mój, ale ktoś za niego zapłacił, więc nie byłoby w porządku go teraz rozprowadzać.

Napisano

Bardzo przyjemny klimat. Dodałbym jedynie lekki glow do halogenów (glow, nie flarę :D).

Napisano

A ja nie wiedzialbym czy sie mam wysr@#$ czy szukac w ukladzie prazkow liczby PI. :D

Napisano
Oryginałem jest Sits Demetrio. :)

Materiał jest mój, ale ktoś za niego zapłacił, więc nie byłoby w porządku go teraz rozprowadzać.

Doskonale wiem że to komercyjna robota wiec nie chcialem od ciebie wyciagac materiału, źle mnie zrozumiałeś. chciałem w przybliżeniu jakieś info które już podałeś dzięki i powodzenia:)

 

żeby nie spamować odemnie zalążek prac.

boron10032010view04copy.jpg

boron10032010view03copy.jpg

boron10032010view01copy.jpg

Edytowane przez grzegerz

Napisano

Test podłogi. Coś mi tu ciągle nie pasuje.

 

testjn.jpg

Edytowane przez PICsell

Napisano

PICsell wypoczynek, skórka, ślicznie. Ja bym poprawił jeszcze - model zasłony, szczególnie moment - prawie zetknięcia z podłogą. Podłoga wydaje się być z gresu, jeśli ma być to drewno to rzeczywiście coś nie tak. Jeśli rozmiar, klepki , płytki - masz odgórnie zadany to szkoda, jeśli nie to powiększ.

Napisano

Światła to nic specjalnego. W oknach vray, a jako słońce direct. W enviro jest hdrka, ale wątpie aby znacząco wpływała na oświetlenie.

Zasłonki nieco poprawiłem, a teksturkę drewna robie od nowa.

Napisano

Finalowe rendery domków. Dajcie znać co o tym sądzicie.

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Oświetlonie ładne w wizce dziennej.

Kolor samochodu mi nie pasuje.

Budynki brzydkie.

Poprawnie ale bez szału.

Masz jakiś duży render?

Chyba odbieram te wizki tak bo te budynki mnie jakoś negatywnie nastawiają.

Pozdr.

Edytowane przez !Ewert

Napisano

Bardzo fajnie wyszło, nocny widok może trochę sztucznie ale też ok jest. 3 render najfajniejszy

pozdro

Napisano

bonifatz

architektura nedzna, zielen na 3 za soczysta, ale trawka mi sie podoba

(mnie mental ogranicza)

noc to jakas strasznie widna

Napisano

Bonifatz fajnie, ale kto rozkłada lampy przed tym domem wieczorem i chowa je rano? :)

 

(ujecia 1 i 2)

Napisano

nauki vraya cd. poszedłem za radą pionixa i zrobiłem wersje wieczorną.

 

biuro21testnoc.jpg

 

pozdr.

Napisano

Trochę więcej światła z lamp, a mniej zza okna (za którym jest praktycznie czarno, a światło dalej wpada - widać na ścianie).

Napisano

!Ewert : za arch nie odpowiadam, ale przynajmniej jest okazja żeby napisać że coś jest do bani xD

 

siwy : Dzięki! Co do nocnego to był robiony for fun. Więc pewnie jeszcze do niego osiądę jutro.

 

grafik3d : fajno! trawka to photo + disp

 

Loki : jak pisalem nocny for fun.

 

arev : za taka akcje na kolorze elewacji klient by cie zlinczował ;)

Napisano

Bonifatz - mi się podobają, ciężko by było wymodzić coś ciekawego z takiej niezbyt atrakcyjnej architektury, a dzięki nasyconym kolorom i fajnemu światełku wyszło ci to bardzo fajnie. Klient powinien być zadowolony :)

Napisano

chudy - zdecydowanie więcej światło powinno być z tych lamp. Z zewnątrz też trochę więcej światło bym wpuścił i jakiś odpowiedni widok dał.

Bonifatz - bardzo zgrabnie, czysto, soczyście. Przyjemne w odbiorze :)

Napisano

Razer : Dzięki ! Ten klient akurat to pain in the ass. Uwielbia kloce ;)

 

pionix : Dzieki ! cieszę się że się podoba.

 

Tutaj finały juz po oddaniu z moją zabawą. Jeszcze GI lezy na pierwszym ale pewnie juz do tego nie wroce ;) Enjoy

houses_mix.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności