Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jeśli mogę szczerze, to ogólnie fajnie, znaczy się ładnie to wszystko poukładane, czyste, ale jakoś tak... bajkowo. Szkło w pojazdach mogłoby być znacznie lepsze, zresztą w samych budynkach chyba też, i jakoś tak mdło i mało ostro. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, w razie W słówko i wyrzucam.

 

swrsc.jpg

.

A żeby nie było, że jestem świnia, i nie pozwalam siebie pojechać... do projektu mieszkania w trakcie tworzenia.

 

int38.jpg

.

 

Pozdrawiam

Szymon

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Małe sprostowanie i wracamy do oceniania prac.

 

W komentarzu do exterioru Neiraa'y napisałem co trzeba poprawić. Napisałem też o oknach, dalej myślę że było to okej. Tłumaczyłem to wyżej. Wiec mówienie cały czas że nie daje wskazówek nie jest okej. Krytyka prac wg mnie też daje użytkownikom wskazówki co trzeba poprawić.

 

SWRSC - Ja nie chce żeby było mówione kto co robi najlepiej, najszybciej i w ogóle jest najlepszym użytkownikiem max3d.pl. To bezsensu. Aha i jeszcze jedna uwaga, po to mam nick żeby go używać na forum, pewnie każdy może pisać po imieniu i kiedyś też tak parę razy napisałem, ale nie zdrabniam imion. A zwrot Panie Tomusiu jest lekceważący, dlatego nie pisz tak więcej.

 

JunioR- Racja, zrobiłem tak. Specjalnie to wtedy napisałem.

Co do oglądania forum i prób naśladowania innych to masz w 100% racje, bo każdy się może czegoś nauczyć, ale w przypadku obrazka Neiraa'y - takie szyby w takich małych oknach nie istnieją, dlatego tak napisałem.

 

Pres - szkoda że to nie digart bo dał bym Ci chyba rewelacje, mówię o Twoim tekście :)

Co do interioru to bardzo fajnie wyglądają te pączki w misce :)

Lampy chyba powinny być bardziej prześwitującego materiału.

Kafle wymodelowane, i z materiałem który ma zróżnicowane odbicia, było by ciekawiej. materiał zasłon fajnie wygląda :)

 

Pozdrawiam i mam nadzieje że rozumiecie o co mi chodzi :)

Napisano

Nie wiem czy to wina zbyt ciemnego monitora, na którym pracuję ale lampy sprawiają wrażenie jakby były jedną bryłą. Bardzo ciemne nogi stołu i tile na kaflach mocno daje po oczach.

 

Edit: sorry, ze powtarzanie po !Ewert - nie odświeżyłem strony

Napisano

Gdzieś 500 stron temu dałem swoją pierwszą pracę >>click. Jednak nikt nie ocenił, nie skomentował, nie podpowiedział co mam zrobić. Zdaję sobie sprawę, że moja praca jest niczym w porównaniu z tymi exterior'ami i interior'ami, które są w tym temacie (i nie tylko), jednak od czegoś trzeba zacząć.

 

Moja prośba - powiedzcie w jaki sposób najlepiej opanować 3ds max'a? Choć może nie 'powiedzcie', a 'podpowiedzcie' ;) Tamtego projektu już nie mam na dysku, lecz komentarze do tej pracy pomogły by mi uzyskać trochę lepsze efekty w przyszłości.

 

 

Liczę na pomoc i pozdrawiam,

Nosek ;]

Napisano

Na dobry początek to przerób trochę tutoriali, później making of, materiały o świetle w fotografii. To tak na pierwsze kilka miesięcy.

W tamtym temacie nie wiele było widać w dodatku wszystko zamglone.

Wygląda bardzo oldshool'owo - jakbyś nie w v-rayu a scinelinem to rendził. Miałeś tam GI włączone ?

Trudno podpowiadać co zrobić jeśli do przerobienia wydaje się praktycznie wszystko - z takimi tematami to raczej do głównego WIP.

Napisano

Heh, mam ostatnio wrażenie, że jak tylko wrzuce cokolwiek na forum zaraz rozpętuje się jakas mala burza. Ja tylko byłam ciekawa Waszych opinii i za nie dziękuję.

 

A to, co napisał Pressenter m.in. o obawach przed wysłaniem posta z obrazkiem, to zaczyna być prawda, bo czasem jest to jak danie mięcha wygodniałym sępom.

 

Nosek dostałeś tam jeden bardzo słuszny komentarz. Za szybko wymiękasz widzę ;]

Napisano

pressenter - w sumie zrobiłeś pierwotna wersje jaka dałem klientowi, ale kazał poprawić ta żóltawa elewacje i dać jej troszkę pomarańczu.

A to że mało ostro to nie przyłożyłem wielkiej wagi, pomniejszałem to z hiresa 5000px.

Niemniej jednak do portfolio leci wersja zbliżona do Twojej, taka z większym przepaleniem słońca skoro lepiej wam się widzi. Dzięki.

Napisano (edytowane)

To ja wrzucam coś takiego. Zobaczone gdzieś w gazecie, potem przetrawione i zrobione trochę po swojemu.

onyx06.jpg

 

onyx06.jpg

Edytowane przez barel
Napisano
Na dobry początek to przerób trochę tutoriali, później making of, materiały o świetle w fotografii. To tak na pierwsze kilka miesięcy.

W tamtym temacie nie wiele było widać w dodatku wszystko zamglone.

Wygląda bardzo oldshool'owo - jakbyś nie w v-rayu a scinelinem to rendził. Miałeś tam GI włączone ?

Trudno podpowiadać co zrobić jeśli do przerobienia wydaje się praktycznie wszystko - z takimi tematami to raczej do głównego WIP.

 

Polecasz jakieś tutoriale w pewnej kolejności? W 3ds max umiem już trochę (pracowałem z 5 miesięcy), ale pewnie powtarzałem wiele błędów. Niestety nie mogę sobie przypomnieć jak robić taki fajny Volume Light, jak na moim renderze, a tutorial do tego na tutorialized.com wygasł ;/

 

Gdyby ktoś mi mógł wskazać ścieżkę tutoriali w pewnej 'kolejności' (linki? byłbym dozgonnie wdzięczny), było by naprawdę super, a ja może bym się trochę podszkolił ;p To co tworzę teraz, to nie nadaje się nawet, żeby schować do szafki w Waszych interiorach :D

 

raczej do głównego WIP

mógłbyś rozwinąć skrót?

Napisano

Hmm siedzisz niby 5 miesięcy w maksie, ludzie ci każą przerabiać making of'y , tutoriale... i nie wiesz co to WIP ( Work in progress ). Zamiast tego radze ci poświęcić te 5 miesięcy na odkrywanie skarbca wiedzy czyli tego forum. Czytaj, klikaj, sprawdzaj do granic możliwości łącza ;)

Napisano

Nosek - "Gdyby ktoś mi mógł wskazać ścieżkę tutoriali w pewnej 'kolejności' (linki? byłbym dozgonnie wdzięczny), było by naprawdę super, a ja może bym się trochę podszkolił" - liczysz na to, że ktoś za darmo zrobi ci kurs 3ds max ? Nie przeginaj bo to już skrajne lenistwo.

Napisano

@up

 

Nie, nie liczyłem na to. Liczyłem na to, że ktoś wskaże mi po kolei jakimi 'działami' powinienem się interesować w odpowiedniej kolejności. Szkoda, że nie mam już tej tawerny co robiłem później, bo nawet ciekawie wyglądała (lepiej niż ten pokoj z gitara i skrzynkami).

Napisano

Nie czas na sentymenty, tylko na iście do przodu:) Proponuję zacząć od wszystkiego co znajdziesz na temat modelingu. Światła, materiały, rendering zostaw sobie na koniec. Droga jest długa, ale nikt nie mówił, że będzie łatwo i przyjemnie;]

 

Pozdr

Napisano

pressenter - AO nawet nie było aż tak mocne, ale to może być przez zabawę w psie :)

 

Marcin - dzięki, a zasłony to architectural z falloffem na diffuse, podbitym shininess, translucency na maksimum i transparency na ~60

Napisano

Barell czym świecone? Całkiem ładne światło Ci wyszło, tylko nijak nie moge z niego wywnioskować, z której strony świeci :) No a AO rzeczywiście z lewej strony za mocne wyszło

Napisano (edytowane)

Hej , jakos że cos w wipe ciezko o jakies porady ostatnio ... tu postanowilem sprobować ...

Co myslicie :)

Czysty render

Firanka kulawo wyszla :/ to wiem napewno :)

3dsmaxgsdgsjh.jpg

Edytowane przez 09121986
  • Like 1
Napisano

Wszystko będzie pięknie i do folio, tylko kilka detali trzeba poprawić.

 

Dywan - a właściwie jego brzegi, zrób tak żeby te frędzle nie rosły tak do góry jak trawa. Trochę je porozkładaj po bokach aby nie było widać tego plane'a brązowego.

 

Firanka - Wszystko ładnie, pięknie tylko ... ta jej tekstura taka sobie, no może to kwestia gustu.

 

Podłoga- W oddali fajnie wygląda ale z bliska już textura słaba się robi jaki i bump/odbicia, popracuj nad nią, lub zakryj z początku kadru ją dywanem, a odsłoń trochę w okolicy stolika.

 

Materiał fotela: Brakuje mu jakby trochę sampli, model też tak coś mnie nie przekonuje, no ale to też już kwestia gustu ;)

 

Render/Światło: Wydaje mi się, że światełko jest oki. Może troszkę ciut za dużo w nim bieli, ale skoro mówisz, że to czysty render to w photoshopie ładnie kolorki można wyciągnąć.

 

Podsumowując: Ładny, czysty render, małe niedoróbki. Taki sobie designe ze względu na wyposażenie ( głównie fotel, firanka, biały stolik, dywan )

 

Mam nadzieję, że teraz wystarczająco obszernie ;D :)

Napisano

Jeśli chodzi o kompozycje, to wydaje mi sie ze, os kamery powinna zrównać się z osią białego stolika, tak żeby pokazać więcej prawej strony, a roślinka nie powinna zachodzić na ramę.

 

Bardzo przyjemne kolory, ale ta listwa przy podłodze troszkę rozprasza po głębszym wpatrzeniu się.

Napisano

Marcin - to dobrze, czy źle że nie zauważyłeś, że to mr? :)

 

chudy - dziękuję :) a światła to mentalowski spot z inverse square, skylight z mapą nieba jakąś i portale w oknach. AO rzeczywiście trochę zbyt mocne tu i ówdzie, ale jak mija trochę czasu i wzrok odpoczywa, to wtedy dopiero człowiek zaczyna coś widzieć, heheh.

Napisano

Ło matko, moje oczy! xD

 

Świetny materiał porcelany, taka perełka, pewnie nie możesz wrzucić jej ustawień? I ten bloom wokół kwiatków na lustrze... jak Ty w ogóle robisz taki bloom, mi jakoś nigdy nie chce aż tak wyjść? Kolorystyka straszna. :P

Napisano

SWRSC - super wizka. Ostro, czysto, smacznie. Skąd kwiatki? Dostałeś wzór czy musiałeś rysować? Co do samego stylu to niestety chyba bardzo by się podobał większości ludzi w mojej wiosce ;)

Czy reflect i specular nie są zbyt rozmyte na kibelku i umywalce?

Gość Cornelius Scipio
Napisano

SWRSC:Fajnych masz klientów :P

IMO może popraw te rozmyte gałęzie za oknem.

 

pzdr.

Napisano

Pinkpower!

 

chudy - zabarwiło od podłogi

pressenter - Reflect na podrasowany fresnell, gloss na jakies 0.8 chyba i to wszystko :) Bloom robiłem w PSie (colo na biało, outer glow na delikatny niebieski i jeszcze glow do wewnatrz)

Pionix - Ceramika Paradyż, dostałem skany + płytki na chate. A co do rozmycia - miałe wcześniej ostrezjsze to kazali rozmyć, tez mi się nie podoba.

Cornelius - walić :p

Gość Cornelius Scipio
Napisano

A ja sadzeeee uh uh ;)

 

1probny.jpg

 

pzdr.

Napisano

Ooooo Paradyż. Mnie też się zdarzyło robić paradyżowego "mini cukierka" ;) Bardzo miło z ich strony, że udostępniają całkiem dobre fotki kafli.

Nie śmiać się zbytnio! :P

b456692ce8861328.jpg

Napisano

jak żeś to tak fajnie wyciął z obrazka? :D ( wyłączyłeś w scianach 2 visible to camera poprostu i renderowane na czarnym tle pionix ?)

 

fajnie wyszło - tylko ten anemon świecący nad WC mi się nie podoba (ale to kwestia gustu)

 

Porcelana ładna.

Napisano

Loki - odznaczasz w properties "visible to camera" dla ścian i wszystkiego co na nich jest. Renderujesz z kanałem Alpha i wsio :)

hcpiter - przyznaje rocję :P

KaeMS - pozory mylą ;)

Napisano

No moi rodzice w bloku mają mniejszy kibelek. Jak miałam nogę w gipsie to nie mogłam domknąć drzwi jak siedziałam....ekhem, sorki za wynurzenia. To a propos Neuferta a PRLu.

Napisano (edytowane)

Tak tylko wrzucam żeby nie było pustego posta, bo praca w toku

 

1copyt.jpg

.

 

Ale idzie o to, że dostałem do tego dewuga...

 

Dostałem dewuga w którym był jeden wielki burdel...

 

I tutaj taka prywatna prośba do architektów, projektantów, ludzi, którzy wysyłają dewugi na podkładkę do architektów i projektantów, każdego kto używa cada w takich rzeczach:

 

WŁĄCZAJCIE WASZA MAĆ SNAPA I ORTO!!!, a nie że każda linia idzie w tylko sobie znanym kierunku i nigdzie się nie kończy.

Edytowane przez pressenter
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności