polka dot Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 grasshopper nie znam. to tylko taki żart, pokazujący piękno rhinowego algorytmu eksportu nurbs > mesh. wymodelowana jest tylko fala ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 (edytowane) test exteriora w.i.p. w planie sa dwie wersje ... dzienna i nocna Edytowane 2 Październik 2009 przez Bonifatz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 depresyjny widok za oknem ktoś ma :) Wizka na razie surowa, czekam na więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 polka dot wygląda dokładnie tak samo jak podział siatki przez radiosity aż mi się łezka w oku zakręciła;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 siwy : Render prosto z vraya. Jeszcze duzo pracy przedemna ... musze wydobyc oswietlenie jeszcze + obrobka w AE (flary itd.) czyms to wybajerzyc musze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lupin Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 test : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 lupin - podoba mi się:) zdradziłbyś jak to oświetlałes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Cornelius Scipio Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 Lupin:Bardzo ładny i udany test.Może daj jakiś materiał na szybe ,żeby pokazały się jakieś refleksy.Kolorki przyjemne i wyjściowo dobre do obróbki w PS ;) Po świetle podejrzewam ,że na exponentialu,ale mogę się mylić ;) pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lupin Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 dzieki za komenty :) trosiek : oswietlane Vray Sky + Vray Light'y w oknach, 3 Ies'y w srodku Cornelius Scipio : fakt..zapomnialem o szybach:)..poprawie..CM to Reinhard pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 lupin: Ładne światełko, troszkę może zbyt matowe to wszystko, ale ogólnie bardzo fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 (edytowane) Model by indian Materiały ja, testowałem. Jak ocenicie materiał skórzanego obicia? Muszę się jeszcze podćwiczyć bo jestem z lekka noobem vRayMtl'owym :) (Uwaga, skupiamy uwagę na materiał skóry i drewienka, resztę zostawmy tak w spokoju...) Niedługo będzie update bo zapomniałem że mam na kompie jeszcze poprawioną wersję modelu :) Edytowane 2 Październik 2009 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 wydaje mi sie, ze masz cos skopany fallof w slotach reflection. tak dziwnie cos to odbija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 (edytowane) Pewnie trzeba ustawić fresnela i zmnieszyć odbicie. Czekam na dalsze komentarze et opinie. Będzie update. BTW, JohnZi, gdzie to skopane odbicie masz na myśli? Na skórze czy drewnie, bo podałem do oceny właśnie te 2 materiały, jak napisałem w poście wyżej. Świeciłem hdrką i vray sun.. Edytowane 2 Październik 2009 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bielik93 Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 No to wlasnie te drewno cos do mnie nie przemawia jakos malo realne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 polka dot, wiadomka, ze świetne przejście miedzy wymiarami, nawet ze skopanym aa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasEK4 Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 Pokój nie jest jeszcze skończony, ale chciałem zobaczyć jak wygląda. Jest mniej więcej tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 (edytowane) kolejny test ... juz z odrobina postpro Edytowane 2 Październik 2009 przez Bonifatz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiroo Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 zabawa ze światłem i materiałami : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 no i ja tez testuje sobie, bawie się sobie itp itd włoski to maxowy hair&fur, oczywiście również wip. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Pionier- swietny dywan i super kolorki ! Te poduchy mogles jednak poprawic ziomm ;) hiroo- fajnie wyszlo, ale te lampy troszke inaczej wygladaja. Bonifatz- aj, nie wiem ale nie ladnie wyszlo, widzialem twoje lepsze renderki kolego ;) Pozdro ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 spoko piterku, poduszki oczywiście będą poprawione ;) dzięki za komenta. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Bonifatz-zrób jakieś donice takie murowane czy coś w tym stylu i wsadź w nie te krzewy bo to wygląda jakby na kamieniach rosły, dodatkowo te kamienie za duże, murek w oddali nieproporcjonalnie łączy się z kolejnym, ten pomysł połączenia parkietu prosto z kamieniami tez mi się nie widzi ale to testy to wiadomo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 (edytowane) Nie sądzę żeby były za duże. Tutaj refka z której to robiłem. a tu już finał... komentarze mile widziane. Edytowane 3 Październik 2009 przez Bonifatz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasEK4 Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Słoneczny render podoba mi się najbardziej. Jak robione były kamienie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 szybko rosną te drzewa na horyzoncie Bonifatz :) (i szybko je wycinają) Najbardziej podoba mi się wieczorny (pomijając ten niebieskawy halogenik z lewej strony) W nocnym metal na dachu troche za bardzo niebo odbija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowi Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 szybko rosną te drzewa na horyzoncie Bonifatz :) [...] W nocnym metal na dachu troche za bardzo niebo odbija. Loki -> 1 obrazek to referka... heheh o_0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Loki -> 1 obazek to referka ... heheheh... haahaha o_0 BUSTED! no tak to jest jak się nie czyta postów tylko odpisuje od razu... a swoją drogą, to już pewien wyznacznik poziomu jaki ludzie tu prezentują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Pionier - super Ci to drewno wyszło testowy renderek małego gabinetu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Pionix: jakąś lekką aberację rzuciłeś na to, bo coś ta podłoga mało ostra? Pionier: Uh, no faktycznie drewienko ładne. Rzuciłbyś parametrami reflect czy to jakiś specular? Pozdrawiam Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Wrzuciłem ale już wywaliłem bo mi się nie podobało ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razer Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Bonifatz teraz już wiem dlaczego to nie wygląda tak porywająco - po prostu referka nie jest szałowa ;) Ale kamyczki są super, podoba mi się też oświetlenie. No i drzewa w tle zmieniają się wraz z porą dnia - bajer! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 hehe bo ten dom jest na turnteble'u ;) Teraz zaczynam coś bardziej przyjaznego dla oka. Dzięki za komenta! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Bonifatz, mówiąc z pozzytywnej strony, bez zjeżdżania, dzienne ujęcie jest naprawdę przyjemne. Patrząc ogólnie, "bez czepiania" sprawia mi nieco idylliczne wrażenie. A ja idyllę kocham ;) Wyraźnie się postarałeś, ale czy mógłbyś trochę sun'a przestawić? :p I trochę za ciemno w cieniu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Pierwsze testy modelowanej trawy - 200tys poly. Jak ją dopracuje bedą mlecze, kwiatki itd. Tworze na potrzeby dużych obszarów wokoło terminalu lotniczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 |Intel C2Q 2,5Ghz @ 3,2 Ghz| 4GB DDR 2 800Mhz| Asus Radeon HD 4850 | Nvidia musisz mi kiedyś zdradzić jak chcesz to zrobić. ;) Poza tym przyciemniłbym shadery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Pressenter: Lol :) Nie będę dawał modelowanej na dalekie ujęcia ;) Ale będzie sporo "z przyczajki" a wtedy disp nie daje rady :) Przyciemnić mówisz hmmm, pewnie masz racje. To wogle takie 1 co mi max wypluł, wstyd pokazywać, no ale może przynajmniej od początku złapie dobry kierunek. Ideałem jest praca JunioraR (4 pory roku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 4 Październik 2009 Share Napisano 4 Październik 2009 (edytowane) ode mnie kolejny wipek, w sumie zostało już tylko dodanie pierdol, dokończenie dywanu i chyba tyle. fragment w hi-res pressenter, to o co Ci chodzi to specular :P dzięki za opinie! pozdr. Edytowane 4 Październik 2009 przez Pionier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasEK4 Napisano 4 Październik 2009 Share Napisano 4 Październik 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 4 Październik 2009 Share Napisano 4 Październik 2009 Pionier piękne światełko, możesz zdradzić nazwę tych krzesełek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 4 Październik 2009 Share Napisano 4 Październik 2009 Długo myślałem, czy wrzucać tutaj obrazek, czy nie, ale w pierwszym poście jest napisane, że można wrzucać rendery robione dla zabawy, więc co mi tam. W sumie to taki zabawowo-próbny. ustawiałem wszystko według tutka DT o mustangu i chciałem zobaczyć jak to wyjdzie. Samochód nie był modelowany tak jak w tutku, tylko metodą którą się uczę czyli lowpoly->ms1->i dalej modelowanie. Wrzucam mustanga, bo przy audi które było w wipie miałem z tylu źle siatkę przed ms i się wszystko popsuło. Samochód jeszcze nie jest gotowy. Muszę poprawić to i owo. A teraz do rzeczy. Ford Mustang wersja Pokemon. Nie wiem, czemu akurat pokemony. Tak jakoś mi odwaliło. Renderowane w mentalu jakieś 10 minut. Jak wam się podoba? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 4 Październik 2009 Share Napisano 4 Październik 2009 Indian: jest kilka podobnych do tego, najbliższy to chyba "Lineal" z Andreu World, ale dokładnie taki to, nie jestem pewien, ale chyba nie istnieje. ;) Kubajaniak: Make it go away! Get it out of my head! :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 4 Październik 2009 Share Napisano 4 Październik 2009 michasEK4 to ujęcie znad fotela skutecznie sprawia że mam wrażenie że ten stół ma dziwny kształt (oparcia fotela go zasłaniają) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 Nvidia - powodzenia z trawką choć ja poszedłbym łatwiejszą drogą Pionier - podoba się choć bardzo klapnięte te włosy w dywaniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abell Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 Testuje pory roku i lepię bałwany... jeszcze mi jesień została, a w "zimie" muszę pododawać jeszcze na żywopłotach i parapetach śnieg... wiem coś mapowanie kamieni mi się popsuło, ale pracuje nad tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 Abell: Przede wszystkim śnieg jest za mocno chropowaty (mam na myśli dziwne grudki), a cieniowanie zbyt niebieskawe, co nie pasuje do rzeczywistego zimowego klimatu. Mimo to wyszło Ci bardzo, bardzo ładnie. W miarę może się podobać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 (edytowane) Dawno nie robilem viz... Takie tam na szybko, za malo na galerie wiec pakuje tutaj :) Mental Ray Edytowane 6 Październik 2009 przez MF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 zaje szader skóry!!!!!! aa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 prawda! skóra uratowała ten redner :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razer Napisano 6 Październik 2009 Share Napisano 6 Październik 2009 MF szkoda że trochę mała rozdziałka, ale... miazga :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 6 Październik 2009 Share Napisano 6 Październik 2009 MF - wiz super ale ... te szafki nad kominkiem są beznadziejne. w łazience sporo ostrych krawędzie światła/odbicia, dziwnie to wygląda. poza tym gicior, skóra rzeczywiście fajna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi