Loki Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) SWRSC zassij sobie wersje demo - dziala bardzo dobrze. Samo sianie jest praktycznie "instant", co wiecej, jak sie okaze ze np zasiałeś za mało - można "domalować" sobie. GW cos tam robi z tym, ale maluje normalnie proxy (tylko że w opcjach masz też ukrywanie geometrii (np ile jej widać na raz, jak jest przedstawiona itp) - trochę bardziej rozbudowane jest to niż proxy ma). Jak dla mnie - jeden z lepszych pluginów jakie widziałem. Bonifatz - dużo lepiej - moim zdaniem za dużo żółtego (ale to moja prywatna opinia "zabarwiona" ustawieniami mojego monitora pewnie") Edytowane 10 Marzec 2010 przez Loki
pressenter Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Z własnych doświadczeń, a osobiście uważam, że GWplanter jest duuuuużo lepszy od vrayscattera, to sianie trwa do kilku minut. Co do wyświetylania, bo nienawidzę tych boxów ze scattera, to tutaj robisz obiekt "display as box" i GW rozsiewa z takimi samymi parametrami. Ah, no i pędzelek jest przegenialnym dodatkiem, świetnie do rozsadzania drzew się nadaje. ;) Sz.
SWRSC Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 a jak masz w scenie bardzo dużo tych proxy to wszystko jest ok? nie zamula? (chodzi mi nawet o przypadek kiedy proxy jest hide)
pressenter Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 U mnie nie muli, nie wiem jak u innych. Świerszczu sprawdź sobie, oni mają ciekawą wersję trial; nie jest jakoś ograniczona czasowo, ale możesz mieć tylko dwa "punkty siania" w scenie. Powinno Ci to wystarczyć do przetestowania. Ja tam wolę bardziej od scattera. http://www.gugila.com/downloads.html
NV Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 pressenter: Zrobisz ten sam render ze zbliżeniem na dywan ??
pionix Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) Bonifatz - ładne słońce. Teraz jest bardziej soczyście i kontrastowo. SWRSC - odpowiadam tak jak umiem i to co zaobserwowałem:) 1. Proces siania trwa dość krótko. Tą trawę siał mi jakieś ~10s. Dużo zajmuje niestety wczytanie wszystkich elementów jak już zapuszczamy render. Jak jest tego dużo (powyżej 100 000) trwa to u mnie kilkanaście minut. Jak jest zbyt dużo elementów to potrafi się wywalić. U mnie zaobserwowałem zawieszanie GroudWiza jak mam więcej niż 200 000 instancji ale może coś źle ustawiam. Jeszcze w 100% go nie rozgryzłem. Fajny patent jest z malowaniem pędzlem. Trawa w całości nie musi być bardzo gęsta. Z daleka wygląda dobrze a bliżej kamery szybko można ją zagęścić pędzlem. 2. Na pierwszą część nie umiem Ci dokładnie odpowiedzieć. To są obiekty proxy ale nie da się ich niezależnie edytować. Można je przemieszczać ale wszystkie stanowią jedną całość - jeden obiekt. Jak masz dużo instancji i wszystkie się wyświetlają to jak najbardziej scena się zamula. Szybko jednak można ograniczyć ilość wyświetlanych instancji i to bardzo przyspiesza pracę. Po schowaniu instancji wszystko chodzi idealnie gładko. Edytowane 10 Marzec 2010 przez pionix
Vehr Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Ostatnio na evermotion.org był fajny making off i tam było podobne futerko pokazane jak jest zrobione (parametry h&f) oto link http://www.evermotion.org/tutorials/show/7952/modeling-and-rendering-tutorial-by-alfa-smyrna
pressenter Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 No ja bym nagrał z chęcią jakiegoś avika z podkładem głosowym jak to zrobić, gdybym znał jakąś aplikację, która jednocześnie nagrywa pulpit i dźwięk z mikrofonu. ;) Sz.
SWRSC Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 pionix, wielkie dzięki za odpowiedzi. Szkoda że repa nie mogę przyznać.
demigod Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Press camtasia studio dobry i dużo foramtow masz do zapisu :]
Tamyl91 Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Taki test moich telefoników jakiś czas temu wymodelowanych:
indian Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 modeliki fajne, ale mógłbyś pokusić się o jakieś ciekawe studio
Camel Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) SWRSC, pionix fajna sprawa wokół groundwiz ale można by porównać stabilność vRayScattera z Groundwizem? Interesujące jest to jak to wypadnie. Aktualnie testuję demo vRayScatter x64. BTW: ja rozumiem malowania instance nie ma w vrayscatter, za to mapki gęstości instancji proxy się nakłada.. vRay automatycznie może, przy zdefiniowaniu przez usera odległości, rozrzedzić instancje im dalej od kamery jest. Dodatkowo - można ustawić curves od zanikania. Co zainteresowani scatterowaniem na to wszystko? No ja bym nagrał z chęcią jakiegoś avika z podkładem głosowym jak to zrobić, gdybym znał jakąś aplikację, która jednocześnie nagrywa pulpit i dźwięk z mikrofonu. ;) Sz. darmowy CamStudio ;) Edytowane 11 Marzec 2010 przez Camel
RA Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 3 sofy. Każda z innej parady. :) .. Wiem, nie umiem robić poduszek. Sorki za kompresję.
pressenter Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 No trzecim mi sięstrasznie tekstura nie podoba, wygląda na lowres, ale drewno na drugim świetne. ;) Sz.
indian Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 RA świetny ten pierwszy, jakby dało radę pokazać jego siatkę
grzegerz Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 RA super modele ale szejdery jescze lepsze. podzielisz sie szczegolami szejderka tego ostatniego?
jlidesign Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 (edytowane) 3 sofy. Każda z innej parady. :) .. I każda ......, tak jak wszystkie twoje modele ;) Edytowane 11 Marzec 2010 przez Adek
RA Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 Dzięki za miły odbiór. :) Siatka: http://img706.imageshack.us/img706/3112/siatek.jpg Reszta, to zmiksowane normal i bump. Materiałami wolałbym się nie dzielić. To byłoby nie fair wobec niektórych. :) To jest sieczka kontrastowych map niby zadrapań w reflect, gloss i bump + fallofy tu i tam dla symulacji tej wariacji aksamitu. Nie jest tak fajnie jak w oryginale, ale daje rade jakoś.
Bonifatz Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 Fajne sofki chociaż te poduchy na drugiej need some work moim zdaniem. @ siatka łe tam po MS ;)
grzegerz Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 Materiałami wolałbym się nie dzielić. To byłoby nie fair wobec niektórych. :) To jest sieczka kontrastowych map niby zadrapań w reflect, gloss i bump + fallofy tu i tam dla symulacji tej wariacji aksamitu. Nie jest tak fajnie jak w oryginale, ale daje rade jakoś. Ciekawe:) a co jest oryginałem?
RA Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 Oryginałem jest Sits Demetrio. :) Materiał jest mój, ale ktoś za niego zapłacił, więc nie byłoby w porządku go teraz rozprowadzać.
arev Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Bardzo przyjemny klimat. Dodałbym jedynie lekki glow do halogenów (glow, nie flarę :D).
09121986 Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 arturprx2 - mniam :) prze mi sie podoba bardzo :D
jlidesign Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 arturprx2- render fajny ale ta mozaika w oryginale jest mniejsza ;)fajne światełko
Gość Gosc Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 A ja nie wiedzialbym czy sie mam wysr@#$ czy szukac w ukladzie prazkow liczby PI. :D
Orangegraphics Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 RA na pierwszym obrazki na boku drewnianym ochydny seam pionowy widać
grzegerz Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 (edytowane) Oryginałem jest Sits Demetrio. :) Materiał jest mój, ale ktoś za niego zapłacił, więc nie byłoby w porządku go teraz rozprowadzać. Doskonale wiem że to komercyjna robota wiec nie chcialem od ciebie wyciagac materiału, źle mnie zrozumiałeś. chciałem w przybliżeniu jakieś info które już podałeś dzięki i powodzenia:) żeby nie spamować odemnie zalążek prac. Edytowane 12 Marzec 2010 przez grzegerz
arturprx2 Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 jlidesign płytki mają poprawne wymiary. http://html.tubadzin.pl/produkt.php?nr_produktu=103412&id=268
PICsell Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 (edytowane) Test podłogi. Coś mi tu ciągle nie pasuje. Edytowane 12 Marzec 2010 przez PICsell
jahred6 Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 PICsell wypoczynek, skórka, ślicznie. Ja bym poprawił jeszcze - model zasłony, szczególnie moment - prawie zetknięcia z podłogą. Podłoga wydaje się być z gresu, jeśli ma być to drewno to rzeczywiście coś nie tak. Jeśli rozmiar, klepki , płytki - masz odgórnie zadany to szkoda, jeśli nie to powiększ.
PICsell Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Światła to nic specjalnego. W oknach vray, a jako słońce direct. W enviro jest hdrka, ale wątpie aby znacząco wpływała na oświetlenie. Zasłonki nieco poprawiłem, a teksturkę drewna robie od nowa.
Lucek Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Picsell: świetna podłoga. Dawno takiej fajnej nie widziałem.
jlidesign Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 jlidesign płytki mają poprawne wymiary. http://html.tubadzin.pl/produkt.php?nr_produktu=103412&id=268 Zwracam honor ;)
Bonifatz Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 (edytowane) Finalowe rendery domków. Dajcie znać co o tym sądzicie. Edytowane 13 Marzec 2010 przez Bonifatz
!Ewert Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 (edytowane) Oświetlonie ładne w wizce dziennej. Kolor samochodu mi nie pasuje. Budynki brzydkie. Poprawnie ale bez szału. Masz jakiś duży render? Chyba odbieram te wizki tak bo te budynki mnie jakoś negatywnie nastawiają. Pozdr. Edytowane 12 Marzec 2010 przez !Ewert
siwy Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Bardzo fajnie wyszło, nocny widok może trochę sztucznie ale też ok jest. 3 render najfajniejszy pozdro
grafik3d Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 bonifatz architektura nedzna, zielen na 3 za soczysta, ale trawka mi sie podoba (mnie mental ogranicza) noc to jakas strasznie widna
Loki Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Bonifatz fajnie, ale kto rozkłada lampy przed tym domem wieczorem i chowa je rano? :) (ujecia 1 i 2)
arev Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Mnie się prace bardzo nie podobają pod względem kolorystycznym. Są mocno przesycone, a zielono-niebieskie światło enva w nocnej wersji sprawia wrażenie jakby niedaleko lądowało UFO. Ja bym to widział raczej tak: http://img101.imageshack.us/img101/6973/43993541.jpg (daj znać jeśli mam usunąć)
chudy Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 nauki vraya cd. poszedłem za radą pionixa i zrobiłem wersje wieczorną. pozdr.
arev Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 Trochę więcej światła z lamp, a mniej zza okna (za którym jest praktycznie czarno, a światło dalej wpada - widać na ścianie).
Bonifatz Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 !Ewert : za arch nie odpowiadam, ale przynajmniej jest okazja żeby napisać że coś jest do bani xD siwy : Dzięki! Co do nocnego to był robiony for fun. Więc pewnie jeszcze do niego osiądę jutro. grafik3d : fajno! trawka to photo + disp Loki : jak pisalem nocny for fun. arev : za taka akcje na kolorze elewacji klient by cie zlinczował ;)
Razer Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 Bonifatz - mi się podobają, ciężko by było wymodzić coś ciekawego z takiej niezbyt atrakcyjnej architektury, a dzięki nasyconym kolorom i fajnemu światełku wyszło ci to bardzo fajnie. Klient powinien być zadowolony :)
pionix Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 chudy - zdecydowanie więcej światło powinno być z tych lamp. Z zewnątrz też trochę więcej światło bym wpuścił i jakiś odpowiedni widok dał. Bonifatz - bardzo zgrabnie, czysto, soczyście. Przyjemne w odbiorze :)
Bonifatz Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 Razer : Dzięki ! Ten klient akurat to pain in the ass. Uwielbia kloce ;) pionix : Dzieki ! cieszę się że się podoba. Tutaj finały juz po oddaniu z moją zabawą. Jeszcze GI lezy na pierwszym ale pewnie juz do tego nie wroce ;) Enjoy
Rekomendowane odpowiedzi