Reanimator Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Ja pracowalem w City, wiec mnie nie zszokowala ;)
ultrakaka Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Unreal - miażdży:p jeyne co dalej w tym silniku wygląda 'niecodziennie' to ta ściekająca po ścianach woda. Co do City/TheFarm51 - w Polsce ( zresztą, z ostatnich doświaczen stwierdzam że może i wszędzie tak jest) zawsze się trzeba prosić o swoje, nieważne czy robisz na budowie, czy w gejmdevie. I jakkolwiek się mi to nie podoba, to takie żenujące wieści nie są już tak zaskakujące....
Shalivan Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 miejmy nadzieje ze zakończy się przynajmniej sprawiedliwie :). Przykro że w Polsce ludzie nie trzymają się razem tylko cały czas podkładają sobie kłody. Aczkolwiek z drugiej strony to raczej nie tyczy się developerów tylko beeznesmeni ...
thirdeye Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Zabawne ze to akurat przedstawiciel NG mowi o smutnej polskiej rzeczywistosci ... widocznie od srodka wlasnej firmy nie dociera ona do oczu tak dobitnie jak od "srodka" innych firm ? BTW. A propos tej samej smutnej polskiej rzeczywistoci... http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,9220907,Czy_Nicolas_Games_ma_problemy_z_produkcja_Afterfall_.html
Shalivan Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Racja reanimatorze :). No nic, zobaczymy jaki będzie finał sprawy... Third - Myślę że od wiecznej zawiści ważniejsza jest ewolucja i naprawianie własnych błędów, w końcu każdy je popełnia. Pytanie tylko czy z premedytacją i czy wyciąga z tego odpowiednie wnioski na przyszłość. Jeszcze apropo twoich obaw, wyjaśnienie znajduje się w tekście linku który podesłałeś: Cóż, wszyscy pamiętamy, że swego czasu CD Projekt też doświadczał regularnych "fluktuacji kadrowych". Czy tak też jest i tym razem? "Stan kadrowy jest dobry, nie mamy braków choć oczywiście jeśli pojawia się na rynku nowe osoby to chętnie je przyjmiemy również z myślą o przyszłych i innych projektach
thirdeye Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 (edytowane) Jarales cos ? Zupelnie nie na temat ten post... Z tego co wiem bezposrednio od tzw. "fluktuacji kadrowych" to wielkiej ewolucji, uczenia i wyciagania wnioskow w NG nie ma... Jest za to kolejna juz fala "fluktuacji" i potrzeba siegania po "nowe osoby". Natomiast kazdy przytomny obserwator rynku zauwazy tez ze "przyszłych i innych projektow" w NG zwyczajnie nie bedzie, bo produkcja Insanity jest opozniona, grubo ponad budzetem a gra nadal nie jest dopracowana i na poziomie zapewniajacym zwrot. Co do naprawiania wlasnych bledow to tez mi nic nie wiadomo o tym zeby NG naprawilo swoje bledy wzgledem pierwszych 2-3 fal "fluktuacji kadrowych". Edytowane 9 Marzec 2011 przez thirdeye
plutko Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Pamietacie screeny z unreala? Jest filmik. I miazdzy. http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-samaritan/711467 Nie wierze, ze to realtime :) O zesz, toz to wyglada jak prerender. Ten ich DOF jest swietny.
Reanimator Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Nie tylko nicolas szuka: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=57684
_michal Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Wracając do UE3 http://www.nvidia.com/content/PDF/GDC2011/Epic.pdf i http://udn.epicgames.com/Three/Landscape.html
Persh Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Nie rozumiem tego plakatu Marek Tymiński chce mi strzelić w łep?
ThoR_ Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 tylko city potrafi tak szukać pracowników praca z pistoletem przy głowie, jaka firma taka i motywacja ;)
plasti Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 co do unreala, to czuje sie jakbym wyszedl z jakies kapsuly kriogenicznej w nastepnym stuleciu, nie zeby cos ale imho cryengine3 niedorownuje do piet unrealowi, bylbym w stanie kupic kazdy sprzet zeby tylko zagrac w cos takiego w plynnej jakosci :]
Monio Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 bylbym w stanie kupic kazdy sprzet zeby tylko zagrac w cos takiego w plynnej jakosci :]Samych kart graficznych za ponad 5 tysięcy złotych? Do dzieła! :P
olaf Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Samych kart graficznych za ponad 5 tysięcy złotych? Eee tam, to szło w 2500px jak w lcd dasz rozdziałkę ok 1/2 orygiału (np. 1024x768) to masz naturalny AA sprzętowy :D wystarczy podnieść w grze aa do 2x i mi już styka w zupełności.
plasti Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 no wlasnie wydaje mi sie ze gdyby co nieco powylaczac, zmniejszyc, rozdzialka aa itp, to pojdzie na takiej 480tce(ktora na dniach kupuje :P ) :]
Eric_Draven Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 dla mnie miodzio. I nie mówię przez pryzmat tego że wykonywane w małym Indie teamie
olaf Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 rozgrywka nie jara mnie kompletnie ale wizualnie świetne.
mara Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 dla mnie miodzio. I nie mówię przez pryzmat tego że wykonywane w małym Indie teamie wow, rewelacja, dawno nie widziałem tak *********go enviro
żółty Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 Rozgrywka słaba, mogli zrobić coś w stylu mechwarriora, odwzorować poczucie kierowania czymś wielkim i ciężkim, a tak będzie kolejna skacząco-świecąca rozpierducha. Co nie zmienia faktu, że wizualnie scenerie wymiatają
Dr Judym Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 Lokacja bardzo, bardzo ładna, chociaż loding zauważalny, co kawałek coś wyskakuje w tle (a może to efekt kompresji filmiku). No i ew. dym mógłby mieć więcej przejść, bo wygląda jakby miał 15 fpsów ;) No ale panowie twierdzą, że to prototyp — chciałbym, żeby moje rzeczy tak wyglądały w początkowej fazie ;)
Bruneq Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 szczegolnie ze zrobi to 1 grafik tylko:P eric: ty kradzieju fejzbukowy ty :P
plasti Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 szczegolnie ze zrobi to 1 grafik tylko:P eric: ty kradzieju fejzbukowy ty :P nie wierze!!!
Wray Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 W ekipie znajduje się 9 osób. Pracują od 9 miesięcy. Łatwo zapamiętać. ;) http://kotaku.com/#!5780912/nine-guys-giant-mechs-and-2011s-sexiest-indie-game
Kruku Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 dla mnie miodzio. I nie mówię przez pryzmat tego że wykonywane w małym Indie teamie he 0-o świetne są takie rzeczy ;]
Creator Napisano 12 Marzec 2011 Napisano 12 Marzec 2011 http://www.gametrailers.com/video/gameplay-series-l-a-noire/711461 Miodek :) PS: http://www.gametrailers.com/video/exclusive-heller-prototype-2/711663 FUN :P
_Seth_ Napisano 15 Marzec 2011 Napisano 15 Marzec 2011 Może to nie stricte gamedev, ale warto o tym wspomnieć. 31 marca w kioskach pojawi się nowy magazyn konsolowy Playbox - przygotowane przez CDAction.
Eric_Draven Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 (edytowane) zapowiada sie smakowicie i jeszcze to dla pokrzepienia serc: Edytowane 16 Marzec 2011 przez Eric_Draven
Reanimator Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Taki Spiderman/Infamous, tylko ze w stroju Batmana ;) A ten filmik o gamedevie jest imho slaby, a juz zupelnie niesmieszny. Pomijajac fakt, ze mam raczej pozytywne doswiadczenia w tej branzy, to w ten sposob, jaki prezentuje autor, wszystko mozna sprowadzic do beznadziei i banalu.
ultrakaka Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Ale to chyba miał być żart, przejaskrawienie tematu i jako takie wyszło zabawnie chyba. A Polycount wycofuje się z DW i robi własny challenge : http://www.polycount.com/2011/03/15/are-you-ready-to-brawl/
DamianS Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 http://polygamia.pl/Polygamia/1,107165,9266165,Zobacz__jak_wygladal_polski_Hellion_w_akcji__zanim.html?bo=1 Sam filmik wygląda jak próba znalezienia wydawcy - w sumie pomijając takie sobie animacje ( brzmi znajomo? ;)) wygląda ciekawie.
Bruneq Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 to byla pre-alfa, dlateo niektore rzeczy wygldaly taksobie....filmik malej rozdzielczosci tez jest, dlatego niektore rzeczy wygladaja slabo a w rzeczywistosci nie bylo tak zle. Niewazne, nie odkopujmy trupa zeby sprawdzic jak wygladal :D :P
Kuba Napisano 18 Marzec 2011 Napisano 18 Marzec 2011 Sprzedaż Bulletstorm http://www.ppe.pl/news-6469-Bulletstorm_marketingowa_porazka.html Mam nadzieję, że jest trochę lepiej. Singiel bardzo fajny, multi ze względu na problemy z tworzeniem i dołączaniem do sesji niegrywalne, przynajmniej na PS3.
graphic Napisano 18 Marzec 2011 Napisano 18 Marzec 2011 Sprzedaż Bulletstorm http://www.ppe.pl/news-6469-Bulletstorm_marketingowa_porazka.html Mam nadzieję, że jest trochę lepiej. Singiel bardzo fajny, multi ze względu na problemy z tworzeniem i dołączaniem do sesji niegrywalne, przynajmniej na PS3. Moim zdaniem dobije do miliona spokojnie.
Eric_Draven Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 BS będzie szkoda jak się tak sprzedaje. Oznaczać to będzie tylko tyle że nie zobaczę nowej bezmózgiej naparzanki w FPP długi czas bo wszyscy się będą bali zabrać za produkcje. A lubię bezmózgie naparzanki )
DeC Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 (edytowane) no ale absolutnym minimum mialo byc 2 miliony. Ciekawe co sie statnie teraz z PCF em i w sumie polskim game dev. Edytowane 19 Marzec 2011 przez DeC
Scottero Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 Jeszcze nic nie wiadomo. Trza czekac no oficjalne sprawozdanie z Epica :) Mam nadzieje ze bedie dwojka, bo defacto to najlepsza gra jaka gralem przez ostatnie poltora roku :) Gratz!
muody Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 (edytowane) Analityk... mhm, tak tak, ze swoją magiczną kulą która podaje wyniki sprzedaży dowolnej gry. Top 10 sprzedaży gier w UK wg. NEOgo.pl 28 II - Bulletstorm 2 miejsce (1 ma Killzone) 7 III - Bulletstorm 4 miejsce 11 III w USA - 7 miejsce (tuż poniżej jest Killzone, a wyżej CoD, NBA, Dead space i fitnessy) 14 III - Bulletstorm 6 miejsce Wydaje mi się mało logiczne, żeby coś utrzymywało się tak długo w topce i ostatecznie zgarnęło taki słaby wynik? Przechodzę BS po raz drugi, nie spodziewałem się że mi się tak spodoba ;> Edytowane 19 Marzec 2011 przez muody
DeC Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 muody wysokie miejca na top 10 przez tydzien czy 2 tygodnie to zdecyddowanie za malo.Moze jakby to byl okres przedswiateczny to co innego .Bardzo podobnie bylo zreszta z mafia 2 gdzie laczna sprzedarz zakonczyla sie na poziomie ok 1,4 miliona.
graphic Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 Ktoś się może orientuje ile % z ceny gry idzie do twórców?
DeC Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 hahaha nikt Ci tego nie powie. Mozna sie tylko domyslac .Zalezy jaki wydawaca jaki developer itp. edit. sam slyszalem z roznych zrodel ze od 20 do 50-60 procent
ribel Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 hahaha nikt Ci tego nie powie. Mozna sie tylko domyslac .Zalezy jaki wydawaca jaki developer itp. edit. sam slyszalem z roznych zrodel ze od 20 do 50-60 procent Te 50-60% to chyba przy samodzielnym wydaniu gry na Steamie czy innym systemie dystrybucji elektronicznej. Normalnie to chyba trzeba to zero z końca uciąć :)
plutko Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 (edytowane) Tu masz takie proste zestawienie: http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8932289,Do_kogo_wedruja_nasze_pieniadze_gdy_kupujemy_gre_.html Oni tak wyliczyli, ze z 40 funtow, 15 trafia lacznia do wydawcy i dewelopera. I, ze wydawca zabiera z tego 12. Czesto przy mniejszych tytulach deweloper nie dostaje juz nic. Umowy sa tez takie, ze deweloper dostaje kase od sprzedazy dopiero po przekroczeniu pewnego limitu. Czyli najczesciej gdy zwroca sie koszty produkcji. EDIT: Ale, zeby nie bylo, ze wydwaca taki zly, to ktos te produkcje finansuje przez dwa lata Edytowane 19 Marzec 2011 przez plutko
koniuSlincer Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 Jakby ktoś nie wiedział, jutro ma miejsce konferencja Nicolas Games odnośnie InSanity. Podana będzie data premiery. Stawiam, że nie jest to już pierwszy kwartał 2011... http://www.afterfall-universe.com/pl/Aktualnosci/Afterfal-InSanity-na-wiosennej-konferencji-Nicolas-Games
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się