Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Unreal - miażdży:p jeyne co dalej w tym silniku wygląda 'niecodziennie' to ta ściekająca po ścianach woda.

 

Co do City/TheFarm51 - w Polsce ( zresztą, z ostatnich doświaczen stwierdzam że może i wszędzie tak jest) zawsze się trzeba prosić o swoje, nieważne czy robisz na budowie, czy w gejmdevie. I jakkolwiek się mi to nie podoba, to takie żenujące wieści nie są już tak zaskakujące....

Napisano

miejmy nadzieje ze zakończy się przynajmniej sprawiedliwie :). Przykro że w Polsce ludzie nie trzymają się razem tylko cały czas podkładają sobie kłody.

 

Aczkolwiek z drugiej strony to raczej nie tyczy się developerów tylko beeznesmeni ...

Napisano

Racja reanimatorze :). No nic, zobaczymy jaki będzie finał sprawy...

 

Third - Myślę że od wiecznej zawiści ważniejsza jest ewolucja i naprawianie własnych błędów, w końcu każdy je popełnia. Pytanie tylko czy z premedytacją i czy wyciąga z tego odpowiednie wnioski na przyszłość.

 

Jeszcze apropo twoich obaw, wyjaśnienie znajduje się w tekście linku który podesłałeś:

 

Cóż, wszyscy pamiętamy, że swego czasu CD Projekt też doświadczał regularnych "fluktuacji kadrowych". Czy tak też jest i tym razem? "Stan kadrowy jest dobry, nie mamy braków choć oczywiście jeśli pojawia się na rynku nowe osoby to chętnie je przyjmiemy również z myślą o przyszłych i innych projektach
Napisano (edytowane)

Jarales cos ? Zupelnie nie na temat ten post...

 

Z tego co wiem bezposrednio od tzw. "fluktuacji kadrowych" to wielkiej ewolucji, uczenia i wyciagania wnioskow w NG nie ma... Jest za to kolejna juz fala "fluktuacji" i potrzeba siegania po "nowe osoby". Natomiast kazdy przytomny obserwator rynku zauwazy tez ze "przyszłych i innych projektow" w NG zwyczajnie nie bedzie, bo produkcja Insanity jest opozniona, grubo ponad budzetem a gra nadal nie jest dopracowana i na poziomie zapewniajacym zwrot.

 

Co do naprawiania wlasnych bledow to tez mi nic nie wiadomo o tym zeby NG naprawilo swoje bledy wzgledem pierwszych 2-3 fal "fluktuacji kadrowych".

Edytowane przez thirdeye
Napisano

co do unreala, to czuje sie jakbym wyszedl z jakies kapsuly kriogenicznej w nastepnym stuleciu, nie zeby cos ale imho cryengine3 niedorownuje do piet unrealowi, bylbym w stanie kupic kazdy sprzet zeby tylko zagrac w cos takiego w plynnej jakosci :]

Napisano
bylbym w stanie kupic kazdy sprzet zeby tylko zagrac w cos takiego w plynnej jakosci :]
Samych kart graficznych za ponad 5 tysięcy złotych? Do dzieła! :P
Napisano
Samych kart graficznych za ponad 5 tysięcy złotych?

Eee tam, to szło w 2500px jak w lcd dasz rozdziałkę ok 1/2 orygiału (np. 1024x768) to masz naturalny AA sprzętowy :D wystarczy podnieść w grze aa do 2x i mi już styka w zupełności.

Napisano

no wlasnie wydaje mi sie ze gdyby co nieco powylaczac, zmniejszyc, rozdzialka aa itp, to pojdzie na takiej 480tce(ktora na dniach kupuje :P ) :]

Napisano

dla mnie miodzio. I nie mówię przez pryzmat tego że wykonywane w małym Indie teamie

 

wow, rewelacja, dawno nie widziałem tak *********go enviro

Napisano

Rozgrywka słaba, mogli zrobić coś w stylu mechwarriora, odwzorować poczucie kierowania czymś wielkim i ciężkim, a tak będzie kolejna skacząco-świecąca rozpierducha. Co nie zmienia faktu, że wizualnie scenerie wymiatają

Napisano

Lokacja bardzo, bardzo ładna, chociaż loding zauważalny, co kawałek coś wyskakuje w tle (a może to efekt kompresji filmiku). No i ew. dym mógłby mieć więcej przejść, bo wygląda jakby miał 15 fpsów ;) No ale panowie twierdzą, że to prototyp — chciałbym, żeby moje rzeczy tak wyglądały w początkowej fazie ;)

Napisano

Może to nie stricte gamedev, ale warto o tym wspomnieć. 31 marca w kioskach pojawi się nowy magazyn konsolowy Playbox - przygotowane przez CDAction.

Napisano

Taki Spiderman/Infamous, tylko ze w stroju Batmana ;)

 

A ten filmik o gamedevie jest imho slaby, a juz zupelnie niesmieszny. Pomijajac fakt, ze mam raczej pozytywne doswiadczenia w tej branzy, to w ten sposob, jaki prezentuje autor, wszystko mozna sprowadzic do beznadziei i banalu.

Napisano

to byla pre-alfa, dlateo niektore rzeczy wygldaly taksobie....filmik malej rozdzielczosci tez jest, dlatego niektore rzeczy wygladaja slabo a w rzeczywistosci nie bylo tak zle. Niewazne, nie odkopujmy trupa zeby sprawdzic jak wygladal :D :P

Napisano

BS będzie szkoda jak się tak sprzedaje. Oznaczać to będzie tylko tyle że nie zobaczę nowej bezmózgiej naparzanki w FPP długi czas bo wszyscy się będą bali zabrać za produkcje. A lubię bezmózgie naparzanki )

Napisano (edytowane)

no ale absolutnym minimum mialo byc 2 miliony. Ciekawe co sie statnie teraz z PCF em

i w sumie polskim game dev.

Edytowane przez DeC
Napisano

Jeszcze nic nie wiadomo. Trza czekac no oficjalne sprawozdanie z Epica :) Mam nadzieje ze bedie dwojka, bo defacto to najlepsza gra jaka gralem przez ostatnie poltora roku :)

Gratz!

Napisano (edytowane)

Analityk... mhm, tak tak, ze swoją magiczną kulą która podaje wyniki sprzedaży dowolnej gry.

Top 10 sprzedaży gier w UK wg. NEOgo.pl

28 II - Bulletstorm 2 miejsce (1 ma Killzone)

7 III - Bulletstorm 4 miejsce

11 III w USA - 7 miejsce (tuż poniżej jest Killzone, a wyżej CoD, NBA, Dead space i fitnessy)

14 III - Bulletstorm 6 miejsce

Wydaje mi się mało logiczne, żeby coś utrzymywało się tak długo w topce i ostatecznie zgarnęło taki słaby wynik?

 

Przechodzę BS po raz drugi, nie spodziewałem się że mi się tak spodoba ;>

Edytowane przez muody
Napisano

muody wysokie miejca na top 10 przez tydzien czy 2 tygodnie to zdecyddowanie za malo.Moze jakby to byl okres przedswiateczny to co innego .Bardzo podobnie bylo zreszta z mafia 2 gdzie laczna sprzedarz zakonczyla sie na poziomie ok 1,4 miliona.

Napisano

hahaha nikt Ci tego nie powie. Mozna sie tylko domyslac .Zalezy jaki wydawaca jaki developer itp.

edit.

sam slyszalem z roznych zrodel ze od 20 do 50-60 procent

Napisano
hahaha nikt Ci tego nie powie. Mozna sie tylko domyslac .Zalezy jaki wydawaca jaki developer itp.

edit.

sam slyszalem z roznych zrodel ze od 20 do 50-60 procent

 

Te 50-60% to chyba przy samodzielnym wydaniu gry na Steamie czy innym systemie dystrybucji elektronicznej. Normalnie to chyba trzeba to zero z końca uciąć :)

Napisano (edytowane)

Tu masz takie proste zestawienie:

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8932289,Do_kogo_wedruja_nasze_pieniadze_gdy_kupujemy_gre_.html

 

Oni tak wyliczyli, ze z 40 funtow, 15 trafia lacznia do wydawcy i dewelopera. I, ze wydawca zabiera z tego 12.

Czesto przy mniejszych tytulach deweloper nie dostaje juz nic. Umowy sa tez takie, ze deweloper dostaje kase od sprzedazy dopiero po przekroczeniu pewnego limitu. Czyli najczesciej gdy zwroca sie koszty produkcji.

 

EDIT: Ale, zeby nie bylo, ze wydwaca taki zly, to ktos te produkcje finansuje przez dwa lata

Edytowane przez plutko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności