Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

za poziom trudnosci w przejsciu smoka ktos powinen dostac po uszach! Pierwsza misja, a rzucalem obelgami! :( oby dalej bylo sprawiedliwiej

Napisano

Wiecej spoilerow! Moze opowiadajcie na bierzaco historie, w miare przechodzenia.. Bo przeciez z pewnoscia wszyscy mieli kupiona gre na przedplaty a teraz graja w najlepsze, prawda? Smok, kurtka jego mac...

Napisano
Ale mi na gula wjeżdżacie... A mój piec się do giercowania nie nadaje.Co prawda jeszcze jedynki nie skończyłem (ta jeszcze uciągnie) ale może zdążę zanim 2 wyjdzie na Xboxa. Bo wyjdzie...prawda...? Powiedzcie, że wyjdzie? O_O

 

Nic mi na ten temat nie wiadomo :P

Napisano (edytowane)

@Nezumi

Smok był już na trailerach :D

 

@EC

Na Xa wyjdzie, ale nie wiadomo czy na PS3 też :P (ja obstawiam że nie)

 

@Ardeni

Już - zdaje się że Gop - mówił o wersji na konsole :) nie musisz udawać :) po za tym heloł gra obsługuje pada xD

Edytowane przez n-pigeon
Napisano
Może chcecie osobny wątek na wiedźmina? bo ja często do tego tematu zaglądam i mi smaka na grę robicie co chwilę :P

No właśnie, właśnie, okrutnicy... może chociaż ponarzekajcie trochę to mi żal tak nie będzie, że mój antyczny blaszak Wieśka nie godzien. :(

Napisano

@EC

Na Xa wyjdzie, ale nie wiadomo czy na PS3 też :P (ja obstawiam że nie)

 

 

Pytanie tylko, kiedy... i czy w ogóle...O jedynce też czytałem swego czasu, że będzie na X'a a potem coś się posypało, jakiś konflikt z inną firmą czy coś i sobie na Xsie nie pograłem tylko na piecu musiałem. A nie lubię na piecu grać. ;/

Napisano

@EC wyyyyjdzie na bank, jedynkę chcieli na konsolach, a dwójka jest stworzona by grać na padzie, dodatkowo zrobili własny Engine, więc pewnie przygotowali się na konsole

 

Istnieje ważniejsze pytanie, kiedy udostępnią edytor, że udostępnią, też była wzmianka xD

Napisano

Brunkislawie - przestan biadolic jak dziecie letnie grajaca na xboxie :)

 

jak rzeklem - Czasy Baldura nie powroca juz nigdy... ;(

Napisano
te, nezumi....pierwsza misja to byla. A gre kupilem dzisaij w MM :P 99 pln i bajerancki wisior

 

Ja prewencyjnie, zanim sie zacznie "a wtedy jak Tris poszla szukac pierscienia z ksiazecym herbem to mega mi sie podobala ta zasadzka co ja czarownik zrobil... Zaskoczyla mnie jak cholera, a was?" :D

 

Cholernie mi sie podoba dwojeczka - a mowie to tylko po filmikach, artykulach i postach. Filmiki miazdza - nie moge sie doczekac swojej kopii a na razie brne przez koncowke jedynki :D

Napisano

Tak, przedmuchałem laser, próbowałem skopiować pliki, zrobić obraz; nagrywarka sony kupiona dla jednego zlecenia i używana sporadycznie do instalacji gier, co przychodziło bez problemów. Do czasu. Odczyt pierwszych lepszych Grida i Orange boxa 8-16x, wiesiek 2.4x i zwiech przy 50%. Pewnie babol przy sesjach DL.

Napisano (edytowane)

wiedzmak wymiata, jedno pytanko, mam problema bo nie wiem jak ekwipunek otworzyc, nie wiem, ani w ksiazeczce ani w ustawieniach klawiatury ni ma okienka "ekwipunek", pomozecie???

 

 

ok mam slepy jestem:P pozdrawiam i przyjemnego grania

Edytowane przez plasti
Napisano

@plasti

wciśnij I, dziennik jest pod J

 

@Nazumi

No nareszcie to kończysz :) tylko uważaj na Magistra bo to morderca :O

 

@Ardeni

Zdziwił bym się gdyby nie było żadnych błędów. Serio. :)

Napisano

A ja jestem ciekawy dlaczego nie ma recenzji wiedzmina w sieci( no dobra kilka jest, ale w najwazniejszych serwisach to nie ma), na gametrailers na przyklad to juz dawno powinna byc...

Nie rozeslaliscie im wczesniej kopii czy jak? ign pisze ze nie dostalo kopii a inny serwis ze maja problemy techniczne z kodem

Napisano

Audiowizualnie jest pięknie, można by się pokusić o stwierdzenie, że to nowy standard, ale walka mi się coraz mniej podoba. Nie wiem czy wzorowaliście się na DAII, ale to błąd. Ta jaskinia z odradzającymi się co kawałek potworami jest naprawdę kretyńskim pomysłem. Wszystkie aspekty RPG przesłania mi w tej chwili bezmózga zręcznościowa sieczka.

Napisano
A ja jestem ciekawy dlaczego nie ma recenzji wiedzmina w sieci( no dobra kilka jest, ale w najwazniejszych serwisach to nie ma), na gametrailers na przyklad to juz dawno powinna byc...

Być może zbierają szczękę z podłogi i trochę im zajmie dojście do siebie. Z ciekawości zajrzałem do instrukcji, przebrnąłem przez połowę i mózg mi się zlasował. Trochę za dużo nowości jak na jeden raz, trzeba będzie chyba grać na czuja :)

Napisano
ale walka mi się coraz mniej podoba. Nie wiem czy wzorowaliście się na DAII, ale to błąd.

 

nie wiem skad ten pomysl. Jak dla mnie walka w wiesku nie ma nic wspolnego z DA2.

 

A co do recenzji, to ja sie zastanawiam po co komu recenzja zeby cieszyc sie grą?

Mozliwe ze servisy poswiecaja jednak troche zeby pobawic sie grą, w koncu to nie jest gra na pare h.

 

Jak narazie to co mi najbardziej przeszkadza w wiedzinie to brak precyzji sterowania, to ze 1 klawisz jest prawie do wszystkiego powoduje czasem idiotyczne sytuacje w rodzaju "gasimy pochodnie zamiast otworzyc drzwi"

 

A tak serio, to moze naprawde zalozyc wątek "Wieśiek Drugi" i tam kierowac wszystkie uwagi.

Napisano

Mirach — ok, wróg nie odradza Ci się za plecami i nie skacze na głowę, ale to przecież detal. Tam jest clickfest i tu jest clickfest, chyba znowu mi przyjdzie zjechać z poziomu trudności, żeby sobie nie psuć zabawy (choć w DAII niewiele to dało).

Napisano

@Nezumi

Oooo już go zabiłeś? :) szkoda, chciałem cię wkręcić, mój wieśmin rozkraczył go jednym ciosem xD

 

@Dr Judym

To chyba nie gra ma skopany system walki. Bez urazy.

 

Wiesiek to pierwszy RPG - w jaki grałem - przy którym podczas walki trzeba myśleć :)

Przypominają mi się serwery z coda z napisem, no GL, heli, last stand, morty... shooting to admin :)

 

@mirach

Racja, śmierć pochodniom, też mam z tym problem, albo jak szafka jest przy drzwiach, dzizas :)

Napisano

Pigeon — sam system to jakby inna sprawa (np. na koślawo działający wybór przeciwnika też można by ponarzekać ;) ), ale w tej chwili chodzi o sam rezultat: godziny spędzone na mozolnym klikaniu. Jeśli Twoim zdaniem to wymaga większego myślenia, to albo w niewiele RPG grałeś do tej pory, albo obaj inaczej pojmujemy czynność polegającą na używaniu szarych komórek, bez urazy.

Napisano (edytowane)

Dr Judym - jak tylko mozlolnie klikasz w przeciwnika by go pokonac to zle grasz w Wiedzmina, albo grasz w zlego Wiedzmina ;P

Pewnie ze mozna wszytsko robic "ciecie - odskok - ciecie" ale w tym systemie walki jest miejsce na strategie i przemyslane ataki ktore nie tylko daja satysfakcje jak wyjda ale i pomagaja szybciej pozbyc sie przeciwnikow. Mnie tez odrzucalo na poczatku powolne ragowanie na wszystko ale w tym szalenstwie jest metoda trzeba tylko timingi wyczuc.

 

Ale oczywicie wszystko kwestia gustu i moze sie po prostu nie podobac ;]

 

-

Edytowane przez OmeN2501
Napisano

Mozna szczoteczka do zebow zamiatac podloge i narzekac ze mozolnie idzie a mozna przemyslec sprawe i poszukac jakiejs miotly.. A sama sprawa - zamiecenie podlogi - taka niby prosta...

Napisano

Omen — ale ja tak nie robię, inaczej bym już dawno umarł z nudów: mikstury przed walką, pułapki, znaki, wszystko mam i korzystam. To naprawdę nie jest żadna wybitna "taktyka", jak to się niektórym wydaje, to zwykła zręcznościówka. Wrogowie giną masowo od tych tricków, tylko że w np. w tamtej jaskini zaraz pojawiają się kolejni. Walka, zamiast być przyjemnym przerywnikiem pomiędzy eksploracją, dialogami i dokonywaniem wyborów jest po prostu nudnawą sieczką.

Napisano

Dr Judym - co do jednego to sie zgodze - tez nie jestem fanem respawnujacych sie monstrow. W jedynce tak bylo na bagnach na przyklad ale po jakims czasie olewalem je przebiegajac bez walki. Tu sie tak nie da?

Napisano (edytowane)

Właśnie odpaliłem Wieśmina i po kilku chwilach grania tylko jedno przychodzi mi do głowy: Gdzie jest k@#%$ invert mouse?! Przecież tak się nie da grać! Chyba, ze ślepy już jestem i nie widze...

 

EDIT:

Już znalazłem - trzeba w pliku My Documents\Witcher 2\Config\User.ini dostawić - przed MouseSensitivityY . Mam nadzieje, że się komuś to przyda bo ja się nieźle zdążyłem już nawkurzać ;)

Edytowane przez blinq
Napisano

lol już druga osoba ma ten problem :), a ja zawsze zastanawiałem się, kto tego używa xD Człowiek ciągle się czegoś uczy :)

 

poprawcie to w patchu :)

Napisano
Dr Judym - co do jednego to sie zgodze - tez nie jestem fanem respawnujacych sie monstrow. W jedynce tak bylo na bagnach na przyklad ale po jakims czasie olewalem je przebiegajac bez walki. Tu sie tak nie da?

 

Zrobiono to na takiej zasadzie, że przejście dalej jest na skalnej półce, na którą trzeba się wspiąć. Dopóki Wiesiek nie "ochłonie" tj. wyjdzie z trybu walki, nie może wykonać takiej czynności. Respawny są chyba w regularnych odstępach, tj z chmury, a raczej z podłogi wychodzą kolejne stworki. Do tego przy takich czynnościach chłopak ma z sekundę czy dwie laga, zanim rozpocznie się animacja ;) W końcu mi się udało, ale musiałem się naprawdę dobrze wstrzelić pomiędzy respawnami :)

 

Judym - no co Ty w każdym RPG są miejscówki do farmowania ;)

 

No właśnie, może by zerwać z tym wreszcie, bo od czasów powiedzmy Dungeon Mastera to ja się już nafarmowałem co swoje ;) Tak samo jak bawi mnie to, że gra stylizuje się na dość poważną, a nadal "zachęca" do złodziejstwa, grabieży i szabrownictwa przy milczącej akceptacji NPCów. Można brać wszystko jak leci ze wszystkich skrzyń, szafek i półek, a nikt Ci nawet złego słowa nie powie. To też jest już oklepane do bólu i dziecinne, może najwyższy czas sobie darować?

 

Tak czy inaczej ciekaw jestem co będzie dalej, ale mam pewne obawy, bo W2 zaczyna mi trochę wpadać w koleiny pt. "bardzo typowy RPG". Oby nie. Szkoda by było tej niesamowitej roboty, włożonej w oprawę graficzną i dźwiękową.

Gość Morte
Napisano

No tu sie zgodze ze jest bolaca nielogicznosc w tym ze jesli wyjmie sie miecz w miescie to straznicy zaczynaja na Wiedzmina krzyczec, ale wejscie komus do sklepu i ogolocenie mu polek jest juz ok - jak dla mnie poki co najwiekszy zgrzyt.

Napisano

Dr Judym - Dungeon Mastera pamietasz? To ty swoj chlop jestes :D Co ja sie nalazilem po tych lochach..

 

-------------

 

W jedynce tez mnie bawi jak wchodze komus do chalupy - jakiejs kobiecinie - a ta mi mowi "maz nie pozwala mi z obcymi rozmawiac" i spokojnie sprzata sobie dalej a ja przegladam co ma w kufrach :D

 

Poczepiam sie jeszcze zanim zagram i bede fanboyowal - kumpel, ktoremu juz jest dane grac zasepil sie nad faktem, ze jedynke konczymy jako wiedzmin przypakowany i zabijajacy bez spocenia sie hordy zoldasow czy tam jakichs utopcow a tutaj w czesci drugiej nie idzie nam z poczatku za dobrze... Wczesniej dotknela go amnezja a teraz co - anemia? ;)

Gość Chrupek3D
Napisano

a będzie można spotkać Czesia, albo chociaż Anusiaka?

Napisano

Wiedźmin 2 - jestem w zasadzie na początku przygody, ale uważam że klimat jest niesamowity. Dobrze nagrane dialogi, sporo humorystycznych nawiązań do czasów współczesnych (np. to z tatuażem w lochach). Grafika ładna, lokacje przemyślane.

Boli tylko nadal drewniana mimika twarzy, drgające, niedoczyszczone mocapy i zacinający się w pętli ludzie próbujący wyjść z tłumu.

Napisano
Dr Judym - Dungeon Mastera pamietasz? To ty swoj chlop jestes :D Co ja sie nalazilem po tych lochach..

 

Heh, najlepsze było to, że od początku w tej grze nie było kompasu — jak go nie znajdziesz w odpowiednim miejscu, to potem jest srogo — ja za pierwszym podejściem nie znalazłem ;)

 

No i w ogóle, to były stare (dobre? dziś by mi się nie chciało pewnie) czasy z kartką w kratkę i ręcznym rysowaniem mapek. Listę czarów nie pamiętam skąd miałem, chyba z Computer Studio :P No i (piracka) wersja na Atari ST nie miała zakończenia :D Nie dość, że się nałazisz jak głupi, najpierw na sam dół, żeby zdobyć najważniejszy składnik, potem z powrotem gdzieś do połowy lochów i znowu na sam dół, żeby utłuc wiadomo kogo, a tu kiszka :)

 

Tak czy inaczej, nie mogę się doczekać, aż machnę co mam do zrobienia w pracy i idę dalej zwiedzać okolice Floatsam :)

 

Aha, co do animacji postaci może jestem ślepy, bo nie zauważyłem jakichś strasznych problemów, natomiast mam jedno pytanie: where's boob physics, goddammit! ;)

Napisano

btw

Look to the masters at BioWare with their latest RPG epic, Dragon Age 2, for inspiration in your future games, CD Project.

 

: D

 

Moge ocenic tylko wizualne aspekty obu gier - da2 jest brzydszy niz nasze gry na Iphona i pada , a co dopiero Bitcher...

 

: D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności