Skocz do zawartości

Game Dev Studios - Szukasz pracy ? zajrzyj tu !


Por@szek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 496
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

haha ja mam zawod wyuczony spawcza teraz jak widze ile spawacze stukaja to zaluje ze poszedlem zla droga:P Propo oczu ,podczas spawania zabezpieczenia sa bardzo wystarczajace a placi sie tyle spawaczom, dlatego ze to zawod dosc trudny i w przeciwienstwie do grafikowania tam nie ma entuzjastow chcacych pracowac za frytki dla idei:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie watek brzmi: "Szukasz pracy ? zajrzyj tu !" i nie widze zadnego offtopu w wywodach zwiazanych z praca, odczuciami dotyczacymi firm czy osob zwiazanych z praca w grafice jak i oglnie wrazeniami ktore odczowaja ludzie pracujacy lub pragnacy pracowac w ym naszym smiesznym zawodzie. Chcecie watku z ofertami pracy to moze zalozcie i tu nie wchodzcie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował przemianować wątek na ''Jeśli szukasz pracy, nie zaglądaj tu!'' i stworzyć nowy wątek który będzie miał więcej wspólnego z nagłówkiem i pracą niż obecny.

 

Bo czy można znaleźć coś innego w śmieciach jak tylko śmieci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem, uwazasz ze nasz zawod jest jakis zly czy jak? O co chodzi z tymi smieciami?

Mi zawod grafika sprawia bardzo duzo przyjenosci, ludzie w wiekszosci sa na poziomie i spolecznosc taka otwarta :)

 

Jeszcze raz zapytam czy np. informowanie o KAZDYM aspekcie naszego zawodu (nazekanie i wytykanie bledow chyba tez naswietla jakos sutuacje) miesci sie w temacie watku. Jak ktos szuka pracy to glupio bylo by jak by patrzyl tylko na to ile placa i kogo potrzebuja. Przeciez ten zawod to nie tylko cukiereczki ciasteczka, tak ze nie trybie czemu ty Dev i brunek sie tak czepiacie wywodow :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ćwierć sukcesu w dziedzinie śledzenia płac u Norwegów: Senior Maya Artist, Oslo- w porywach do 34 tys. NOK z jakimiś tam setkami po przecinku. Oczywiście brutto.

 

Smutne, dzwonilem do brata wlasnie, srednio tez tyle dostawal jako monter rusztowan. choc u niego to roznie bywalo (nadgodziny, 50tki, setki, delegacje etc), no ale srednio wlasnie troche ponad 30k ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

empeck no sie wie,ale kurde wiesz ja widze tendencje spadkowa dla game dev a inne branze ostro w gore.Ostatnio np korzystalem z uslug elektrykow i kolesie se licza jakas chora kase .Uwierz mi ze nikt za ponizej 100 zeta nie przyjdzie i nie zrobi jakiej tam pierdolki ktora mu zajmnie ok 1 h.To samo z hydraulikami jest (zauwazylem ze oni se srednio licza 100 zeta za godzine) .Ostatnio bylem tez kurde u arhitekta jak mi koles krzyktnol 33k za projekt to myslalem ze sie z krzesla przewroce... Najleszpe jest to ze tych hydraulikow elektrykow arhitektow jest jak mrowek ale kurde trzymaja ostro sie swoich stawek a u nas? www.zal.pl

Edytowane przez jacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe nie porozumienie a na dodatek bruneq nie ma z tym nic wspólnego ;)

Ja miałem na myśli konkretnie ten wątek, przydało by się większe rozeznanie na rynku pracy i nie mam tu na myśli zarobków lecz np. poszanowanie pracownika, atmosferę w pracy, możliwości związane ze stałym zatrudnieniem.

 

Mnie np. bardziej interesuje to czy mogę pracować o umowę o dzieło niż o pracę, bo jeśli dostanę o dzieło to wtedy pieniądz lepszy i każdy jest zadowolony.

 

Ale fakt, u nas w największym kryzysie miało być budownictwo, jakoś tego nie widać, za robotę złote góry biorą, ostatnio sam uczę się robót wykończeniowych bo sporo kasy zostaje w kieszni ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat z placami w gamedev niestety tak jest ze placa ida w dol /

rozmawialem z designerem ktory jest 15 lat w branzy i mowil ze coraz mnie zarabia

 

coraz wiecej ludzi jest potrzebnych do produkcji gier i coraz kosztowniejsze to jest wiec nic dziwnego w sumie/

studia i tak padaja jak muchy wiec pewnie i tak za duzo ciagle zarabiamy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ze polowicznie zrozumialem co Levus przes milisekunde powiedzial w rozmowie telefonicznej chcial bym narazie wstepnie pogratulowac dostrania sie do latajacych swin, oraz licze na zaproszenie na browara fundowanego przez pierwsza wyplate! w koncy to browar przyczynil sie do jego zatrudnienia! :)

 

teraz ludzie pogratulujcie chlopakowi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne grono forumowiczów, mam drobne pytanie, czy ktoś z Was pracuje/pracował bądź jest w stanie powiedzieć coś na temat krakowskiego studia In Images? Chodzi mi właściwie o podstawowe informacje dla osoby szukającej pracy/zdobywającej pierwsze doświadczenia zawodowe, myślę że mnie zrozumiecie. :)

 

Pozdrawiam,

Tadziu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eloszka

Orientujecie sie moze jak aktualnie wyglada sprawa w krk z praca? Siedze w Londynie teraz no i nie za bardzo tutaj z praca w tym momencie, jakby kogo to interesowalo... oczywiscie o gamedev mi chodzi :) Odzylo cos tam po kryzysie?

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie pytanko, mam nadzieje ze w dobrym dziale, mianowicie

 

czy grafik w firmie zajmujacej sie tworzeniem gier, powinien znac obsluge silnika? np sam umieszcza modele i glowkuje sie jak co dopracowac w silniku, czy wyglada to tak ze grafik zna zbrush'a, maxa, photoshopa, jakis inny workflow i na tym koniec? ze nie zaglebia sie w zagadnienia silnikowe, programistow?

 

jak to jest w prawdziwych szanujacych sie firmach??

 

dzieki za odp

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy grafik w firmie zajmujacej sie tworzeniem gier, powinien znac obsluge silnika? np sam umieszcza modele i glowkuje sie jak co dopracowac w silniku, czy wyglada to tak ze grafik zna zbrush'a, maxa, photoshopa, jakis inny workflow i na tym koniec? ze nie zaglebia sie w zagadnienia silnikowe, programistow?

 

 

Grafik jest słaby jeżeli nie potrafi sprawdzić jak wygląda to co zrobił :) Podstawą jest umiejętność ustawienia obiektu na testowej mapie, zrobienie materiałów dla niego (w realtime można dopasować wszystkie parametry, a nie ustawiać na czuja edytując materiały). Jeżeli jakieś trisy znikają to najpierw grafik patrzy co mógł popsuć, a jak już nic nie wymyśli to idzie do enginowców z pytaniem czemu to się tak renderuje skoro wszystko jest OK w modelu.

 

Ciężko znać wszystkie silniki - wszystkeigo idzie się nauczyć z czasem już w pracy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze inaczej, jesli ktos z was pracuje w jakies 'fajnej' firmie robiacej gierki na stanowisku grafika, niech napisze jak wyglada przebieg przygotowania modelu do gry po sam koniec??:)

 

tak wogole to pytam z ciekawosci, poniewaz u nas programisci zarabiaja wiecej od nas, a ich pracy jakos nie widze....

Edytowane przez plasti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eloszka

Orientujecie sie moze jak aktualnie wyglada sprawa w krk z praca? Siedze w Londynie teraz no i nie za bardzo tutaj z praca w tym momencie, jakby kogo to interesowalo... oczywiscie o gamedev mi chodzi :) Odzylo cos tam po kryzysie?

Pozdro!

 

hm, czy coś ożyło...

  • Drago zaczęło coś płacić, i zatrudnia (szersze info o nich na privie)
  • Reality parę miesięcy temu dość sporo zatrudniało, oczywiście nie kwapią się umieszczaniem ogłoszeń, korzystają ze swojej przedwojennej stronki i tam się pojawiąją co jakiś czas wzmianki o zatrudnieniu, TW2 na ukończeniu więc i chyba z kasą nie będzie problemu, jeżeli chodzi o pozycję grafika to tylko Maya
  • nie wiem co się dzieje w Tate i Teyon
  • do Nibris i Bloober Team oczywiście nie ma sensu iść, i to się raczej nigdy nie zmieni
  • parę małych firemek się powoli rozkręca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasti: troche nie doceniasz programistow. Troche jakbys patrzyl na fajne auto i widzial tylko prace lakiernika, a nie inzynierow co je zaprojektowali.

A to programisci (i designerzy) robia gre. My tylko dajemy zawartosc i sprawiamy, ze wyglada lepiej lub gorzej. Naprawde jestemy mniej wazni i to ma odbicie w zarobkach i miejscu w creditsach.

Pamietaj, ze programisci to nie tylko ci co tworza silnik, ale tez ludzie tworzacy mechanike gry. I ze nie wszystkie gry to FPS-sy, gdzie od 20 lat nic sie zmienia ;), ale tez mnostwo tytulow, z oryginalnym gameplayem, ktory trzeba od podstaw wymyslec i zaprogramowac.

 

Pytales co robia graficy. 1nS juz ci odpowiedzial, silnika uczysz sie w pracy i to nie jest jakas filozofia. Generalnie environmental artist jest odpowiedzialny za wyglad calej lokacji. Czyli nie tylko modelowanie i teksturowanie modeli, testowanie tego w silniku, ale tworzenie we wspolpracy z level designerem spojnego i ladnego levelu. Wtedy dochodzi tez dbanie o materialy, oswietlenie, kolizje, zuzycie pamieci, wydajnosc itp.. Ale to zalezy od firmy, projektu, stanowiska. Sa takie, gdzie jest ostra specjalizacja i sa kolesie tylko od oswietlenia, a czasem wlasnie robisz wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie drobne pytanie - gdy jakieś studio odpowiada na moje złoszenie tekstem w stylu: "jesteś fajny, ale nie ma dla Ciebie pracy na tym stanowisku - zachowamy twoje CV w szufladzie do następnej okazji" - jest na co liczyć w przyszłości, czy to raczej grzeczniejsza forma "daj pan spokój"?

 

Swoją drogą - coś nie kochają Level Designerów o tej porze... przynajmniej juniorów ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie drobne pytanie - gdy jakieś studio odpowiada na moje złoszenie tekstem w stylu: "jesteś fajny, ale nie ma dla Ciebie pracy na tym stanowisku - zachowamy twoje CV w szufladzie do następnej okazji" - jest na co liczyć w przyszłości, czy to raczej grzeczniejsza forma "daj pan spokój"?

 

Swoją drogą - coś nie kochają Level Designerów o tej porze... przynajmniej juniorów ;(

 

czasem trzeba czekac pare miechow az bedzie miejsce ale to nie znaczy ze jak byles pierwszy na to miejsce to masz juz je zaklepane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasti jak jestes grafikiem to mozesz isc 2 sciezkami: robic tylko grafe, wszystko inne miec w tylku a potem przy szukaniu pracy tez beda cie tam miec, lub mozesz robic grafe+ znac enginy, znac sie na tworzeniu shaderow, optymalizacji oswietleniu itd, nie dosc ze bedziesz trudniejszy do zwolnienia to szukajac nastepnej rpacy bedzie ci latwiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, czy ktoś z Was może orientuje się w firmach z branży gamedevu lub studiach reklamy w okolicach Newcastle, Hartlepool, Darlington, Middlesbrough lub Leed w Anglii? Jeśli tak, to prosił bym o jakieś kontakty do w/w. Przyznam że zależy mi na czasie.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności