KLICEK Napisano 17 Listopad 2007 Napisano 17 Listopad 2007 Hej nie jest to nic specjalnego, ale tak zeby odswiezyc i pokazac ze nadal zyjemy, tak mamy sie dobrze :) jeden z obiektow do wiekszego projektu :) Acha, jeszcze podzial pracy :) Jarek odwalil cała robote z texturkami, postproukcja składaniem, ja tylko wymodelowalem :) Pozdrawiamy Jarek i Marcin :P
SoAd Napisano 17 Listopad 2007 Napisano 17 Listopad 2007 Bardzo fajny klimacik, ale nie podoba mi się podłoże, to est chyba ta teksturka, którą wszyscy używali w minibitwie gameartowo - falloutowej :p. Sam samochodzik super. pozdro
Georgas Napisano 17 Listopad 2007 Napisano 17 Listopad 2007 Kto modelował autko?? :) klicek?? tylko nie mów że w wingsie ;) ładne textury i modele ale render jako taki mi się nie za bardzo podoba, to może dlatego że przyzwyczailiście nas do pięknych kolorowych i efektownych pracek a tu taki ponury wyblakły render :)
Vorek Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Hellou ziomy ;) Generalnie jest spoko git na luzie. Jeżeli miałbym się czepiać głupot to tylko przedniej lampy, braku dispa na ziemi i tego cienia dookoła obrazka. Ogólnie bardzo fajnie. Pozdrawiam
Leru Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Ha ha ha ha ha! A ja to już widziaaaałem zanim KLICEK założył wąąąąąąąątek! ;) Klasa, tekstur tylko nie widziałem :] Pierwsza klasa!
jaras Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 ok, dodam ten disp na ziemi :) chociaż docelowo podłoże będzie zupełnie inne - to tylko tak roboczo - żeby gdzieś stał ten samochodzik
KLICEK Napisano 18 Listopad 2007 Autor Napisano 18 Listopad 2007 dzieki chlopaki :) Georgas - no modelowalem w wingsie ;) Soad- dzieki :) Vorek - hehe spoko dzieki :D Leru - LOL zajechalo cartmanem :D screew you guys im going home ! :D
Gość User190 Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Oj, oj - stać Was na więcej.. Z żalem muszę stwierdzić, że model bez tekstur i sceny robi lepsze wrażenie niż ten pierwszy renderek. Jaras umiejętnie pochował Ci detal :P
piksar Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Już miałem pisać że sie nie napracowałeś ale model wygląda dobrze.
KLICEK Napisano 18 Listopad 2007 Autor Napisano 18 Listopad 2007 Dzieki chlopaki :) samochodzik nie mogl miec niestety wiecej poly i tak ostro pojechalem po bandzie hehe :) mialbyc utrzymany w lekkim stylu itp :) dzieki za komentarze, jezeli widzicie cos do poprawy walcie !
Kedzior Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Trzeba przyznac ze pomimo tych drobnych niedociagniec o ktorych pisali wyzej, praca jest bardzo spojna i wszystko pasuje do siebie, dodałbym ewentualnie rozbite/popękane szyby. Jestem ciekawy co to za projekt większy? Mozecie zdradzic troszke? :)
RK Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Modelowanie super ale kompozycja leży zupełnie- kadr aż "rozpycha", na dobitkę chyba najmniej ciekawe ujęcie możliwe- no i materiały wyglądają na bardzo mało zróżnicowane- wszystko w ten sam, "przepalony" deseń. W każdym razie- rzecz baaaaardzo solidna.
Pionier Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 hej ho modleik udany, nad teksturami raczej bym jeszcze popracowal, niezaleznie od tego gdzie i jak bedzie widac obiekt w scenie, swoja droga, dobrze ze cos z tego wiekszego projektu pokazujecie, inaczej moglibyscie stracic dystans do wlasnej pracy i przestac widziec wlasne bledy. powodzenia i pozdrawiam pionier
Shogun 3D Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Oj, wiem, że stać Was na więcej. Głównie chodzi tu o meriały, bo faktycznie - kryją detal i miejscami mam wrażenie, że materiały sa dwa czy trzy, tylko diffuse inny. Warto przysiąść i poprawić Przy okazji: teksturka na butli - widać tilling mapowania cylindrycznego. Niemiej jednak widać wkład pracy i nie mozna go Wam odmówić. I jednak kadr do wymiany. Pozdrawiam. :)
jaras Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Co do textur - to małe wyjaśnienie - Nie zależało nam tu na uzyskaniu realizmu bo wszystkie obiekty w projekcie mają taki lekko cartoonowy styl - stąd te kreski na texturach które mogą być odebrane jako niedopracowane materiały. Pionier - no i właśnie dlatego pokazujemy postepy Kedzior - nie możemy zdradzić nic więcej - z tymi szybami sluszna uwaga - dzięki Shogun - to jest zardzewiały wrak i nie możemy tutaj robić zróżnicowanych i kolorowych materiałów. Dzięki za komentarze
mrkrzysiek Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 bardzo fajny model, jak można pokażcie siatki jakieś, a co do textur nie są złe ale stać was na więcej, ja bym go jeszcze przybrudził za dużo niebieskiego jest chyba i za bardzo się błyszczy.
Shogun 3D Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Ok, jesli to stylizacja na cartoon, to nie mam zastrzeżeń. Poza tym tillingiem. Wiem, duperela i czepiactwo, ale jak ktoś ma pojęcie o 3D to takie niedopatrzenie daje po oczach. :) No i może jakiś render z drugiej strony? Mam nadzieję, że teksturki nie sa nałożone tylko na te fragmenty modelu widoczne z kamery...?
nielot007 Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Witam!! switna robota jak dla mnie :D pokazecie siateczki tego cuda ? :)
jaras Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Shogun - ponieważ 2 raz mówisz o tej butli to musze się ustosunkować ;) więc wszystkie obiekty mają rozłożone uvalki i texturki - wrzucę Ci butlę do wglądu
t0m3k Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 model bardzo fajny ale texturki i materialy niedopracowane, chodzi mi glownie o rdze ktora powinna sie rozchodzic od krawedzi obiektu do jego srodka, nie zawsze i nie wszedzie ale zazwyczaj tak jest. samo ujecie tez moznaby zmienic.
Shogun 3D Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Ok, spox, mea culpa. Teraz się jeszcze raz temu przyjrzałem i jakoś faktycznie widze, że byłem w błędzie. Pewnie to pierwsza reakcja niewyspanego oka... :) Swoja droga fajnie kilkoma kreskami machnałes teksture butli. ze wzgledu na złomowy charakter to, co jst nawet wioczną kreską - na renderze faktycznie wygląda jak rozjaśnienie lub przyciemnienie, tudziez połysk. Gratulacje. :)
arcade Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Nie do końca mi leży finalny obrazek - to tło czarno białe i ujęcie też trochę nie teges. Praca mocno w klimatach tego wraku pioniera - imo powinniście trochę bardziej zwrócić uwagę na kompozycję i tło i pójść jeszcze bardziej w tym kierunku. Model jest naprawdę gites,tekstura trochę się gryzie (niebiesko - czerwona :/) ale kompozycja imo tak sobie... No ale tak czy siak widać kawał bardzo porządnej roboty - gratki :)
KLICEK Napisano 18 Listopad 2007 Autor Napisano 18 Listopad 2007 dzieki serdeczne chlopaki za kazdy komentarz ! :) co do kompozycji, dzieki za zwrocenie uwagi, jakos nam umknelo mowiac tak naprawde szczerze hehe :) pozdarawiam i zachecam do komentowania :)
naeq Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Model niezły oprawa też lecz myślę ze mogliście go na pierwszym renderze dużo lepiej pokazać.
krzysiek_gfx Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Kawał solidnej roboty, dopracujcie jeszcze ta rdze i bedzie git. Pozdrawiam :) ps.Hmm cos to autko na moje oko zbyt dlugie, albo tylnia os za bardzo w tyle...
jaras Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 ziomus - my nie robiliśmy stillka - nie traktujcie tak tego obrazka :) - to tylko jeden z kilkudziesięciu modeli do naszego projektu. Z pewnością można go było lepiej pokazać ale na to przyjdzie jeszcze czas :) pozdrówka
KLICEK Napisano 18 Listopad 2007 Autor Napisano 18 Listopad 2007 Witam!! switna robota jak dla mnie :D pokazecie siateczki tego cuda ? :) siatka nic specjalnego, proszki :)
max_1989 Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 spoko scenka jednak niczym nie zachwyca ot moje zdanie :)
chveti Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 spoko scenka jednak niczym nie zachwyca ot moje zdanie :) tumtururumtumtum. -- Modele clay skojarzyły mi się z makietą z Arki :D
KLICEK Napisano 18 Listopad 2007 Autor Napisano 18 Listopad 2007 dzieki chlopaki jeszcze raz :) Max i Chveti duzo racji :) model nie mialbyc niczym specjalnym ot cale 3 sek przy kamerze hehehe :) pozdrowionka
Ania Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Model ładny, tekstury też, trochę lepszy mógłbuy być shader lakieru (w niezardzewiałych miejscach) Klamka mi się wydaje wymodelowana za mało starannie w porównaniu do reszty, taka dziwna jakaś (ale może ten model tak ma) Oświetlenie jest bardzo nudne, monotonne, przydałby się jakiś promyk słońca albo coś innego co by dodało scenie życia. Teraz wygląda jak studyjne oświetlenie, przed jakimś tłem powieszonym za autem.
SUPER_OkO Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 A ja jestem ciekaw co to za tajemniczy projekcik ;) moze zdradzicie male co nieco. Btw dla mnie scenka ma klimacik wiec jest gitesik.
JunioR Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 ale ponuro, dlaczego nie w zachodzacym slonu po wiosnennnym deszczyku, napewno bylo by wiecej tej sceny zwolennikow ;) tak na serio piekna praca, tez chcialbym taki kiedys :D
SoAd Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 W zasadzie, to jeśli ma on być w kadrze ok 3 sek. , to powinno liczyć się to , co człowiek jest w stanie zauważyć w ciągu tych trzech sekund, a nie wydaje mi się żeby ktoś w tak krótkim czasie zauważył jakieś tam szczególiki. W tym wypadku liczy się całokształt, który jest wporządku. Dobrze myślę?
jaras Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 a i owszem , dobrze myslisz - w finałowej scenie dopiero będzie widać ile tej naszej roboty poszlo psu na budę :P Super Oko - przykro mi ale na razie nie możemy zdradzić więcej pozdrawiam
hcpiter Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 bardzo ladne textury i model, widze ze dalej leciccie razem w super scence, czekam na wiecej :)
Hindus Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 Świetny modeling i swietna praca nad teksturami - scenka koncowa pozostawia troche do zyczenia no ale cos za cos. Jedyne do czego idzie sie przyczepic to niebieski kolor - nienawidze go no ale to kwestia gustu :) Tak czy siak - swietna robota chłopaki ^^
chveti Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 Dobra , to ja już siedzę cicho i oczekuję wielkiego finału..hehe SG, ZG, {E} , cgt choice, 3dt i następne expose zaliczone będzie hihi. To będzie banger :D
peterr Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 fajny klimat ,schludne teksturki , sie podoba:D no i model jak zwykle ok;P
kliment woroszyłow Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 schodzicie na psy.....:D samochód robi klicek i jaras...koniec świata nadchodzi...tak myslałem ale skoro to tylko tło dla animki to macie rozgrzeszenie:) Mnie sie texturki podobają, nie słuchajcie tych marud! :)
Gość Marioza Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 bardzo fajowasne autko, jako ze jest to fragment czegos większego czyli tzw test nie ma co sie czepiac 1 renderka, choć fakt faktem jest on moze nieco zbyt sprany z koloru, za to druga strona autka ktorej nie widzialem wczesniej jest chyba jeszcze ciekawsza :)
Hynol Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Ehhh, wyglada jakbyście na renderingu masę detali stracili. Poza tym jakby mi to czyjąś pracę przypominało nieco ;). A na koniec, zawiodłem się troszkę, bo wiem co potraficie i mogliście z tego dużo więcej wycisnąć. A jak - ja nie słodzę :)
Gość IvanThaDriver Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 ok, dodam ten disp na ziemi :) chociaż docelowo podłoże będzie zupełnie inne - to tylko tak roboczo - żeby gdzieś stał ten samochodzik Witam! Te obrazki są śliczniutkie, czy te obiekty mają subsurface scattering? (i jaki ma kolor - czy to biały diffuse i biały sss czy jakoś inaczej?). Ja sie bawiłem tylko rendererem Modo i VRay jest mi obcy, wszakże miałbym prośbe o postnięcie settingów materiału (ewentualnie setupu oświetlenia sceny itp) - może coś z tego wywnioskuję tak czy siak. Świetna praca, pozdrawiam!
KLICEK Napisano 22 Listopad 2007 Autor Napisano 22 Listopad 2007 Hej dzieki chlopaki za wszystkie posty :) naprawde wielkie dzieki za slowa krytyki i pochwalki hhehhehe :) Tak jak zawsze wszystko bierzemy pod uwage i w przyszlosci postaramy sie lepiej :) IvanThaDriver : material jest prosty, po prostu standardowy szary z material editora :D hehe ustawienia sa proste 2 silniki irr + lc, irr na very low, irr mapa na 300-500 w 2ch pasach, tlo jakiekolwiek aby odbijalo swiatelko, po bokach 2 kwadratowe swiatelka po lewej z wiekszym natezeniem po prawej z mniejszym, kolorki musisz sam dobrac, e/w zmienic w pozniej w ps :) i wyostrzyc kilka razy obrazek hehe
Fargate Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 Uwielbiam takie klimaty, mi się podoba :)
Kr3tz Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 ssfffłomek. calkiem ladne ale faktycznie pod maska za duzo spagetti
Gość Raffaello Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 klicuś i Jaras na cztery gwiazdki to na pewno zasłużyliście , mi tez podobają sie takie klimaciki, pozdrowiona!
Rekomendowane odpowiedzi