Skocz do zawartości

Scena 3D: Wrak


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

nie jest to nic specjalnego, ale tak zeby odswiezyc i pokazac ze nadal zyjemy, tak mamy sie dobrze :) jeden z obiektow do wiekszego projektu :)

 

Acha, jeszcze podzial pracy :)

 

Jarek odwalil cała robote z texturkami, postproukcja składaniem, ja tylko wymodelowalem :)

 

 

wrak123.jpg

 

Pozdrawiamy

Jarek i Marcin :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Kto modelował autko?? :) klicek?? tylko nie mów że w wingsie ;)

ładne textury i modele ale render jako taki mi się nie za bardzo podoba, to może dlatego że przyzwyczailiście nas do pięknych kolorowych i efektownych pracek a tu taki ponury wyblakły render :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Oj, oj - stać Was na więcej..

Z żalem muszę stwierdzić, że model bez tekstur i sceny robi lepsze wrażenie niż ten pierwszy renderek. Jaras umiejętnie pochował Ci detal :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznac ze pomimo tych drobnych niedociagniec o ktorych pisali wyzej, praca jest bardzo spojna i wszystko pasuje do siebie, dodałbym ewentualnie rozbite/popękane szyby. Jestem ciekawy co to za projekt większy? Mozecie zdradzic troszke? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelowanie super ale kompozycja leży zupełnie- kadr aż "rozpycha", na dobitkę chyba najmniej ciekawe ujęcie możliwe- no i materiały wyglądają na bardzo mało zróżnicowane- wszystko w ten sam, "przepalony" deseń. W każdym razie- rzecz baaaaardzo solidna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej ho

 

modleik udany, nad teksturami raczej bym jeszcze popracowal, niezaleznie od tego gdzie i jak bedzie widac obiekt w scenie,

 

swoja droga, dobrze ze cos z tego wiekszego projektu pokazujecie, inaczej moglibyscie stracic dystans do wlasnej pracy i przestac widziec wlasne bledy.

 

powodzenia i pozdrawiam

 

pionier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, wiem, że stać Was na więcej. Głównie chodzi tu o meriały, bo faktycznie - kryją detal i miejscami mam wrażenie, że materiały sa dwa czy trzy, tylko diffuse inny. Warto przysiąść i poprawić

Przy okazji: teksturka na butli - widać tilling mapowania cylindrycznego.

 

Niemiej jednak widać wkład pracy i nie mozna go Wam odmówić. I jednak kadr do wymiany.

 

Pozdrawiam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do textur - to małe wyjaśnienie - Nie zależało nam tu na uzyskaniu realizmu bo wszystkie obiekty w projekcie mają taki lekko cartoonowy styl - stąd te kreski na texturach które mogą być odebrane jako niedopracowane materiały.

Pionier - no i właśnie dlatego pokazujemy postepy

Kedzior - nie możemy zdradzić nic więcej - z tymi szybami sluszna uwaga - dzięki

Shogun - to jest zardzewiały wrak i nie możemy tutaj robić zróżnicowanych i kolorowych materiałów.

 

Dzięki za komentarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jesli to stylizacja na cartoon, to nie mam zastrzeżeń. Poza tym tillingiem. Wiem, duperela i czepiactwo, ale jak ktoś ma pojęcie o 3D to takie niedopatrzenie daje po oczach. :)

 

No i może jakiś render z drugiej strony? Mam nadzieję, że teksturki nie sa nałożone tylko na te fragmenty modelu widoczne z kamery...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model bardzo fajny ale texturki i materialy niedopracowane, chodzi mi glownie o rdze ktora powinna sie rozchodzic od krawedzi obiektu do jego srodka, nie zawsze i nie wszedzie ale zazwyczaj tak jest. samo ujecie tez moznaby zmienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, spox, mea culpa. Teraz się jeszcze raz temu przyjrzałem i jakoś faktycznie widze, że byłem w błędzie. Pewnie to pierwsza reakcja niewyspanego oka... :)

Swoja droga fajnie kilkoma kreskami machnałes teksture butli. ze wzgledu na złomowy charakter to, co jst nawet wioczną kreską - na renderze faktycznie wygląda jak rozjaśnienie lub przyciemnienie, tudziez połysk. Gratulacje. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca mi leży finalny obrazek - to tło czarno białe i ujęcie też trochę nie teges. Praca mocno w klimatach tego wraku pioniera - imo powinniście trochę bardziej zwrócić uwagę na kompozycję i tło i pójść jeszcze bardziej w tym kierunku.

 

Model jest naprawdę gites,tekstura trochę się gryzie (niebiesko - czerwona :/) ale kompozycja imo tak sobie...

 

No ale tak czy siak widać kawał bardzo porządnej roboty - gratki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziomus - my nie robiliśmy stillka - nie traktujcie tak tego obrazka :) - to tylko jeden z kilkudziesięciu modeli do naszego projektu. Z pewnością można go było lepiej pokazać ale na to przyjdzie jeszcze czas :)

pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model ładny, tekstury też, trochę lepszy mógłbuy być shader lakieru (w niezardzewiałych miejscach)

Klamka mi się wydaje wymodelowana za mało starannie w porównaniu do reszty, taka dziwna jakaś (ale może ten model tak ma)

Oświetlenie jest bardzo nudne, monotonne, przydałby się jakiś promyk słońca albo coś innego co by dodało scenie życia. Teraz wygląda jak studyjne oświetlenie, przed jakimś tłem powieszonym za autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie, to jeśli ma on być w kadrze ok 3 sek. , to powinno liczyć się to , co człowiek jest w stanie zauważyć w ciągu tych trzech sekund, a nie wydaje mi się żeby ktoś w tak krótkim czasie zauważył jakieś tam szczególiki. W tym wypadku liczy się całokształt, który jest wporządku. Dobrze myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny modeling i swietna praca nad teksturami - scenka koncowa pozostawia troche do zyczenia no ale cos za cos.

 

Jedyne do czego idzie sie przyczepic to niebieski kolor - nienawidze go no ale to kwestia gustu :)

 

Tak czy siak - swietna robota chłopaki ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

bardzo fajowasne autko, jako ze jest to fragment czegos większego czyli tzw test nie ma co sie czepiac 1 renderka, choć fakt faktem jest on moze nieco zbyt sprany z koloru, za to druga strona autka ktorej nie widzialem wczesniej jest chyba jeszcze ciekawsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh, wyglada jakbyście na renderingu masę detali stracili. Poza tym jakby mi to czyjąś pracę przypominało nieco ;). A na koniec, zawiodłem się troszkę, bo wiem co potraficie i mogliście z tego dużo więcej wycisnąć. A jak - ja nie słodzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość IvanThaDriver
ok, dodam ten disp na ziemi :) chociaż docelowo podłoże będzie zupełnie inne - to tylko tak roboczo - żeby gdzieś stał ten samochodzik

samochodzik7.jpg

samochodzik8.jpg

 

Witam!

 

Te obrazki są śliczniutkie, czy te obiekty mają subsurface scattering? (i jaki ma kolor - czy to biały diffuse i biały sss czy jakoś inaczej?).

 

Ja sie bawiłem tylko rendererem Modo i VRay jest mi obcy, wszakże miałbym prośbe o postnięcie settingów materiału (ewentualnie setupu oświetlenia sceny itp) - może coś z tego wywnioskuję tak czy siak.

 

Świetna praca, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej dzieki chlopaki za wszystkie posty :) naprawde wielkie dzieki za slowa krytyki i pochwalki hhehhehe :) Tak jak zawsze wszystko bierzemy pod uwage i w przyszlosci postaramy sie lepiej :)

 

IvanThaDriver : material jest prosty, po prostu standardowy szary z material editora :D hehe ustawienia sa proste 2 silniki irr + lc, irr na very low, irr mapa na 300-500 w 2ch pasach, tlo jakiekolwiek aby odbijalo swiatelko, po bokach 2 kwadratowe swiatelka po lewej z wiekszym natezeniem po prawej z mniejszym, kolorki musisz sam dobrac, e/w zmienic w pozniej w ps :) i wyostrzyc kilka razy obrazek hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

klicuś i Jaras na cztery gwiazdki to na pewno zasłużyliście ,

mi tez podobają sie takie klimaciki, pozdrowiona!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności