Skocz do zawartości

RealtimeUK game cinematic - Split/Second


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

 

Wrzucam ostatnia prace jaka ostatnio zrobilismy w realtime:uk. we wspolpracy z Disney Interactive Studios i Blackrock Studio - cinematic do gry Split/Second.

 

Ode mnie glownie buydnki w pierwszych 3 ujeciach, pozniej z ostatniego obrazu az do konca i cos tam jeszcze czego niestety poki co nie widac, moze pozniej wrzuca rendery z wipa.

____

 

link:

1024x576 / quicktime / 189mb

 

oficjalna strona gry:

http://www.splitsecondvideogame.com/

 

split_second_01.jpg

split_second_02.jpg

split_second_03.jpg

split_second_04.jpg

split_second_05.jpg

split_second_06.jpg

split_second_07.jpg

split_second_08.jpg

split_second_09.jpg

split_second_10.jpg

 

Czas pracy: 4 miesiace

Ekipa: 8 osob

Software: 3dsMax, Vray, Afterburn, RealFlow

 

mam nadzieje ze sie spodoba,

 

pozdr,

pionier

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

czadzik, kolejny materiał na fronta ;)

Ile mniej więcej czasu potrzebujecie na zrobienie cinematica do gry. Miesiąc, dwa ? Bo zbyt często dajesz aktualizacje, aż miło popatrzeć:)

Pozdrawiam

Napisano

B A J K A / B A J E C Z N I E / B A J K O W O

 

Nic tylko pozazdrościć udziału w takim projekcie ... brak mi słow (save as ...)

 

Pozdrawiam!!

Napisano (edytowane)

hej

 

pięknie :)

uwielbiam wytwory spod waszej stajni

 

 

 

e: pięknie jeszcze przed obejrzeniem w sumie, patrząc po skrinach ;-)

zaraz obejrzę i pewnie będzie miazga

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Marshall
Napisano

UUUUUUUUUUUuuuuuuuu!!!!! Przepraszam, ale serio nie spodziewałem sie wrażenia jakie na mnie film zrobił. Sczególnie podobały mi się ujęcia- ale wszystko zasługuje na ... nie wiem co napisać co nie byłoby oklepane także napiszę że było wspaniałą frajdą to zobaczyć.

Dzięki wielkie!

Tomek

Napisano

Super, podobać mi się bardzo, rzeczywiście rozpadający się samochód wygląda najefektowniej ale za to to co wylatuje z rury przypomina mi bardziej hektolitry żelu do włosów zamiast wody... no ale to tak jakbym miał się czegoś czepić ;) Ogólnie miodzio!

 

Pozdrawiam.

 

[edit]

 

Widzę, że jaras mnie uprzedził co do wody ;)

Napisano

Super. Jedyne co mnie drazni to nagle stopklatki. Przez nie ucina sie dynamike ktora tak fajnie pokazano. Mysle, ze pokazywanie tych podpisow lepiej by sie sprawdzilo na ruchomym obrazie.

 

Tak czy inaczej filmik kopie.

Napisano

Piękności! Świetna robota. Wyczesane w kosmos.

Po takich pracach to wstyd swoje wypociny pokazać ;)

Czy zdradzisz jakie softy i pluginy brały w tym udział?

Napisano (edytowane)
miażdżysz, a jeszcze nie obejzalem ;>

 

Dlaczego mam to samo..?

 

[edit] - rzeczywiście woda trochę kiślowata, ale co tam. Tylko jeśli chodzi o te stopklatki... to możnaby wyciąć "bohatera" z tła i poruszyć delikatnie.

 

pozdrawiam.

Edytowane przez sly
Napisano

fajne fajne, niezla dynamika:)

 

ale zeby nie bylo tak slodko to pomarudze;D

 

w sumie to tylko tak na jeden raz rzucaja sie ostro w oczy

- kisielowata woda

- i ogien jest jakis magiczny i przechodzi przez dach;))

Napisano

Traitor - pewnie tak jest jak mowisz ale mozna to było pomieszac z jakimis footydżami i efekt byłby lepszy przy niewiele większym nakładzie pracy

Napisano

przy 2 sekundowym ujeciu nie ma sensu robic lepszej wody, hmm no moze przydala by sie ciutke lepsza, bo jednak po odjezdzie samochodu rzuca sie to troszke w oczy, ale imo szkoda na to czasu :)

Napisano

Heh, niektorym sie wydaje ze to sam Pionier zrobiles. Ja musze sie przyznac w filmiku Twojej pracy nie zarejestrowalem, ale nie dlatego ze jest zla, tylko duzo sie dzieje w pierwszym planie.

 

Fajny filmik, sa rozne takie dziwne rzeczy, jak np zbyt przyklejone do podloza w jednym ujeciu samochody, palma ktora sie zachowuje jak w trakcie trzesienia ziemi. Ale jakos nie wplywaja na odbior calosci. Gratulacje dla zespolu.

 

Edit: "Ode mnie glownie buydnki " oznacza modele i tekstury, tak?

Napisano (edytowane)

hej,

 

Po pierwsze, ta wersja filmu która oglądaliście to edycja zrobiona nie przez nas, nasz film wyjściowy (taki który realtimeuk wysłało do disney jako efekt końcowy) zawierał więcej ujęć i w całości jest nieco dłuższy, no ale trudno, z przyczyn oczywistych pokazać go nie możemy. Po drugie, tu głównie do Luki Luki :), to trochę nie moja wina ze ludzie nie czytają posta i pytają np ile osób przy tym pracowało, z czego chyba łatwo wywnioskować (i bez tego również) ze sam czegoś takiego nie zrobiłem (lol?). Co do mojego wkładu to myślę ze go zauważyłeś, problem w tym ze nie opisałem dokładnie co gdzie robiłem bo trochę by się tego nazbierało. Fakt jednak jest ze moja rola nie polegała na robieniu tego co jest bezpośrednio przed kamera, dla przykładu (09s, budynek po prawej, 12s - budynki po lewej + budynek po prawej ktory jest najbliżej kamery - btw, to było 'nasze' ujecie otwierające film gdzie kamerka robiła pan w dol bardzo powoli heh, później parę budynków których w tej wersji nie ma, 59s praktycznie wszystkie budynki które są w 3D plus dźwig, to sam już do końca, każdy budynek łącznie ze stacja paliw plus masa 'propsow' którymi trzeba było zapełnić scenki ale o tym nie ma co mówić. Mam nadzieje ze jakiś mof pojawi się niedługo gdzie będzie widać choć trochę z tego co tu napisałem ;). Aha, tak - modelowanie/texturki/shadery wstepne.

 

koniec spowiedzi :D

 

@Jonasz_Real, to nie jest tak ze kiedy kończymy prace nad cinematiciem to od razu go wrzucamy na neta, dla przykładu stormbirds był skończony... uh nawet nie powiem ile zanim go mogliśmy pokazać, to samo z tym filmem ;). Średni czas na film to 2/3.5 miesiąca.

 

Na temat wody wiem tylko tyle ze gosc mial ciezkie chwile z wpakowaniem efektu z RF do MAX dlatego wygląda jak wygląda. Byc może efekty byłby lepszy gdyby to zmiksował z prawdziwym footydzami ale... termin jest termin ;).

 

fajno ze sie podoba, dzieki za posty i fronta!

 

serdecznosci,

pionier.

Edytowane przez Pionier
  • Like 1
Napisano

Film wali z nóg Piotruś!!! Rewelacyjny dynamizm i świetne te spowolnienie kraksy, aż chciałoby się więcej! Świetne modele, animacja i ujęcia! Słowem majstersztyk! Słowa WIELKIEGO uznania dla Was wszystkich! Genialna robota!!! Serce się raduje, że nasi pracują przy takich projektach. Biję pokłony i proszę o więcej!!! 5*****

Pozdrawiam

Napisano

serwus :)

Pionier - wypasiony film, bardzo fajny :)

Odnosnie wod, to czaje klimat, bo to samo przechodze, i jest ciezko .

Film fajny, dynamiczny . NAjmniej podobaly mi sie autka - ale to ze wzgledu na ksztalta karoserii/nadwozia (ale to nieostotny szczegol). Jeszcze raz gratulacje ! I cos czuje ze niedlugo znowu nas uraczysz czyms rownie tłustym :)

pozdrawiam i zyze powodzenia :)

Napisano

szkoda, że ludzie się pochowali i nie ma żywej duuszy.. To mnie denerwuje w każdej grze tego typu ^^

 

Ale tak to mistrzostwo Panie Pionieerrrr.

Napisano

Cześć Pionier,

Należą się Wam ogromne gratulacje za robotę. Jest kilka sekwencji które powalają, najlepsza zaczyna się w 39 sekundzie REWELKA!!!! Dopracowane w każdym detalu nawet animowane Palmy to jest to. Jeśli można wiedzieć ile czasu zajęło renderowanie i na czym? Jeszcze 2-3 lata i będą takie gierki :)

Napisano

"dużo dobra, dużo dobra" :D

 

troche jest wpadek, ale to byloby czepialstwo, ogolnie

fajne wrazenie - moglibyscie troche podpatrzec jak cinematiki

do wyscigowek robia japonczycy, jest jeszcze spore pole do popisu

Napisano

Hej, dzieki za posty i komentarze, mof pewno bedzie niedlugo, tak wnioskuje po specjalnym folderze na serwerze plikow ;)

 

btw, Reanimator - Propo PS Store... klik moj render konsoli psp w glownym banerze na gorze ekranu hyhy, swoja droga musze podpytac czy moge to oficjalnie pokazac :)

 

pozdro,

pionier.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności