Skocz do zawartości

finished 2d: transport


Morbid Karbid

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Allllez fajoski klimat dzieki tym oblym bryla. Przypomina mi design taki stary komiks sf ale nie moge sobie tytulu przypomniec. Anyway obrazk naprawde super - jedyne co to bym dal wieksze kontrasty na blizszym planie bo troche "plywa" przez ta wszechobecna mgielke

Five stars! ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza reakcja: Faaaaaak!

A ponadto klimat, design, światło, wykonanie, wszysko jest świetne jak dla mnie... trochę kojarzy mi się Diuna, jakaś lokacja Harkonenów (może właśnie przez maswyność i obłość) dobra robota, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, obłe pojazdy były w paru starych komiksach :) W Wiecznej Wojnie chyba, w Funkym Kovalu (ale tam takie troche dziwne), w Thorgalu (w części o rodzicach) no i w starych komiksach Polcha o Kosmitach na Ziemi (Bunt Olbrzymów. Lądowanie w Andach itd.). Ale po co dochodzić :) Te u Morbida są super. Doskonały jest klimat i najwyzsza jakość rysunkowa. Dla mnie czad! Pozdroszacun.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim. Jeśli chodzi o klimaty metalowo-maszynowe to zdecydowanie wpłynął na mnie właśnie klimat Wiecznej Wojny. Niesamowicie podobał mi się tam specyficzny klimat zapleśniałego, zużytego i upadającego świata. Tam nawet samoloty z IWŚ wyglądały jak maszyny z przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawsze Marcinie pokazujesz mistrzostwo. Niesamowity klimat i charakter przypominający Nostromo i faktycznie Diunę, przez te obłości i zatęchły klimat. No i oczywiście mistrzostwo techniczne (te obłoki pary i przetarcia metalu! ) Pięć to za mało ale nic nie poradzimy. *****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o wow, co za przyjęcie. Dziękuję wszystkim bardzo.

Reanimator: Dokładnie o to chodziło. Uczę się sterować okiem obserwatora. Na razie opanowuję sterowanie przez światło i układ linii, może odkryję jeszcze jakieś inne sposoby.

m@ti: flasha używam do szkiców dlatego, że ma fajną krechę i przy odrobinie wysiłku wygląda jak komiks. Ma też inne fajne rzeczy, ale nie ma co się rozpisywać - polecam.

szkic zaś wyglądał tak:

transporter00.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praca kozaczy, szkic też niczego sobie, a co do flasha to najfajniejsze jest chyba to jak wygładza krechę, przez co szkice wyglądaja luźno i lekko, przypomniał i się ten twoj czerwony pociag naszkicowany w nim, apropo tego to wyrobiłes sobie fajny design tych machin, kojaży mi się z FFVII a to bardzo miłe skojarzenie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

i co tu dodać jak już wszytko napisali? bardzo mi się podoba, niezły spontan ;)

 

brakuje mi tylko tych cum które zrobiłeś na szkicu a nie ma ich w malowance, dla mnie szkoda bo fajnie to wygląda jak on jest cumowany w tym doku, a tak nie wiadomo jak on tam przycupnął,

 

***** należy się jak nie wiem co!

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega. BARDZO mi sie podoba to, ze najpierw oko przyciaga pojazd wyjezdzajacy, a dopiero pozniej widac ten po prawej. Nie wiem czy to specjalnie, ale extra:)

 

Szacun!

 

Jak to napisałeś, to przyjrzałem się kompozycji, przymrużyłem oczy, by wyłapać grę kontrastów i... kłaniają się podstawy kompozycji, czyli to, ile na kontrastowym tle może zdziałać pojedynczy punkt. W tym przypadku kontrastem jest samo wnętrze pojazdu, zaś punktem - świecąca na tym tle maska pojazdu. Co prawda piszę tu oczywistości, ale... A nuż komuś się przyda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności