Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

To ilustracja promująca świat Gamedeca wykreowany przez Marcina Przybyłka. Plakat ma 5600px wysokości. Malowany w photoshopie.

Chciałem żeby utrzymany był w klimacie lekko retro, takie lata 80te powiedzmy. Choć z tymi pufami na ramionach może lekko przesadziłem :)

 

edit: w poście 34 wrzuciłem kolejne etapy pracy.

 

gamedec_city_l.jpg

Edytowane przez Morbid Karbid
  • Odpowiedzi 69
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no malarskosc twoich prac mnie rozwala na łopaty. ślicznosci stary! jedynie co mnie razi to nie robilbym takiego mocnego swiatla tam na platformach u dolu pracy, bo skupiaja za mocno wzrok, no i łokiec postaci dziwnie przypadkowo zdaje sie jakby opierać na torowisku tam hej w oddali. Gryzie sie to ze soba;/

 

Ale pozatym-jak zwykle mega klasa!

Napisano

Jest ślicznie. Podobają mi się 2 designy bloków (to pod mostem i to z wentylacją) tuż za postacią. Powinieneś wziąść udział w NVArt Accelerate i pobawić się trochę stylem Syd'a. Ciekawe co byś wyczarował.

Napisano

Nie nie przesadziles, jest wypas! No i to bardzo ladny skok w anataomi od Owena w podobnej pozie.

Jedyne cos co mi zgrzytlo (i to tak minimalnie) to to ze cien budynkow w tle zgral sie z cieniem na pierwszy planie. Razem twoza taka wizualna linie ktora troche ujmuje glebi tym przepieknym kolorom jakie wysmarowales. Laduje obrazek w folderze inspiracje ;]

Napisano

Morbid: były szkice flashowe? ;)

Jak zwykle świetne wykonanie. Podoba mi się ta odwrócona prawie monochromatyczna kompozycja po przekątnej

Napisano

hej dzięki, Miło to czytać.

Przy tak skomplikowanej geometrii obrazu nie dało się uniknąć kilku upsnięć kompozycyjnych. Nie dałem rady wszystkiego poprawiać, co mi nie pasowało.

 

szkice flashowe były, a jakże :)

wrzucę kilka stepów później.

Co do anatomii, to jak zwykle Marcin P. mocno korygował swoją nieustępliwą, żelazną wolą. Wyszło na dobre.

Napisano

Cale szczescie ze Marcin P. wie co mowi ;] Been there, done that ;]

Misto wyslo przepysznie. Nie tylko fajnie wyrenderowane ale jest bardzo dobry "przyszlosciowy" feeling. No i te budynki nawet maja sens w sowjej stylistyce co nie czesto sie udaje. Gratsy raz jeszcze

Napisano

Co do pracy to jak koledzy wyżej, chodź powiem że Twoje poprzednie mi się jakoś bardziej podobały, może ze względu na tematykę. Ile czasu w sumie zeszło?

Napisano

świetne! podoba mi sie ze można by z tego zrobic kilka fajnych artów, gdzie sie nie spojrze tam cos ciekawego sie dzieje. troszeczke tylko moze materiał spodni, mogłoby sie na nim cos bardziej zadziac, ale jest git tak czy owak.

Napisano

swietnie wyglada. czuje sie dotyk autora, fajnie że udało mu sie złapać kogoś pro. Świetnie wyglada ten ruch miejski pomiedzy pierścieniami.

Napisano (edytowane)

jestem wielkim fanem jak zwykle, moim marzeniem jest malowac takie swiaty właśnie

 

*edit: w ogole nie wiem, czy ktos juz pisal o tym, ale smiesznie sie planyu przemieszaly za gosciem po jego lewej stronie- wydaje sie jakby cien padal za nim, a to nie jego cien heh

Edytowane przez Dann.G
Napisano
*edit: w ogole nie wiem, czy ktos juz pisal o tym, ale smiesznie sie planyu przemieszaly za gosciem po jego lewej stronie- wydaje sie jakby cien padal za nim, a to nie jego cien heh

Przez moment też miałem to wrażenie :)

Gość User190
Napisano

Wypas na wypasie! :)

Napisano

bardzo mi się podoba ten tunel w budynku, bary tez mi pasują. Świetna praca:)PS. trochę przypomina mi futurystyczną wizję świata z piątego elementu.

Napisano

Wow ale extra :D. Ja też chcem tak ładnie malować. Najbardziej mi się podoba etap kiedy już kończysz tło i nie zabrałeś się za kolesia (nie żebym coś przeciw niemu miał ;p), a z bufami nie przesadziłeś imo.

 

pozdrawiam

Napisano

Morbid, ale widzisz, jaki się z tego moloch robi na tej planszy, gdzie zrobiłeś lustrzane odbicia??? To by była metropolia... :). A Ty byś zszedł na zawał ;).

 

Jacynt, if I might answer, koncept był... wspólny. Kooperacja :). Ja chciałem człowieka w mieście wysokim i przestrzennym, podesłałem Morbidowi jeden czy dwa sztychy, Morbid zrobił pierwsze szkice czarno białe, ja zacząłem mazać, wyciągać je w górę i w dół, zrobiłem platformę w ogóle latającą, no, jak zwykle bardzo mocno mieszałem mu w głowie i na szkicach. Niewątpliwie jednak to jego talent i wrażliwość zadecydowały o walorach tej pracy :). Morbid jest niesamowity, bo w ogóle się nie skarży, jest skromny i elastyczny.

 

Zresztą, żeby oddać sprawiedliwość, podobnymi walorami szczycą się Omen i Tomek Maroński.

 

Jak teraz patrzę, to DaroZ i Thx też są bardzo cierpliwi... Zaraza jakaś czy co? ;)

 

Jak patrzę na tę pracę, to cieszę się jak dziecko, że jest taka fantastyczna, a tym bardziej się cieszę, że Wasze opinie są pozytywne i że Morbid jest zadowolony, bo zasłużył... Jest za późno na takie wynurzenia, a ja się rozklejam ;).

Napisano

Te szkice robisz we Flashu od Adobe, czy moze jakims innym?

Nie znam sie na tym bo w tym nie siedze. Moglbym prosic o jakas szybka instrukecje, jak zaczac skzicowac we flashu, co ustawic etc. ( jelsi trzeba)

 

Z gory dzieki i przepraszam za tak noobowksie pytanie ;)

Napisano

Ice - nie chce cie martwic ale Flash to program jak kazdy inny (jak dla mnie do szkicow wrecz gorszy) i sam cudow nie robi. Tu nie w programi sila a w lapie ;]

Jak masz brushset Kapitania Oczywistego to tam powinien byc pedzel "hard elliptical costam costam" ktory da ci podobne efekty przy szkicu jak te flashowe

Napisano

ano Omen ma racje.. we flashu masz po prostu twardy pedzelek bez dynamik przezroczystosci, wszystko na wektorze- ja osobiscie czasami dla udziwnienia sobie cos robie na tablecie we flashu, bo jest nieco inaczej, niz z PS z tym pedzlem, o ktorym Omen pisze

 

sorry za off - dzieki za wrzutke z etapami, bardzo przydatne popatrzec sobie, jak praca powstawala..aaale urwał ;]

Napisano

Ilustracja fajna, trochę surrealistyczna w odbiorze dla mnie, sam nie wiem czemu. Właściwie to nie umiem tego wytłumaczyć...

 

Co do dyskusji flash vs PS:

No ale czy PS wygładza linie ? Zdaje się że flash to robi. Do takich luźniejszych szkiców to chyba bez znaczenia, ale jak to miałby być finalny rysunek to chyba jednak znaczenie ma.

Napisano

bardzo dziarsko panie, z pozycji odbiorcy profana (coś tam tylko rysującego na kartkach dla odpoczynku od 3D) wygląda super - i o to chodzi.

 

Fajnie że pokazałeś ten obrazek z lustrzanym odbiciem, można zobaczyć proces decyzyjny :).

 

zasłużony front.

Napisano

Super praca. Koleś wymalowany zawodowo. Masa detalu w tle naprawdę robi wrażenie. Od siebie dodałbym gdzieniegdzie jakiąś chmurkę/dymek/mgiełkę żeby zmiękczyć krawędzie i dodać przestrzeni.

Napisano

Morbid...jestes kurde masterem, dobiles do tzw. I ligi i kazda kolejna ilustracja jest krokiem w przód i kazda kolejna zrywasz moje kapcie :) Jedyna uwaga jaka mam to ze masz tendencje do powtarzania pewnych patentow, zwlaszcza jesli chodzi o kompozycje, zagospodarowanie przestrzeni obrazka i postacie...

Napisano

Jak masz brushset Kapitania Oczywistego to tam powinien byc pedzel "hard elliptical costam costam"

 

"Hard Elliptical 40 2" pierwszy na samej gorze :P (swoja droga jeden z moich ulubionych :))

 

Szacunek praca.

Napisano

Jak masz brushset Kapitania Oczywistego to tam powinien byc pedzel "hard elliptical costam costam" ktory da ci podobne efekty przy szkicu jak te flashowe

z ciekawości, gdzie można to pobrać?

 

Marcin, dzięki za posta.

Napisano

orzesz ty... świetnie...jak ja się cieszę bo nękały mnie wyrzuty do Marcina a tu proszę jak pięknie Morbid wysmażył , choć dla mnie po amerykańsku ale jest i tak rewelacyjnie piękne ( muszę wziąć się wreszcie z geometrię wykreślną bo te chodniki powietrzne u Ciebie są prze fajne)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności