pionix Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 To chyba nie lampa tylko pochłaniacz z filtrem węglowym ;) Subtelny reflect na deseczkach na stropie dobrze zrobi.
Cyanide Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Nazwa "pochłaniacz" i wygląd tego urządzenia bardzo mi się podobają :] A renderek bardzo fajny.
Sroka8888 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 (edytowane) pionix: Aż musiałem o tym poczytać jak byś tego nie napisał to bym się nie domyślił ale trochę mnie to zaintrygowało co robi taka wielka lampa nad blatem a tu okazuje się że to pochłaniacz. Lepiej czy nadal nie to co być powinno? Edytowane 21 Sierpień 2010 przez Sroka8888
Vehr Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Sroka8888: posiedź trochę jeszcze nad tekturą skóry bo widać powtarzalność
Camel Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 miałem taką samą teksturę. Popraw, od tego jest photoshop zeby usunac te plamki.
Wodzumarcin Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Sroka8888: ta sofa(tekstura) wygląda jakbyś ją nożem pokłuł
La R Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 (edytowane) Pokój dziecka To się mi podoba, yhy :). Z serii R&D: I link do wersji w ruchu - takie tam na szybko dla zabawy :) Vimeo RK. Edytowane 22 Sierpień 2010 przez La R
jahred6 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 (edytowane) Sroka8888 :-D człowiek uczy się całe życie - jest to jak napisał pionix pochłaniacz firmy Elica - model - twin, na którymś z poprzednich miałem model - star. Za oknem jeszcze nie ma niczego poza murkiem i trawką której nie widać. Do finałów dorzucę zieleń, narazie testuje to co jest w kuchni :-) Płyta z lewej to tepan, a płyta z prawej ma texture, obie mają. Co do Twojego obrazka to zdecydowanie texture disp daj tilng na 0,5 conajmniej, podejżyj sobie jak się mapa będzie rozkładać, bo teraz wygląda jakby koty z sofą powalczyły :-) pionix masz racje, zbyt matowo to wyszło, coś zmienię w materiale. Cyanide dzięks. Edytowane 21 Sierpień 2010 przez jahred6
Loki Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 La R - bardzo teges masz ten test - długo się liczy takie coś ? (i w czym)
jlidesign Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 La R świetne to jest, napisz coś o tym ;) i dzięki,
La R Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Dzięki panowie :). Zależało mi w miarę na jakości więc mniej więcej 2:10 min na klatke (100 klatek) na x6 1055T. Renderer to finalRender r3. Z racji złożoności mesha i ilości fotonów obliczenia kaustyk to około 1/3 czasu, fotony wypluwa jeden Spot. Na całość świeci DomeLight w trybie QMC. GI jest, postprodukcji nie było.
pressenter Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 A propos X6 to czy ja jestem ślepy czy nie ma pod nie płyty obsługującej więcej jak 16GB ramu? La R: Bardzo ładnie się toto prezentuje. :)
tob01 Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Zabrałem sie po długim czasie nic nie robienia, za kuchnie: i tu po lekkim ps http://img838.imageshack.us/img838/1827/kuchnia5copy.jpg
arev Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Ta falista krawędź cięcia na drzwiczkach wygląda jakby była wykonana brzeszczotem. Światło jest ok, chociaż zmniejszył bym saturację bo drewno barwi całe pomieszczenie.
tob01 Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 własnie zauważyłem, że ms'a miałem wyłączonego..
pressenter Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Taki teścik... . Które lepsze, lub jeśli oba do kitu to dlaczego? Sz.
Dobrotek Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 w pierwszym przegiąłeś z magentą. Ale, IMHO lepiej się patrzy niż na drugie ;)
polka dot Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 w pierwszym przegiąłeś z magentą.Ale, IMHO lepiej się patrzy niż na drugie ;) IMHO to bardziej w cyjan poszedł :0 imnsho drugi lepszy;)
olaf Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 e masz rację - cyjan, sory lekkie przemęczenie. Anyway moze miks tego będzie ok?
Simple_man Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Piękna burza nad Poznaniem a ja w ramach przerwy w foceniu zapodaję coś, co zrobiłem dla pewnej firmy w ramach testu.
indian Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Niby fajnie, ale czemu ta kamer tak obrócona, psuje to cały efekt :) pozdro.
Lucek Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Powoli do przodu. Postaram się popracować nad texami bo póki co jest mało diffuse-like. Będę wdzięczny za komenty.
pressenter Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 na e to tramwaj staje :b Ta, a na dzyńdzyń odjeżdża. :D Jeszcze takie próbki. Sz.
remanent Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 La R - świetne to pod wodą, czy dof był z kamery? i co to tam migocze, to particle? pressenter - co do poprzednich dwóch renderów - głosuję za pierwszym. wersję w ciepłych kolorach zostaw sobie na sztuczne światło. też była niezła o ile dobrze pamiętam.
Cyanide Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Lucjuszu ten SSS wygląda ładnie, trochę trupio, ale ładnie, może tylko nos jakoś mi nie pasuje, może za bardzo porowaty, albo za blady. Pozdrawiam Kuba.
jlidesign Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 lucek fajny ten materiał ale ja będę czekał na model 007 ;)
La R Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Dzięki press. Z tymi płytami to faktycznie nie widać i podejrzewam, że pojawią się dopiero przy następnym procesorze od AMD. Dzięki remanent - dof nie jest z kamery, a zrobiony finalDofem. Tak to partikle migoczą, puściłem trochę sprayem ^^.
Lucek Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Dzięki za komenty. SSS będzie wyglądał jeszcze trupiej - spójrzcie w avatar;) Dodałem mapkę specular do SSS2 więc chyba to będzie lepiej wyglądać. postaram się zrobić to nieco bardziej ludzko. Problem polega na tym że mikkelsen jest modelem i na wszystkich zdjęciach jest masakrycznie upudrowany - nie ma z czego texa zrobić normalnie. Brakuje przez to skórze tej losowości w barwie. Wrzucam dziś upa. BTW szkoda że jeszcze nie przysiadłem do tego modelu w zbrushu ale cóż począć nie będę się już wracał. Nad 007 myślałem ale uznałem że Vesper jest o wiele bardziej interesująca;)
achtunk Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 (edytowane) Pressenter, wydaje mi sie że troche zbyt wyostrzone :) odemnie wersja nocna Edytowane 23 Sierpień 2010 przez achtunk
Camel Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 (edytowane) lucek, brawo żeś inspire znalazł! super! Rąb dalej tą mordkę. Zwłaszcza Vesper powinieneś wcisnąć ^^ achtunk ładnie ale drzewa tak ciemne jakby z painta wyrysowane. Edytowane 23 Sierpień 2010 przez Camel
Loki Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 achtunk bardzo przyjemnie to się prezentuje, może faktycznie dało by się bardziej doświetlić drzewa i otoczenie - ale utrzymując kontrast?
Orangegraphics Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 pressenter, super światło i kolory, napiszesz coś o technikaliach? świecenie, CM?
duke_leto_2 Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 to ja zaprezentuje swoj aparat. narazie jeden widok. pozdrawiam, leto A. tutaj link do pelnej rozdzielczosci. http://a.imageshack.us/img375/2592/leica05fin01.jpg
pressenter Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Huh Leto, nie wiem jak inni, ale mi się podoba. :) Xiz0r: A to już typowy lwf, znaczy się wszystko na linearze, cholernie trudne toto do opanowania, ale efekty daje super. Sz.
jlidesign Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 duke_leto_2 fajna wizka , rewelacyjne światło. Czekam na inne ujęcie
mkeruj Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 (edytowane) ___________ Edytowane 23 Sierpień 2010 przez mkeruj
Cyanide Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Lustro i to czarne wcięcie bardzo dezorientuje, na początku się nie mogłem połapać o co chodzi. Ta taka ścianka za muszlą dziwnie rzuca cień i wygląda jakby lewitowała, i jakoś nie naturalnie wygląda miejsce spotkania sufitu z prawą ścianą, ale to może tylko moje widzimisię. Ale ogólnie fajnie. Pozdrawiam Kuba.
Lucek Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Walczę dalej. Minimalny reflect chyba nadał trochę życia skórze. Test oczu jeszcze bez texturek.
jlidesign Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 (edytowane) Oczy trochę za plastikowe i blizna powinna być lekko ciemniejsza ;) Edytowane 23 Sierpień 2010 przez jlidesign
Lucek Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Dzięki Jilidesign za podpowiedzi. Blizna będzie jak poprawię texa diffuse. A co do oka: Nie wiem czy glossiness nie za duży. Koments ar łelkam. Nie wrzucam całego obrazka bo render trwa z godzinę:(
mały królik Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Witam, po dorwaniu tutka na temat robienia diamencików w mr, taki oto teścik. wygląda to jakoś? ;D
Tomala Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Hej, lucek daj speculara bo skóra bardzo sucha i matowa wyszła. Godzinę render trwa? Trochę długo. Ja też walczę po troszku z moja muzinką ale zębów to za cholerę nie mogę zmusić do połysku.
olaf Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 zaradna kobieta - sama sobie renderuje diamenty :D
Lucek Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Tomala jak robisz mapkę dla reflection dla skóry? Masz na to jakąś gotową metodę? Przy okazji masz pojęcie jak wypalić mapkę bump dla mikrodetalu w zbrushu?
mały królik Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 zaradna kobieta - sama sobie renderuje diamenty :D haha, trzeba sobie jakoś radzić ;] wierzę, że jak je wyrenderuję odpowiednią ilość razy to się zmaterializują ;D
duke_leto_2 Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 widok bardziej z gory, jutro postaram sie zrobic widok z tylu, i bedzie finito :D fullres: http://a.imageshack.us/img826/4158/leica05cam02fin.jpg widze jeszcze pare drobnych bledow, jutro postaram sie wszystko poprawic.
Tomala Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 lucek mapki do speculara robię z bump mapy palonej z wyższego levela żeby było na niej jak najmniej wyraźnych jasnych lub ciemnych obszarów a jedynie najdrobniejszy detal. Jest to moja super tajna metoda więc nikomu nie mów. Potem całość rozjaśniam i dodatkowo pojaśniam miejsca które maja być bardziej połyskliwe jak np usta. W vrayu trzeba robić mapkę dla glossiness i specular amount. W mentalu wystarczyła jedna ;) Mapkę bump wypalam normalnie. Rozdziałka 4096, dpSubPix na 3 i palę sobie dispa w zbrushu. Nie używam nigdy trybu adaptive bo mieli dłużej niż wysokie nastawy dpSubPix. Na tym ostatnim renderze nie mam nigdzie bumpa tylko dispa z vraydisplacement mod. Na oczach też jest disp ale nie widać za bardzo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się