Napisano 21 Sierpień 201014 l To chyba nie lampa tylko pochłaniacz z filtrem węglowym ;) Subtelny reflect na deseczkach na stropie dobrze zrobi.
Napisano 21 Sierpień 201014 l Nazwa "pochłaniacz" i wygląd tego urządzenia bardzo mi się podobają :] A renderek bardzo fajny.
Napisano 21 Sierpień 201014 l pionix: Aż musiałem o tym poczytać jak byś tego nie napisał to bym się nie domyślił ale trochę mnie to zaintrygowało co robi taka wielka lampa nad blatem a tu okazuje się że to pochłaniacz. Lepiej czy nadal nie to co być powinno? Edytowane 21 Sierpień 201014 l przez Sroka8888
Napisano 21 Sierpień 201014 l Sroka8888: posiedź trochę jeszcze nad tekturą skóry bo widać powtarzalność
Napisano 21 Sierpień 201014 l miałem taką samą teksturę. Popraw, od tego jest photoshop zeby usunac te plamki.
Napisano 21 Sierpień 201014 l Pokój dziecka To się mi podoba, yhy :). Z serii R&D: I link do wersji w ruchu - takie tam na szybko dla zabawy :) Vimeo RK. Edytowane 22 Sierpień 201014 l przez La R
Napisano 21 Sierpień 201014 l Sroka8888 :-D człowiek uczy się całe życie - jest to jak napisał pionix pochłaniacz firmy Elica - model - twin, na którymś z poprzednich miałem model - star. Za oknem jeszcze nie ma niczego poza murkiem i trawką której nie widać. Do finałów dorzucę zieleń, narazie testuje to co jest w kuchni :-) Płyta z lewej to tepan, a płyta z prawej ma texture, obie mają. Co do Twojego obrazka to zdecydowanie texture disp daj tilng na 0,5 conajmniej, podejżyj sobie jak się mapa będzie rozkładać, bo teraz wygląda jakby koty z sofą powalczyły :-) pionix masz racje, zbyt matowo to wyszło, coś zmienię w materiale. Cyanide dzięks. Edytowane 21 Sierpień 201014 l przez jahred6
Napisano 21 Sierpień 201014 l La R - bardzo teges masz ten test - długo się liczy takie coś ? (i w czym)
Napisano 22 Sierpień 201014 l Dzięki panowie :). Zależało mi w miarę na jakości więc mniej więcej 2:10 min na klatke (100 klatek) na x6 1055T. Renderer to finalRender r3. Z racji złożoności mesha i ilości fotonów obliczenia kaustyk to około 1/3 czasu, fotony wypluwa jeden Spot. Na całość świeci DomeLight w trybie QMC. GI jest, postprodukcji nie było.
Napisano 22 Sierpień 201014 l A propos X6 to czy ja jestem ślepy czy nie ma pod nie płyty obsługującej więcej jak 16GB ramu? La R: Bardzo ładnie się toto prezentuje. :)
Napisano 22 Sierpień 201014 l Zabrałem sie po długim czasie nic nie robienia, za kuchnie: i tu po lekkim ps http://img838.imageshack.us/img838/1827/kuchnia5copy.jpg
Napisano 22 Sierpień 201014 l Ta falista krawędź cięcia na drzwiczkach wygląda jakby była wykonana brzeszczotem. Światło jest ok, chociaż zmniejszył bym saturację bo drewno barwi całe pomieszczenie.
Napisano 22 Sierpień 201014 l w pierwszym przegiąłeś z magentą. Ale, IMHO lepiej się patrzy niż na drugie ;)
Napisano 22 Sierpień 201014 l w pierwszym przegiąłeś z magentą.Ale, IMHO lepiej się patrzy niż na drugie ;) IMHO to bardziej w cyjan poszedł :0 imnsho drugi lepszy;)
Napisano 22 Sierpień 201014 l e masz rację - cyjan, sory lekkie przemęczenie. Anyway moze miks tego będzie ok?
Napisano 22 Sierpień 201014 l Piękna burza nad Poznaniem a ja w ramach przerwy w foceniu zapodaję coś, co zrobiłem dla pewnej firmy w ramach testu.
Napisano 22 Sierpień 201014 l Niby fajnie, ale czemu ta kamer tak obrócona, psuje to cały efekt :) pozdro.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Powoli do przodu. Postaram się popracować nad texami bo póki co jest mało diffuse-like. Będę wdzięczny za komenty.
Napisano 23 Sierpień 201014 l na e to tramwaj staje :b Ta, a na dzyńdzyń odjeżdża. :D Jeszcze takie próbki. Sz.
Napisano 23 Sierpień 201014 l La R - świetne to pod wodą, czy dof był z kamery? i co to tam migocze, to particle? pressenter - co do poprzednich dwóch renderów - głosuję za pierwszym. wersję w ciepłych kolorach zostaw sobie na sztuczne światło. też była niezła o ile dobrze pamiętam.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Lucjuszu ten SSS wygląda ładnie, trochę trupio, ale ładnie, może tylko nos jakoś mi nie pasuje, może za bardzo porowaty, albo za blady. Pozdrawiam Kuba.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Dzięki press. Z tymi płytami to faktycznie nie widać i podejrzewam, że pojawią się dopiero przy następnym procesorze od AMD. Dzięki remanent - dof nie jest z kamery, a zrobiony finalDofem. Tak to partikle migoczą, puściłem trochę sprayem ^^.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Dzięki za komenty. SSS będzie wyglądał jeszcze trupiej - spójrzcie w avatar;) Dodałem mapkę specular do SSS2 więc chyba to będzie lepiej wyglądać. postaram się zrobić to nieco bardziej ludzko. Problem polega na tym że mikkelsen jest modelem i na wszystkich zdjęciach jest masakrycznie upudrowany - nie ma z czego texa zrobić normalnie. Brakuje przez to skórze tej losowości w barwie. Wrzucam dziś upa. BTW szkoda że jeszcze nie przysiadłem do tego modelu w zbrushu ale cóż począć nie będę się już wracał. Nad 007 myślałem ale uznałem że Vesper jest o wiele bardziej interesująca;)
Napisano 23 Sierpień 201014 l Pressenter, wydaje mi sie że troche zbyt wyostrzone :) odemnie wersja nocna Edytowane 23 Sierpień 201014 l przez achtunk
Napisano 23 Sierpień 201014 l lucek, brawo żeś inspire znalazł! super! Rąb dalej tą mordkę. Zwłaszcza Vesper powinieneś wcisnąć ^^ achtunk ładnie ale drzewa tak ciemne jakby z painta wyrysowane. Edytowane 23 Sierpień 201014 l przez Camel
Napisano 23 Sierpień 201014 l achtunk bardzo przyjemnie to się prezentuje, może faktycznie dało by się bardziej doświetlić drzewa i otoczenie - ale utrzymując kontrast?
Napisano 23 Sierpień 201014 l pressenter, super światło i kolory, napiszesz coś o technikaliach? świecenie, CM?
Napisano 23 Sierpień 201014 l to ja zaprezentuje swoj aparat. narazie jeden widok. pozdrawiam, leto A. tutaj link do pelnej rozdzielczosci. http://a.imageshack.us/img375/2592/leica05fin01.jpg
Napisano 23 Sierpień 201014 l Huh Leto, nie wiem jak inni, ale mi się podoba. :) Xiz0r: A to już typowy lwf, znaczy się wszystko na linearze, cholernie trudne toto do opanowania, ale efekty daje super. Sz.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Lustro i to czarne wcięcie bardzo dezorientuje, na początku się nie mogłem połapać o co chodzi. Ta taka ścianka za muszlą dziwnie rzuca cień i wygląda jakby lewitowała, i jakoś nie naturalnie wygląda miejsce spotkania sufitu z prawą ścianą, ale to może tylko moje widzimisię. Ale ogólnie fajnie. Pozdrawiam Kuba.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Walczę dalej. Minimalny reflect chyba nadał trochę życia skórze. Test oczu jeszcze bez texturek.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Oczy trochę za plastikowe i blizna powinna być lekko ciemniejsza ;) Edytowane 23 Sierpień 201014 l przez jlidesign
Napisano 23 Sierpień 201014 l Dzięki Jilidesign za podpowiedzi. Blizna będzie jak poprawię texa diffuse. A co do oka: Nie wiem czy glossiness nie za duży. Koments ar łelkam. Nie wrzucam całego obrazka bo render trwa z godzinę:(
Napisano 23 Sierpień 201014 l Witam, po dorwaniu tutka na temat robienia diamencików w mr, taki oto teścik. wygląda to jakoś? ;D
Napisano 23 Sierpień 201014 l Hej, lucek daj speculara bo skóra bardzo sucha i matowa wyszła. Godzinę render trwa? Trochę długo. Ja też walczę po troszku z moja muzinką ale zębów to za cholerę nie mogę zmusić do połysku.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Tomala jak robisz mapkę dla reflection dla skóry? Masz na to jakąś gotową metodę? Przy okazji masz pojęcie jak wypalić mapkę bump dla mikrodetalu w zbrushu?
Napisano 23 Sierpień 201014 l zaradna kobieta - sama sobie renderuje diamenty :D haha, trzeba sobie jakoś radzić ;] wierzę, że jak je wyrenderuję odpowiednią ilość razy to się zmaterializują ;D
Napisano 23 Sierpień 201014 l widok bardziej z gory, jutro postaram sie zrobic widok z tylu, i bedzie finito :D fullres: http://a.imageshack.us/img826/4158/leica05cam02fin.jpg widze jeszcze pare drobnych bledow, jutro postaram sie wszystko poprawic.
Napisano 23 Sierpień 201014 l lucek mapki do speculara robię z bump mapy palonej z wyższego levela żeby było na niej jak najmniej wyraźnych jasnych lub ciemnych obszarów a jedynie najdrobniejszy detal. Jest to moja super tajna metoda więc nikomu nie mów. Potem całość rozjaśniam i dodatkowo pojaśniam miejsca które maja być bardziej połyskliwe jak np usta. W vrayu trzeba robić mapkę dla glossiness i specular amount. W mentalu wystarczyła jedna ;) Mapkę bump wypalam normalnie. Rozdziałka 4096, dpSubPix na 3 i palę sobie dispa w zbrushu. Nie używam nigdy trybu adaptive bo mieli dłużej niż wysokie nastawy dpSubPix. Na tym ostatnim renderze nie mam nigdzie bumpa tylko dispa z vraydisplacement mod. Na oczach też jest disp ale nie widać za bardzo.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto