Loki Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 (edytowane) Hey, me was kidding, me was chcieć zrobić małe zamieszanie ;) a tak na serio ja w poniedziałek kończę wizualizację wykonywaną na zlecenie (inna oczywiście sypialnia, z pokojem do nauki itd), to zapowiadam że ją pokażę. Także bez pierdółczenia :] jakby co mam tu DWG od sypialni ktorej work jest w progressie >> też usunąłem link do pliku który usunął Dunuś off> Heh nie tłumacz się, winni się tłumaczą... a przy okazji, znowu klops Dunuś, na miejscu klienta nie cieszył bym się specjalnie znajdując plik DWG z moją pracą gdzieś w necie. Warto dla własnego bezpieczeństwa i spokoju (przynajmniej w moim rozumieniu przy każdym zleceniu od klienta), nie rozpowszechniać informacji zlecenia się tyczących chyba ze zlecający wyraźnie na to zezwoli. Edytowane 28 Sierpień 2010 przez Loki
Camel Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Koniec, kropka. Przepraszam. .... :( Proszę moderatora o skasowanie niepotrzebnych postów. 1
tob01 Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 (edytowane) nie wiem jak to zrobic, teraz tu jest vraylightmtl i nie wyglada to zbyt sexy... Poprawione z 2sided mtl A tu jeszcze inaczej i biore sie za coś innego juz.. :) Edytowane 29 Sierpień 2010 przez tob01
Lucek Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Podsumowując dzisiejsze zmagania z materiałami. Istnieje jakiś standardowy sposób oświtlania zegarków w reklamach?
olaf Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 datownik. ciemne podłoże i studio - podłoże pokazujące skalę obiektu - np. kamien z fakturą podbitą displacem
Pionier Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 lucek, myślę że nie ma jednej jedynej drogi na oświetlenie studyjne zegarka, tak samo jak z innymi rzeczami każdy model będziesz musiał potraktować indywidualnie. a mówiąc o zegarkach, troszkę inspiracji tutaj: http://www.behance.net/gallery/Watches/624866 oraz http://j12-marine.chanel.com/en_us/#/home/landing oal-f, solidne wejście smoka po 5 latach yeah!, jak się pracuje w blenderze?
olaf Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 tak, wiem powinienem zacząc od szklanej kuli, albo szachownicy ;) cięzko powiedzieć ze się pracuje, poki nie poznam wszystkich skrótów na klawiaturze. Chce napisać prosty renderer i szukałem czegoś co się rozwija jako supportu dla boblioteki obiektów i referencji dla finalnych screenow. Brakuje mi jeszcze wielu funkcji modyfikacji obiektów - pierwszy raz bawię się 3d w polygonach, wcześniej tylko b-spline, więc jest co odkrywać. Ale na pewno do filmików webowych będzie idealny, bo nie musze kupować licencji każdemu.
Tamyl91 Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Test HDRki własnej roboty zrobionej zwykłym kitem od canona 18-55... Efekt jak dla mnie całkiem zadowalający, jutro jadę pocykać jakieś ciekawe otoczenia :)
pressenter Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Jakoś nie jestem przekonany. Co by można było jeszcze poprawić? Sz.
Lucek Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 A te czerwone odbicia z przodu to co to jest? Żeby aż tak mocny kolor odbił się na karoserii to musiałoby bardzo blisko stać coś czerwonego. Ale wydaje mi się że to raczej paramtry materiału a nie hdr do poprawienia. Ogólnie bardzo przyjemnie to wygląda.
jahred6 Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 pressenter popraw swoje podejście do tej wizki :-D Tak poważnie to jest ekstra, podobają mi się Twoje ostatnie prace ! Kuchnia, powoli koniec... Uploaded with ImageShack.us
arev Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 @press: pomieszczenie super, ale płaskie tło psuje efekt.
jlidesign Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 (edytowane) Szymon ok wszędzie idzie rozpoznać Twój klimat, najgorzej mnie drażni widok z prawej strony ;) no i listwa sufitowa narożna z lewej strony fajnie się prezentuje a z prawej przepalona. Ogółem rewelacyjnie design :) Oskar отличнa Lucek zapomniałeś daty wstawić :) хороший модель Edytowane 30 Sierpień 2010 przez jlidesign
pionix Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Jakoś nie jestem przekonany. Co by można było jeszcze poprawić? 1. Kadr zdecydowanie w lewo. 2. Tło za oknem inne - mniej płaskie. 3. Mniej przepalone zasłonki. 4. Mniej przepalone światło we wnękach przy suficie 5. Przy takim oświetleniu słonecznym zgasiłbym lampę nad stolikiem I chyba tyle ;)
pressenter Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Dzięki za uwagi Panowie, na pewno się zastosuję. :) Jahred: A co się stało z "falbanami" na roletach, fajnie się prezentowały. :) Ah, jedynie ta roleta po lewej stronie, na małym okienku, chyba powinna być wyśrodkowana względem tego okna. ;) Sz.
Lucek Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Walczę. Muszę jakoś tę szarość zegarka przezwyciężyć.
Orangegraphics Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 walka całkiem udana, niech szew nie będzie taki prosty, powykrzywiaj go troszeczke i niech wgniata skóre może troche
Camel Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 (edytowane) Speed wizka, 1,5h. Wiem że dużo do bani jest, jedynie draft dla klienta. Dizajner chciał prosty wystrój. Jeszcze dojdzie przestrzeń do nauki i pracy, tzw study room. Edytowane 30 Sierpień 2010 przez Camel
viz.k Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 ladnie jak na taki speed, ale ciemne duzo za ciemne:)
indian Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Wszystko fajnie, a jaki był twój wkład w tą prackę? panele do poprawy, no i po co lampki się w dzień palą ? salut.
Camel Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Ciemne to pewnie te deski ale reszta nie taka, dla mnie jest w miare, widze widno wszystko. mój wkład był prawie całkowity, łóżko to gotowiec, który przerobiłem ale nie stoi na przeszkodzie aby własną wersję zrobić, to zależy, jeśli klient będzie potrzebował KONKRETU.
Berger Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Tamyl91: Pokaż na normalnym lakierze, na takim rozymytym materiale to efekt może i jest zadowalający.
Bonifatz Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 (edytowane) test render projektu Ivana aka jlidesign (ludzie jak widac jeszcze do dopracowania) :D Edytowane 30 Sierpień 2010 przez Bonifatz
olaf Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 centralny? czy przypadkiem własnie nie remontują go a nadal projektu nie ma? :D
Lucek Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 No chyba final. Sznurkom zrobiłem materialik ale powykrzywiać ich nie mogłem z racji sposobu modelingu. Postpro spore. Co powiecie? EDIT: Cholera trochę się tęcza od jpega zrobiła:/
tob01 Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 to odbicie na dole z tym jasnym światłem psuje całość, poza tym podoba mi się, chętnie zobaczyłbym bez postpro
Ex3 Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 ola-f wielkie piwo dla Ciebie :D:D lucek - weź ten sznurek popraw bo wygląda jak dżdżownica a nie jak nitka.
Pawelkos Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 popraw szwy na pasku bo psuja efekt, korpus swieci sie jak psu jajka, a na szkielku relfkeksow nie widac, jakby go nie bylo..., jak zrobiles ten pattern na cyferblacie ? do displace ?
Lucek Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Robię sobie taką falę ze spline'a. Kopiuję ileśtam razy i renderuję zdepth z ortographic projection. W psie obrabiam na seamless i mam takiego dispa na tarczy. Co do sznurka to musze się upewnić jak coś takieo ma wyglądać. Mój zegarek różni się właśnie paskiem (czarna skóra i cieńka czarna dratwa) i nie bardzo wiem jak taka nić wygląda. Jutro robię finala bo nie mam na to więcej czasu. Postaram się poprawić ten pasek i ten reflaks na dole.2 pytania: Zastanawiam się czy dałoby się zostawić refleks tego światła na pasku (specjalnie po to jest tam światło) a wyłączyć dla podłoża. Da się zrobić coś takiego dla tych konkretnych zależności? Będę dźwięczny za pomoc. Nie zna ktoś dobrego sposobu na poukładanie wymodelowanego elementu wzdłuż spline'a? Mógłbym wtedy wymodelować przeszycia co też ułatwiłoby mi pracę. O ile orientuje się chyba nie ma takiego modyfikatora w maxie. Przeszycie robię zmodyfikowanym sposobem hindusa (tilowana mapka opacity) więc na zbliżeniach nie wygląda najlepiej.Proszę o radę:)
Camel Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Lucek, jeśli chcesz możesz zrobić mapkę no taką podobną jaka jest z dołu patelni albo garnka - robisz z podstawowych splajnów circle, kopiujesz to xx razy rosnąco (żeby każda kopia miala coraz wiekszy promien) potem splajny attac***esz, potem robisz z tego kształt (zakładka Rendering) o odpowiedniej grubości no i możesz to użyć do wyrenderowania mapki ktora nalozysz na zegarek BTW: widzę jak mówię o opcji attach, zasłania słowo gwiazdkami.
Lucek Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 O co chodzi z tymi gwiazdkami? Już widziałem wykropkowane "wymac***esz" i myślałem że to taka głupia maniera. Automatycznie gwiazdkuje? Dunuś: Wiem:) Odpowiedziałem tylko na pytanie pawelkosa "jak ja to robię":) Dzisiaj wrzucam UPa tylko muszę zobaczyć jak rozsiać te szwy. @down:Thx za pomoc:)
tob01 Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Zastanawiam się czy dałoby się zostawić refleks tego światła na pasku (specjalnie po to jest tam światło) a wyłączyć dla podłoża. Da się zrobić coś takiego dla tych konkretnych zależności? Będę dźwięczny za pomoc. Kliknij Exclude w opcjach swiatla i tam dodaj obiekt ktory nie chcesz miec oswietlony co do szwów to zmapuje je inaczej po prostu :] albo namaluj inaczej texture 1
Razer Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Jaka jest metoda na robienie takich szwów? Bo domyślam się że to nie jest ręczna robota element po elemencie, tylko jakoś to można szybko "zaczarować według spline'a"?
Lucek Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Już znalazłem. Jest coś takiego jak spacing tool i ładnie mogłoby to rozwiązać sprawę ale zostanę przy starej metodzie bo jak robię szwy na geometrii to max tak skacze że nie idzie pracować.
arev Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Za pomocą Spacing Tool możesz też rozmieścić splajny :)
Dobrotek Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 No to pierwsza praca ode mnie :P Trochę głupio mi ją wrzucić do Finished, ale jest to pierwsza w życiu skończona, to tutaj wrzucę. Podłoga miała się świecić, ale teraz jak patrzę to chyba z nią przesadziłem. Na PFUGu jedna osoba zwróciła uwagę na matowość deski - tu kolejny pkt. Drugiej strony nie otexturowałem :P Program: Blender 2.49, renderowane w Internalu. Wzór na deskę - Inkscape. Końcowe (jasność, kontrast) w GIMPie. Będę wdzięczny za komentarze. Pzdr, Dobrotek
Lucek Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Poprawky zrobione. Jeszcze raz dzięki za sugestie. Jak wam się podoba? da się coś więcej z tego wycisnąć?
cfaniak Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 @lucek: dla mnie wygląda bardzo fajnie i 'reklamowo-katalogowo' jedynie AA coś tak nie bardzo chyba.
indian Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 @lucek jak wyżej zwiększ AA, wywal to odbicie na dole, zmniejsz odbicia na obręczy zegarka i to tyle :) salut.
visualstudio Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Witam, po kolejnych poprawkach, tym razem podminiłem zieleń i zabawa z bloomem, cały czas wydaje mi sie, że sofa lewituje ;/ . C&C mile widziane. - właśnie zauważyłem ze displ zapomniałem włączyć na zwir.
Lucek Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Mam jeszcze ostatnie pytanie w sprawie zegarka. Światło ma kształt kanciastej sfery i odbija się w szybce zegarka tak że widać kanty. Czy mogę w jakiś sposób zmienić kształt tego światła tak by odbicie było okrągłe? Obrazek wyjaśniający na poprzedniej stronie.
Orangegraphics Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 eee PS? albo dodaj podziałów do sphery? ale to możesz ładnie na render elementsach sobie poprawić
indian Napisano 1 Wrzesień 2010 Napisano 1 Wrzesień 2010 Test nowego studia z racji tego że ostatnio mało renderuje :) Tutaj wersja numer dwa: salut.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się