Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hey,

 

me was kidding, me was chcieć zrobić małe zamieszanie ;)

 

a tak na serio ja w poniedziałek kończę wizualizację wykonywaną na zlecenie (inna oczywiście sypialnia, z pokojem do nauki itd), to zapowiadam że ją pokażę. Także bez pierdółczenia :]

 

jakby co mam tu DWG od sypialni ktorej work jest w progressie

>> też usunąłem link do pliku który usunął Dunuś

off>

 

Heh nie tłumacz się, winni się tłumaczą...

 

a przy okazji, znowu klops Dunuś, na miejscu klienta nie cieszył bym się specjalnie znajdując plik DWG z moją pracą gdzieś w necie. Warto dla własnego bezpieczeństwa i spokoju (przynajmniej w moim rozumieniu przy każdym zleceniu od klienta), nie rozpowszechniać informacji zlecenia się tyczących chyba ze zlecający wyraźnie na to zezwoli.

Edytowane przez Loki
  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

eh1%20copy.jpg

nie wiem jak to zrobic, teraz tu jest vraylightmtl i nie wyglada to zbyt sexy...

 

Poprawione z 2sided mtl

battista_lamp2%20copy.jpg

 

A tu jeszcze inaczej i biore sie za coś innego juz.. :)

battista_lamp4_copy.jpg

Edytowane przez tob01
Napisano

tak, wiem powinienem zacząc od szklanej kuli, albo szachownicy ;)

cięzko powiedzieć ze się pracuje, poki nie poznam wszystkich skrótów na klawiaturze. Chce napisać prosty renderer i szukałem czegoś co się rozwija jako supportu dla boblioteki obiektów i referencji dla finalnych screenow. Brakuje mi jeszcze wielu funkcji modyfikacji obiektów - pierwszy raz bawię się 3d w polygonach, wcześniej tylko b-spline, więc jest co odkrywać. Ale na pewno do filmików webowych będzie idealny, bo nie musze kupować licencji każdemu.

Napisano

Test HDRki własnej roboty zrobionej zwykłym kitem od canona 18-55... Efekt jak dla mnie całkiem zadowalający, jutro jadę pocykać jakieś ciekawe otoczenia :)

 

24331307908165545264.jpg

Napisano

A te czerwone odbicia z przodu to co to jest? Żeby aż tak mocny kolor odbił się na karoserii to musiałoby bardzo blisko stać coś czerwonego. Ale wydaje mi się że to raczej paramtry materiału a nie hdr do poprawienia. Ogólnie bardzo przyjemnie to wygląda.

Napisano (edytowane)

Szymon ok wszędzie idzie rozpoznać Twój klimat, najgorzej mnie drażni widok z prawej strony ;) no i listwa sufitowa narożna z lewej strony fajnie się prezentuje a z prawej przepalona. Ogółem rewelacyjnie design :)

 

Oskar отличнa

Lucek zapomniałeś daty wstawić :) хороший модель

Edytowane przez jlidesign
Napisano
Jakoś nie jestem przekonany. Co by można było jeszcze poprawić?

 

1. Kadr zdecydowanie w lewo.

2. Tło za oknem inne - mniej płaskie.

3. Mniej przepalone zasłonki.

4. Mniej przepalone światło we wnękach przy suficie

5. Przy takim oświetleniu słonecznym zgasiłbym lampę nad stolikiem

I chyba tyle ;)

Napisano

Dzięki za uwagi Panowie, na pewno się zastosuję. :)

 

Jahred: A co się stało z "falbanami" na roletach, fajnie się prezentowały. :) Ah, jedynie ta roleta po lewej stronie, na małym okienku, chyba powinna być wyśrodkowana względem tego okna. ;)

 

Sz.

Napisano (edytowane)

Speed wizka, 1,5h. Wiem że dużo do bani jest, jedynie draft dla klienta. Dizajner chciał prosty wystrój. Jeszcze dojdzie przestrzeń do nauki i pracy, tzw study room.

testme.jpg

Edytowane przez Camel
Napisano

Ciemne to pewnie te deski ale reszta nie taka, dla mnie jest w miare, widze widno wszystko.

mój wkład był prawie całkowity, łóżko to gotowiec, który przerobiłem ale nie stoi na przeszkodzie aby własną wersję zrobić, to zależy, jeśli klient będzie potrzebował KONKRETU.

Napisano

No chyba final. Sznurkom zrobiłem materialik ale powykrzywiać ich nie mogłem z racji sposobu modelingu. Postpro spore. Co powiecie?

EDIT: Cholera trochę się tęcza od jpega zrobiła:/

atlanticcolor.jpg

Napisano

popraw szwy na pasku bo psuja efekt, korpus swieci sie jak psu jajka, a na szkielku relfkeksow nie widac, jakby go nie bylo..., jak zrobiles ten pattern na cyferblacie ? do displace ?

Napisano

Robię sobie taką falę ze spline'a. Kopiuję ileśtam razy i renderuję zdepth z ortographic projection. W psie obrabiam na seamless i mam takiego dispa na tarczy.

 

Co do sznurka to musze się upewnić jak coś takieo ma wyglądać. Mój zegarek różni się właśnie paskiem (czarna skóra i cieńka czarna dratwa) i nie bardzo wiem jak taka nić wygląda.

 

Jutro robię finala bo nie mam na to więcej czasu. Postaram się poprawić ten pasek i ten reflaks na dole.2 pytania:

 

Zastanawiam się czy dałoby się zostawić refleks tego światła na pasku (specjalnie po to jest tam światło) a wyłączyć dla podłoża. Da się zrobić coś takiego dla tych konkretnych zależności? Będę dźwięczny za pomoc.

 

 

 

Nie zna ktoś dobrego sposobu na poukładanie wymodelowanego elementu wzdłuż spline'a? Mógłbym wtedy wymodelować przeszycia co też ułatwiłoby mi pracę. O ile orientuje się chyba nie ma takiego modyfikatora w maxie. Przeszycie robię zmodyfikowanym sposobem hindusa (tilowana mapka opacity) więc na zbliżeniach nie wygląda najlepiej.Proszę o radę:)

Napisano

Lucek, jeśli chcesz możesz zrobić mapkę no taką podobną jaka jest z dołu patelni albo garnka - robisz z podstawowych splajnów circle, kopiujesz to xx razy rosnąco (żeby każda kopia miala coraz wiekszy promien) potem splajny attac***esz, potem robisz z tego kształt (zakładka Rendering) o odpowiedniej grubości no i możesz to użyć do wyrenderowania mapki ktora nalozysz na zegarek

 

BTW: widzę jak mówię o opcji attach, zasłania słowo gwiazdkami.

Napisano

O co chodzi z tymi gwiazdkami? Już widziałem wykropkowane "wymac***esz" i myślałem że to taka głupia maniera. Automatycznie gwiazdkuje?

 

Dunuś: Wiem:) Odpowiedziałem tylko na pytanie pawelkosa "jak ja to robię":) Dzisiaj wrzucam UPa tylko muszę zobaczyć jak rozsiać te szwy.

 

@down:Thx za pomoc:)

Napisano

Zastanawiam się czy dałoby się zostawić refleks tego światła na pasku (specjalnie po to jest tam światło) a wyłączyć dla podłoża. Da się zrobić coś takiego dla tych konkretnych zależności? Będę dźwięczny za pomoc.

 

 

 

Kliknij Exclude w opcjach swiatla i tam dodaj obiekt ktory nie chcesz miec oswietlony

 

co do szwów to zmapuje je inaczej po prostu :] albo namaluj inaczej texture

  • Like 1
Napisano

Jaka jest metoda na robienie takich szwów? Bo domyślam się że to nie jest ręczna robota element po elemencie, tylko jakoś to można szybko "zaczarować według spline'a"?

Napisano

Już znalazłem. Jest coś takiego jak spacing tool i ładnie mogłoby to rozwiązać sprawę ale zostanę przy starej metodzie bo jak robię szwy na geometrii to max tak skacze że nie idzie pracować.

Napisano

No to pierwsza praca ode mnie :P Trochę głupio mi ją wrzucić do Finished, ale jest to pierwsza w życiu skończona, to tutaj wrzucę. Podłoga miała się świecić, ale teraz jak patrzę to chyba z nią przesadziłem. Na PFUGu jedna osoba zwróciła uwagę na matowość deski - tu kolejny pkt. Drugiej strony nie otexturowałem :P

 

3956_29_08_10_11_46_48.png

 

Program: Blender 2.49, renderowane w Internalu. Wzór na deskę - Inkscape. Końcowe (jasność, kontrast) w GIMPie.

Będę wdzięczny za komentarze.

 

Pzdr,

Dobrotek

Napisano

Witam, po kolejnych poprawkach, tym razem podminiłem zieleń i zabawa z bloomem, cały czas wydaje mi sie, że sofa lewituje ;/ . C&C mile widziane.

 

cpgarden_03.jpg

 

- właśnie zauważyłem ze displ zapomniałem włączyć na zwir.

Napisano

Mam jeszcze ostatnie pytanie w sprawie zegarka. Światło ma kształt kanciastej sfery i odbija się w szybce zegarka tak że widać kanty. Czy mogę w jakiś sposób zmienić kształt tego światła tak by odbicie było okrągłe?

 

Obrazek wyjaśniający na poprzedniej stronie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności