SWRSC Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 racja racja Morphe, dzięki za uwagi wszystkim.
bolitic Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 voyager: szumy są, ale sam robiłem - roslinki z evermotion tutaj: siatka z viewportu
CzAk1 Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 SWRSC- napisz mi w skrócie o co chodzi? Widzę, że jakiś młyn się tu dzieje, więc może streścisz o co poszło. Kto chce bana- wystąp! 1
Użytkownik Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 CzAk1: To już nie wolno na jego prac temat krytycznie pisać? Nie umiesz przeczytać kilku postów tylko SWRSC musi Ci naskarżyć ?
bolitic Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 arturprx2: czasem nie ma wyjścia, i myślę że raz a nawet czasem dwa razy można wyciąć, potem dopiero się wszystko kaszani. No chyba że model nie jest kanciasty i ma 2000000 mln poly, to wtedy nie tykać:)
Lucek Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Użytkowniku poluzuj gumę trochę. Zaraz będzie pyskówa i polecą repy. Po co? - Ja się pytam.
Orangegraphics Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Moje, 100 procentowe, osobiste i subiektywne zdania do dwóch uzytkowników tego forum: SWRSC- Umieszczaj więcej prac abym mógł podpatrywać techniki, uczyć się i inspirować. Wizka z lotu ptaka dobra technicznie, do deweloperki. Cel swój spełni na pewno w 100% więc super. nie jest to artystyczny obraz, i nie taki ma być. Użytkownik-Nie zaniżaj poziomu prosze dyskusji na tym forum. Chcesz aby ludzie się liczyli z twoim zdaniem? W tym i moja osoba. Zaprezentuj coś sobą. Wiedzę, umiejętności, cokolwiek.
CzAk1 Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Ah, widzę, że Użytkownik robi nieśmiały krok w przód. Ja rozumiem, że każdy może mieć swoje zdanie, tak jak to ładnie opisał Użytkownik w swoim podpisie. Pozostaje jednak kwestia stylu drodzy Panowie. Niektórym brak ogłady w wyrażaniu własnej myśli.
gientekwl Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 ludzie, konstruktywna krytyka i wolność słowa, a nie bany... to forum dla bananowców ?
Meedo_pl Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Taki widoczek aerial - wersja dla klienta. Wrzućcie uwagi co dopracować/zmienić w wersji dla portfolio, być może poleci do reela. Usunąłbym 'hangary' z tyłu, a miejsce, na których stoją obsadził wysoką roślinnością. Roślinność po prawej stronie zdecydowanie zróżnicowałbym i porozmieszczał w mniej przypadkowy sposób. Odrobina detalu w najbliższym otoczeniu budynków, myślę , że też mogłaby urozmaicić render. Przydałoby się poprawić teksturę asfaltu i wywalić te trzy białe klocki. Generalnie wystarczy odrobinę dopieścić szczegóły i myślę, że będzie to naprawdę fajna praca do portfolio. Pozdrawiam.
pionix Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 SWRSC - po uwzględnieniu powyższych uwag będzie bardzo fajne wizka do portfolio. cfaniak - czysto ale chyba zbyt dużo światła zewsząd i to powoduje brak urozmaicających światłocieni. Takie coś dla producenta mebli. Kolor mebli niestety taki.
Meedo_pl Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 (edytowane) Takie coś dla producenta mebli. Kolor mebli niestety taki. Pionix -pierwsze wrażenie na prawdę świetne! Później faktycznie zauważyłem kolor mebli:) Jeśli mogę to dziwnie wyszedł ten stół z pufami na pierwszym planie. Nie wiem dlaczego , ale jakoś płasko to wygląda, generalnie takie to trochę odklejone od całości. Przynajmniej takie mam odczucie. Reszta robi BARDZO pozytywne wrażenie. Czy mogę zapytać jak zrobiłeś podświetlane szkło? jest obłędne. Edytowane 15 Grudzień 2010 przez Meedo_pl
Morphe Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 kolor mebli "interesujacy" za to scianka kamienna wyczesana ;)
pionix Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Małe sprostowanie jeszcze. Nie jestem jedynym autorem tego "dzieła". Takie smaczki jak to światło w szkle namalował mi peter_f. Meedo_pl - Szkło podświetlone w witrynach to głównie zasługa Photoshopa ;) W maxie na obiekcie szkła jest tekstura z rozbłyskami ale źle wyszła i cudowna ręka petera_f poprawiła to w postpro. Morphe - dzięki Mistrzu.
gientekwl Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 LOL. To zazdroszczę tej cudownej ręki, parę razy by się przydała...
PCZ Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 pionix: Co to za producent mebli? Ten stojak na wina to ZBRODNIA dla wina!
Gość xiaoxiao207 Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 W tym wątku proszę wrzucać wszystkie rendery testowe , testy shaderów a także rendery robione dla zabawy - wszystko po to by nie śmiecić speed modellingu.
Meedo_pl Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 Małe sprostowanie jeszcze. Nie jestem jedynym autorem tego "dzieła". Takie smaczki jak to światło w szkle namalował mi peter_f. Meedo_pl - Szkło podświetlone w witrynach to głównie zasługa Photoshopa ;) W maxie na obiekcie szkła jest tekstura z rozbłyskami ale źle wyszła i cudowna ręka petera_f poprawiła to w postpro. Ma chłopak rękę. P.S. Obejrzałem dziś ten Wasz render na lepszym monitorze i tu stół wygląda dobrze. Także całość prezentuje się znakomicie. Pozdrawiam.
masaj Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 pionix - zrezygnowałbym z okładziny kamiennej, na białej ścianie meble ładnie by kontrastowały.
Loki Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 test: setup oświetlenia AA ustawione słabo ze względu na czas renderowania.
Lucek Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 W tym wątku proszę wrzucać wszystkie rendery testowe , testy shaderów a także rendery robione dla zabawy - wszystko po to by nie śmiecić speed modellingu. To tutaj można pisać jako gość? Od kiedy to:D
chudy Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 no woda naprawdę extra. co do samego światła. ja bym osobiście doświetlił lewy górny róg. bo się teraz robi dość ciemna plama tam. w sumie cała lewa strona jest mocno ponura. może to zniknie w momencie, kiedy na posadzce będą płytki, co automatycznie spowoduje odbicie światła.
pionix Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 Loki - jak na światło słoneczne to dość chłodno wygląda przez co wprowadza to niejasny zamęt w odbiorze całości. Przynajmniej u mnie :)
Loki Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 dzieki panowie, render jest bez photoshopa, w finalnym - tak jak piszesz pionix - będę się starał wydobyć różnicę między dziennym (zewnętrznym) oświetleniem a wewnętrznymi lampami. Sporo tego niebieskiego to światło odbite od tafli wody w basenie (ma lekko niebieski kolor). W zasadzie głównie testowałem tu oświetlenie sceny za pomocą vraysuna + vraysky
bolitic Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 Fajna woda Loki Daje drugi renderek z człowiekiem i UFO.
bolitic Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 Dałem radial blura w ps, ale sam widzę ze jest do kitu, tnx. Dużo pracy jeszcze...
Stachu Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 za ciemno ogólnie. zrob ze to ufo rzuca jakis strumien swiatla
Bonifatz Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) Test render modelu zrobionego pod Maya. Czas operacyjny 5dni Edytowane 21 Grudzień 2010 przez Bonifatz
drumratio Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 recepcja hotelowa jak narazie uzyskałem niezły efekt-kiczu! Cos ciezko mi to wydobyć jakąs plastycznosc, niby bryła jakos pokazana , ale głebia cos lezy oswietlam tylko z tej prawej strony słoneczkiem.Wiem ,ze w ogóle ten projekt pod względem architektonicznym to kicz, ale dostalem zadanie -poprawic ten kicz poprzez wizualizacje.Macie jakies sugestie co moznaby tu zrobić zeby tak fajnie sie to prezentowalo jak np. wizki hcpitera albo pionixa?(tylko bólem jest ten projekt)
Dynamico Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 Na pewno trzeba dosunąć do sufitu downlighty. Teraz odstają. No i to "drewienko" jak boazeria z lat 70 w domu wczasowym FWP. Drzwi po prawej trochę gigantyczne. Ich poprawienie raczej nie wpłynie na ogólny wizerunek ale jednak... Trochę "cienkie" blaty lady recepcyjnej.
gientekwl Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 Bonifatz: Widać, że sporo pracy w to włożyłeś :) Bardzo fajny model
Lucek Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 Bonifacu czy to z tutka eat3d? Świetny model.
Bonifatz Napisano 17 Grudzień 2010 Napisano 17 Grudzień 2010 (edytowane) Dzięki wam! Racja trochę się przy tym pomęczyłem biorąc pod uwagę, że równocześnie uczyłem się modelować w Majce. lucek : Dzięki! moja wersja to wersja cywilna, a tutek z eat3d z tego co widzę jest pod maxa więc i tak by mi się nie przydał ;) Pomęczę się z nim jeszcze trochę bo od jutra biorę się za jego malowanie. Będę jeszcze was trochę nim męczył w najbliższym czasie :D edit: jeszcze rzut z viewporta : Edytowane 21 Grudzień 2010 przez Bonifatz
polka dot Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Bonifatz - męcz, mecz. kawał dobrej roboty. trzymam kciuki za teksturowanie
Bonifatz Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 (edytowane) Dzięki polka dot! Pierwsze podejście, na razie 3 elementy zamapowane i posmarowane : jeszcze przymiarka do enviro : Edytowane 21 Grudzień 2010 przez Bonifatz
Sroka8888 Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 (edytowane) Bonifatz: Fajny spychacz. będziesz robił może animacje z nim związaną czy tylko render. Trzy luźne testy: tu prosto z maxa: Edytowane 19 Grudzień 2010 przez Sroka8888
indian Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 @Bonifatz świetny model :) @Sroka8888 suuper czajnik. Ode mnie test: salut.
Orangegraphics Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 cieeeemno indian na 1 planie, oświetl to jakoś
Bonifatz Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 Dzięki wam! Sroka8888: tak to będzie ostatnia scena do demo reela. Turntable z dwoma rodzajami oświetlenia. Dzienne i wieczorne żebym mógł pokazać światełka i wolumetrię.
bolitic Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 (edytowane) Bardzo fajny render, szkoda że taka mała rozdzielczość. Materiał kanapay jest genialny. ja daje taki stary render - pokazuję bo w zasadzie to mój pierwszy render maxwella bez szumu. A tutaj, shader skóry w vray 1,5 sp2 (nie ma sss2), dość skomplikowany, jak ktoś bedzie nim zainteresowany to dać znać, to przeslę - tyle że jest dość wolny. Pokazywałem już podobny render w teczce, ale chce to do pracować, bo wydaje mi się że ma potencjał. Edytowane 20 Grudzień 2010 przez bolitic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się