Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

SWRSC- napisz mi w skrócie o co chodzi? Widzę, że jakiś młyn się tu dzieje, więc może streścisz o co poszło.

 

Kto chce bana- wystąp!

  • Sad 1
Napisano

arturprx2: czasem nie ma wyjścia, i myślę że raz a nawet czasem dwa razy można wyciąć, potem dopiero się wszystko kaszani. No chyba że model nie jest kanciasty i ma 2000000 mln poly, to wtedy nie tykać:)

Napisano

Moje, 100 procentowe, osobiste i subiektywne zdania do dwóch uzytkowników tego forum:

 

SWRSC- Umieszczaj więcej prac abym mógł podpatrywać techniki, uczyć się i inspirować. Wizka z lotu ptaka dobra technicznie, do deweloperki. Cel swój spełni na pewno w 100% więc super. nie jest to artystyczny obraz, i nie taki ma być.

 

Użytkownik-Nie zaniżaj poziomu prosze dyskusji na tym forum. Chcesz aby ludzie się liczyli z twoim zdaniem? W tym i moja osoba. Zaprezentuj coś sobą. Wiedzę, umiejętności, cokolwiek.

Napisano

Ah, widzę, że Użytkownik robi nieśmiały krok w przód.

Ja rozumiem, że każdy może mieć swoje zdanie, tak jak to ładnie opisał Użytkownik w swoim podpisie. Pozostaje jednak kwestia stylu drodzy Panowie. Niektórym brak ogłady w wyrażaniu własnej myśli.

Napisano
Taki widoczek aerial - wersja dla klienta. Wrzućcie uwagi co dopracować/zmienić w wersji dla portfolio, być może poleci do reela.

 

Usunąłbym 'hangary' z tyłu, a miejsce, na których stoją obsadził wysoką roślinnością. Roślinność po prawej stronie zdecydowanie zróżnicowałbym i porozmieszczał w mniej przypadkowy sposób. Odrobina detalu w najbliższym otoczeniu budynków, myślę , że też mogłaby urozmaicić render. Przydałoby się poprawić teksturę asfaltu i wywalić te trzy białe klocki. Generalnie wystarczy odrobinę dopieścić szczegóły i myślę, że będzie to naprawdę fajna praca do portfolio.

Pozdrawiam.

Napisano

SWRSC - po uwzględnieniu powyższych uwag będzie bardzo fajne wizka do portfolio.

cfaniak - czysto ale chyba zbyt dużo światła zewsząd i to powoduje brak urozmaicających światłocieni.

 

 

Takie coś dla producenta mebli. Kolor mebli niestety taki.

48fe63da0fb3b956.jpg

Napisano (edytowane)

Takie coś dla producenta mebli. Kolor mebli niestety taki.

Pionix -pierwsze wrażenie na prawdę świetne! Później faktycznie zauważyłem kolor mebli:)

Jeśli mogę to dziwnie wyszedł ten stół z pufami na pierwszym planie.

Nie wiem dlaczego , ale jakoś płasko to wygląda, generalnie takie to trochę odklejone od całości. Przynajmniej takie mam odczucie. Reszta robi BARDZO pozytywne wrażenie. Czy mogę zapytać jak zrobiłeś podświetlane szkło? jest obłędne.

Edytowane przez Meedo_pl
Napisano

Małe sprostowanie jeszcze. Nie jestem jedynym autorem tego "dzieła". Takie smaczki jak to światło w szkle namalował mi peter_f.

 

Meedo_pl - Szkło podświetlone w witrynach to głównie zasługa Photoshopa ;) W maxie na obiekcie szkła jest tekstura z rozbłyskami ale źle wyszła i cudowna ręka petera_f poprawiła to w postpro.

Morphe - dzięki Mistrzu.

Gość xiaoxiao207
Napisano

W tym wątku proszę wrzucać wszystkie rendery testowe , testy shaderów a także rendery robione dla zabawy - wszystko po to by nie śmiecić speed modellingu.

Napisano
Małe sprostowanie jeszcze. Nie jestem jedynym autorem tego "dzieła". Takie smaczki jak to światło w szkle namalował mi peter_f.

 

Meedo_pl - Szkło podświetlone w witrynach to głównie zasługa Photoshopa ;) W maxie na obiekcie szkła jest tekstura z rozbłyskami ale źle wyszła i cudowna ręka petera_f poprawiła to w postpro.

Ma chłopak rękę.

P.S. Obejrzałem dziś ten Wasz render na lepszym monitorze i tu stół wygląda dobrze. Także całość prezentuje się znakomicie. Pozdrawiam.

Napisano
W tym wątku proszę wrzucać wszystkie rendery testowe , testy shaderów a także rendery robione dla zabawy - wszystko po to by nie śmiecić speed modellingu.

 

To tutaj można pisać jako gość? Od kiedy to:D

Napisano

no woda naprawdę extra. co do samego światła. ja bym osobiście doświetlił lewy górny róg. bo się teraz robi dość ciemna plama tam. w sumie cała lewa strona jest mocno ponura. może to zniknie w momencie, kiedy na posadzce będą płytki, co automatycznie spowoduje odbicie światła.

Napisano

Loki - jak na światło słoneczne to dość chłodno wygląda przez co wprowadza to niejasny zamęt w odbiorze całości. Przynajmniej u mnie :)

Napisano

dzieki panowie, render jest bez photoshopa, w finalnym - tak jak piszesz pionix - będę się starał wydobyć różnicę między dziennym (zewnętrznym) oświetleniem a wewnętrznymi lampami. Sporo tego niebieskiego to światło odbite od tafli wody w basenie (ma lekko niebieski kolor).

 

W zasadzie głównie testowałem tu oświetlenie sceny za pomocą vraysuna + vraysky

Napisano

recepcja hotelowa

jak narazie uzyskałem niezły efekt-kiczu!

Cos ciezko mi to wydobyć jakąs plastycznosc, niby bryła jakos pokazana , ale głebia cos lezy oswietlam tylko z tej prawej strony słoneczkiem.Wiem ,ze w ogóle ten projekt pod względem architektonicznym to kicz, ale dostalem zadanie -poprawic ten kicz poprzez wizualizacje.Macie jakies sugestie co moznaby tu zrobić zeby tak fajnie sie to prezentowalo jak np. wizki hcpitera albo pionixa?(tylko bólem jest ten projekt)

Napisano

Na pewno trzeba dosunąć do sufitu downlighty. Teraz odstają. No i to "drewienko" jak boazeria z lat 70 w domu wczasowym FWP. Drzwi po prawej trochę gigantyczne. Ich poprawienie raczej nie wpłynie na ogólny wizerunek ale jednak...

Trochę "cienkie" blaty lady recepcyjnej.

Napisano (edytowane)

Dzięki wam! Racja trochę się przy tym pomęczyłem biorąc pod uwagę, że równocześnie uczyłem się modelować w Majce.

lucek : Dzięki! moja wersja to wersja cywilna, a tutek z eat3d z tego co widzę jest pod maxa więc i tak by mi się nie przydał ;)

 

Pomęczę się z nim jeszcze trochę bo od jutra biorę się za jego malowanie.

Będę jeszcze was trochę nim męczył w najbliższym czasie :D

edit:

jeszcze rzut z viewporta :

Edytowane przez Bonifatz
Napisano (edytowane)

Dzięki polka dot!

Pierwsze podejście, na razie 3 elementy zamapowane i posmarowane :

 

 

jeszcze przymiarka do enviro :

Edytowane przez Bonifatz
Napisano (edytowane)

Bonifatz: Fajny spychacz. będziesz robił może animacje z nim związaną czy tylko render.

Trzy luźne testy:

booos00000001.jpg

tu prosto z maxa:

booos.th.jpg

sfdsgfdg0000000.jpg

bosh0000000.jpg

Edytowane przez Sroka8888
Napisano (edytowane)

Bardzo fajny render, szkoda że taka mała rozdzielczość. Materiał kanapay jest genialny.

 

ja daje taki stary render - pokazuję bo w zasadzie to mój pierwszy render maxwella bez szumu.

 

maxwelli.jpg

 

A tutaj, shader skóry w vray 1,5 sp2 (nie ma sss2), dość skomplikowany, jak ktoś bedzie nim zainteresowany to dać znać, to przeslę - tyle że jest dość wolny. Pokazywałem już podobny render w teczce, ale chce to do pracować, bo wydaje mi się że ma potencjał.

 

teengirl.jpg

Edytowane przez bolitic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności