Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Test oświetlenia i wykładziny

 

SypENDmini.jpg

 

Georgas to czarny play3, w którym odbija się biała ściana :)

Edytowane przez grubas

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 375,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

grubas mam małe pytanie, co jest na pierwszym planie ? czyżby to był srebrny playstation 3 ?

Napisano

No, PS3 musi być pod kolor pomieszczenia, nie? Fajnie wyszedł dywan, trochę nie widać detalu przez mały render ale przyjemnie wygląda.

voyager - ja się przyłączę do pytań Lokiego.

Napisano

Drzewa faktycznie, iTrees.

Oświetlone podkręconą w PS hdrką i sunem.

Paprotna_tyl_02.RGB_color.jpg

Z maxa wyszło trochę ciemno, ale obróbka rendera w 32bpc to czysta przyjemność.

Napisano

wrzucę później bo nie mam pod ręką większych. tu jeszcze taki domeczek:

 

3e0dd39c2a9c.jpg

 

9e18cd9c1b50.jpg

Edytowane przez siwy

Napisano
  ola-f napisał:
nie wychodzi mi ustawianie studio - Blender internal + postpro. model roboczy, czekam na refki.

Trochę Ci się texturka odwróciła .

Napisano

stolikglossy720pver2.jpg

 

Test studia pod takie mebelki. Zastanawiam się czy przy tak rozproszonym świetle opłaca się dawać pod mebel dywanik z vray furem?

Napisano

ładne światło, ale zdecydowanie wizka za ciemna. Nie dawaj dywaniku bo to po prostu przy product viz nie pasuje IMHO:]

Napisano

Witam !

Taki mały teścik mercedesa odemnie co myślicie o tym ?soft max, vray i ps

 

rendersfrontposp.jpg

Napisano

fajnie to wygląda, ale chyba z błotnikami jest coś nie halo. Przedni wygląda jak by byl zakrzywiony przy górnej krawędzi, a tylny jest jakis płaski. Poza tym mile dla oka jak dla mnie.

Napisano

testoswietlenia2www.jpg

test oświetlenia: LWF / HDRI

 

plam na sztukaterii nad oknami chyba się przy irradience już nie pozbędę :/ Hsph na 150 i dalej wychodzą - spróbować przyjdzie z brute force w GI

Napisano

Sebazx6r- nie użyłem tutaj HDRi to są światła vray-a i trochę planeow świecących

martix69 - dzięki

Napisano
  Loki napisał:
plam na sztukaterii nad oknami chyba się przy irradience już nie pozbędę :/ Hsph na 150 i dalej wychodzą - spróbować przyjdzie z brute force w GI

 

Też to właśnie mam przy jednym projekcie, i nie wiem jak się tego pozbyć. :|

Napisano

QMC + LC daje radę (testowy się liczy właśnie w tle), ale czas renderu jest.... hmm jak by to cenzuralnie ująć...

Napisano

hmm LC ustawiony na 1500 przy rozmiarze 0.005 i screen. Możliwe że to sample w LC za duże by były?

Napisano

Na oko to ciężko trafić. Ale jednak spróbował bym powalczyć z LC zamiast katować na qmc.

Napisano

poszedłem za Twoją radą - walczę z Irr +LC dalej, zobaczymy co wyjdzie. Próbka z QMC wychodziła już bez farfocli, ale czas renderowania był daleki od moich oczekiwań.

 

 

--- edit----

 

irrlc.jpg

 

przy takim LC plam już nie ma (pewnie dało by się zejść do 150 hsph w Irr)

Edytowane przez Loki

Napisano

Witam wszystkich

Takie oderwanie od modelu domu :) Może jakąś scenke do tego dorobię...

 

sofa1ss1.jpg

 

sofa1ss2.jpg

 

sofa1ss3.jpg

 

sofa1ss4.jpg

 

Tak w ogóle to moja pierwsza sofa, więc powiedzcie co można by zrobić lepiej.

Napisano

Loki , pressenter - polecam spróbować inaczej:) IRR -4/-3, wysokie HSPH i wysokie Interp. samples i do tego Detail Enh. W 90% wypadków jak walczyłem ze sztukaterią to się sprawdza.

I tak jak pisze artrprx2 - LC niestety też mocno trzeba podbić przy tego typu "liniowych" detalach.

Napisano

Junior świetna praca, a przede wszystkim niesamowite są te kałuże.

Podzielisz się sposobem ich tworzenia ?

Napisano

Loki: miałem podobny problem. Jak renderowałem scenę wielkość 5000px przy tych ustawieniach to jakoś dało radę: http://images10.fotosik.pl/169/cbe9a77debf4f1c5.jpg

Na sztukaterii w VRay object properties parametr GI subdivs multiplier dałem 1.5

JunioR - czad! Fajny klimat

incorect - jest dobrze. Brak trochę jest "miękkości" i fałdek. Drewno spokojniejsze i chyba ciemniejsze by się przydało. Albo w ogóle sama skóra.

Edytowane przez pionix

Napisano
  Loki napisał:
hmm LC ustawiony na 1500 przy rozmiarze 0.005 i screen. Możliwe że to sample w LC za duże by były?

niedawno walczylem z podobnym problemem i w moim przypadku pomoglo zwiekszenie sampli LC na 0.03 (subs 1500)

Napisano

Dzięki Pionix.

Jeszcze jeden render:

sofa1ss5.jpg

 

Przy fotelu postaram się zrobić więcej fałdek.

Napisano

Heh, dajecie takie nastawy, a powiedzcie mi jak to rozwiązać w przypadku animacji, ja się pytam? :P

 

Sz.

Napisano
  JunioR napisał:
Neue Nationalgalerie:

 

w oryginale słupy są ciut smuklejsze(chyba zwężają się ku górze) i nie ma siatki w konstrukcji dachu ( o ile to siatka), posadzka to płyty granitowe bez fug, moim zdaniem ciepłe światło nie pasuje. poza tym bardzo fajne.

 

--

moje własne szybkie bazgroły:

 

koncepcja1a.jpg

 

koncepcja2b.jpg

Napisano

press: zpreparować jakąś teksturę z udawanymi nacięciami i liniami z trej sztukanterii a model 3d maxymalnie uprościć? jakby się pobawić to myślę że by dało radę do animacji

Napisano

pressenter - wyłącz filtrowanie w LC i czas renderingu nie wzrośnie a małych plam jest szansa że się pozbędziesz (tak jak mówię, u mnie działa w ten sposób)

 

 

peter_muller - baaardzo przyjemne. Co to za zdjęcie w tle ?

Edytowane przez Loki

Napisano

Takie coś wytworzyłem dzisiaj:

 

fotel1ss2.jpg

 

Pojawiły sie problemy ze smooth'em :/ To raz, noi jak widać nie mogę ogarnąć jak to zmapować. poza poduchą pod tyłek wszystko kuleje...

Napisano
  arturprx2 napisał:
Bardzo ładnie siwy ;] pokaż hiresy

 

driada-sypialnia.jpg

Napisano

Neue Nationalgalerie_02:

 

2d84yna.jpg

 

.

incorect- kałuże to po porostu mapa blend zmiksowana z dwoma shaderami: wody i granitu, dzięki,

pinionix- dzięki,

peter- rzeczywiście, słupy lekko się zwężają się ku górze, posadzkę zmieniłem na płyty bez fug, dzięki za uwagi. Ładne obrazki, zawsze mi się podobało w jaki sposób przedstawiasz swoją architekturę.

Edytowane przez JunioR

Napisano

Męcze dalej ten fotel i takie problemy :)

fotel1ss3forum.jpg

 

1. Ktoś ma pojęcie co to jest i skąd mogło się wziąć ?

2&3. Ciagle smooth'owanie nie działa w tych miejscach i podejrzewam, ze cale "plecy" też są kanciaste ?

 

Miałby ktoś jakaś radę ?

Napisano

2und3 moze masz źle ustawiony kąt smooth'a

1-stawiam, ze została mapa szachownicowa gdzieś na całym obiekcie albo tym fragmencie.

Napisano

test oświetlenia i kilku materiałów które będą w scenie (drewno + chrom / ceramika) - dalsza walka.

 

duży rozmiar po kliknięciu.

 

W PSD dodana winieta i sharpen lekki (tudzież bloom dla podkreslenia "porankowego" klimatu).

 

Jak się podoba?

 

testoswietlenielowress.jpg

Napisano

Cholernie gryzą w oczy te czarne obwódki w oknach, poza tym całkiem przyjemnie. :) Rzuciłbyś może ustawieniami pod tą sztukaterię?

 

Sz.

Napisano

Hmm... jezeli to by miała byc woda podczas ostrego deszczu to super. a jezeli nie to chyba troche z matowo.

Napisano

czarne obwódki - to część okien - zostało mi uszczelnienie, faktycznie bez tego może być lepiej.

 

Hmm nie ma w zasadzie nic szczególnego (na Q6600@2,4ghz + 4gb ram scena liczy się w 1.5h przy rozdzielczosci 2200px dłuższy bok)

 

irrlc.jpg

Napisano

Loki - trzymanie tego quada na 2,4ghz to zbrodnia. Na w miarę niezłym radiatorze powinien wyciągnąć stabilne ~3,4ghz a różnica w mocy jest bardzo odczuwalna. Wiem, sam miałem :)

Napisano

incorect - nie wiem czym renderujesz, ale miałem niedawno podobny problem w mentalu. Niby wszystko było wygładzone, materiał jakiś standardowy z arch&design a na renderze model nie był wygładzony, pomogło zrobienie materiału od nowa.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.