Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moim zdaniem nie jest zle w ogole - piasek kuleje w piaskownicy ale ogolnie jakby urealnic obraz czyms z referencji byloby naprawdę niezle. Chociazby takim drobiazgiem, ze przy hustaawkach gdzie bawia sie dzieci na pewno nie bedzie trawy wokoło.

  • Like 1
Napisano

Mi też się podoba, bardzo fajnie wyszła ziemia i trawa, świetne naturalne kolory. Bonifatz uzyskał trochę słońca, bardzo pozytywnie. Żeby to jeszcze urealnić porozrzucał bym różniastego syfu na ziemi - od jakiś gałązek i podsuszonych liści bo małe papiery i niedopałki, ale delikatnie, żeby nie przesadzić.

  • Like 1
Napisano

Takie pytanko. Mam scenę która najprawdopodobniej zawiera dużo poly i chcąc ją otworzyć max się wysypuje. Czy można tą scenę przekonwertować jakoś do vray proxy bez otwierania jej w maxie? Jeśli nie to jak inaczej ją otworzyć?

Napisano

a rozłożenie tego? A może machnąć to jakimś greeblee po prostu z nałożoną kolorową teksturą, tak by powstało tylko złudzenie miasta? testował ktoś tak?

Napisano

SWRSC - kawał tematu.

Jakiś czas temu z Peterm_f robiliśmy animację gdzie do domów w tle wykorzystaliśmy greebla z teksturami fasad domów. Tak to wyszło w praktyce. Te domy widać przez kilka sekund i całkowicie spełniły swoją rolę "wypełniacza"

Nie było jeszcze tego generatora o którym pisze chudy. Może by się nadał bardziej.

 

9c44648af9c0a824.png

Napisano (edytowane)

SWRSC - kawał tematu.

Jakiś czas temu z Peterm_f robiliśmy animację gdzie do domów w tle wykorzystaliśmy greebla z teksturami fasad domów. Tak to wyszło w praktyce. Te domy widać przez kilka sekund i całkowicie spełniły swoją rolę "wypełniacza"

Nie było jeszcze tego generatora o którym pisze chudy. Może by się nadał bardziej.

 

(jedna klatka z animacji)

3c90e1d324cc0163.jpg

Edytowane przez pionix
Napisano

trochę sharpen przesadzony i szafki po lewej stronie mogłyby mieć większy sampling materiału, ale ogólnie bardzo ładnie. na jakich ustawieniach to liczyłeś? chodzi głównie o GI i FG bo wyszło bardzo czysto.

Napisano

chudy no właśnie jeśli chodzi o ten materiał szafek to miałem problem, sampling jest duży a i tak jest ziarno, ale spróbuje wyrenderować tylko te szafki i wkleić. Sharpen tez chyba trochę przesadzony ale to minutka jest. Sample tylko 16/16 mitchel, FG medium, GI nie wiem czy dobrze robię ale na środku jest omni które emituje photony i w ustawieniach GI mam żeby było 5000000 photonow i to tyle w sumie, reszta to exposure control i PS

Napisano (edytowane)

Dzięki!

 

To już raczej ostateczna wersja. Jedyne co jeszcze muszę zrobić to wymaskować niebo bo teraz jest z prosto z HDRKi co chyba widać ;)

 

chata_02.jpgchata_02_n.jpg

 

Powinno być widać Touch.

Edytowane przez Bonifatz
Gość gpixel
Napisano

Sroka8888

Szum jeszcze troszkę przeszkadza, mdło, cegła drewniana :d

Napisano

tamyl przy takim zblizeniu mógłbyś im dalej od srodka obrazka rozmyc delikatnie rowniez kwiatek w postprodukcji ( poprawic DOF) bo odnosze wrazenie ze dofa tu nie ma tylko tlor rozmazane wrzuciles za render zrobiony bez DOF-a

Napisano

Xiz0r, faktycznie zapomniałem o DOFie, dodatkowo zapomniałem włączyć SSS na roślince... Może za jakiś czas poprawię.

plasti, bardzo ładne odbicia, ale czarne tło mi nie pasuje, szkoda że szumi i masz biel za tylną szybą

Napisano
plasti, bardzo ładne odbicia, ale czarne tło mi nie pasuje, szkoda że szumi i masz biel za tylną szybą

 

szum bo test, a troche lecialo, co do bugow to jest ich wiecej, ale nie dbalem o to, glownie zalezalo na lakierze

Napisano (edytowane)

To już raczej final, skorzystałem z tego GhostTowna - naprawdę świetne narzędzie i sprawdziło się idealnie (jedynie nie znalazłem sposobu na szybkie wprowadzenie świateł nocnych w otaczającym mieście, za mało czasu), dzięki za polecenie.

 

rcrings01.jpg

 

poziom detalu sceny jest na takim poziomie - crop:

 

rcrings02detal.jpg

 

Ogólnie pierwszy raz gryziemy tak wielki temat, scena jest bardzo zoptymalizowana, obecnie zamyka się w około 7,5GB RAM podczas liczenia. Poziom detalu zatem mógłby być większy, ale przy tworzeniu bałem się, że nie zamknę się w 16Gb... a teraz to już nie ma czasu na szlifowanie. Całość leci do animacji.

Edytowane przez SWRSC
Napisano (edytowane)

Oj Tomaszu pojechałeś. Świetny klimat na pierwszym obrazku. Z niecierpliwością czekam na ruch kamer ;]

Edit: Żeby nie na pusto to wiz z przed jakiegoś czasu.

parter_9_P.jpg

Edytowane przez arturprx2
Napisano

SWRSC - ale bydle! Fajnie wyszło, nawet te domki z ghostTown. Czekamy na oddzielny temat z większą ilością ujęć :)

arturprx2 - trochę małe, ale bardzo podoba mi się wygląd/feeling twoich wizek. Co ty robisz przy kompie o 06:27??? ;)

Napisano

hehe ja tak zawsze, 4-5 rano wstaję i dłubie. Wtedy cisza spokój, nikt gitary nie zawraca. A jak do późna siedzę to później nieprzytomny chodzę pół dnia. Polecam wszystkim ;]

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności