Bonifatz Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 (edytowane) kuro : mi się udało tyle z tego wyciągnąć Edytowane 24 Luty 2011 przez Bonifatz 1
olaf Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 moim zdaniem nie jest zle w ogole - piasek kuleje w piaskownicy ale ogolnie jakby urealnic obraz czyms z referencji byloby naprawdę niezle. Chociazby takim drobiazgiem, ze przy hustaawkach gdzie bawia sie dzieci na pewno nie bedzie trawy wokoło. 1
Razer Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 Mi też się podoba, bardzo fajnie wyszła ziemia i trawa, świetne naturalne kolory. Bonifatz uzyskał trochę słońca, bardzo pozytywnie. Żeby to jeszcze urealnić porozrzucał bym różniastego syfu na ziemi - od jakiś gałązek i podsuszonych liści bo małe papiery i niedopałki, ale delikatnie, żeby nie przesadzić. 1
MRmike Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 gpixel wiem wlasnie, musze pokombinowac z ta podloga ...
makbol Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 Takie pytanko. Mam scenę która najprawdopodobniej zawiera dużo poly i chcąc ją otworzyć max się wysypuje. Czy można tą scenę przekonwertować jakoś do vray proxy bez otwierania jej w maxie? Jeśli nie to jak inaczej ją otworzyć?
Razer Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 makbol - ja bym próbował mergować po kilka obiektów ze starej sceny do nowej i tam kombinować z ew. proxy.
makbol Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 (edytowane) Heh, problem w tym że w tej scenie jest jeden model. Edit. Test drzewka. Edytowane 24 Luty 2011 przez makbol
plasti Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 taki szybki turntable bardzo starego kotleta, na zyczenie designera samochodu :] (mojego kumpla :P) >>>>> http://www.youtube.com/watch?v=iZLafdyNah4
chudy Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 wow. to się nazywa ogromny temat. całkiem fajnie wyszło.
SWRSC Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 otaczający teren to masę małych domków - jakie macie pomysły na szybkie zrobienie tego? jakieś pluginy?
SWRSC Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 a rozłożenie tego? A może machnąć to jakimś greeblee po prostu z nałożoną kolorową teksturą, tak by powstało tylko złudzenie miasta? testował ktoś tak?
Loki Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 może któryś z tych "city generatorów" ? były w newsach niedawno
chudy Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 może któryś z tych "city generatorów" ? były w newsach niedawno tak jak Loki pisze. jeden z tych generatorów miał nawet do wyboru czy dajesz na bryłę samą teksturę czy ma być wszystko modelowane. edit: znalazłem nawet newsa z tym: http://www.max3d.pl/news.php?id=1593
pionix Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 SWRSC - kawał tematu. Jakiś czas temu z Peterm_f robiliśmy animację gdzie do domów w tle wykorzystaliśmy greebla z teksturami fasad domów. Tak to wyszło w praktyce. Te domy widać przez kilka sekund i całkowicie spełniły swoją rolę "wypełniacza" Nie było jeszcze tego generatora o którym pisze chudy. Może by się nadał bardziej.
pionix Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 (edytowane) SWRSC - kawał tematu. Jakiś czas temu z Peterm_f robiliśmy animację gdzie do domów w tle wykorzystaliśmy greebla z teksturami fasad domów. Tak to wyszło w praktyce. Te domy widać przez kilka sekund i całkowicie spełniły swoją rolę "wypełniacza" Nie było jeszcze tego generatora o którym pisze chudy. Może by się nadał bardziej. (jedna klatka z animacji) Edytowane 25 Luty 2011 przez pionix
Bonifatz Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 (edytowane) pionix koniecznie daj linka do skończonej animki! ode mnie słodka Piere Dzący : Edytowane 26 Luty 2011 przez Bonifatz
Sroka8888 Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 (edytowane) Tamyl91:super materiały Kolejny test: Tym razem testuje materiał sofy Edytowane 25 Luty 2011 przez Sroka8888
MRmike Napisano 26 Luty 2011 Napisano 26 Luty 2011 Uważam za skończone... liczę na Wasze opinie ... Mental Ray,PS
chudy Napisano 26 Luty 2011 Napisano 26 Luty 2011 trochę sharpen przesadzony i szafki po lewej stronie mogłyby mieć większy sampling materiału, ale ogólnie bardzo ładnie. na jakich ustawieniach to liczyłeś? chodzi głównie o GI i FG bo wyszło bardzo czysto.
MRmike Napisano 26 Luty 2011 Napisano 26 Luty 2011 chudy no właśnie jeśli chodzi o ten materiał szafek to miałem problem, sampling jest duży a i tak jest ziarno, ale spróbuje wyrenderować tylko te szafki i wkleić. Sharpen tez chyba trochę przesadzony ale to minutka jest. Sample tylko 16/16 mitchel, FG medium, GI nie wiem czy dobrze robię ale na środku jest omni które emituje photony i w ustawieniach GI mam żeby było 5000000 photonow i to tyle w sumie, reszta to exposure control i PS
Bonifatz Napisano 26 Luty 2011 Napisano 26 Luty 2011 (edytowane) słodko pierdzące ciąg dalszy : Edytowane 27 Luty 2011 przez Bonifatz
Bonifatz Napisano 26 Luty 2011 Napisano 26 Luty 2011 (edytowane) Dzięki! To już raczej ostateczna wersja. Jedyne co jeszcze muszę zrobić to wymaskować niebo bo teraz jest z prosto z HDRKi co chyba widać ;) Powinno być widać Touch. Edytowane 28 Luty 2011 przez Bonifatz
Gość gpixel Napisano 26 Luty 2011 Napisano 26 Luty 2011 Sroka8888 Szum jeszcze troszkę przeszkadza, mdło, cegła drewniana :d
gientekwl Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 szkoda, że jedna z tych biedronek nie próbuje odlecieć, poprawiło by to całą kompozycję. Roślinka i światło świetne
Orangegraphics Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 tamyl przy takim zblizeniu mógłbyś im dalej od srodka obrazka rozmyc delikatnie rowniez kwiatek w postprodukcji ( poprawic DOF) bo odnosze wrazenie ze dofa tu nie ma tylko tlor rozmazane wrzuciles za render zrobiony bez DOF-a
plasti Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 test metalicznego(srebrnego) koloru lakieru samochodowego Uploaded with ImageShack.us
Tamyl91 Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 Xiz0r, faktycznie zapomniałem o DOFie, dodatkowo zapomniałem włączyć SSS na roślince... Może za jakiś czas poprawię. plasti, bardzo ładne odbicia, ale czarne tło mi nie pasuje, szkoda że szumi i masz biel za tylną szybą
plasti Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 plasti, bardzo ładne odbicia, ale czarne tło mi nie pasuje, szkoda że szumi i masz biel za tylną szybą szum bo test, a troche lecialo, co do bugow to jest ich wiecej, ale nie dbalem o to, glownie zalezalo na lakierze
Touch Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 Bonifatz, fajne, ale byłoby lepsze, gdyby było widać obrazki, hehe:)) Pozdr
SWRSC Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 (edytowane) To już raczej final, skorzystałem z tego GhostTowna - naprawdę świetne narzędzie i sprawdziło się idealnie (jedynie nie znalazłem sposobu na szybkie wprowadzenie świateł nocnych w otaczającym mieście, za mało czasu), dzięki za polecenie. poziom detalu sceny jest na takim poziomie - crop: Ogólnie pierwszy raz gryziemy tak wielki temat, scena jest bardzo zoptymalizowana, obecnie zamyka się w około 7,5GB RAM podczas liczenia. Poziom detalu zatem mógłby być większy, ale przy tworzeniu bałem się, że nie zamknę się w 16Gb... a teraz to już nie ma czasu na szlifowanie. Całość leci do animacji. Edytowane 28 Luty 2011 przez SWRSC
arturprx2 Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 (edytowane) Oj Tomaszu pojechałeś. Świetny klimat na pierwszym obrazku. Z niecierpliwością czekam na ruch kamer ;] Edit: Żeby nie na pusto to wiz z przed jakiegoś czasu. Edytowane 28 Luty 2011 przez arturprx2
siwy Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 Świerszczu, technicznie to wygląda kozacko, ale taki dubaj pośrodku osiedla domków wygląda dziwnie.
Razer Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 SWRSC - ale bydle! Fajnie wyszło, nawet te domki z ghostTown. Czekamy na oddzielny temat z większą ilością ujęć :) arturprx2 - trochę małe, ale bardzo podoba mi się wygląd/feeling twoich wizek. Co ty robisz przy kompie o 06:27??? ;)
SWRSC Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 no dokładnie tak tam jest. Stawiają taką inwestycję pomiędzy małymi domkami.
arturprx2 Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 hehe ja tak zawsze, 4-5 rano wstaję i dłubie. Wtedy cisza spokój, nikt gitary nie zawraca. A jak do późna siedzę to później nieprzytomny chodzę pół dnia. Polecam wszystkim ;]
carlosss Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 SWRSC - za dużo tych malutkich domków, wygląda to jak by ktoś inwestycję postawił pośrodku slumsów :)
SWRSC Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 http://maps.google.pl/maps?q=40.966667,29.236997&num=1&t=h&sll=52.025459,19.204102&sspn=5.504643,10.821533&ie=UTF8&ll=40.965917,29.240177&spn=0.012168,0.01929&z=16 coś w tym stylu. Brakowało mi jedynie w tym GhostTownie parametru odpowiedzialnego za spacje pomiędzy domkami. Niestety (o ile mi wiadomo) da się zrobić tylko wszystkie przylegające.
Rekomendowane odpowiedzi