Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość fishinthewater

Dobre to to @SWRC! mnie tam domki nie rażą, moje oko jako potencjalnego odbiorcy skupia się dokładnie na tym co chciałeś pokazać. Jak to będzie wyglądać w rzeczywistości pod względem estetycznym to się okaże jak powstanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arturprx2 - bardzo dobrze to wygląda. Fajne światło.

SWRSC - jest git choć rzeczywiście trochę zbyt ciasno. Ogrom robi wrażenie. W animacji myślę brak detalu nie będzie zauważalny no chyba że będą jakieś duże zbliżenia

Loki - spoko klinkier. Trochę zbyt "refleksyjny" mi się wydaje zwłaszcza na krawędziach cegieł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

liczę że w finalnej wersji tego pluginu (bo na razie jest tylko beta) będzie możliwość odsuwania od siebie budynków oraz większa kontrola nad samą urbanistyką. teraz to idzie pół-losowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest tylko do animacji to dobrze. Jak będą dość bliskie ujęcia w animacji bądź statycznych wizualizacjach, to uwaga, przeszkadza mi chyba taki błąd:

krzywica.jpg

 

Ogółem jest bardzo dobrze, ludziki ze zdjęć zapewne stoją , ale ruszyły jakby rutinoscorbinu zapomniały wziąć przed wyjściem. Dla odmiany mógłbyś jedne unieruchomić, innych zaś w ruch. Ale nie ma na co narzekać. Wypas.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, to znów ja i moje Domowe (choć nieco podrdzewiałe) Przedszkole. :) Poprawiłem to i owo, kierując się uwagami dostanymi na Max3D i chyba faktycznie jakaś poprawa jest... Totalnie zmieniłem skalę tła (była ogromniasta), dodałem syfik na ziemi (jakieś gałązki, liście, pety, kłączki) oraz kilka innych detali. Render na niskich ustawieniach, zero post-worku. Póki co brak nieba. Nadal niepokoi mnie średnio realistyczne oświetlenie... Czy coś z nim jest według was nie tak?

 

test10k.th.jpg

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuro - fajnie! Syf na ziemie elegancki, nawet flacha się znalazła. Ktoś wcześniej już pisał że piasek w piaskownicy bardzo pofalowany, faktycznie trochę bym bo wypłaszczył. Łopatka trochę się rzuca w oczy, no ale taka kolorystyka. arturprx2 ma rację co do oświetlenia, albo dowal pochmurne niebo i od razu będzie to realistycznie wyglądać (szaroburo, bez cieni itp) albo daj więcej słońca i dzięki cieniom wydobędziesz trochę głębi z tego ujęcia. Bliżej kamery jest ok, ale od huśtawek robi się trochę płasko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cfaniak - od kiedy wyszły vrayowe to tylko ich używam. Są o niebo szybsze od maxowych webów praktycznie się liczą jak by ich nie było.

A co do konkretnego czasu to nie pamiętam ale nie dłużej niż 10minut.

Xiz0r- screena teraz nie zrobie bo render idzie. Ale tam są dwa parametry którymi operuje, Power i temperatura. No i ta żółć jak napisałeś to tak od 2,5 do 3,5 tyś kalwinów. Mniej jak 2,5 daje już mocną pomarańcz i czerwień a więcej jak 3,5/4 to biały później koło 5,5 i wzwyż błękity i niebieskie.

gientekwl- cisza była bo o 22 to ja już w beciku leżę ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już temat o IES-ach to ja mam pytanie.... Nawet jak umieszczę IES-a w halogenie to nie oświetla on wnętrza halogenu...czyli świeci, ale halogen jest zgaszony. U artura widzę się świecą po lewej. Czy to dzięki tym Iesom czy jakieś dodatkowe światła umieszczacie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wstawić iesa, który ma delikatne wsteczne świecenie a możesz w oprawe wstawić obiekt i nadać mu świecący materiał.

Złotego środka nie ma ale przy oświetlaniu oprawy od środka masz większą kontrole.(czy to obiektem czy światłem)

Takie są przynajmniej moje metody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość inexxt

Witam. To mój pierwszy post na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość. Przygodę z max'em rozpocząłem pół roku temu. Nad tym modelem siedziałem dość długo. Co poprawić? Czy na tym etapie pracy dostrzegliście jakieś rażące błędy?

 

miniuzi.jpg

 

http://img718.imageshack.us/i/miniuzi.jpg/

 

ps. Dlaczego zamiast obrazka pojawia się taka ikona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisalem czas, każdy 4 minuty :) ale pierwszy pomniejszyłem bo model jest kanciasty. Tylko hdri + matte plane.

 

tu jeszcze sidzisko - 2 minuty :

 

vitren.jpg

Edytowane przez Kub@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kub@ : jak się pracuje na tym silniku ? GPU dużo przyspiesza czas renderu ? Skoro jest to hybryda cpu i gpu to domyślam się , że silnik nie jest 'upośledzony' czy jednak nie obsługuje pewnych rzeczy map/shaderow etc. w stosunku do braci strikte na x86 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polka - parasole to odbicie z hdrki, z resztą darmowej, kiedyś były linki na forum ale nie pamiętam nazwy.

 

NV - no tak gpu to podstawa. Te rendery liczyłem na i7 + gtx 285 + gtx 460,

przy czym sam procek ok 5 razy wolniej renderuje od kart. Na obecną chwilę arion niestety widzi wszystkich rdzeni Cuda w 460 - podobno to błąd ze strony nvidii.

 

Co do "uposledzenia" to w renderze brakuje displacement, anisotropy, instancing, sss, refraction, glossiness, dispersion... więc nie można poszaleć zbytnio.

 

Ale dorenderów studyjnych np. mebli takich jakie przedstawiłem silnik jest wyśmienity i bije vray'a :)

a octana próbowałem, ale interfejs ma 10 razy gorszy od Ariona więc wymiękłem na starcie. Co prawda jest duzo tańszy i zapewne w obu to samo można uzyskać bo oba to unbiasedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

powiem tylko, odnosnie interfejsu, ze Arion ma o niebo bardziej niewygodny interfejs niz Octane...(zwlaszcza kamere). Wiem, bo jak wchodze do kajuty to po lewej rece mam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności