Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 375k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moim zdaniem nie jest zle w ogole - piasek kuleje w piaskownicy ale ogolnie jakby urealnic obraz czyms z referencji byloby naprawdę niezle. Chociazby takim drobiazgiem, ze przy hustaawkach gdzie bawia sie dzieci na pewno nie bedzie trawy wokoło.

Napisano

Mi też się podoba, bardzo fajnie wyszła ziemia i trawa, świetne naturalne kolory. Bonifatz uzyskał trochę słońca, bardzo pozytywnie. Żeby to jeszcze urealnić porozrzucał bym różniastego syfu na ziemi - od jakiś gałązek i podsuszonych liści bo małe papiery i niedopałki, ale delikatnie, żeby nie przesadzić.

Napisano

Takie pytanko. Mam scenę która najprawdopodobniej zawiera dużo poly i chcąc ją otworzyć max się wysypuje. Czy można tą scenę przekonwertować jakoś do vray proxy bez otwierania jej w maxie? Jeśli nie to jak inaczej ją otworzyć?

Napisano

makbol - ja bym próbował mergować po kilka obiektów ze starej sceny do nowej i tam kombinować z ew. proxy.

Napisano

Heh, problem w tym że w tej scenie jest jeden model.

 

Edit. Test drzewka.

VqGrJ.jpg

Edytowane przez makbol

Napisano

otaczający teren to masę małych domków - jakie macie pomysły na szybkie zrobienie tego? jakieś pluginy?

Napisano

a rozłożenie tego? A może machnąć to jakimś greeblee po prostu z nałożoną kolorową teksturą, tak by powstało tylko złudzenie miasta? testował ktoś tak?

Napisano

może któryś z tych "city generatorów" ? były w newsach niedawno

Napisano
może któryś z tych "city generatorów" ? były w newsach niedawno

 

tak jak Loki pisze. jeden z tych generatorów miał nawet do wyboru czy dajesz na bryłę samą teksturę czy ma być wszystko modelowane.

 

edit:

znalazłem nawet newsa z tym:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1593

Napisano

SWRSC - kawał tematu.

Jakiś czas temu z Peterm_f robiliśmy animację gdzie do domów w tle wykorzystaliśmy greebla z teksturami fasad domów. Tak to wyszło w praktyce. Te domy widać przez kilka sekund i całkowicie spełniły swoją rolę "wypełniacza"

Nie było jeszcze tego generatora o którym pisze chudy. Może by się nadał bardziej.

 

9c44648af9c0a824.png

Napisano

SWRSC - kawał tematu.

Jakiś czas temu z Peterm_f robiliśmy animację gdzie do domów w tle wykorzystaliśmy greebla z teksturami fasad domów. Tak to wyszło w praktyce. Te domy widać przez kilka sekund i całkowicie spełniły swoją rolę "wypełniacza"

Nie było jeszcze tego generatora o którym pisze chudy. Może by się nadał bardziej.

 

(jedna klatka z animacji)

3c90e1d324cc0163.jpg

Edytowane przez pionix

Napisano

pionix koniecznie daj linka do skończonej animki!

 

ode mnie słodka Piere Dzący :

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Tamyl91:super materiały

Kolejny test:

Tym razem testuje materiał sofy

1280x720p000000220.jpg

Edytowane przez Sroka8888

Napisano

trochę sharpen przesadzony i szafki po lewej stronie mogłyby mieć większy sampling materiału, ale ogólnie bardzo ładnie. na jakich ustawieniach to liczyłeś? chodzi głównie o GI i FG bo wyszło bardzo czysto.

Napisano

chudy no właśnie jeśli chodzi o ten materiał szafek to miałem problem, sampling jest duży a i tak jest ziarno, ale spróbuje wyrenderować tylko te szafki i wkleić. Sharpen tez chyba trochę przesadzony ale to minutka jest. Sample tylko 16/16 mitchel, FG medium, GI nie wiem czy dobrze robię ale na środku jest omni które emituje photony i w ustawieniach GI mam żeby było 5000000 photonow i to tyle w sumie, reszta to exposure control i PS

Napisano

Dzięki!

 

To już raczej ostateczna wersja. Jedyne co jeszcze muszę zrobić to wymaskować niebo bo teraz jest z prosto z HDRKi co chyba widać ;)

 

chata_02.jpgchata_02_n.jpg

 

Powinno być widać Touch.

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Sroka8888

Szum jeszcze troszkę przeszkadza, mdło, cegła drewniana :d

Napisano

szkoda, że jedna z tych biedronek nie próbuje odlecieć, poprawiło by to całą kompozycję.

Roślinka i światło świetne

Napisano

tamyl przy takim zblizeniu mógłbyś im dalej od srodka obrazka rozmyc delikatnie rowniez kwiatek w postprodukcji ( poprawic DOF) bo odnosze wrazenie ze dofa tu nie ma tylko tlor rozmazane wrzuciles za render zrobiony bez DOF-a

Napisano

Xiz0r, faktycznie zapomniałem o DOFie, dodatkowo zapomniałem włączyć SSS na roślince... Może za jakiś czas poprawię.

plasti, bardzo ładne odbicia, ale czarne tło mi nie pasuje, szkoda że szumi i masz biel za tylną szybą

Napisano
plasti, bardzo ładne odbicia, ale czarne tło mi nie pasuje, szkoda że szumi i masz biel za tylną szybą

 

szum bo test, a troche lecialo, co do bugow to jest ich wiecej, ale nie dbalem o to, glownie zalezalo na lakierze

Napisano

Bonifatz, fajne, ale byłoby lepsze, gdyby było widać obrazki, hehe:))

 

Pozdr

Napisano

To już raczej final, skorzystałem z tego GhostTowna - naprawdę świetne narzędzie i sprawdziło się idealnie (jedynie nie znalazłem sposobu na szybkie wprowadzenie świateł nocnych w otaczającym mieście, za mało czasu), dzięki za polecenie.

 

rcrings01.jpg

 

poziom detalu sceny jest na takim poziomie - crop:

 

rcrings02detal.jpg

 

Ogólnie pierwszy raz gryziemy tak wielki temat, scena jest bardzo zoptymalizowana, obecnie zamyka się w około 7,5GB RAM podczas liczenia. Poziom detalu zatem mógłby być większy, ale przy tworzeniu bałem się, że nie zamknę się w 16Gb... a teraz to już nie ma czasu na szlifowanie. Całość leci do animacji.

Edytowane przez SWRSC

Napisano

Oj Tomaszu pojechałeś. Świetny klimat na pierwszym obrazku. Z niecierpliwością czekam na ruch kamer ;]

Edit: Żeby nie na pusto to wiz z przed jakiegoś czasu.

parter_9_P.jpg

Edytowane przez arturprx2

Napisano

Świerszczu, technicznie to wygląda kozacko, ale taki dubaj pośrodku osiedla domków wygląda dziwnie.

Napisano

SWRSC - ale bydle! Fajnie wyszło, nawet te domki z ghostTown. Czekamy na oddzielny temat z większą ilością ujęć :)

arturprx2 - trochę małe, ale bardzo podoba mi się wygląd/feeling twoich wizek. Co ty robisz przy kompie o 06:27??? ;)

Napisano

no dokładnie tak tam jest. Stawiają taką inwestycję pomiędzy małymi domkami.

Napisano

hehe ja tak zawsze, 4-5 rano wstaję i dłubie. Wtedy cisza spokój, nikt gitary nie zawraca. A jak do późna siedzę to później nieprzytomny chodzę pół dnia. Polecam wszystkim ;]

Napisano

SWRSC - za dużo tych malutkich domków, wygląda to jak by ktoś inwestycję postawił pośrodku slumsów :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.