Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

moim zdaniem nie jest zle w ogole - piasek kuleje w piaskownicy ale ogolnie jakby urealnic obraz czyms z referencji byloby naprawdę niezle. Chociazby takim drobiazgiem, ze przy hustaawkach gdzie bawia sie dzieci na pewno nie bedzie trawy wokoło.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też się podoba, bardzo fajnie wyszła ziemia i trawa, świetne naturalne kolory. Bonifatz uzyskał trochę słońca, bardzo pozytywnie. Żeby to jeszcze urealnić porozrzucał bym różniastego syfu na ziemi - od jakiś gałązek i podsuszonych liści bo małe papiery i niedopałki, ale delikatnie, żeby nie przesadzić.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko. Mam scenę która najprawdopodobniej zawiera dużo poly i chcąc ją otworzyć max się wysypuje. Czy można tą scenę przekonwertować jakoś do vray proxy bez otwierania jej w maxie? Jeśli nie to jak inaczej ją otworzyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC - kawał tematu.

Jakiś czas temu z Peterm_f robiliśmy animację gdzie do domów w tle wykorzystaliśmy greebla z teksturami fasad domów. Tak to wyszło w praktyce. Te domy widać przez kilka sekund i całkowicie spełniły swoją rolę "wypełniacza"

Nie było jeszcze tego generatora o którym pisze chudy. Może by się nadał bardziej.

 

9c44648af9c0a824.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC - kawał tematu.

Jakiś czas temu z Peterm_f robiliśmy animację gdzie do domów w tle wykorzystaliśmy greebla z teksturami fasad domów. Tak to wyszło w praktyce. Te domy widać przez kilka sekund i całkowicie spełniły swoją rolę "wypełniacza"

Nie było jeszcze tego generatora o którym pisze chudy. Może by się nadał bardziej.

 

(jedna klatka z animacji)

3c90e1d324cc0163.jpg

Edytowane przez pionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę sharpen przesadzony i szafki po lewej stronie mogłyby mieć większy sampling materiału, ale ogólnie bardzo ładnie. na jakich ustawieniach to liczyłeś? chodzi głównie o GI i FG bo wyszło bardzo czysto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chudy no właśnie jeśli chodzi o ten materiał szafek to miałem problem, sampling jest duży a i tak jest ziarno, ale spróbuje wyrenderować tylko te szafki i wkleić. Sharpen tez chyba trochę przesadzony ale to minutka jest. Sample tylko 16/16 mitchel, FG medium, GI nie wiem czy dobrze robię ale na środku jest omni które emituje photony i w ustawieniach GI mam żeby było 5000000 photonow i to tyle w sumie, reszta to exposure control i PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

 

To już raczej ostateczna wersja. Jedyne co jeszcze muszę zrobić to wymaskować niebo bo teraz jest z prosto z HDRKi co chyba widać ;)

 

chata_02.jpgchata_02_n.jpg

 

Powinno być widać Touch.

Edytowane przez Bonifatz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xiz0r, faktycznie zapomniałem o DOFie, dodatkowo zapomniałem włączyć SSS na roślince... Może za jakiś czas poprawię.

plasti, bardzo ładne odbicia, ale czarne tło mi nie pasuje, szkoda że szumi i masz biel za tylną szybą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasti, bardzo ładne odbicia, ale czarne tło mi nie pasuje, szkoda że szumi i masz biel za tylną szybą

 

szum bo test, a troche lecialo, co do bugow to jest ich wiecej, ale nie dbalem o to, glownie zalezalo na lakierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już raczej final, skorzystałem z tego GhostTowna - naprawdę świetne narzędzie i sprawdziło się idealnie (jedynie nie znalazłem sposobu na szybkie wprowadzenie świateł nocnych w otaczającym mieście, za mało czasu), dzięki za polecenie.

 

rcrings01.jpg

 

poziom detalu sceny jest na takim poziomie - crop:

 

rcrings02detal.jpg

 

Ogólnie pierwszy raz gryziemy tak wielki temat, scena jest bardzo zoptymalizowana, obecnie zamyka się w około 7,5GB RAM podczas liczenia. Poziom detalu zatem mógłby być większy, ale przy tworzeniu bałem się, że nie zamknę się w 16Gb... a teraz to już nie ma czasu na szlifowanie. Całość leci do animacji.

Edytowane przez SWRSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC - ale bydle! Fajnie wyszło, nawet te domki z ghostTown. Czekamy na oddzielny temat z większą ilością ujęć :)

arturprx2 - trochę małe, ale bardzo podoba mi się wygląd/feeling twoich wizek. Co ty robisz przy kompie o 06:27??? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://maps.google.pl/maps?q=40.966667,29.236997&num=1&t=h&sll=52.025459,19.204102&sspn=5.504643,10.821533&ie=UTF8&ll=40.965917,29.240177&spn=0.012168,0.01929&z=16

 

coś w tym stylu. Brakowało mi jedynie w tym GhostTownie parametru odpowiedzialnego za spacje pomiędzy domkami. Niestety (o ile mi wiadomo) da się zrobić tylko wszystkie przylegające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności