Użytkownik Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 SWRSC - tylko te domki w rzeczywistości mają inny styl a tu wyglądają jak slumsy w Rio de janeiro.
Gość fishinthewater Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 Dobre to to @SWRC! mnie tam domki nie rażą, moje oko jako potencjalnego odbiorcy skupia się dokładnie na tym co chciałeś pokazać. Jak to będzie wyglądać w rzeczywistości pod względem estetycznym to się okaże jak powstanie.
pionix Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 arturprx2 - bardzo dobrze to wygląda. Fajne światło. SWRSC - jest git choć rzeczywiście trochę zbyt ciasno. Ogrom robi wrażenie. W animacji myślę brak detalu nie będzie zauważalny no chyba że będą jakieś duże zbliżenia Loki - spoko klinkier. Trochę zbyt "refleksyjny" mi się wydaje zwłaszcza na krawędziach cegieł.
SWRSC Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 liczę że w finalnej wersji tego pluginu (bo na razie jest tylko beta) będzie możliwość odsuwania od siebie budynków oraz większa kontrola nad samą urbanistyką. teraz to idzie pół-losowo.
flameimage Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 Jak to jest tylko do animacji to dobrze. Jak będą dość bliskie ujęcia w animacji bądź statycznych wizualizacjach, to uwaga, przeszkadza mi chyba taki błąd: Ogółem jest bardzo dobrze, ludziki ze zdjęć zapewne stoją , ale ruszyły jakby rutinoscorbinu zapomniały wziąć przed wyjściem. Dla odmiany mógłbyś jedne unieruchomić, innych zaś w ruch. Ale nie ma na co narzekać. Wypas. Pozdr.
olaf Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 bez zlosliwosci powiem ze ten generator przy tej wizualce wyszedl jak slums, zapowiada sie przyjemy projekt w p-folio. powodzenia.
kuro Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 Witam, to znów ja i moje Domowe (choć nieco podrdzewiałe) Przedszkole. :) Poprawiłem to i owo, kierując się uwagami dostanymi na Max3D i chyba faktycznie jakaś poprawa jest... Totalnie zmieniłem skalę tła (była ogromniasta), dodałem syfik na ziemi (jakieś gałązki, liście, pety, kłączki) oraz kilka innych detali. Render na niskich ustawieniach, zero post-worku. Póki co brak nieba. Nadal niepokoi mnie średnio realistyczne oświetlenie... Czy coś z nim jest według was nie tak? Pozdrawiam!
arturprx2 Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 dwie rzeczy które się jak dla mnie ostro gryzą to burzowe niebo - kontra słabe słoneczne światło. Zdecyduj... albo te niebo ciemne/burzowe albo słońce rozkręć konkretniej. Powinno się coś wyklarować...
Razer Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 kuro - fajnie! Syf na ziemie elegancki, nawet flacha się znalazła. Ktoś wcześniej już pisał że piasek w piaskownicy bardzo pofalowany, faktycznie trochę bym bo wypłaszczył. Łopatka trochę się rzuca w oczy, no ale taka kolorystyka. arturprx2 ma rację co do oświetlenia, albo dowal pochmurne niebo i od razu będzie to realistycznie wyglądać (szaroburo, bez cieni itp) albo daj więcej słońca i dzięki cieniom wydobędziesz trochę głębi z tego ujęcia. Bliżej kamery jest ok, ale od huśtawek robi się trochę płasko.
Loki Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 bardzo przyjemnie arturprx2, jak ustawiłeś (w sensie FOV itp) kamerę, że masz takie fajne ujęcie ? (mógł byś wrzucić screen z viewportu z góry)?
gientekwl Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 arturprx Bardzo zacny światłotest. Na górze to żeś IES powstawial z targetami ?
pionix Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 arturprx2 - dla mnie może trochę za żółto z prawej ale generalnie bardzo przyjemnie się to odbiera.
arturprx2 Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 IES powstawial z targetami ? nie czaje pytania...?
gientekwl Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 oj, no czy IES'y z targetami są ? [wstałem dopiero :D]
gientekwl Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 noooo, wyobraź sobie, że są, dlatego pytam czy te są z targetami...
mirekbini Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 tak Artur, jeśli nie chcesz Iesa z targetem, odchaczasz ptaszka we właściwościach tego światła i wyłączasz target.
arturprx2 Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 ok to wiadomo ale nadal nie rozumiem pytania.
Razer Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 arturprx2 - świetne, bardzo podoba mi się oświetlenie które uzyskujesz, jest takie miękkie i fajnie nasycone.
arturprx2 Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 ttaaddeekk z całym szacunkie ale mają czy nie mają to świecą tak samo... tak ? Dobra może nie łapie o co chodzi.
gientekwl Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 :D po prostu chciałem spytać czy posiadają targety, czy świecą w danym kierunku, that's all. Ale skoro mówisz, że to IES'y, targety widać to wszystko jasne.
cfaniak Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 @arturprx2: bardzo przyjemne, a powiedz długo się to liczyło? To IESy vryjowe czy normalne?
Orangegraphics Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 ja mam inne pytanie artur, czy mógłbyś podać sreena ustawień IESów, czy zmieniasz nasycenie ich świecenia ( w procentach?) i jak kolor ich ustawiasz że taka naturalna żółć ci wychodz?
gientekwl Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 uuuuuuu, Artur... masa pytań o IES'ach, a tu cisza :DDD
arturprx2 Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 cfaniak - od kiedy wyszły vrayowe to tylko ich używam. Są o niebo szybsze od maxowych webów praktycznie się liczą jak by ich nie było. A co do konkretnego czasu to nie pamiętam ale nie dłużej niż 10minut. Xiz0r- screena teraz nie zrobie bo render idzie. Ale tam są dwa parametry którymi operuje, Power i temperatura. No i ta żółć jak napisałeś to tak od 2,5 do 3,5 tyś kalwinów. Mniej jak 2,5 daje już mocną pomarańcz i czerwień a więcej jak 3,5/4 to biały później koło 5,5 i wzwyż błękity i niebieskie. gientekwl- cisza była bo o 22 to ja już w beciku leżę ;]
Razer Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 cisza była bo o 22 to ja już w beciku leżę ;] No jak się o 4-5 rano wstaje to się nie dziwię :) Dzięki za info o światełkach.
gientekwl Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 arturprx rzeczywiście IES'y vrayowe szybciej liczą, bo nie mają area, praktycznie sam ostry cień
lukasjogabonito Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 Jak już temat o IES-ach to ja mam pytanie.... Nawet jak umieszczę IES-a w halogenie to nie oświetla on wnętrza halogenu...czyli świeci, ale halogen jest zgaszony. U artura widzę się świecą po lewej. Czy to dzięki tym Iesom czy jakieś dodatkowe światła umieszczacie???
arturprx2 Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 Możesz wstawić iesa, który ma delikatne wsteczne świecenie a możesz w oprawe wstawić obiekt i nadać mu świecący materiał. Złotego środka nie ma ale przy oświetlaniu oprawy od środka masz większą kontrole.(czy to obiektem czy światłem) Takie są przynajmniej moje metody.
Gość inexxt Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 Witam. To mój pierwszy post na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość. Przygodę z max'em rozpocząłem pół roku temu. Nad tym modelem siedziałem dość długo. Co poprawić? Czy na tym etapie pracy dostrzegliście jakieś rażące błędy? http://img718.imageshack.us/i/miniuzi.jpg/ ps. Dlaczego zamiast obrazka pojawia się taka ikona?
flameimage Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 (edytowane) producent mebli - zapowiada się full finał :) Edytowane 2 Marzec 2011 przez flameimage
gientekwl Napisano 5 Marzec 2011 Napisano 5 Marzec 2011 Kuba@: No i pierwszy najlepszy. Jeszcze mógłbyś podać jak czasowo. Co prawda przymierzałem się jakiś czas temu do tego renderera, ale... pozostałem na octane'ie :) Rozumiem, że wszystkie sceny świecone hdr'em ?
Kub@ Napisano 5 Marzec 2011 Napisano 5 Marzec 2011 (edytowane) napisalem czas, każdy 4 minuty :) ale pierwszy pomniejszyłem bo model jest kanciasty. Tylko hdri + matte plane. tu jeszcze sidzisko - 2 minuty : Edytowane 5 Marzec 2011 przez Kub@
NV Napisano 5 Marzec 2011 Napisano 5 Marzec 2011 Kub@ : jak się pracuje na tym silniku ? GPU dużo przyspiesza czas renderu ? Skoro jest to hybryda cpu i gpu to domyślam się , że silnik nie jest 'upośledzony' czy jednak nie obsługuje pewnych rzeczy map/shaderow etc. w stosunku do braci strikte na x86 ?
polka dot Napisano 5 Marzec 2011 Autor Napisano 5 Marzec 2011 Kub@, Vitra wyszła świetnie, jak z katalogu. imponujące czasy. lampa też wyszła fajnie, wszystkie pracki bardzo techniczne. parasole modelowane, czy to tekstura? pozdrawiam
Kub@ Napisano 5 Marzec 2011 Napisano 5 Marzec 2011 polka - parasole to odbicie z hdrki, z resztą darmowej, kiedyś były linki na forum ale nie pamiętam nazwy. NV - no tak gpu to podstawa. Te rendery liczyłem na i7 + gtx 285 + gtx 460, przy czym sam procek ok 5 razy wolniej renderuje od kart. Na obecną chwilę arion niestety widzi wszystkich rdzeni Cuda w 460 - podobno to błąd ze strony nvidii. Co do "uposledzenia" to w renderze brakuje displacement, anisotropy, instancing, sss, refraction, glossiness, dispersion... więc nie można poszaleć zbytnio. Ale dorenderów studyjnych np. mebli takich jakie przedstawiłem silnik jest wyśmienity i bije vray'a :) a octana próbowałem, ale interfejs ma 10 razy gorszy od Ariona więc wymiękłem na starcie. Co prawda jest duzo tańszy i zapewne w obu to samo można uzyskać bo oba to unbiasedy.
Gość Chrupek3D Napisano 5 Marzec 2011 Napisano 5 Marzec 2011 powiem tylko, odnosnie interfejsu, ze Arion ma o niebo bardziej niewygodny interfejs niz Octane...(zwlaszcza kamere). Wiem, bo jak wchodze do kajuty to po lewej rece mam...
Rekomendowane odpowiedzi