Morphe Napisano 16 Maj 2011 Napisano 16 Maj 2011 daj maly step, a duzy angle. twist pomaga w tym zeby galaz nie wyginala sie tylko w 1 plaszczyzie , ale skreca siatke wiec tak samo uvke, niestety im wieksze poskrecanie galezi, tym dziwniejsze drzewo = jak rozkrecisz galezie moze kompletnie stracic ksztalt ktory ci sie bardzo podobal...:/ uwazaj na twista, nie dawaj za duzego in future. 1
Lukii Napisano 17 Maj 2011 Napisano 17 Maj 2011 taki teścik odemnie audi A7 wiem ze mu jeszcze dużo brakuje ale chciałem pokazać moje wypociny.
arturprx2 Napisano 19 Maj 2011 Napisano 19 Maj 2011 Lukii, model i szejderki wyglądają łaskawie... nad renderem bym się skupił. A tu szybka akcja
xmass Napisano 19 Maj 2011 Napisano 19 Maj 2011 arturprx2 - fajne płytki:). Ode mnie test studio. Co myślicie?
Orangegraphics Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 arturprx jakich ustawień AA używasz że zawsze wszystko takie ostre u ciebie jest?
arturprx2 Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 adaptive DMC 4/16 Filtr CatmullRom DMC sampler 0,95/0,003
Gość Sahe Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Hi Poczatki malego projektu nad ktorym siedze. Ogulnie test wszystkiego. Dalej jest sporo niedociagniec wiec bedzie ztym jeszcze troche roboty. V_Ray, 3D Studio, Photoshop [ bardzo go tam malo ] wszelkie zielsko sadzone metoda manualna. Podziekowania kieruje za to do deweloperow Vray Sattera za powiazanie licencj z hardwarem. Wszelkie komentaze mile widizane Sahe
polka dot Napisano 23 Maj 2011 Autor Napisano 23 Maj 2011 Sahe, przyzwoicie to wygląda ale zdecydowanie jest za jasne i blade
Tores Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 pionix - ładne światło ale w wodzie za dużo się dzieje Sahe - polka dot dobrze radzi. Pokombinuj z trawą.
Sayja Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 co do VW - podobają mi się reflektory z przodu. To co by trzeba było moim zdaniem zmienić to przede wszystkim lusterka boczne (środkowego chyba nie ma:)). Ma też sporo całkiem ostrych krawędzi no i reflekty są tak jednolite, że wygląda to trochę na obrazek z Corela (szczególnie z tyłu samochodu).
Berger Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 Dalej coś próbuję renderować ale powoli już wysiadam:
xmass Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 Berger - lampy IMO wyglądają super tylko na przedniej szybie daj może wiekszy refleks.
chudy Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 zapal lampy, większe refleksy na szybie i masce i będzie miód
cfaniak Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 Taki prawie gotowy exterior, przydałoby się świeże spojrzenie.
polka dot Napisano 24 Maj 2011 Autor Napisano 24 Maj 2011 bardzo ładnie cfaniak. przydałby się gradient na niebie. ciemniejsza góra nadałaby trochę przestrzeni obrazkowi, ogólnie jest trochę płasko. nie za mocny displace na elewacji? czy to tylko kwestia aa?
Tamyl91 Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 Początki zabawy z RealFlow, testy rozbryzgów i piany, stanowczo za mało particles na splash i foam właśnie z tego co widzę http://www34.zippyshare.com/v/82478982/file.html
cfaniak Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 @polka dot Jeszcze trochę mam czasu to pokombinuję z zielenią z tyłu, a na budynku to kwestia lipnego aa, chociaż nie wiem czemu z przodu wyszło ok a z tyłu tak jak widać.
Stachu Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 @Simple_man imo musisz jeszcze poćwiczyć modelling bo bez tego nawet najlepsze ustawienia renderu nie pomogą. Ktoś kiedyś mówił, że 50% udanej pracy to dobry model. Myślę, że z dobrym modelem nie powinieneś mieć wiekszych problemów z renderingiem, bo studio nie jest nawet zle. na lakierze rażą trochę te przepalenia. pozdro
Simple_man Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 (edytowane) Modelować to ja raczej potrafię, tylko te .... samochody mi ryja rozwalają. A wszystkie tuty w sieci są z .. wzięte. Niech mi ktoś przedstawi zasady ogólne. Typu jak budować siatkę, kiedy dzielić blachy itp. Bo co mnie obchodzi jak zrobić kolejne Audi A3. Chcę znać zasady ogólne a reszta to już moja sprawa. Ja więcej się nauczyłem o modelowaniu carów czytając posty w naszej nowej mini bitwie, niż z przeglądania wszystkich tutków w sieci. Edytowane 26 Maj 2011 przez n-pigeon wulgaryzmy
NV Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 Model: F_Fighter Vray 2.0 1,5h w 1080p lekki ps ( kontrast/jasność/krzywe )
Predator Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 Modelować to ja raczej potrafię, tylko te .... samochody mi ryja rozwalają. A wszystkie tuty w sieci są z .. wzięte. Niech mi ktoś przedstawi zasady ogólne. Typu jak budować siatkę, kiedy dzielić blachy itp. Bo co mnie obchodzi jak zrobić kolejne Audi A3. Chcę znać zasady ogólne a reszta to już moja sprawa. Ja więcej się nauczyłem o modelowaniu carów czytając posty w naszej nowej mini bitwie, niż z przeglądania wszystkich tutków w sieci. Nie ma co sie zalamywac. Jesli czegos niema rozpisanego za raczke trzeba pprobowac , testowac samemu :). Ostatnio kolega Berger wyszedl z inicjatywa odnosnie modelowania samochodow http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=76184
BizU Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 NV: dawaj też może przed postprodukcją rendery. tu wyszło strasznie płasko, czego nie lubię. Opony trochę słabe, modelowane czy disp? brakuje rantowych oznaczeń, niby detal, ale jako że model nie oferuje pola do popisu z detalem to szukaj go gdzie wlezie. Doświetl znaczek "Challenger" z boku. update: brakuje felgi po wewnętrznej stronie (prawe przednie koło od strony samochodu)
Gość fishinthewater Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 @NV, mnie się podoba model i studio, gorzej z odbiciami na tyle i masce. Te białe smugi średnio wyglądają! Nie grzesz więcej!
Stachu Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 NV mi się nawet podoba, tylko zgodziłbym się z poprzednikami, że jakoś płasko i na boku dziwnie się łamie odbicie. we wlocie pod przednim zderzakiem jest plastik? :P może lepiej na czarno to? ok jak już się zrobił taki wątek samochodowy to też dorzucę swoje 3 grosze. Co myślicie o takim czymś?
olaf Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 stachu wyglada jak namalowana miękkim pędzlem. moze kilka korekt studia.
BizU Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 za mały MS, widać ułożenie siatki na refleksach i krawędzie nad lampami są połamane. Studio miękkie, podoba mi się.
pecet Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 Lepiej by wyglądało gdyby w okolicach tego paska rozświetlała się też karoseria, tak jak np. tutaj http://www.netcarshow.com/jaguar/2011-xkr/1600x1200/wallpaper_20.htm.
polka dot Napisano 26 Maj 2011 Autor Napisano 26 Maj 2011 a mi się bardzo podoba. chyba nie tylko przez sentyment do auta;)
olaf Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 ej ludzie czemu samochody a nie motory? oczywiscie wyglada t zacnie widać jak podniósł się pozią w tej kwestii.
lukasz1330 Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 Splitback Deluxe Chair Taki bajerek nad którym ostatnio pracuję, w celu dalszych ćwiczeń ;) Istnieją niewielkie niezgodności z oryginałem i wyszło parę błędów, ale da się naprawić a dzisiaj już siły nie mam
Razer Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 cfaniak - miałem do czynienia z takimi postrzępionymi białymi krawędziami. Spróbuj wyłączyć SubPixel Mapping i Clamp Output, może pomoże.
Berger Napisano 30 Maj 2011 Napisano 30 Maj 2011 (edytowane) Kolejny test render, docelowo miałbyć lakier półmat: Edytowane 30 Maj 2011 przez Berger
ReflectVision Napisano 1 Czerwiec 2011 Napisano 1 Czerwiec 2011 czerwony ladny, czemu taki płaski dach ?
Berger Napisano 1 Czerwiec 2011 Napisano 1 Czerwiec 2011 ReflectVision: dzięki, prawdopodobnie za małe int dla MS (x1) i niechcący też wrzuciłem bump.
Simple_man Napisano 2 Czerwiec 2011 Napisano 2 Czerwiec 2011 OK pewnie się narażę po całości, bo odważę się mieć inne zdanie, ale... Modele masz wypaśnie co do tego nie ma wątpliwości (czekam na dalszą cześć tuta). Jednak rendrowanie to już zupełnie nie Twoja baja. Czerwony ma słabe ogólnie wszystkie materiały. Chociaż studio wygląda zacnie. Za to czarny pokazuje coś strasznego. Światło nawet daje radę ale samochód wygląda jak by był zrobiony z papieru na wizytówki 230g. Dach jak zauważył ReflectVision płaski jak lotnisko. Słupek C jest jakiś nie wyraźny przez co skos tyłu wygląda jak by był jedną linią. Brak załamani na linii tylna szyba bagażnik. Generalnie dobry model zabity przez render i prezentację. Ludzie z mercedesa pewnie by się popłakali gdyby zobaczyli jak obszedłeś się z logotypem.
Berger Napisano 2 Czerwiec 2011 Napisano 2 Czerwiec 2011 Simple_man: dzięki, niestety wiem dobrze, że rendery to nie moja mocna strona :) Jednak model z tyłu powinien być w miarę poprawny, tymbardziej, że był robiony na camera matchu, myślę że tutaj też ta linia jest widoczna w podobny sposób: http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class/800x600/wallpaper_29.htm Co do lakieru to hmm...próbowałem robic półmat, może faktycznie za płasko wyszedł.
chudy Napisano 3 Czerwiec 2011 Napisano 3 Czerwiec 2011 Ostatnio zajmuję się dość ciekawym tematem. tzn. rewaloryzacją starych zakładów przemysłowych. Co o tym sądzicie? Wszelkie sugestie mile widziane. Na razie to testy stąd dość słaba jakość.
pionix Napisano 3 Czerwiec 2011 Napisano 3 Czerwiec 2011 chudy - bardzo fajnie to wygląda jednakże beton zrobiłbym naturalnie szary teraz wygląda jakby był pomalowany
Rekomendowane odpowiedzi