Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1652

 

Autodesk właśnie zaktualizował swoją stronę i zamieścił na niej informacje o nowych produktach w wersji 2012. Mowa jest tutaj o całej gamie produktów takich jak: Maya, 3ds max, Mudbox, Motionbuilder, Softimage, FBX, Kynapse, HumanIK, Smoke, Flame, Showcase, Beast.

 

Dowiedz się więcej o tych produktach:

www.area.autodesk.com/products

 

Ciekawostkę stanowi zestaw nazwany "Autodesk Entertainment Creation Suites 2012" w skład, którego wchodzą takie produkty jak:

 

 

  • Maya 2012 lub 3ds max 2012
  • Softimage 2012
  • MotionBuilder 2012
  • Mudbox 2012

 

Oczywiście kupując zestaw sporo możemy przy tej okazji zaoszczędzić. Na stronach podane zostały również ceny szacunkowe.

 

Szczegółowa lista nowych produktów:

 

Edytowane przez Adek
  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla osób czytających przez forum. W newsie są linki do każdego produktu, które kierują do odp. podstron przedstawiających nowości w programach.

 

Sporo tych produktów. Serwery Autodesk też tak jakby zwolniły albo mają w ogóle problem i nie da się otworzyć strony.

Napisano

LOL

dramatic improvements in performance and visual quality in the viewport.

scena z wypalanym GI i prostym filtrem z 1mln poly spada do 2fps. Praca w 1mln poly z bejkowanym GI i kilkoma światłami na jakimś phongu do 35fps. Nie używam maxa ale bez jaj jak było gorzej to gratuluje.

Napisano

Z tych wszystkich "dramatic improvementsow" najciekawszy wydaje mi sie update XSI (dooobra tam - Softimage'a :P). Duzo konkretnych dodatkow do ICE. Reszta to nowosci ktore pewnie zainteresuja wielu specjalistow ale na mnie nie zrobily jakiegos wielkiego wrazenia - lepsze viewporty, ptex, vector displacement... Cos tam sie znajdzie ciekawego. Nie jest zle. Slabawy wydaje mi sie update mudboxa - malowanki, malowanki i jeszcze raz malowanki. Dodali ze dwa brushe i pozy podciagneli. Chyba ze bedzie jakos znaczaco wydajny ale wiecej sie spodziewalem (sam nie wiem dlaczego :P)

Napisano

Nie wiem, moze to tylko takie moje polskie malkontenctwo, ale na tle tego co dodali co Softimage albo chociazby do Maya to Max wypada jak jakis slaby zart :/. Mam wrazenie ze ten soft stacza sie po rowni pochylej... Gdybym mial teraz zaczynac nauke softu od poczatku to chyba postawil bym na Softimage albo na Maya

Napisano

Do Softimage dodali to co chciałem i większość się spodziewała, choć jest też mały niesmak że ciągle nie ma porządnych voxels- (FumeFX) bo ICE jest super tylko nie do renderingu ognia/dymów (... blender ma

Ale ogólnie na + :)

 

Napisano

cyt....Serwery Autodesk też tak jakby zwolniły albo mają w ogóle problem i nie da się otworzyć strony.

 

no to powiem Wam że osobiście sądzę iż to nie jest niestety to że cały świat nagle przegląda serwery Autodesku i ich super nowe produkty.

To co się teraz tam dzieje to już istny burdel. Od ponad 4 miesięcy usiłuję zalogować się na który kolwiek support, który mam wykupiony do naszych Mayji.

Niestety.

 

Bez powodzenia. Od ponad 3 tygodni usiłujemy aktywować jedną z naszych Mayji pod Linuxem. Niestety.

 

Od ponad iluś dni, tygodni usiłujemy dostać jakieś info

w jakiejkolwiek sprawie, jeszcze w między czasie był problem przez jakieś ponad dwa tygodnie z aktywacją kolejnego Combustion w firmie. Niestety.

 

Czy dostaliśmy jakiegoś mejla z jakąkolwiek odpowiedzią na wysłanych ponad 10 mejli na różne adresy.Niestety...

 

Z ogromnym szacunkiem dla wielu ludzi pracujących w firmach, które są w polsce dystrybutorem albo resellerem firmy Autodesk muszę przyznać iż Autodesk zaczyna bardzo olewać swoich klientów. Co więcej firmy które właśnie reprezentują Autodesk generalnie zbierają opierdziel za to co się dzieje w Autodesku. Niestety też są zupełnie bezradni mimo usilnych ich starań pomocy własnym klientom.

 

Tu należałoby zapytać ludzi wysoko w Autodesku czy wolą aby płacić im za ich soft pieniądze czy jednak lepiej jak sobie ściągnę kraka i odpale soft za który zapłaciłem pieniądze ale niemam możliwości wykonać aktywacji w normalny i legalny sposób?

 

Sory że trochę Offtopem poleciałem ale jak słyszę że już są nowe wersje wszelkich softów, a w Maya 2011 praktycznie wszystko co jest ledwo się kupy trzyma i począwszy od zwykłego browsera gdzie wgrywamy sceny czy kolor pikera który jest podstawowym narzędziem pracy co sekunda okazuje się że coś nie działa. Bugów jest setki. Czy coś z tym ktoś robi...Niestety. Do tego jeszcze fatalny brak jakiejkolwiek pomocy nawet jak się

ma zapłacony tzw. support. Niestety...

 

Dalej będziemy używali ich softów, dalej będziemy im płacili za upgrade'y i supporty...Ale pewnego dnia Autodesk usłyszy od wielu swoich klientów... Niestety...

Na szczęście są jeszcze inne firmy robiące oprogramowanie i to całkiem dobre.

 

Miejmy choć odrobinę nadziei iż wersje 2012 poza niektórymi nowymi gadzetami mają choć w jakimś procencie ponaprawiane pewne PODSTAWOWE ! rzeczy dzięki którym mogę normalnie pracować a nie kazać programiście pisać nowy browser do Maya żeby wgrać scenę z dysku...

Napisano

Niestety też, pokazowy, na pewno wypasiony, komputer na którym prezentują nową Maye, klęka przy "nowych ficzersach". Kochałem ten soft za szybkość .... niestety, obecnie nie męczy mnie praca w nim, tylko walka z interfejsem.

Napisano

Wyglada na to ze trzeba bedzie poczekać na jakas dobra wersje kupic ja i wogule nie upgrejtowc przez 10 lat i sie nie denerwoać że wyrzuca sie kase w błoto. Tj to było w przypadku maxa 9 i mayi od 7 do 2009.

Ogólnie bryndza z tymi zmianami najbardziej to chyba w mudoboxie .A szkoda bo po cichu liczylem na ten soft .W maxie to nowe mapowanie chyba fajne bedzie i poza podniesieniem wydajnosci ,no coz, lipa .W mayi podobnie, nic nie pisza że bedzie mozna normalnie modelować w viewport 2.0.

Kiedy pojawią sie triale?

Napisano

Nowości w Max tragiczne. Nic co by byłoby na poziomie upgradu z max 2011. I zaczyna się taki międzyczas jak kiedyś:D. Wyszedł max 9 z naprawdę nowymi rzeczami, potem dluuuuugo dłuuugo nic (takie tam małe updaty za które trzeba było płacić:D) i wreszcie 2011 z konkretnymi rzeczami. Wychodzi na to, że na konkrety to poczekamy tak do maxa 2016. Zwyczajnie rewelacja.

Jak to ostatnio określają na forum 'zrywa czachę' albo lepiej z zagranicznych 'it's epic':D

 

olaf3de - nie przejmuj się tym stanem rzeczy. Ja też pisałem do autodesk.pl w sprawie błedu z subskrypcją (który podobno często występuje) i też totalna olewka, odsyłanie to tu to tam. Co jakiś czas też się nabijamy ze znajomymi, że chyba lepiej cracka by było ściągnąć i zainstalować bo pewnie by mniej bugów było :D. Ale jadę na oryginale i tak przykładowo bez paska do modelowania w 2011 bo sobie zniknął.

 

Pozdrawiam i oczywiście polecam w/w produkt.

Napisano
OMFG, Maya dostaje HumanIK jak w Motionbuilderze?!?!?!?! :O

 

M-A-S-A-K-R-A!

masakra że źle, czy że dobrze ? :) Mam otwartą Mayke 2011 i tu też jest HumanIK
Napisano

Mam na mysli Control Riga i cale dobrodziejstwo, jakie przychodzi z HumanIK. W 2011 HK juz chyba faktycznie bylo, ale bez calego interfejsu. Teraz w Majce widac mozna robic bedzie to, co w Motionbuilderze, przynajmniej na pierwszy rzut oka.

 

Ciekawe jak to wplynie na pipeline rigowy :) W ciagu kilku sekund bedzie mozna stworzyc podstawowy rig i zaczac animowac. Dorzuci sie do tego customowe controlsy do paluszkow, reverse-foot i jazda:)

Napisano
Na szczęście są jeszcze inne firmy robiące oprogramowanie i to całkiem dobre.

 

spoko, daj im chwile, autodesk ich wykupi :D

 

Co do supportu, to w UK nawet daje sie dodzwonic. Chociaz czasem odpowiedzi są paranoidalne, w rodzaju "tak, to czesty blad, oddzwonimy do 3 dni z rozwiązaniem"

 

Szkoda ze w przypadku Maxa nowe wersje to cos w rodzaju service packa. Jeszcze wieksza szkoda ze takie gadki są od lat, i nic sie w sumie nie zmienia.

Napisano

narzekamy narzekamy, ale może wyjdzie później jakiś SP lub innymi paczka z nowymi narzędziami. Tak jak do 2011 wyszedł PhysX - ja sie podjarałem, bo przydaje się. No liczę, że coś dołożą.

Napisano

Ciekawe jak to wplynie na pipeline rigowy :) W ciagu kilku sekund bedzie mozna stworzyc podstawowy rig i zaczac animowac. Dorzuci sie do tego customowe controlsy do paluszkow, reverse-foot i jazda:)

 

wlasciwie to samo mozna powiedziec o bipedie, cat i pewnie kilku innych systemach, za to coraz bardziej podoba mi sie postep dot integracja programow autodesku,

Napisano

Wydaje mi sie ze po prostu maja ten durnowaty przymus corocznej aktualizacji i nawet jesli nie sa gotow z czyms porzadnym musza nawymyslac "other improvements", zeby bylo ze wydali nowa wersje. Wezmy Zbrusha - kazda wersja wnosi mase nowosci ale ile trzeba na nia czekac. Podobnie z Modo - autorzy sami mowia otwarcie ze chca wypuszczac nowa wersje kiedy ta bedzie tego warta a nie byle tylko zmiescic sie w jakims tam cyklu. Wciaz pamietam swietny "update" Mayi kiedy dodali do niej nowy program ale w niej samej nie zmienili nic :D Istotnie wspaniala NOWA wersja.

Napisano

wykupuja w naszym imieniu pluginy (polyboost, craft ..) :) jeszcze im sie vraya nie udalo a w kilku prezentacjach sa materialy wlasnie z tego renderera. ciekawe czy ludzie z chaosgroup wybiora spokojna starosc czy walke z gigantem :).

Napisano

Tylko, że jak się nie podoba "coroczne" kupowanie po niższych cenach to można kupować co 5lat. Gwarantuje różnica będzie widoczna.

 

Tak Autodesk zarabia. Maksimum zysku, maksimum monopolu....

 

Równie dobrze można by narzekać na Intel-a, który np. wydaje nowe CPU z podniesionym zegarem....Ale nikt nie zmusza kupować co roku nowe CPU.

 

... Jest masa alternatywnego softu. Ja ostatnio kupiłem Modo, rewelacyjny... Nie będę używał tej masy "pluginów". To co tam jest bije często konkurencję.

Napisano
.....kiedy dodali Maii nowy program ale w niej samej nie zmienili nic :D Istotnie wspaniala NOWA wersja.

 

Jak dla mnie jeden z najlepszych updejtów: nic bardziej nie spieprzyli a cena Unlimited, zmieniając nazwę, spadła do ceny Complete. Do tego gratis porzucony i zapomniany Toxic.

Napisano (edytowane)
Ja pierdziele jest move brush jak z zbrusha! :)

 

No,dodali parę gadżetów ale grunt że wydajność wzrosła:)

Podobno nawet się szybciej ładuje,dobrze bo już trochę parodia była,system u mnie chyba szybciej wstaje niz max :D

 

Fajnie ten futrzany kołnierz wygląda w viewporcie:

 

http://www.youtube.com/watch?v=uCqCU1R6u04

 

:)

 

Tu są prezentacje wszystkich pakietów z GDC jak ktoś jeszcze nie widział:

 

http://area.autodesk.com/gdc2011/productdemos

Edytowane przez mafida

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności