Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Genialnie!! Musisz mi jeszcze wytłumaczyć prywatnie jak robisz tak wspaniałe spawy :D bo mam problem w robieniu ich na różnych detalach typu koła itd. pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 166
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zajefajnie, że opony takie zużyte a nie nówki sztuki. Ale teraz zmęczyłbym również pozostałe elementy motorku, bo wygląda jakby na nóweczki felusie dali stare opony :)

Napisano

Twoj poziom doświadczenia przytłacza mnie bardzo xD Przez Ciebie nie chce mi się ćwiczyć z 3d Maxem ;]

 

Istne szaleństwo - czekam na kolejne update-y

Napisano

Kliment, zlituj się. Psycholodzy protestują przeciwko Twym barbarzyńskim metodom podkopywania wiary w siebie innych modelerów. Już zbierają petycje, by pozbawić Cię dostępu do internetu.

 

Fakt, że się nie znam zbytnio na motoryzacji, ale czy ta dziwna rura podłączona do silnika nie jest zbyt zerdzewiała wobec ultraczystego i nowego calego modelu? Nie mniej jednak gratuluję. Parafrazując tekst z reklamy Rare export inc. powinieneś sobie w wizytówce wpisać "He spreads fear among every living creature because of his skill"

Napisano

Jakoś nie bardzo podoba mi się ta miedziana (?) rura (nie wiem, co to, jestem zielony jeśli chodzi o motoryzację; może warto by ją jakoś jeszcze przybrudzić, choćby na końcówkach?), cała reszta jest świetna. Naprawdę te faktury powierzchni, które tworzysz, są genialne, tekstura opon również robi wielkie wrażenie! Oby tak dalej, powodzenia!

Napisano

Na oko to opony za szerokie, głowice delikatnie mają inne proporcje, szczególnie ten dekiel od zaworów powinien bardziej się zlewać z pierwszymi żebrami które są obok niego. kierownica za delikatna. Ogólnie poziom detalu miażdży, powodzenia.

Napisano

światowa liga , chyba u spielberga w firmie pracujesz ? ;)

 

planujesz składać jeszcze jakieś otoczenie dla modelu? garaż albo gdzieś w terenie ?

Napisano (edytowane)

Profeska, chociaz bak jakby troche inny.

 

 

Edit: Taki by sie przydal po ck jezdzic, bo masakra jest takie korki ;p

Edytowane przez Sunedge
Napisano (edytowane)

Vision, KoMic- dzięki :)

Pabulo - nie wiem czy zrozumiałem ;)

Wreszcie skończyłem ten cholerny korpus silnika, dzięki ci Panie!! Ciekawe jak go zamapuje :D Texturę wydechu zmienię bo już mi się nie podoba, nie zwracajcie na nią uwagi ;)

178if.jpg

179wy.jpg

182kh.jpg

183ol.jpg

184ud.jpg

185bf.jpg

180ft.jpg

181m.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano

... i kto tu jest the beściak?! Pan kliment woroszyłow i jego umiejętności jest the beściak. :)

No robi mega wrażenie, z silnikiem to pojechałeś na maxa :)

Napisano

Zakrył rurę wydechową skrzynkami i myśli, że mu nie wytkniemy, ze zerdzewiała:D Poza tym... Ha! Znalazłem kilka trojkątów w siatce;p Kliment nie jest maszyną! Choć bardzo mu blisko. Można sie u Ciebie zapisać na lekcje?:)

Napisano

Witac, mi tez nie pasuje shader tej rury. zbyt od staje od stanu technicznego reszty pojazdu, tzn moze i moglaby tak wygladac ale wewnatrz: ]

 

pozdr masta

Napisano
Witac, mi tez nie pasuje shader tej rury. zbyt od staje od stanu technicznego reszty pojazdu, tzn moze i moglaby tak wygladac ale wewnatrz: ]

toć pisał już z 5 razy że jeszcze teksturki nie te na zewnątrz ;]

Napisano

Super model. Jak zwykle zresztą. Jakbyś miał siły to byś mógł od razu Zundappa trzasnąć, bo sporo części było takich samych.

Rozumiem że kolor będzie piaskowy? Bo z tym filtrem powietrza tak by troszkę wypadało. No i nie wiem jakie są zamiary, ale jeżeli AK to inne oznaczenia jeszcze.

 

A gdybyś chciał coś ślicznego pokazać, to jeszcze można zrobić wersję cywilną, w białej farbie z paseczkami czarnymi. ESCI model w takim malowaniu kiedyś wypuściło i był prześliczny. Z tym że tam pewne zmiany by musiały być zrobione jak usunięcie filtra powierza, zmiana kolektora wydechowego i osłony tłumika końcowego z tego co pamiętam.

 

Pozdrawiam

 

EDIT: lol - tyle samo postów :)

Napisano

Nie jestem pewny czy one się piaskowały tak do gołej blachy. Znaczy finalnie na pewno, ale warto by sprawdzić czy pod spodem nie było panzergrau, bo chyba tak je przed opuszczeniem fabryki malowano. Dopiero potem w jednostkach dostawały ostateczne malowanie. Musze tego poszukać :).

Napisano

pustynia wyglada jakbys nie wiedzial co zrobic z wolnym czasem. Teksturki maja duzo szumu, wszedzie pstrokate, moze to kamuflaz ja sie na tym nie znam :)

Napisano

nie wiem jaka masz technike robienia textur ale ja zawsze wypalam sobie AO z modelu i dodaje do textury - to "podbrudza" wszelkie zakamarki i cały detal ktory czesto ginie na malowanej texturze

Napisano (edytowane)

dodatkowo dobrze jest tez wyciagnac krawedzie, przez rozjasnienie ich. Powiedz mi Kliment, ten render jest orto... cos mi nie pasuje w tym ujeciu jakos tak strasznie plasko jak by nie bylo perspektywy, do tego ciut postpro i bedzie genialnie: ]

 

acha, wydaje mi sie, ze tex na widelcu jest pociagnieta, tak samo na ramie wozka, zastosowales mapowanie planarne i to widac.

 

pozdr

Edytowane przez KoMic
Napisano

Nie widze potrzeby zeby bawic sie w wypalanie ao na texture, wystarczy ze dorenderuje ao dla calego modelu i doda to w postpro inna sprawa kliment jesli renderujesz to w vray to moglbys wrzucic na material jeszcze vraydirta z jakas ciekawa texturka brudu. Jedyna i najwieksza rzecz ktora razi jest tylko powtarzalnosc textury na lakierze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności