guffqa Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 Genialnie!! Musisz mi jeszcze wytłumaczyć prywatnie jak robisz tak wspaniałe spawy :D bo mam problem w robieniu ich na różnych detalach typu koła itd. pozdrawiam!
beny Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 Zajefajnie, że opony takie zużyte a nie nówki sztuki. Ale teraz zmęczyłbym również pozostałe elementy motorku, bo wygląda jakby na nóweczki felusie dali stare opony :)
kliment woroszyłow Napisano 9 Listopad 2011 Autor Napisano 9 Listopad 2011 beny- przecież napisałem ze materiały są testowe, tylko opony są po unwrapie i tylko one maja docelowa texture obecnie. Cała reszta pójdzie do poprawy.
Mihu Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 Twoj poziom doświadczenia przytłacza mnie bardzo xD Przez Ciebie nie chce mi się ćwiczyć z 3d Maxem ;] Istne szaleństwo - czekam na kolejne update-y
Sebazx6r Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 Wypas mi sie nie chce wchodzic w taki detal :D bym zniknal pewnie na miesiac czasu :D lub wiecej :P. I bez refek dobrych ani rusz...
kliment woroszyłow Napisano 9 Listopad 2011 Autor Napisano 9 Listopad 2011 Co do referek to w necie można znaleśc wszystko, trzeba tylko dobrze szukać ;)
Sebazx6r Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 Chetnie bym zobaczyl jak dlubiesz ten silnik :).
odnetniN Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 Zazdroszcze cierpliwosci, swietnie wyglada.
adek Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 Chylę czoła! Naprawdę. Z tego co widzę to codziennie tutaj warto zaglądać!
Tores Napisano 10 Listopad 2011 Napisano 10 Listopad 2011 Może się mylę ale rura kierownicy za delikatnie wygląda.
kliment woroszyłow Napisano 11 Listopad 2011 Autor Napisano 11 Listopad 2011 Tores - sprawdze to raz jeszcze , dzięki. Mały up: troche szpejów do silnika, skończona miska olejowa( choć jej właściwie nie widać) i przednia część wydechu. 1
Chasdiel Napisano 11 Listopad 2011 Napisano 11 Listopad 2011 Kliment, zlituj się. Psycholodzy protestują przeciwko Twym barbarzyńskim metodom podkopywania wiary w siebie innych modelerów. Już zbierają petycje, by pozbawić Cię dostępu do internetu. Fakt, że się nie znam zbytnio na motoryzacji, ale czy ta dziwna rura podłączona do silnika nie jest zbyt zerdzewiała wobec ultraczystego i nowego calego modelu? Nie mniej jednak gratuluję. Parafrazując tekst z reklamy Rare export inc. powinieneś sobie w wizytówce wpisać "He spreads fear among every living creature because of his skill"
kliment woroszyłow Napisano 11 Listopad 2011 Autor Napisano 11 Listopad 2011 Chasdiel - kolektory wydechowe mają to do siebie że mocno korodują, reszta modelu ma materiały wipowe jeszcze, są do wymiany.
mookie Napisano 11 Listopad 2011 Napisano 11 Listopad 2011 Jakoś nie bardzo podoba mi się ta miedziana (?) rura (nie wiem, co to, jestem zielony jeśli chodzi o motoryzację; może warto by ją jakoś jeszcze przybrudzić, choćby na końcówkach?), cała reszta jest świetna. Naprawdę te faktury powierzchni, które tworzysz, są genialne, tekstura opon również robi wielkie wrażenie! Oby tak dalej, powodzenia!
szczawik Napisano 11 Listopad 2011 Napisano 11 Listopad 2011 opony chyba jakies specjalne mialy te motory? wygladaja bardzo masywnie! swietny model, milo sie przeglada krok po kroku!
siwy Napisano 11 Listopad 2011 Napisano 11 Listopad 2011 Na oko to opony za szerokie, głowice delikatnie mają inne proporcje, szczególnie ten dekiel od zaworów powinien bardziej się zlewać z pierwszymi żebrami które są obok niego. kierownica za delikatna. Ogólnie poziom detalu miażdży, powodzenia.
kliment woroszyłow Napisano 12 Listopad 2011 Autor Napisano 12 Listopad 2011 Poprawione cylindry, pogrubiona kierownica, silnik wzbogacił się o kolejny moduł korpusu i gaźnik. Opony za szerokie nie są. 1
martix69 Napisano 12 Listopad 2011 Napisano 12 Listopad 2011 naprawdę jest na czym oko zawiesić :) Na wewnętrznej stronie bloku silnika ( prawy render) rozjechała Ci sie textura, ale na pewno to zauważyłeś.
kliment woroszyłow Napisano 13 Listopad 2011 Autor Napisano 13 Listopad 2011 Wydech skończony plus pustynny filtr powietrza na baku i kilka innych pierdółek. Wersja solo:
przems Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 światowa liga , chyba u spielberga w firmie pracujesz ? ;) planujesz składać jeszcze jakieś otoczenie dla modelu? garaż albo gdzieś w terenie ?
kliment woroszyłow Napisano 13 Listopad 2011 Autor Napisano 13 Listopad 2011 Mam kilka różnych pomysłów na końcowe rendery i jeszcze nie wiem na co się zdecyduje. Pomyśle o tym po skończeniu modelowania, bo jeszcze trochę szpejów zostało do zrobienia.
pabulo Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 powiedzieć o tobie że jesteś freakiem to nic nie powiedzieć
Sunedge Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 (edytowane) Profeska, chociaz bak jakby troche inny. Edit: Taki by sie przydal po ck jezdzic, bo masakra jest takie korki ;p Edytowane 14 Listopad 2011 przez Sunedge
KoMic Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 omg, gnieciesz Kliment, gnieciesz nas jak pluskwy: ]
kliment woroszyłow Napisano 14 Listopad 2011 Autor Napisano 14 Listopad 2011 (edytowane) Vision, KoMic- dzięki :) Pabulo - nie wiem czy zrozumiałem ;) Wreszcie skończyłem ten cholerny korpus silnika, dzięki ci Panie!! Ciekawe jak go zamapuje :D Texturę wydechu zmienię bo już mi się nie podoba, nie zwracajcie na nią uwagi ;) Edytowane 14 Listopad 2011 przez kliment woroszyłow
martix69 Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 ... i kto tu jest the beściak?! Pan kliment woroszyłow i jego umiejętności jest the beściak. :) No robi mega wrażenie, z silnikiem to pojechałeś na maxa :)
pecet Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 jest piękny it's beautiful a jeżeli chodzi o silnik to brakuje słów po prostu
kliment woroszyłow Napisano 14 Listopad 2011 Autor Napisano 14 Listopad 2011 (edytowane) Trzeba go teraz uzbroić, wichajsterki, dźwigienki, cięgna i takie tam ;) jeszcze jeden renderek: Edytowane 14 Listopad 2011 przez kliment woroszyłow
kliment woroszyłow Napisano 15 Listopad 2011 Autor Napisano 15 Listopad 2011 Jak mówiłem, dodaje wszystkie te drobne rzeczy, nie skończone jeszcze:
kliment woroszyłow Napisano 16 Listopad 2011 Autor Napisano 16 Listopad 2011 (edytowane) Kolejne elementy, koniec bliski , ( rure wydechową zmienie, nie bedzie taka zardzeiała!I cicho juz!) :D Edytowane 16 Listopad 2011 przez kliment woroszyłow
mafida Napisano 16 Listopad 2011 Napisano 16 Listopad 2011 Kurde model masakra:D,już sam silnik miażdży:D
kliment woroszyłow Napisano 17 Listopad 2011 Autor Napisano 17 Listopad 2011 Jeszcze tylko kilka dupsli i naprawdę będzie koniec modelowania: z uwagi ze nie pokazywałem to na koniec moge ;):
Chasdiel Napisano 17 Listopad 2011 Napisano 17 Listopad 2011 Zakrył rurę wydechową skrzynkami i myśli, że mu nie wytkniemy, ze zerdzewiała:D Poza tym... Ha! Znalazłem kilka trojkątów w siatce;p Kliment nie jest maszyną! Choć bardzo mu blisko. Można sie u Ciebie zapisać na lekcje?:)
KoMic Napisano 17 Listopad 2011 Napisano 17 Listopad 2011 Witac, mi tez nie pasuje shader tej rury. zbyt od staje od stanu technicznego reszty pojazdu, tzn moze i moglaby tak wygladac ale wewnatrz: ] pozdr masta
yarosh Napisano 17 Listopad 2011 Napisano 17 Listopad 2011 Witac, mi tez nie pasuje shader tej rury. zbyt od staje od stanu technicznego reszty pojazdu, tzn moze i moglaby tak wygladac ale wewnatrz: ] toć pisał już z 5 razy że jeszcze teksturki nie te na zewnątrz ;]
kliment woroszyłow Napisano 17 Listopad 2011 Autor Napisano 17 Listopad 2011 Się uczepili no! :) zajawka malowania .. tzn koloru ;)
Hynol Napisano 17 Listopad 2011 Napisano 17 Listopad 2011 Super model. Jak zwykle zresztą. Jakbyś miał siły to byś mógł od razu Zundappa trzasnąć, bo sporo części było takich samych. Rozumiem że kolor będzie piaskowy? Bo z tym filtrem powietrza tak by troszkę wypadało. No i nie wiem jakie są zamiary, ale jeżeli AK to inne oznaczenia jeszcze. A gdybyś chciał coś ślicznego pokazać, to jeszcze można zrobić wersję cywilną, w białej farbie z paseczkami czarnymi. ESCI model w takim malowaniu kiedyś wypuściło i był prześliczny. Z tym że tam pewne zmiany by musiały być zrobione jak usunięcie filtra powierza, zmiana kolektora wydechowego i osłony tłumika końcowego z tego co pamiętam. Pozdrawiam EDIT: lol - tyle samo postów :)
kliment woroszyłow Napisano 18 Listopad 2011 Autor Napisano 18 Listopad 2011 Jak zawsze Hynol się nie mylił, malowanie pustynne DAK. Tu motur z oznaczeniami 15 Dywizji Pancernej. Jeszcze nie wszyskie elementy mają poprawne textury, wciąż jeszcze czekają na unwrap.
Hynol Napisano 18 Listopad 2011 Napisano 18 Listopad 2011 Nie jestem pewny czy one się piaskowały tak do gołej blachy. Znaczy finalnie na pewno, ale warto by sprawdzić czy pod spodem nie było panzergrau, bo chyba tak je przed opuszczeniem fabryki malowano. Dopiero potem w jednostkach dostawały ostateczne malowanie. Musze tego poszukać :).
kliment woroszyłow Napisano 19 Listopad 2011 Autor Napisano 19 Listopad 2011 W ramach oddechu od unwrapa i textur postanowiłem spróbować zrobić kawałek pustyni. Co mi wyszło:
PrzemaSS_POL_1 Napisano 20 Listopad 2011 Napisano 20 Listopad 2011 Nie ma to jak niemieckie kółka na gorących piaskach.
Gomez Napisano 21 Listopad 2011 Napisano 21 Listopad 2011 pustynia wyglada jakbys nie wiedzial co zrobic z wolnym czasem. Teksturki maja duzo szumu, wszedzie pstrokate, moze to kamuflaz ja sie na tym nie znam :)
jaras Napisano 21 Listopad 2011 Napisano 21 Listopad 2011 nie wiem jaka masz technike robienia textur ale ja zawsze wypalam sobie AO z modelu i dodaje do textury - to "podbrudza" wszelkie zakamarki i cały detal ktory czesto ginie na malowanej texturze
KoMic Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 (edytowane) dodatkowo dobrze jest tez wyciagnac krawedzie, przez rozjasnienie ich. Powiedz mi Kliment, ten render jest orto... cos mi nie pasuje w tym ujeciu jakos tak strasznie plasko jak by nie bylo perspektywy, do tego ciut postpro i bedzie genialnie: ] acha, wydaje mi sie, ze tex na widelcu jest pociagnieta, tak samo na ramie wozka, zastosowales mapowanie planarne i to widac. pozdr Edytowane 22 Listopad 2011 przez KoMic
odnetniN Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 Nie widze potrzeby zeby bawic sie w wypalanie ao na texture, wystarczy ze dorenderuje ao dla calego modelu i doda to w postpro inna sprawa kliment jesli renderujesz to w vray to moglbys wrzucic na material jeszcze vraydirta z jakas ciekawa texturka brudu. Jedyna i najwieksza rzecz ktora razi jest tylko powtarzalnosc textury na lakierze.
PrzemaSS_POL_1 Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 kliment a jesli sprzet pozwala możesz sobie zawsze zamiast bumpa dać displacement'a. popatrz.:;
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się