Napisano 2 Listopad 201113 l Hej wszystkim! Witam po roku "nie publikowania niczego". Zakładam nową teczkę, bo stara jest przeterminowana (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=54528&highlight= ) a przez ten czas trochę się rozwinąłem Miałem sporo zawieruch jeśli chodzi o projekty, przy których pracowałem. Na razie będę wrzucał kolejne prace z projektu Silvernai (http://www.silvernai.com), które robiłem dla firmy Artists Entertainment (http://www.artistsgames.com). Projekt będzie ogłoszony 11.11.11, ale dostałem pozwolenie na pokazanie kilku rzeczy przed tym dniem. Pierwsza paczka: [ATTACH=CONFIG]85722[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87037[/ATTACH] Edytowane 9 Sierpień 201410 l przez noiprox
Napisano 2 Listopad 201113 l Serwus Ładne to..jestem ciekaw jak reszta wygląda. Zdradź trochę jak technicznie to wykonywałeś. Serdeczności
Napisano 3 Listopad 201113 l Ciekawy design. Szczególnie fajnie sprawdzają się te organiczne formy w kontraście z fakturą skał.
Napisano 3 Listopad 201113 l Koksu prace!! Oświetlenie i detale to po prostu nyann, nyann :3 ałww Rośnie nam tutaj w siłę nowy wymiatacz. Nareszcie zaktualizowałeś teczkę, ale... aj łant moooułr ;] wiem, że masz tego więcej! Nie ważne co chce szef xD wrzuć więcej xD
Napisano 4 Listopad 201113 l Autor Dzięki za komentarze :) @Czak1 - dzięki :) technicznie nie ma tu żadnej filozofii, nie robiłem niczego o czym nie pisał już ktoś na forum. W przypadku pierwszego obrazka z 1. posta mogę pokazać bazę jaką zrobiłem w sketchupie jeśli kogoś to interesuje @Rothbart - dzięki! @n-pigeon - dzięki! ^^ Jest tego więcej, jasne, ale wrzucam to co akurat mogę w danym czasie :( @Hi. - :( Dobra, to lecę dalej z tym projektem. Dwie pracki poniżej, to uzupełnienie do konceptu Kanionu Zapomnianych Słońc, które wymyśliłem od podstaw (tzn. bez żadnego opisu ze strony designerów). Macie tu koncept kanionu jak wygląda nocą i projekt domków owadów, które mieszkają w tym kanionie. A poniżej pierwsza praca z kraju pustynnego którą robiłem do Silvernai. Edytowane 4 Listopad 201113 l przez noiprox
Napisano 4 Listopad 201113 l Ładne to wszystko. Pierwsza pracka to tak myślałem że miałeś podpórkę w 3d, ale sądziłem że coś więcej niż sketchup. Te wszystkie abmienty, okluzje i radiosity to z bańki? Nie używałem, ale z tego co wiem to Sketchup nie ma takich opcji. Jak tak to szacun. Pzdr.
Napisano 4 Listopad 201113 l Mega .Robisz wszystko od podstaw czy czasem wklejasz jakieś gotowe np te rzeźby albo te budynki ?
Napisano 4 Listopad 201113 l Prawilny update, moje zdanie znasz Tomek. Najlepszego jeszcze nie wrzucił, więc trzymajcie się stołków L-:{
Napisano 5 Listopad 201113 l Envirosy masz mocne fiu fiu :) Super światło. Skillujesz ostro, ale to już Ci mówiłem wiele razy xD
Napisano 5 Listopad 201113 l na computer arts wrzuciłeś wszystko a tu tak dawkujesz :P dobre jest to wszystko! poka bryłki z czego zaczynałeś :)
Napisano 5 Listopad 201113 l Autor Tutaj jest sketchupowa baza, którą wykorzystałem do pierwszego obrazka Dzisiaj mała odskocznia od enviro, poniżej macie kilka postaci, które wykonałem dla urozmaicenia, żeby nie zapomnieć jak wyglądają ludzie
Napisano 5 Listopad 201113 l z tego sketchupowego obrazka wycisnales taki render wylacznie w ps'ie? Nicpon, tak z ciekawosci powiekszyles ten obrazek? Jesli toz orbis zodrazu rozwiejesz swoje watpliwosci ;) Prace Bardzo fajne, jestem pozytywnie zaskoczony, ale wole postaci, bo w enviro za duzo "tanich chwytow" :P Co nie zmienia faktu, ze odwaliles kawal dobrej roboty przy nich.
Napisano 5 Listopad 201113 l U postaci pierwsze co mi się rzuciło w oko to szyje. Malujesz je jakby były całkiem w cieniu głowy a tak przecież nie jest. Tworzy się nieciekawy efekt oderwanej głowy od klatki piersiowej. Najbardziej to widać u babeczki z włócznią. Gość z ptakiem ma jakby za mały podbródek. Goń postaci - takie ładne enviry robisz nie uchodzi żeby ludki odstawały :D. Pzdr
Napisano 5 Listopad 201113 l Całościowo design postaci jest super, detale również świetne :) To, że trzeba popracować nad anatomią to wiesz, ale jak na tak małe doświadczenie z postaciami, to naprawdę dałeś czadu. :D Uważaj na te cienie, gdybym był modelarzem w twoim teamie, musiał bym się ciebie pytać co tam jest, albo zgadywał bym :D hehe. Chyba nie chcesz by ktoś Ci zepsuł projekt ;) ?
Napisano 6 Listopad 201113 l w enviro wg mnie zbyt jednakowa ostrość wszędzie, wszystko takie wyraźne jakby znajdowało się zaraz przed okiem co trochę splaszcza i nie ma glębi (najbardziej to widać w skałach na 2 obrazku), postaci całkiem fajnie malowane, zdecydowanie widaź różnice w jakości między tym co pokazywałeś kiedyś... na lepsze oczywiście, pozdro
Napisano 6 Listopad 201113 l Autor Dzięki chłopaki za miłe komentarze i trafne uwagi Dzisiaj powrót do enviro:
Napisano 6 Listopad 201113 l Ice , powiekszylem i niestety moje watpliwosci nie zostaly rozwiane...moze nie widze tego ukrytego 'czegos'?
Napisano 6 Listopad 201113 l moze nie widze tego ukrytego 'czegos'? przecież widać teksturki lekko podmalowane w różnych trybach plus pajęczyna następna warstwa, piasek i pyły kolejna wzorki kolorowe, zmiksuj odpowiedni trybami warstw podmaluj i voila, co nie znaczy że to jest proste, poza tym jak sobie w trakcie przed finalnym przygotujesz kilka konceptów np. gniazd jak u noiproxa to potem możesz powklejać kopiując potem transform lub co tam chcesz podmalowujesz braki w perspektywie dopasowując do charakteru oświetlenia i tyle (ofc mogę się mylić xD) taki współczesny digital ;) Edytowane 6 Listopad 201113 l przez yarosh
Napisano 6 Listopad 201113 l Noiprox, ostatni jak dotąd najlepszy ;) najlepszy rendering, oświetlenie i klimat. @yarosh Wydaje mi się, że nicponim wie o co kaman i zadaje pytanie retoryczne :D stąd cudzysłów ;) ah te słowo pisane :D Enigma normalnie. Postaram się przetłumaczyć: "who cares, this is good shit".
Napisano 7 Listopad 201113 l Autor Dzięki chłopaki Dzisiaj kontynuacja z "lewitujących" lokacji, tym razem latające ruiny mostu
Napisano 8 Listopad 201113 l xD wrzucasz coraz lepsze prace xD Mościk super, prawie jak screen z ręcznie malowanej gry :D No ale bagna przebiły wszystko, niesamowicie miodne, mam nadzieje, że uchwycą ten niesamowity klimat w grze. :D
Napisano 9 Listopad 201113 l Fajny kolor w tych postaciach ze strony wczesniej, zwlaszcza dwie ostatnie bardzo mi sie podobaja. Momentami czuc jeszcze trooochetroche "plywajaca" anatomie, jest troche klocowata i ciezka (lapy), a postaciom nieco brakuje balansu / wagi, troche kurczowo trzymasz nogi tych postaci, imo jakby je troche rozstawic to chyba by tylko pomoglo. Envirki, tak myslac czysto produkcyjnie, bardzo fajne, ale ja bym chetnie zobaczyl tez cos w czym czuc reczna robote, faktyczne malowanie, bo tak wychodzi z tego taki bardzo sterylny kolaz 3d base + foty / tekstury. Edytowane 9 Listopad 201113 l przez Mocnek
Napisano 9 Listopad 201113 l Zgadzam się z postem Ice :) Mimo tego że matte ogólnie mnie nie kręci to w twoim przypadku jakoś mnie przekonują :) i to bardzo :) Szacun, pozdr.
Napisano 9 Listopad 201113 l Autor Hej panowie, fajnie że wam się podoba. @Mocnek - tutaj możesz zobaczyć jak powstawała jedna z ilustracji, możesz zobaczyć jak wygladała bez fotek: http://i.imgur.com/OLedQ.jpg . Jakieś enviro 100% malowane może za jakiś czas wrzucę - jeśli powstanie ;) A poniżej wrzucam jako ciekawostkę możesz zobaczyć bazę pod ostatni rysunek. to są jedyne zdjęcia, które wykorzystałem w malunkui, widać że praca nad tymi rysunkami to nie tylko sklejanie fot czy robienie 3d, ale i masa pracy, bo rzadko trafiają się idealne zdjęcia. http://i.imgur.com/QTHjl.jpg @ICE - dzięki, kiedyś to rozważałem, ale wydaje mi się, że przy tym jest tyle dziubania, że zostanę przy conceptarcie Dzisiaj dwa krajobrazy: Edytowane 9 Listopad 201113 l przez noiprox
Napisano 9 Listopad 201113 l noiprox - bardzo konkretne enviro! Dolacze sie do choru glosow wyrazajacych uznanie dla pracek. Kawalek dobrej roboty.
Napisano 9 Listopad 201113 l Oo, noiprox jednak żyje :P Już różne teorie z Darkiem i ciachem wymyślaliśmy ;d
Napisano 9 Listopad 201113 l jak ty to kuffa robisz?! ja czasem siedzę godzinami i nic namalować nie mogę a ty w dwa dni kilka rysunków robisz
Napisano 9 Listopad 201113 l Ostatnie jest cudowne , uwielbiam takie klimaty mhmm kadr , te drzewa ... miodek ;)
Napisano 9 Listopad 201113 l Jeziora wrzuć :) Nadal Cię nienawidzę, właściwie to nawet bardziej niż wcześniej ;)
Napisano 9 Listopad 201113 l pierwsze 2 pracki sa swietne, ta zimowa też ... ale nie pasuje mi ten most - wyglada jakby byl dobudowany z funduszy unijnych ;) aha - darkness & mroczness tez bardzo klimatyczne Edytowane 9 Listopad 201113 l przez jaras
Napisano 9 Listopad 201113 l zimowe to chyba twierdza krasnoludów jesli się nie myle ;], coraz lepsze pracki jak ktoś już napisał :)
Napisano 10 Listopad 201113 l Twierdza krasnoludów bardzo fajna. A właściwie to jakiego materiału oni używają do budowy takich mostów, zbrojony beton? Wiem że czepianie się takich rzeczy w świecie gdzie latają smoki jest czepialstwem, ale to jedyne co mi psuje odbiór tego świata.
Napisano 10 Listopad 201113 l Człowieku, krasnoludy od stuleci zajmowały się obróbką kamienia i mają swoje pilnie strzeżone sekrety jeżeli o to rzemiosło chodzi. Dla nich zrobienie takiego mostu to pestka, w końcu są w tym mistrzami. :D A prace są naprawdę imponujące, tylko podziwiać i czekać na więcej. Kibicuję Ci. Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 10 Listopad 201113 l Dla mnie to takie połączenie klimatem LOTRA P.Jacksona i Lineage 2 i szczerze powiem - bardzo mi się podobają wszystkie Twoje prace :) Szczególnie przed ostatnia z zimową twierdzą. Będę zaglądał i czekam na więcej :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto