Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej wszystkim! Witam po roku "nie publikowania niczego". Zakładam nową teczkę, bo stara jest przeterminowana (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=54528&highlight= ) a przez ten czas trochę się rozwinąłem Miałem sporo zawieruch jeśli chodzi o projekty, przy których pracowałem. Na razie będę wrzucał kolejne prace z projektu Silvernai (http://www.silvernai.com), które robiłem dla firmy Artists Entertainment (http://www.artistsgames.com). Projekt będzie ogłoszony 11.11.11, ale dostałem pozwolenie na pokazanie kilku rzeczy przed tym dniem. Pierwsza paczka: z7imRMG.jpgL0Rlm.jpg[ATTACH=CONFIG]85722[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87037[/ATTACH]

Edytowane przez noiprox
  • Odpowiedzi 209
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Koksu prace!! Oświetlenie i detale to po prostu nyann, nyann :3 ałww

Rośnie nam tutaj w siłę nowy wymiatacz.

 

Nareszcie zaktualizowałeś teczkę, ale...

 

 

aj łant moooułr ;] wiem, że masz tego więcej! Nie ważne co chce szef xD wrzuć więcej xD

Napisano (edytowane)

Dzięki za komentarze :)

 

@Czak1 - dzięki :) technicznie nie ma tu żadnej filozofii, nie robiłem niczego o czym nie pisał już ktoś na forum. W przypadku pierwszego obrazka z 1. posta mogę pokazać bazę jaką zrobiłem w sketchupie jeśli kogoś to interesuje

 

@Rothbart - dzięki!

 

@n-pigeon - dzięki! ^^ Jest tego więcej, jasne, ale wrzucam to co akurat mogę w danym czasie :(

 

@Hi. - :(

 

Dobra, to lecę dalej z tym projektem. Dwie pracki poniżej, to uzupełnienie do konceptu Kanionu Zapomnianych Słońc, które wymyśliłem od podstaw (tzn. bez żadnego opisu ze strony designerów). Macie tu koncept kanionu jak wygląda nocą i projekt domków owadów, które mieszkają w tym kanionie.

OhT6W.jpg

TmCWs.jpg

A poniżej pierwsza praca z kraju pustynnego którą robiłem do Silvernai.

HtXJs.jpg

Edytowane przez noiprox
Napisano

Ładne to wszystko. Pierwsza pracka to tak myślałem że miałeś podpórkę w 3d, ale sądziłem że coś więcej niż sketchup. Te wszystkie abmienty, okluzje i radiosity to z bańki? Nie używałem, ale z tego co wiem to Sketchup nie ma takich opcji.

Jak tak to szacun. Pzdr.

Napisano

Tutaj jest sketchupowa baza, którą wykorzystałem do pierwszego obrazka

IzaaI.jpg

 

Dzisiaj mała odskocznia od enviro, poniżej macie kilka postaci, które wykonałem dla urozmaicenia, żeby nie zapomnieć jak wyglądają ludzie

Zjg84.jpg

DqEPS.jpg

BdkCb.jpg

Napisano
z tego sketchupowego obrazka wycisnales taki render wylacznie w ps'ie?

 

Nicpon, tak z ciekawosci powiekszyles ten obrazek?

Jesli toz orbis zodrazu rozwiejesz swoje watpliwosci ;)

 

Prace Bardzo fajne, jestem pozytywnie zaskoczony, ale wole postaci, bo w enviro za duzo "tanich chwytow" :P

Co nie zmienia faktu, ze odwaliles kawal dobrej roboty przy nich.

Napisano

U postaci pierwsze co mi się rzuciło w oko to szyje. Malujesz je jakby były całkiem w cieniu głowy a tak przecież nie jest. Tworzy się nieciekawy efekt oderwanej głowy od klatki piersiowej. Najbardziej to widać u babeczki z włócznią. Gość z ptakiem ma jakby za mały podbródek. Goń postaci - takie ładne enviry robisz nie uchodzi żeby ludki odstawały :D. Pzdr

Napisano

Całościowo design postaci jest super, detale również świetne :) To, że trzeba popracować nad anatomią to wiesz, ale jak na tak małe doświadczenie z postaciami, to naprawdę dałeś czadu. :D

 

Uważaj na te cienie, gdybym był modelarzem w twoim teamie, musiał bym się ciebie pytać co tam jest, albo zgadywał bym :D hehe. Chyba nie chcesz by ktoś Ci zepsuł projekt ;) ?

Napisano

w enviro wg mnie zbyt jednakowa ostrość wszędzie, wszystko takie wyraźne jakby znajdowało się zaraz przed okiem co trochę splaszcza i nie ma glębi (najbardziej to widać w skałach na 2 obrazku), postaci całkiem fajnie malowane, zdecydowanie widaź różnice w jakości między tym co pokazywałeś kiedyś... na lepsze oczywiście, pozdro

Napisano (edytowane)
moze nie widze tego ukrytego 'czegos'?

przecież widać teksturki lekko podmalowane w różnych trybach plus pajęczyna następna warstwa, piasek i pyły kolejna wzorki kolorowe, zmiksuj odpowiedni trybami warstw podmaluj i voila, co nie znaczy że to jest proste,

poza tym jak sobie w trakcie przed finalnym przygotujesz kilka konceptów np. gniazd jak u noiproxa to potem możesz powklejać kopiując potem transform lub co tam chcesz podmalowujesz braki w perspektywie dopasowując do charakteru oświetlenia i tyle (ofc mogę się mylić xD) taki współczesny digital ;)

Edytowane przez yarosh
Napisano

Noiprox, ostatni jak dotąd najlepszy ;) najlepszy rendering, oświetlenie i klimat.

 

@yarosh

Wydaje mi się, że nicponim wie o co kaman i zadaje pytanie retoryczne :D stąd cudzysłów ;) ah te słowo pisane :D Enigma normalnie.

Postaram się przetłumaczyć: "who cares, this is good shit".

Napisano

xD wrzucasz coraz lepsze prace xD

 

Mościk super, prawie jak screen z ręcznie malowanej gry :D

 

No ale bagna przebiły wszystko, niesamowicie miodne, mam nadzieje, że uchwycą ten niesamowity klimat w grze. :D

Napisano (edytowane)

Fajny kolor w tych postaciach ze strony wczesniej, zwlaszcza dwie ostatnie bardzo mi sie podobaja. Momentami czuc jeszcze trooochetroche "plywajaca" anatomie, jest troche klocowata i ciezka (lapy), a postaciom nieco brakuje balansu / wagi, troche kurczowo trzymasz nogi tych postaci, imo jakby je troche rozstawic to chyba by tylko pomoglo.

 

Envirki, tak myslac czysto produkcyjnie, bardzo fajne, ale ja bym chetnie zobaczyl tez cos w czym czuc reczna robote, faktyczne malowanie, bo tak wychodzi z tego taki bardzo sterylny kolaz 3d base + foty / tekstury.

Edytowane przez Mocnek
Napisano

Zgadzam się z postem Ice :) Mimo tego że matte ogólnie mnie nie kręci to w twoim przypadku jakoś mnie przekonują :) i to bardzo :) Szacun, pozdr.

Napisano (edytowane)

Hej panowie, fajnie że wam się podoba.

 

@Mocnek - tutaj możesz zobaczyć jak powstawała jedna z ilustracji, możesz zobaczyć jak wygladała bez fotek: http://i.imgur.com/OLedQ.jpg . Jakieś enviro 100% malowane może za jakiś czas wrzucę - jeśli powstanie ;)

A poniżej wrzucam jako ciekawostkę możesz zobaczyć bazę pod ostatni rysunek. to są jedyne zdjęcia, które wykorzystałem w malunkui, widać że praca nad tymi rysunkami to nie tylko sklejanie fot czy robienie 3d, ale i masa pracy, bo rzadko trafiają się idealne zdjęcia.

http://i.imgur.com/QTHjl.jpg

 

@ICE - dzięki, kiedyś to rozważałem, ale wydaje mi się, że przy tym jest tyle dziubania, że zostanę przy conceptarcie

 

Dzisiaj dwa krajobrazy:

BHejX.jpg

OtjM3.jpg

Edytowane przez noiprox
Napisano (edytowane)

pierwsze 2 pracki sa swietne, ta zimowa też ... ale nie pasuje mi ten most - wyglada jakby byl dobudowany z funduszy unijnych ;) aha - darkness & mroczness tez bardzo klimatyczne

Edytowane przez jaras
Napisano

Twierdza krasnoludów bardzo fajna.

A właściwie to jakiego materiału oni używają do budowy takich mostów, zbrojony beton? Wiem że czepianie się takich rzeczy w świecie gdzie latają smoki jest czepialstwem, ale to jedyne co mi psuje odbiór tego świata.

Napisano

Człowieku, krasnoludy od stuleci zajmowały się obróbką kamienia i mają swoje pilnie strzeżone sekrety jeżeli o to rzemiosło chodzi. Dla nich zrobienie takiego mostu to pestka, w końcu są w tym mistrzami. :D

 

A prace są naprawdę imponujące, tylko podziwiać i czekać na więcej. Kibicuję Ci.

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Dla mnie to takie połączenie klimatem LOTRA P.Jacksona i Lineage 2 i szczerze powiem - bardzo mi się podobają wszystkie Twoje prace :) Szczególnie przed ostatnia z zimową twierdzą. Będę zaglądał i czekam na więcej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności