Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

cholera, niedobrze, bo mi sie lewa podoba :-)

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

09121986 - dzięki, przysiadłem nad materiałami i mam nadzieje że idę w dobrą stronę. Czy na tym w tym ujęciu z fotelem masz dofa ?

 

Kilka wersji zrobiłem i nie wiem która opcja jest lepsza z białymi poduchami - pomijam fakt czy fajne czy nie tylko chodzi mi czy nie przesadziłem w ver 1 ??

 

ciemne

colorver2.png

 

jasne

colorver1.png

 

versja bardziej przepalona

czerwoneIBialever1.png

 

i mniej

czerwoneIBialever2.png

 

Chrupek3D - jak dla mnie obie wersje dobre, zależy jaki klimat ma mieć ujęcie - tak mi się wydaje.

 

ola-f - kurde doszukałem się trzech :P

Napisano

do mnie bardziej przepalona z białych przemawia bardziej, tylko rozjaśnij dół sofy bo nie może na packshocie być słabo widoczny element produktu

Napisano

Oleksiak: pierwsza (ciemna) mi najbardziej leży, wygląda naturalnie. Przepalona traci charakter.

Napisano

Xiz0r - ok, poprawie to jutro i dodam czarną wersję, dzięki

 

Chrupek3D - Fajnie że chociaż jakaś wersja się podoba.

 

Czy naprawdę nie widać tego tilingu na spodzie sofy ? bo jak tylko skończyłem zabawę w PS to moim oczom ukazało się to moje małe przeoczenie :P

 

i tak btw sofa na której się wzorowałem. Moja ma mniej wgnieceń w modelu ale szwy są w miarę ok.

 

http://www.extrapunkt.pl/sofa-3-osobowa-reggio/2825/produkt.htm

Napisano

Olesiak - bez dofa to krzesło jest , tylko abberacja w PSie. chyba że w nocnym ujęciu to tam jest dof , ale nie maxowy.

Edit

No już to lepiej wygląda :) też byłbym za pierwszym i ostatnim.

zrób sobie mapki duże żeby zapobiec tilingowi ;) chwile trzeba przysiąść ale oszczedza to czas w przyszłości ;)

 

 

heh nie wiem czemu pominięto te dwa rzuty pokoju moje :D nikt nawet nie zająknął się słowem :( szkoda , bo już do FW nie rzucam prac a zależy mi na krytyce , bo mała przerwa poszła i znów muszę ostro ruszyć do przodu... Dziękuje z góry jak ktoś odniesie się do tych dwóch rzutów :)

Edytowane przez 09121986

Napisano

Heh oglądałem te ujęcia 09121986 i miałem skomentować i mi wyleciało ;)

 

 

1 ujęcie mi się podoba oprócz kwiatków - słabe liście i trawy.

 

Ten niebieski trójkąt to okno ? Jeżeli tak to daj jakieś lepsze niebo bo po długi patrzeniu w to dopiero załapałem (myślałem że to część obrazu tylko refleksy zdradziły że to okno - no chyba że to refleksy od szkła w obrazie hehe:P ) Prawa nóżka od łóżka lewituje - chyba ja się nie znam na wizkach ;) w Oknie po prawej ten budynek przypadkiem się nie przewraca ??

 

2 ujęcie jakieś dziwne. Zmieniłbym w nim ułożenie świec bo wydawało mi się że widzę jedną świeczkę podwójnie. Ogólnie jakoś dziwne w odbiorze. Nie wiem co jest źle. Może ktoś inny Ci powie czy jest dobrze czy nie ;)

Napisano

Ode mnie wersja czarna:

 

czarna2.png

 

 

 

SWRSC - ten fikuśny wzorek jest na szybie ? bo to coś wydaje się nie mieć grubości. Pokażesz model żyrandolu ?

 

 

Takie wizki robicie z jakiś referek czy to Wasza inwencja twórcza - zawsze mnie to ciekawiło ? :D

 

Pozdrawiam.

Napisano

Olesiak - no już ładnie , dzięki za opinię , pospieszyłem się i wyszło nader przeciętnie.

Świerszczu jak zwykle wpędzasz w okrutne kompleksy ;)

Napisano

Świerszczu: a to pozwól, że ja pomarudzę. Ogólnie wygląda super, światełko i post bardzo bene, ale ta kuchnia z tyłu strasznie ciemno i mrocznie wyszła, w piekarniku jednak brakuje tam jakiejś kratki czy czegoś w środku albo chociaż może szybę lekko przyciemnić, rolety jakby nie miały materiału żadnego, i mocno za balkonem tam zielenina nieprzyjemnie przebija. Ogólnie jakoś tak mało kolorowo i z życiem jak na wizki, do których przynajmniej mnie przyzwyczaiłeś. Za to na cropie poduchy wyglądają po prostu niesamowicie, coś pięknego.

 

Sz.

Napisano

Pressenter: konstruktywna krytyka zawsze w cenie! Zgadzam się z Tobą, do portfolio poprawię to o czym piszesz, na pewno obrazek zyska.

Napisano

lens.png

 

:) powinno być znajome starszym userom.

 

concepts.jpg

 

Który najciekawiej wygląda? :D najpierw będzie w 3D. a potem... ;)

Edytowane przez KMiklas

Napisano

KMiklas - mi się najbardziej podoba #2 szkic , a 3D aż się prosi by go porysować i popsuć i wrzucić w postapokaliptyczny klimat :)

 

Pozdr

Napisano

może się czepiam:P ale jak się skręca tym viperem? bo mam wrażenie że przy ruchu kierownicą koła haczą i to bardzo o karoserie?! a poza tym świetny model

Napisano

plasti - Przyjemne to. Trochę jak namalowane w PS - jakoś tak mi się kojarzy

 

Skończyłem na czymś takim:

 

czerwone.png

 

czerwoneIBiale3.png

 

która lepsza ?

czarna3.png

 

czarna3Jasna.png

 

Pozdrawiam.

Napisano

Testy "pogniecionych" normali. Później postaram się dorzucić wycinek z jakiejś realnej sceny, póki co zrzut z viewportu na płaskim planie.

Dx2pt.jpg

Napisano

test vray fur do pewnego modelu...

 

dywantest.png

 

 

 

 

Testów ciąg dalszy...

 

test.png

Edytowane przez Oleksiak

Napisano

W sumie nie wiem, czy dobry dział, ale pochwalę się postępem prac nad lokacją do animki mojego autorstwa; screeny to oczywiście viewport z Blendera.

 

viewportu.jpg

Napisano

kozioo - normale dają radę - jak użyjesz pokaż

 

Odemnie mały corp testowy materiałów...

 

scaled.php?server=849&filename=aaadv.jpg&res=medium

Napisano

kozioo - normale dają radę - jak użyjesz pokaż

 

Odemnie mały corp testowy materiałów...

 

scaled.php?server=849&filename=aaadv.jpg&res=medium

 

edit

 

92195015.jpg

Napisano

Ja dodałbym DOF na grzyba żeby nie pokazywać tak bardzo słabej trawy ;) I moim zdaniem ślimak jest słabo widoczny. Tło jakieś puste.

 

A tak ogólnie to klimat mi się podoba i model też ;)

 

To tyle ode mnie.

Pozdrawiam.

Napisano

Już sam nie wiem czy daje rade... w skali od 0 do 10 ?

 

Wzorowane na tym: http://www.eago.pl/index.php?p133,wygodny-fotel-hoker-eago-138

 

Mam pytanie odnoście modelowania takich obiektów: czy w portfolio muszę dać jakieś informacje że modelowałem taki obiekt który istnieje czy po prostu jak mnie ktoś zapyta czy pomysł mój to mówię że nie ;)

 

czy kadr nie jest zbyt ciasny ?

 

wersja ciemna:

ujecie1Ciemne2.png

 

i jasna:

ujecie1Jasne2.png

Edytowane przez Oleksiak

Napisano

Heh no wiesz klient jak widzi co masz w folio to uważa że to praca wykonana w całości przez Ciebie (od modelu po postprodukcje)

To że robisz z refki nie ma znaczenia.

Aczkolwiek jest wiele portfolio w których np model jest "znaleźny" a tylko oświetelenie i render jest autora

( to jest ok , ale tylko gdy umieści się na nim wzmiankę że np. model jest nie nasz )

 

Co do renderu to niezle , tylko mi ten materiał sie nie podoba wcale więc nie jestem w stanie obiektywnie ocenic :D

i dlaczego pisze pod spodem sofa ? xD i nie widzę zbytniej róznicy między ciemnym a jasnym :P

Widać postęp chociaż ja jakimś wyjadaczem nie jestem :) to odemnie plus

 

Pozdrawiam

M.

Napisano

hehehe dzięki 09121986 ostatnia rzecz jaką robiłem w PS i tak jakoś przeszło bez zwracania uwagi :D

 

Rozumiem że wystarczy napisać pod pracą np. na swojej stronie www że model wzorowany na czymś tam i jest ok ? Mogę również napisać: "wizualizacja fotelu HOKER EAGO 138" - takie coś wystarczy ?

 

Może źle podpisałem ujęcia chodzi tylko o materiał skóry. Drugi bardziej odbija światło bardziej też przypomina sztuczny - tak mi się wydaje.

 

arturprx2 - dziękuje ;)

Napisano

w sumie łądnie siedzi Stachu, tylko w PS bym troszkę zdesaturował, zbyt bajkowe wyszło, prawie komiksowe, trzeba by nad kolorystyką posiedzieć, odbicia na szybach nieładne.

 

odemnie szybka wizka, co myślicie, jakościowo?

 

p4.jpg

Napisano

Stachu - jak dla mnie opony mają słabej jakości bumpa i zbyt dużego. Dziwnie to wygląda że samochód został magicznie ustawiony na łące bo nie ma żadnych oznak że tam przyjechał - no chyba że ktoś go postawił tam dźwigiem ale i tak dziwnie to wygląda. Tło mi się nie podoba strasznie pusto, może jakieś drzewa itp.

 

Xiz0r - szybka to ile ? tak z ciekawości ;)

Dla mnie wszystko ok oprócz dywanu poduszki przy sofie i kablu od lampy który się dziwnie kończy ;) No i butelka na wino wygląda jakby przechowywali w niej rtęć ale może to tak wygląda.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Sorry Stachu, ale potrafisz lepiej

 

Xiz0r - generalnie fajne odczucia, ale przydałoby się mocniejsze, miękkie, ciepłe światło z boku. Cienie nadałoby trochę definicji, na razie jest ambientowo.

Napisano

Xiz0r - aha... to jestem pod wrażeniem.

 

Ode mnie jeszcze wersja z drukowaną skórą bydlęcą w wersji zebra ;)

 

ujecie1zebra.png

 

Przesadziłem z czymś ? - kurcze to pytanie z każdą pracą mnie męczy.. ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano

Xiz0r - No więc szału chyba nie ma bo dużo tu jest PS

 

tak wyglądają ujęcia czysto z maxa:

ujecie1.png

 

zebra.png

 

Użyłem tutaj vray fur.

 

Na obiekt nałożony jest materiał z mapką diff np. zebry. Na włosy to samo tylko że gloss jest 0,7 i fresnel 2,2 To co najważniejsze to użyłem tutaj modyfikatora vray fur styler który pozwala nam czesać sierść w viewporcie. Ustawiłem w pędzlu do czesania wysokość 3 żeby włosy przypadkiem nie wchodziły w obiekt i tyle.

 

Sam vray fur miał trochę wartości do wariacji a najważniejsze to chyba długość włosia 0,7 grubość 0,04 taper 0,8 knots 3 - bo tutaj więcej nie trzeba. Oprócz mapek do bend direction i initial direction - które generowane są przez vray fur styler dodałem jeszcze mapke density żeby w miejscu gdzie są szwy i zagłębienia sierści nie było (z zagłębień wyrastały włosy których nie dało się kontrolować i fotel wyglądał dziwnie).

 

Fajnie że się podoba.

 

Taka konkluzja: fajnie się czesze tą sierść przy pomocy tego modyfikatora niemniej jednak w tym przypadku działa to najgorzej ;) Możliwe że przy nadchodzącym projekcie spróbuje zrobić taką sierść przy pomocy dispa + vray fur na brzegi żeby sierść gdzieś wystawała.

 

Pozdrawiam i mam nadzieje że trochę wyjaśniłem. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności