Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


NV

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo mnie kusiło aby wstawić to do finished bo wkoncu jako tako udalo mi sie rozlozyc siatke i naniesc texturki, uważam to za swój mały sukces :) No ale chyba troche za mało jak na finished wiec wzucam tutaj, co sadzicie?:)

 

finoq.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ola-f faktycznie moze troche przesadzilem, porpawie przy nastepnych testach.

@polka dot mapowalem unwrapem a dokaldniej pluginem xrayunwrap 1,5. Samemu ustala sie linie ciecia siatki. A potem mozolne malowanie w ps, jeszcze strasznie wolno mi to idzie bo dopiero zaczynam ogarniac :)

@Lukii ladne autko, ale cos pod przednia klamka siedzieje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciek.m - dzięki, czyli tak jak ja. zastanawiam się, jak w prosty sposób i szybko zmapować krawędzie giętej w obłe kształty sklejki tak, by wystarczyło wrzucić na nie seamlessową kwadratową teksturę. też dopiero się uczę

 

Lukii, super renderki. HDRI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

nie przesadziłem z kontrastem i nasyceniem w tym Cyclesu?

 

scene04.png

Edytowane przez Chrupek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki - Fajna Pani ;D nie wiem czemu piszą że nie trafiona :D niepogardziłby taką sekretarą ;D

i ładne swiatełko - kurde jeszcze nie mogę tak zapanować nad color bleedingiem mimo tego ze używam OverrideMat.

 

Pressenter - dokładnie tak jak napisałeś , zasiewa określony teren i jest opcja by tylko na tym obszarze ktory jest widoczny przez kamere , fajnie bo działa to realtime i wraz z ruchem kamery zasiewa jej filedofview więc nie zasiewa dookoła.

Oszczędza to maxa i nie spotkałem się jeszcze z najmniejszym lagiem szybko hula :)

 

screen - tu jest podpięte sianie trawy do fioletowego plane'a

 

55467438.jpg

 

plasti - kliknij vertical shift - a takto fajnie wyszło , tylko zrób jakiś env , bo poucinany budynek słabo wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@09121986

 

dzieki, dawalem camera corection modifier czy jak to tam, ale zapomnialem na koncu o tym :P, za bardzo w sumie wykrzywialo, a co do otoczenia to nie chcialo mi sie robic, chcialem sie skupic nad budynkiem :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arturprx2 - hmm na 2 faktycznie chyba ją przejarałem w photoshopie :/

 

pressenter - takiego One tylko mam - jakiś ze sketchupowego modela przerabiany. Trza kupić na designconnected wreszcie :)

 

09121986 - dzięki tu nie ma material override nigdzie. VrayCamera + VraySun / VraySky.

 

artur03 - fajne to - zwłaszcza deski mi sie podobają na podłodze (co to za tekstura ? arroway?) ale brakuje mi koloru od oświetlenia. Biały średnio wygląda (choć to może moja maniera)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eXPlosiV - wybacz ale nie podzielam entuzjazmu ola-f. Jak dla mnie sofa wygląda strasznie. Mógłbyś pokazać referki bo jestem ciekaw czy w rzeczywistości też wygląda tak niewygodnie.

Szabla wygląda ciekawe ale czemu tak mało włosów dałeś temu dywanikowi/poduszce ?

Co do fotelu właśnie renderuje mi się na kompie :P i u Ciebie w wielu miejscach proporcje leżą.

 

plasti - spoko render ale myślę że warto zrobić coś z tilingiem tekstury na schodach i kolumnach. Wajper spoko :P tylko co to za zacieki na szybie ?

 

artur03 - mi się podoba. Jedynie poprawiłbym materiał skóry bo zbyt ziarnisty oraz dodał AO w miejscu gdzie stykają się obiekty z dywanem bo u mnie wygląda to tak jakby lewitowały zwłaszcza lewa nóżka od fotela. Nadałbym również grubość dywanowi bo wydaje się płaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki - dzięki, barwę światła faktycznie można by jeszcze nasycić.

Oleksial- dzięki, AO jest włączone; to tekstura dywanu powoduje takie złudzenia. Myślałem raczej żeby podmalować (przyciemnić) teksturę w tym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem tego hejterstwa Chrupek3D :) w pewnym sensie obraziłeś 09121986, pamiętaj że o gustach nie powinno się dyskutować. Wiosna za oknem, porzućmy zgrzyty :)

 

09121986: proszę bardzo:

 

sandstoneantracyt.png

 

I jeszcze mały bonus, nie wiem czy pokazywałem wcześniej:

 

42954322.jpg

 

Pozdrawiam,

SWRSC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiz na podstawie dostarczonego zdjęcia. Zadaniem było podmienienie podłogi na płytki z zachowaniem minimum 35mm kamery, dlatego też są różnice w perspektywie. Nie musiałem idealnie odwzorowywać wnętrza, przy mniej ważnych elementach miałem wolną rękę. Najtrudniej jednak było odwzorować podobne warunki oświetleniowe we wnętrzu - przydały się książki z zakresu profesjonalnej fotografii wnętrz. Ta wizualizacja powstała po jakimś roku odkąd zabrałem się za wspomnianą wiedzę książkową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności