Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


NV

Rekomendowane odpowiedzi

pressenter: Masz tam dużo kamienia/betonu dodaj dispa - wyjdą takie malutkie detale :) może bardziej zdecydowany spec oparty na mapkach by się przydał (subtelny oczywiście, nie widoczny na pierwszy rzut oka ale jednak :) )

 

Ale wiesz tak też jest super, poza tym te moje "rady" to takie bardziej z ciekawości jak by to wyglądało :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Jestem tu nowy. Chciałbym spróbować swoich sił w 3D a zarazem proszę was o pomoc we wszystkim w czym będę jej potrzebował ;)

 

Na początek prosiłbym o komentarz odnośnie mojego małego testu trawy i oświetlenia ext.

 

lezakv.jpg

 

A, że proszę o komentarze to pewnie wypadałoby też coś skomentować.

 

le_chu - fajne ale niektóre elementy mocno przepalone i chyba przydałoby się odrobinę AO.

 

SWRSC - bajer.

Edytowane przez Mister3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mister3D, trawa jak dla mnie elegancko daje rade. Nad czym bym posiedział to kolorki, jakieś takie mdło-nadpalone na pomocniku. Linear? Na exponentialu łatwiej zapanujesz nad przypaleniami.

Tomasz co tam teraz montujesz, przyjemne w odbiorze;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC, starałbym się jednak na Twoim miejscu nieco zrównoważyć w temacie światła, to co jest na zewnątrz do wnętrza budynku. Przy tak dużych powierzchniach przeszklenia, efekt przepalenia nieba chyba nie będzie aż tak widoczny, tym bardziej, że na ten moment przez przepalenie nieba strasznie rzuca się w oczy "szarpanie" na krawędziach szkieletu ścian budynku. No i co tam do jasnej ciasnej robi samochód?:) Trochę proporcje ma skopane chyba?

 

Edit: Zbyt nasycone niebieskim też wyszło:)

 

Pozdr

Edytowane przez Touch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki: still, ale animke też zrobimy dla własnych potrzeb;

arturprx: dla producenta płytek;

Touch: masz racje, na finalnej wersji popracuję nad oszkleniem. Auto jako ekspozycja na lotnisku.

Dzięki za uwagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idzie z hdr-ki i lekkie pod spodek, reszta bez.

aż tak to widać ? )

 

No filiżanka lata na spodku. Spodek już ładnie leży i faktura fajnie wyszła materiału. Głębie bym trochę szerszą dał, bo przymało jest pośredniej części - tej która już jest rozmyta, ale nadal ma jakiś detal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, faktycznie nie zwróciłem uwagi (późna pora) na techniczną spr.

dof ma spore możliwości ale na razie nie kumam go zbytnio.

 

:) Skumasz. Teraz faktycznie jest z nim coś nie tak, bo najdalsza od kamery część spodka jest w ogole nie rozmyta, a powinna byc najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Skumasz. Teraz faktycznie jest z nim coś nie tak, bo najdalsza od kamery część spodka jest w ogole nie rozmyta, a powinna byc najbardziej.

 

składałem z pasów, możliwe że coś w postpro niedokręciłem, rpassy też musze obaczaić, zwłaszcza depth(z) w Maya dziwnie się renderuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pionier - bardzo dobre. Dokonałbym jedynie małej korekty metalu na bransolecie. Metal wydaje się być zbyt dogłębnie szczotkowany. Wyraźnie czuć głębokie rowki powstałe w ten sposób a metal chyba pomimo szczotkowania powinien być gładki. To chyba przez załamujący się reflect i specular. Oczywiście to moje subiektywne odczucie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xizor - dzieki za udzielenie sie. Na chwile obecna robie w mental rayu w linear worflow uzywajac soczewki. Chyba sprobuje go wyrenderowac w mayce 2012 tam jest LWF lepiej rozwiazany. Podobno soczewka zle wspolpracuje z carpaintem ;/. Co do modelu nie bede sie sprzeczal ale na roznych fotach np. nadkola roznyly sie stopniem okraglosci wytloczen i chyba sti od zwyklego wrx byla bardziej kanciasta momentami... No ale na chwile obecna ogarniac bardziej rendering chce. Na kazdym monitorze u mnie kolory troche inaczej wygladaja hehe.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasjogabonito - brzydkie kamyki obok wanny, klapki zdają sie być za małe (ale to wina kadru i obiektywu zapewne), mało czytelne pierwsze ujęcie (chyba że o to chodziło - chociaż jesli idzie o mnie - skoro to prezentacja projektu - nie powinno tak być). Drewno mogło by mieć jakiś bardziej zdecydowany reflect i specular (render pass w photoshopie dołożył bym z odbiciami jeszcze raz może i troche pewnie gdzie niegdzie wymaskował). Fajny materiał wanny, chrom był by git ale ja generalnie widział bym go z czarnym diffuse (albo ciemniejszym niż jest, bo za jasny jest teraz).

 

Gdzie odpływ pod prysznicem jest? Świeci się rama okna w styku profili na szczycie.

 

Wizka spoko - jak dla klienta zamawiającego projekt wnętrza jest git. Ale do "protofilio" jeszcze bym nad nią popracował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze taka uwaga powiedzmy "projektowa". Zastanawiam się jak odprowadzasz wodę z umywalki. Pod spodem powinno być zdaje się miejsce na kolanko i wężyki, a tam dumnie stoi koszyk;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej drewnianej (lub drewnopodobnego materiału) zabudowie jest odprowadzenie do ściany, w której są te rureczki i inne pierdolki i docelowo prowadzą do szamba, przeciez to logiczne... ewentualnie ja nie skumałem żartu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja,

 

dzieki za opinie co do poprzedniego renderka,

 

Laldnie to wyglada Pionier i fajne shaderki. Moglbys napisac jakie sa zalety tego keyshota, porownac go z vrayem ? Tylko prosze nie pisze ze moge sciagnac demo i sam sprawdzic :)

 

zalety sa takie ze nie bawisz sie w ustawienia GI itp, glowna wada jak dla mnie jest fakt ze musisz importowac scene do osobnego programu :]

w kazdym razie, nie jest to taki 'biedny' soft na jaki moze wygladac na poczatku zabawy.

 

udalo mi sie zrobic jeszcze jeden zegarek:

(to byl jeszcze szybszy strzal niz ostatnio ale mi sie podoba ;) )

watchtudor.jpg

 

dzieki i pozdrawiam,

pionier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pionier, tutaj już niestety jest dupa. Poprzedni o niebo lepszy. W tym skóra wygląda trochę jak asfalt, metal bez wyrazu, trochę plastikowo. Ogólnie całość płasko wyszła i nieciekawie. Może to wina studio, a nie shaderów, nie wiem.

 

Edit: Chociaż refka wcale większej głębi większej nie ma:) http://www.watchtime.com/watches/images_db/big/30_tudor_blackbay_cm.jpg

Co nie znaczy oczywiście, że nie można spróbować lepszej prezentacji. Z tego co widziałem, referencji w internecie nie brakuje, nawet jeśli wziąć pod uwagę samą markę Tudor.:)

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, sorry ze tutaj, ale pewnie najszybciej mi ktoś pomoże.

mianowicie który render pass Vraya uwzględnia antyaliasing ? Mtl_id, Object_id, czy wire color ?

pzdr

 

Edit: Dzięki Plasti :), cheers!

Edytowane przez terenas
co by nie spamować
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze, macie racje Panowie, trzeba poprawic pare rzeczy a na pewno pasek do poprawki,

 

na szybko pobawilem sie kontrastami i wyszlo cos takiego:

 

tudoradjcopy.jpg

 

aha, tutaj jeszcze obrazek ktory zrobilem razem ze swoja Ania a ktory obecnie wisi na stronie glownej Keyshota: http://keyshot.com/

 

dzieki za posty,

 

pozdrawiam,

pionier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności