Jump to content
NV

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019

Recommended Posts

Testuje Forest Pack Pro - nawet nieźle sieje się tym ( super opcja że zasiewa tylko tam gdzie cam ma widoczność ) i nie muli

shadery na szybko

 

test0001o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

09121986 - dobrze się prezentuje

Loki - eleganckie światełko i szejdery ale kobitka jak by nie trafiona :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

09121986: Bardzo fajnie. Toto renderuje tylko w polu widoczności kamery czy chodzi Ci o camera clipping, ale rozsiewa i tak wszędzie dookoła?

 

Loki: No całkiem fajnie, ale model One to woła o pomstę. :P

 

sz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loki - Fajna Pani ;D nie wiem czemu piszą że nie trafiona :D niepogardziłby taką sekretarą ;D

i ładne swiatełko - kurde jeszcze nie mogę tak zapanować nad color bleedingiem mimo tego ze używam OverrideMat.

 

Pressenter - dokładnie tak jak napisałeś , zasiewa określony teren i jest opcja by tylko na tym obszarze ktory jest widoczny przez kamere , fajnie bo działa to realtime i wraz z ruchem kamery zasiewa jej filedofview więc nie zasiewa dookoła.

Oszczędza to maxa i nie spotkałem się jeszcze z najmniejszym lagiem szybko hula :)

 

screen - tu jest podpięte sianie trawy do fioletowego plane'a

 

55467438.jpg

 

plasti - kliknij vertical shift - a takto fajnie wyszło , tylko zrób jakiś env , bo poucinany budynek słabo wygląda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@09121986

 

dzieki, dawalem camera corection modifier czy jak to tam, ale zapomnialem na koncu o tym :P, za bardzo w sumie wykrzywialo, a co do otoczenia to nie chcialo mi sie robic, chcialem sie skupic nad budynkiem :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ode mnie taka scenka.

 

83265739.jpg

 

 

plasti - fajnie szyby wyszły.

Edited by artur03

Share this post


Link to post
Share on other sites

arturprx2 - hmm na 2 faktycznie chyba ją przejarałem w photoshopie :/

 

pressenter - takiego One tylko mam - jakiś ze sketchupowego modela przerabiany. Trza kupić na designconnected wreszcie :)

 

09121986 - dzięki tu nie ma material override nigdzie. VrayCamera + VraySun / VraySky.

 

artur03 - fajne to - zwłaszcza deski mi sie podobają na podłodze (co to za tekstura ? arroway?) ale brakuje mi koloru od oświetlenia. Biały średnio wygląda (choć to może moja maniera)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlacyego metal ma ma obramowanie? Jakis toon material?

 

Przesadzilem z oclusion na malym dystansie

Share this post


Link to post
Share on other sites

09121986 możesz powtórzyć i jak się nazywa to do roślinek i powiedzieć czy jest wersja poza maxem(xsi albo maya najlepiej)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eXPlosiV - wybacz ale nie podzielam entuzjazmu ola-f. Jak dla mnie sofa wygląda strasznie. Mógłbyś pokazać referki bo jestem ciekaw czy w rzeczywistości też wygląda tak niewygodnie.

Szabla wygląda ciekawe ale czemu tak mało włosów dałeś temu dywanikowi/poduszce ?

Co do fotelu właśnie renderuje mi się na kompie :P i u Ciebie w wielu miejscach proporcje leżą.

 

plasti - spoko render ale myślę że warto zrobić coś z tilingiem tekstury na schodach i kolumnach. Wajper spoko :P tylko co to za zacieki na szybie ?

 

artur03 - mi się podoba. Jedynie poprawiłbym materiał skóry bo zbyt ziarnisty oraz dodał AO w miejscu gdzie stykają się obiekty z dywanem bo u mnie wygląda to tak jakby lewitowały zwłaszcza lewa nóżka od fotela. Nadałbym również grubość dywanowi bo wydaje się płaski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loki - dzięki, barwę światła faktycznie można by jeszcze nasycić.

Oleksial- dzięki, AO jest włączone; to tekstura dywanu powoduje takie złudzenia. Myślałem raczej żeby podmalować (przyciemnić) teksturę w tym miejscu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhhh tak ciepłe że się K... oparzyłem ;)

Prze kozak to wyszło ... dej nacieszyć oko całą scenka jak klienci pozwolą

 

Pozdro

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie rozumiem tego hejterstwa Chrupek3D :) w pewnym sensie obraziłeś 09121986, pamiętaj że o gustach nie powinno się dyskutować. Wiosna za oknem, porzućmy zgrzyty :)

 

09121986: proszę bardzo:

 

sandstoneantracyt.png

 

I jeszcze mały bonus, nie wiem czy pokazywałem wcześniej:

 

42954322.jpg

 

Pozdrawiam,

SWRSC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co było pierwsze, jajko czy kura?:) Viz robiłeś na podstawie zdjęcia, czy wnętrze powstało na podstawie wizualizacji?:)

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiz na podstawie dostarczonego zdjęcia. Zadaniem było podmienienie podłogi na płytki z zachowaniem minimum 35mm kamery, dlatego też są różnice w perspektywie. Nie musiałem idealnie odwzorowywać wnętrza, przy mniej ważnych elementach miałem wolną rękę. Najtrudniej jednak było odwzorować podobne warunki oświetleniowe we wnętrzu - przydały się książki z zakresu profesjonalnej fotografii wnętrz. Ta wizualizacja powstała po jakimś roku odkąd zabrałem się za wspomnianą wiedzę książkową.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy