Jump to content
NV

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019

Recommended Posts

Witam.

Taki teścik bardzo szybki płynu do kąpieli :)

butelkaw.jpg

Pozdrawiam.

Ciastuch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Berger na bialym tle ten fortepianik wygladalby o niebo lepiej.

 

witryna2stronna3.png

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

strasznie płaski ten mebel, wygląda jak plastik zalany politurą jak pączek w lukrze.

Stylistyka mebla trochę też "cygańska" ale to chyba nie zależna już od Ciebie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taki render 4fun modelu fortepianu z evermotion:

 

 

To może kolumny doczekam się w czerni ;)

Co tam słychać?

 

Pozdrawiam

Wojtek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mebel nie zalezy ode mnie w sumie juz istnieje i jest zrobiony na wysoki polysk.

Sugestie co do edycji materilau mile widziane. Zastosowalem mia material plus bump i diffuse.

 

Acha maya mental ray.

 

Tu dodam jeszce by nie zasmicac (ta sam kolekcja):

bufetb.png

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites
strasznie płaski ten mebel, wygląda jak plastik zalany politurą jak pączek w lukrze.

Stylistyka mebla trochę też "cygańska" ale to chyba nie zależna już od Ciebie ?

 

Cygański ;D Padłem ;D hehehehe coś w tym jest :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sebazx6r: Ten bump to noise czy robiłeś z diff'a? Robisz modele pod wiz te czy pod reklamę? Bo więcej detalu by się przydało, a na razie jak wspomniał piopiowawa płasko to wychodzi. Chyba że klient tak chce wtedy jest ok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

przed post pro jest zbyt kontrastowo, po post pro - za mało kontrastu. Coś dziwnego stało się z cieniem na ramie okiennej nad wejściem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mebel nie zalezy ode mnie w sumie juz istnieje i jest zrobiony na wysoki polysk.

Sugestie co do edycji materilau mile widziane. Zastosowalem mia material plus bump i diffuse.

 

Acha maya mental ray.

 

Tu dodam jeszce by nie zasmicac (ta sam kolekcja):

 

A ja powiem tak , stary czy widzisz co robisz ? co chwilę wrzucasz te modele które wyglądają jakby były robione 5 lat temu O_o.

Nie widzisz tego ??

Zaśmiecasz wątek , to wygląda jak początki game artu ... co to za klient co to kupuje O_O.

Stary nic bym nie mówił ale co troche wrzucasz ten shit !

Sugestie do edycji materiału WTF O_o... Te same beznadziejne materiały , beznadziejne modele , beznadziejne studio , beznadziejne oswietlenie ziarno że aż pali w oczy ... masakra jakaś ... ja wiem też sie uczyłem też trzaskałem buraki swego czasu , ale ty nie robisz postępu NIC !! tylko wrzucasz cały czas to samo !!!

Przyłóż się i popracuj , a nie zaśmiecaj badziewiem tego wątku...

Daje sobie rękę uciąć że nie ja jedyny mam taką opinię...

 

Jarhed6 - siemanko , umknął mi twoj post - Ext fajny tylko coś mało żywy w postpro podjedź światło dodaj chmurki rozjaśnij zieleń i baja . Drugi render fajnie tylko krzesła dają wrażenie lewitować. Pozdro Joł...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, 09121986, skoro tak ci się nie podobają te meble to może jesteś w stanie udzielić Sebkowi jakichś konkretniejszych rad niż "beznadziejne materiały , beznadziejne modele , beznadziejne studio", czy "Przyłóż się i popracuj"? A może zrzędzenie frustrata to jedyne na co cię stać? Ten wątek służy do pracy nad projektami, a rolą komentujących jest pomagać autorom w ich ulepszaniu. Jeśli się na to nie zgadzasz to może poszukaj innego miejsca do wylewania żalu? Kompletnie nie rozumiem czemu niektórzy mylą ten temat ze Złotą Galerią. Zapomnieli może jakie rendery wypluwali parę lat temu i jak KONSTRUKTYWNA krytyka pomogła im podnieść poziom swoich prac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej arev w "mebelku" na dobrą sprawę trzeba zmienić wszystko, nie wiem o czym się rozpisywać- brak zróżnicowanego oświetlenia, bardziej świadomego rozłożenia refleksów a nie wylania jak zupy po całości. Pod dział game art low poly models to coś byłoby akurat, ale od poziomu renderów odstaje bardzo.

 

Domek mi się podoba miodzio, trawka umiejętnie posiana- bardzo dużo ludzi się na tym wywala...tylko coś ze skalą domku-dachu jest nie tego, może gęściej dachówkę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ale czy tak trudno to wyartykułować? Lekki chamfer na krawędziach, kilka punktów mocniejszego oświetlenia do wydobycia tych krawędzi i innych krzywizn, może jakiś wzór na podłożu by zaburzyć gładkość odbić, większy kontrast na teksturze, etc. Ludzie, przecież jesteśmy tu chyba po to by sobie wzajemnie pomagać, a nie wytykać palcami i oskarżać o zaniżanie poziomu, tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
przed post pro jest zbyt kontrastowo, po post pro - za mało kontrastu. Coś dziwnego stało się z cieniem na ramie okiennej nad wejściem.

 

Rzeczywiście. Wrzuce to do wipa. Dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

@arev Przecież robi to dla klienta , czyli zajmuje się tym profesjonalnie tak? Czasem ostra krytyka działa lepiej niż bezpośrednia podpowiedź ... Pozatym też tam napisałem że walilem buraki jak każdy normalna kolej rzeczy , ale jak robi to profesjonalnie to wypadałoby wiedzieć jak zbudować studio które ma ręce i nogi , wiedzieć że trzeba podbić kontrast itd. itp. fundamenalne podstawy , sa tysiące postów tu opisujące jak tego dokonać , wystarczy poszukać , trochę się wysilić , a nie pisać tu komuś że ma ustawić np gamme na 2.2 ... a druga sprawa to trzeba tłumaczyć komuś co to chamfer ? Mam nadzieje że autor sie wkurzył i pokaże coś konkretnego żeby mi sie głupio zrobiło i taki właśnie był plan , mi wiele razy to pomogło :)

 

Po offtopie :

ext1o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne chociaz nie wiem czy nie za mocno te kąty ostre wyciągnąłeś, troche sie zniekształca bryła za mocno przez to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok, ale czy tak trudno to wyartykułować? Lekki chamfer na krawędziach, kilka punktów mocniejszego oświetlenia do wydobycia tych krawędzi i innych krzywizn, może jakiś wzór na podłożu by zaburzyć gładkość odbić, większy kontrast na teksturze, etc. Ludzie, przecież jesteśmy tu chyba po to by sobie wzajemnie pomagać, a nie wytykać palcami i oskarżać o zaniżanie poziomu, tak?

 

No dobra ale ten wątek to nie WIP i uczenie kogoś jak postawić boxa. Od tego są tutoriale potem jest własny wątek WIP i tam wypytywanie. Zaraz będziemy mieli tutaj 50 brył, które generalnie będą identyko (słabe) i bezsensownie zajmą 20 stron wątku.

Ja na przykład zaglądam tutaj żeby zobaczyć co inni FAJNEGO robią for fun. Kurcze rozumiem że to jest wolny wątek, ale trochę zdrowego rozsądku nie zaszkodzi. Popieram 09121986 i to samo miałem pisać tylko jakoś czasu nie było.

Swoją drogą ciekawe skąd się ten klient urwał, że coś takiego łyka - przeca to nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek materiałem drewna.

 

09121986 faktycznie kamerka trochę za bardzo zniekształca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie ładnie, ale troszkę wydaje mi się taki niefortunny kadr, jakby się wszystko lekko na lewą stronę przekręcało?

 

Sz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może i tak być. Jak człowiek za długo nad jedną rzeczą siedzi to traci dystans ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pionix: Klasa, jak zawsze z resztą :)

09121986: Przez te kafle wydaje mi się że sam budynek jest bardzo mały :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie tam wstępne testy studia. Materiały też testowe ale głównie takie ot aby coś było i coś różnie odbijało.

Mebel z głowy.

 

33fb21e95d587c30.jpg

 

43dada5f32ac60c6.jpg

 

uzu

Edited by uzumakishadow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy