Jump to content
NV

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019

Recommended Posts

Szybka przeróbka Maxowej łazienki z innego projektu na V-ray pod Blendera. Post bardzo szybki bo scena ma służyć jako studio pod render kilku akcesoriów.

 

img001op.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Panowie. :)

 

Fargate: A co byś na przykład zrobił z shaderkami, bo nie mam już pomysłu?

 

arturprx2: Na razie nie ma hiresa, to serio jest WIP. ;)

 

Sz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pressenter: Masz tam dużo kamienia/betonu dodaj dispa - wyjdą takie malutkie detale :) może bardziej zdecydowany spec oparty na mapkach by się przydał (subtelny oczywiście, nie widoczny na pierwszy rzut oka ale jednak :) )

 

Ale wiesz tak też jest super, poza tym te moje "rady" to takie bardziej z ciekawości jak by to wyglądało :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

SWRSC fajne to - film (tzn reklama?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich. Jestem tu nowy. Chciałbym spróbować swoich sił w 3D a zarazem proszę was o pomoc we wszystkim w czym będę jej potrzebował ;)

 

Na początek prosiłbym o komentarz odnośnie mojego małego testu trawy i oświetlenia ext.

 

lezakv.jpg

 

A, że proszę o komentarze to pewnie wypadałoby też coś skomentować.

 

le_chu - fajne ale niektóre elementy mocno przepalone i chyba przydałoby się odrobinę AO.

 

SWRSC - bajer.

Edited by Mister3D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz nie bardzo jest co... Przynajmniej póki nie widać obrazka ;) Popraw link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mister3D, trawa jak dla mnie elegancko daje rade. Nad czym bym posiedział to kolorki, jakieś takie mdło-nadpalone na pomocniku. Linear? Na exponentialu łatwiej zapanujesz nad przypaleniami.

Tomasz co tam teraz montujesz, przyjemne w odbiorze;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

SWRSC, starałbym się jednak na Twoim miejscu nieco zrównoważyć w temacie światła, to co jest na zewnątrz do wnętrza budynku. Przy tak dużych powierzchniach przeszklenia, efekt przepalenia nieba chyba nie będzie aż tak widoczny, tym bardziej, że na ten moment przez przepalenie nieba strasznie rzuca się w oczy "szarpanie" na krawędziach szkieletu ścian budynku. No i co tam do jasnej ciasnej robi samochód?:) Trochę proporcje ma skopane chyba?

 

Edit: Zbyt nasycone niebieskim też wyszło:)

 

Pozdr

Edited by Touch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loki: still, ale animke też zrobimy dla własnych potrzeb;

arturprx: dla producenta płytek;

Touch: masz racje, na finalnej wersji popracuję nad oszkleniem. Auto jako ekspozycja na lotnisku.

Dzięki za uwagi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Włączyłeś cienie w opcjach światła?

 

idzie z hdr-ki i lekkie pod spodek, reszta bez.

aż tak to widać ? )

Share this post


Link to post
Share on other sites
idzie z hdr-ki i lekkie pod spodek, reszta bez.

aż tak to widać ? )

 

No filiżanka lata na spodku. Spodek już ładnie leży i faktura fajnie wyszła materiału. Głębie bym trochę szerszą dał, bo przymało jest pośredniej części - tej która już jest rozmyta, ale nadal ma jakiś detal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki, faktycznie nie zwróciłem uwagi (późna pora) na techniczną spr.

dof ma spore możliwości ale na razie nie kumam go zbytnio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dzięki, faktycznie nie zwróciłem uwagi (późna pora) na techniczną spr.

dof ma spore możliwości ale na razie nie kumam go zbytnio.

 

:) Skumasz. Teraz faktycznie jest z nim coś nie tak, bo najdalsza od kamery część spodka jest w ogole nie rozmyta, a powinna byc najbardziej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) Skumasz. Teraz faktycznie jest z nim coś nie tak, bo najdalsza od kamery część spodka jest w ogole nie rozmyta, a powinna byc najbardziej.

 

składałem z pasów, możliwe że coś w postpro niedokręciłem, rpassy też musze obaczaić, zwłaszcza depth(z) w Maya dziwnie się renderuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ode mnie szybki obrazek na konkurs Keyshota:

 

watchfinal.jpg

 

oraz maly step by step:

 

watchmof.gif

 

walcze jeszcze z drugim zegarkiem, wkleje jak uda mi sie skonczyc,

 

dzieki i pozdrawiam,

pionier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laldnie to wyglada Pionier i fajne shaderki. Moglbys napisac jakie sa zalety tego keyshota, porownac go z vrayem ? Tylko prosze nie pisze ze moge sciagnac demo i sam sprawdzic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pionier - jest mniam. Popieram, bardzo dobre shader'y. Wolę zegarki na pasku, ale "od biedy" bransoleta też może być:)

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pionier - bardzo dobre. Dokonałbym jedynie małej korekty metalu na bransolecie. Metal wydaje się być zbyt dogłębnie szczotkowany. Wyraźnie czuć głębokie rowki powstałe w ten sposób a metal chyba pomimo szczotkowania powinien być gładki. To chyba przez załamujący się reflect i specular. Oczywiście to moje subiektywne odczucie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy