Jump to content
NV

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019

Recommended Posts

@Kris widzę, że Ty to taki jesteś żartowniś na tym forum, tutaj trochę pożartowałeś, w dziale 2D tez pożartowałeś... fajnie tak pożartować, zwłaszcza dla przyjemności :-)

 

@Xiz0r to z wyobraźni czy jakiś projekt ? Wygląda bardzo ładnie, tylko nie wiem czy nie za dużo tych mocowań punktowych przy szybach, jak kończy się ten łuk i idzie na prostą to te tafle szkła mogłyby być już większe. Aha no i taka kolejna pierdółka, no chyba, że tak powinno być: szafka wolnostojąca ma na szufladzie słoje pionowo, a szuflady na biurku mają już poziome słoje. No i żyrandole, są "pe", nie pasują na moje do takiego wnętrza :-)

 

Pozdrawiam,

Niedźwiedź

Share this post


Link to post
Share on other sites

No xizor, zapachniało rokiem 2000;) W pierwszej kolejności wypierniczyłbym szybę i bonsaikę. Dalej rzecz jasna żyrandole itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xiz0r. Fotel Lounge Chair ma siedzisko na wysokości ok. 35 cm nad podłogą. Na pewno nie jest to biurowe krzesło obrotowe. Zresztą na Twoim obrazku to widać. Do mebli biurowych o stylistyce rodem z Ikei "doładowałeś" siedzisk za kilkadziesiąt tysięcy zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xiz0r - poznaję budynek na którym się wzorowałeś - pracuj bo w tym wnętrzu (tzn Meyer en Van Schooten – ING Headquarters) jest duży potencjał, ale jak na razie te meble kompletnie nie pasują do tego wnętrza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No cóż, trzeba przyznać, że zaskakujące:)) W sumie fajnie, gdyby to jeszcze świeciło.

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok... wywalilem reszte ;p..

Test Maya 2013 Praktycznie same proceduralki na HDRI i pasy...

postapq.png

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boże Seba, zrób nowy model. Jak zobaczyłem, że jest Twój post w testowych to wiedziałem, że to będzie subaru. Ile można, ruszaj do przodu :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

le_chu fajnie że robisz te testy, w robocie zastanawiamy się nad wybraniem jakiegos rendera pod GPU i Twoje prace też oglądamy! :D

 

ode mnie też mały test montażu w fotke :

Edited by Bonifatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdjęcie jest ok, zbiegi są złe. Fotograf pewnie był na wysokości biegnącej pani, więc gdzieś na wysokości jej oczu powinien być horyzont a po płytkach na budynku widać że jest niżej.

--

ode mnie takie...też nie siedzi.

 

projekt-domu-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mi się bardziej niż ten budynek nienaturalna fotka się zdaje ;)

 

mi też się zdaje, tyle że ja stawiam że ludziki są podorabiane, takie zachowania jakby z katalogu mają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

plasti. wszystko spoko, tylko szkoda, że model nie Twój. Wiem, że ćwiczysz oświetlenie itp., itd., ale hmm, korzystanie z gotowców, kiedy robi się coś dla siebie, chyba nie ma większego sensu? Choć mogę się mylić, ofkorz.

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

zarąbisty render plasti. super tekstury i materiały opon, szkoda że się jakieś chmury nie odbijają w szybach

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki panowie

 

@Touch dokladnie tak jak mowisz, testuje oswietlenie itp, nieraz samego mnie dreczy to ze nie robie wszystkiego od poczatku, po czesci moge sie usprawiedliwic ze taki kierunek wykonywania wizek, animacji wryl mi sie w kosc jak zaczalem pracowac w firmie graficznej, gdzie w wiekszosci przypadkow jak jest mozliwosc to kupuje sie modele, unikaty sie tylko modeluje, a podstawa pracy jest rendering, montaz postpro etc.

 

druga sprawa to to ze mam dziwne poczucie ze wymodelowac i wysculptowac moge wszystko, a wykonanie fotorealistycznego rendera( nie mam namysli fotorealu ktory zapenia kazda jedna firma i kazdy grafik, ale czesto dalece odbiega to od fotki) dalej jest ogromnym wyzwaniem

 

na pewno za jakis czas bedziesz mogl osadzic moje modelowanie ponownie :))))

 

pozdro :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

plasti, cieszy mnie taka odpowiedź bardzo. Zastanawiałem się już, czy zaraz bluzga jakiegoś nie złapię, jak nie od Ciebie, to od kogoś innego, że się czepiam:) Keep going! W budynku podobało mi się bardziej, hehe.

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Plasti: Nie wiem jak z tym jest u innych, ale wg. mnie kluczem do fotorealistyczności nie jest abberacja chromatyczna i słaba jakość renderu.

Wiadomym jest, że dodaje to w pewien sposób wrażenia że patrzymy na zdjecie, ale wystarczy spojrzeć na pomniejszone wersje tych renderów i od razu widać ze jest to cg.

Kluczem do fotorealu jest wypasiony model, który ma wymodelowane to czego nie bedzie widać na renderze , bo z doświadczenia wiem że tych rzeczy nawet jak nie widać to i tak je widać (paradoks, ale potem dzieki tym szpejom dostajemy ekstra pixele dodające realizmu)

Nastepnie materiały, które w Twoich renderach są czyste (render w pomieszczeniu), a w przypadku rendera na zewnątrz randomowo pociapkane. Żeby to wyglądało wiarygodnie trzeba sie zastanowić gdzie by model mógł sie zarysować, zakurzyć, zamoczyć i w te miesjca ciapać reflect mapami itede itepe.

Oświetlenie to juz osobna bajka, bo wiele mozna jeszcze w postpro podciągnąć. Wg. mnie jest to najlepszy element Twojej pracy.

 

Czekamy na autorskie modele :)

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

bonifaz - dzieki za feedback :)

 

Ja podrzucam jeszcze ostatni test z tej samej scenki i za jakiś czas powinienem ukończyć ten projekt.

 

rendering01pp.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy