Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bardzo mnie kusiło aby wstawić to do finished bo wkoncu jako tako udalo mi sie rozlozyc siatke i naniesc texturki, uważam to za swój mały sukces :) No ale chyba troche za mało jak na finished wiec wzucam tutaj, co sadzicie?:)

 

finoq.jpg

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

troche skala wyżłobień psuje odbiór - jakby wszystko miało z 12m wysokości.

Napisano

Bawisz się, czy to zlecenie? Jeżeli zabawa, to szkoda, że na gotowych modelach.

Pozdr

Napisano

Loki: ja bym powiedział, że ogólnie bardzo fajnie, tylko może jakiś lekki balans bieli by się przydał, bo dość żółciutko wyszło, i w sumie możnaby to w post leciutko wyostrzyć. ;)

 

Sz.

Napisano

@ola-f faktycznie moze troche przesadzilem, porpawie przy nastepnych testach.

@polka dot mapowalem unwrapem a dokaldniej pluginem xrayunwrap 1,5. Samemu ustala sie linie ciecia siatki. A potem mozolne malowanie w ps, jeszcze strasznie wolno mi to idzie bo dopiero zaczynam ogarniac :)

@Lukii ladne autko, ale cos pod przednia klamka siedzieje :)

Napisano

maciek.m - dzięki, czyli tak jak ja. zastanawiam się, jak w prosty sposób i szybko zmapować krawędzie giętej w obłe kształty sklejki tak, by wystarczyło wrzucić na nie seamlessową kwadratową teksturę. też dopiero się uczę

 

Lukii, super renderki. HDRI?

Napisano

maciek.m - myślałem ze to tak światło sie odbija po większej analizie siatki okazało się ze tam jest dołek dzięki :)

polka dot - tak HDRI, vray i ps

Napisano

Taki ludzik Lego machnięty na szybko dla syna. Bez zabaw w dokładne pomiary, dlatego niezbyt dokładnie odwzorowałem proporcje.

 

legoman.jpg

Napisano

nie przesadziłem z kontrastem i nasyceniem w tym Cyclesu?

 

scene04.png

Edytowane przez Chrupek3D

Napisano

oj nie! :) przyjemne :) ale nad kadrem popracuj i wydaje mi się że troszkę przepalone, więcej subtelności:D

Napisano

Jedna z moich pierwszych prac jaką tworze w takim "gierkowym" stylu ;d Nie jest najlepiej, ale uczę się na błędach ;D Liczę na pomoc, porady itp.

 

23tfczn.jpg

Napisano

voyager - Dobre pytanie XD nie wiem jak to nazwać, ale chodzi mi, że bardziej do gier niż realistyczne XD jestem lamusem jeszcze ;)

Napisano

Testuje Forest Pack Pro - nawet nieźle sieje się tym ( super opcja że zasiewa tylko tam gdzie cam ma widoczność ) i nie muli

shadery na szybko

 

test0001o.jpg

Napisano

09121986 - dobrze się prezentuje

Loki - eleganckie światełko i szejdery ale kobitka jak by nie trafiona :/

Napisano

09121986: Bardzo fajnie. Toto renderuje tylko w polu widoczności kamery czy chodzi Ci o camera clipping, ale rozsiewa i tak wszędzie dookoła?

 

Loki: No całkiem fajnie, ale model One to woła o pomstę. :P

 

sz.

Napisano

Loki - Fajna Pani ;D nie wiem czemu piszą że nie trafiona :D niepogardziłby taką sekretarą ;D

i ładne swiatełko - kurde jeszcze nie mogę tak zapanować nad color bleedingiem mimo tego ze używam OverrideMat.

 

Pressenter - dokładnie tak jak napisałeś , zasiewa określony teren i jest opcja by tylko na tym obszarze ktory jest widoczny przez kamere , fajnie bo działa to realtime i wraz z ruchem kamery zasiewa jej filedofview więc nie zasiewa dookoła.

Oszczędza to maxa i nie spotkałem się jeszcze z najmniejszym lagiem szybko hula :)

 

screen - tu jest podpięte sianie trawy do fioletowego plane'a

 

55467438.jpg

 

plasti - kliknij vertical shift - a takto fajnie wyszło , tylko zrób jakiś env , bo poucinany budynek słabo wygląda.

Napisano

@09121986

 

dzieki, dawalem camera corection modifier czy jak to tam, ale zapomnialem na koncu o tym :P, za bardzo w sumie wykrzywialo, a co do otoczenia to nie chcialo mi sie robic, chcialem sie skupic nad budynkiem :]

Napisano

Ode mnie taka scenka.

 

83265739.jpg

 

 

plasti - fajnie szyby wyszły.

Edytowane przez artur03

Napisano

arturprx2 - hmm na 2 faktycznie chyba ją przejarałem w photoshopie :/

 

pressenter - takiego One tylko mam - jakiś ze sketchupowego modela przerabiany. Trza kupić na designconnected wreszcie :)

 

09121986 - dzięki tu nie ma material override nigdzie. VrayCamera + VraySun / VraySky.

 

artur03 - fajne to - zwłaszcza deski mi sie podobają na podłodze (co to za tekstura ? arroway?) ale brakuje mi koloru od oświetlenia. Biały średnio wygląda (choć to może moja maniera)

Napisano

09121986 możesz powtórzyć i jak się nazywa to do roślinek i powiedzieć czy jest wersja poza maxem(xsi albo maya najlepiej)

Napisano

eXPlosiV - wybacz ale nie podzielam entuzjazmu ola-f. Jak dla mnie sofa wygląda strasznie. Mógłbyś pokazać referki bo jestem ciekaw czy w rzeczywistości też wygląda tak niewygodnie.

Szabla wygląda ciekawe ale czemu tak mało włosów dałeś temu dywanikowi/poduszce ?

Co do fotelu właśnie renderuje mi się na kompie :P i u Ciebie w wielu miejscach proporcje leżą.

 

plasti - spoko render ale myślę że warto zrobić coś z tilingiem tekstury na schodach i kolumnach. Wajper spoko :P tylko co to za zacieki na szybie ?

 

artur03 - mi się podoba. Jedynie poprawiłbym materiał skóry bo zbyt ziarnisty oraz dodał AO w miejscu gdzie stykają się obiekty z dywanem bo u mnie wygląda to tak jakby lewitowały zwłaszcza lewa nóżka od fotela. Nadałbym również grubość dywanowi bo wydaje się płaski.

Napisano

Loki - dzięki, barwę światła faktycznie można by jeszcze nasycić.

Oleksial- dzięki, AO jest włączone; to tekstura dywanu powoduje takie złudzenia. Myślałem raczej żeby podmalować (przyciemnić) teksturę w tym miejscu.

Napisano

uhhh tak ciepłe że się K... oparzyłem ;)

Prze kozak to wyszło ... dej nacieszyć oko całą scenka jak klienci pozwolą

 

Pozdro

M.

Napisano

nie rozumiem tego hejterstwa Chrupek3D :) w pewnym sensie obraziłeś 09121986, pamiętaj że o gustach nie powinno się dyskutować. Wiosna za oknem, porzućmy zgrzyty :)

 

09121986: proszę bardzo:

 

sandstoneantracyt.png

 

I jeszcze mały bonus, nie wiem czy pokazywałem wcześniej:

 

42954322.jpg

 

Pozdrawiam,

SWRSC

Napisano

Co było pierwsze, jajko czy kura?:) Viz robiłeś na podstawie zdjęcia, czy wnętrze powstało na podstawie wizualizacji?:)

 

Pozdr

Napisano

wiz na podstawie dostarczonego zdjęcia. Zadaniem było podmienienie podłogi na płytki z zachowaniem minimum 35mm kamery, dlatego też są różnice w perspektywie. Nie musiałem idealnie odwzorowywać wnętrza, przy mniej ważnych elementach miałem wolną rękę. Najtrudniej jednak było odwzorować podobne warunki oświetleniowe we wnętrzu - przydały się książki z zakresu profesjonalnej fotografii wnętrz. Ta wizualizacja powstała po jakimś roku odkąd zabrałem się za wspomnianą wiedzę książkową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności