Napisano 19 Marzec 201212 l Bardzo mnie kusiło aby wstawić to do finished bo wkoncu jako tako udalo mi sie rozlozyc siatke i naniesc texturki, uważam to za swój mały sukces :) No ale chyba troche za mało jak na finished wiec wzucam tutaj, co sadzicie?:)
Napisano 19 Marzec 201212 l troche skala wyżłobień psuje odbiór - jakby wszystko miało z 12m wysokości.
Napisano 20 Marzec 201212 l Test oświetlenia (babole i szum - wynik ustawień mocno skręconych). Co powiecie? kanapa i pufa - http://www.viz-people.com/
Napisano 20 Marzec 201212 l Bawisz się, czy to zlecenie? Jeżeli zabawa, to szkoda, że na gotowych modelach. Pozdr
Napisano 21 Marzec 201212 l Loki: ja bym powiedział, że ogólnie bardzo fajnie, tylko może jakiś lekki balans bieli by się przydał, bo dość żółciutko wyszło, i w sumie możnaby to w post leciutko wyostrzyć. ;) Sz.
Napisano 21 Marzec 201212 l Czołem. Mały test pflow. Zapraszam na vimeo po lepszą jakość. https://vimeo.com/38926055
Napisano 21 Marzec 201212 l @ola-f faktycznie moze troche przesadzilem, porpawie przy nastepnych testach. @polka dot mapowalem unwrapem a dokaldniej pluginem xrayunwrap 1,5. Samemu ustala sie linie ciecia siatki. A potem mozolne malowanie w ps, jeszcze strasznie wolno mi to idzie bo dopiero zaczynam ogarniac :) @Lukii ladne autko, ale cos pod przednia klamka siedzieje :)
Napisano 22 Marzec 201212 l maciek.m - dzięki, czyli tak jak ja. zastanawiam się, jak w prosty sposób i szybko zmapować krawędzie giętej w obłe kształty sklejki tak, by wystarczyło wrzucić na nie seamlessową kwadratową teksturę. też dopiero się uczę Lukii, super renderki. HDRI?
Napisano 22 Marzec 201212 l maciek.m - myślałem ze to tak światło sie odbija po większej analizie siatki okazało się ze tam jest dołek dzięki :) polka dot - tak HDRI, vray i ps
Napisano 22 Marzec 201212 l Taki ludzik Lego machnięty na szybko dla syna. Bez zabaw w dokładne pomiary, dlatego niezbyt dokładnie odwzorowałem proporcje.
Napisano 23 Marzec 201212 l nie przesadziłem z kontrastem i nasyceniem w tym Cyclesu? Edytowane 23 Marzec 201212 l przez Chrupek3D
Napisano 23 Marzec 201212 l oj nie! :) przyjemne :) ale nad kadrem popracuj i wydaje mi się że troszkę przepalone, więcej subtelności:D
Napisano 24 Marzec 201212 l Dzięki :) Fotel, który chyba już wszyscy robili ;)Stary model, nowy render:
Napisano 24 Marzec 201212 l Jedna z moich pierwszych prac jaką tworze w takim "gierkowym" stylu ;d Nie jest najlepiej, ale uczę się na błędach ;D Liczę na pomoc, porady itp.
Napisano 24 Marzec 201212 l voyager - Dobre pytanie XD nie wiem jak to nazwać, ale chodzi mi, że bardziej do gier niż realistyczne XD jestem lamusem jeszcze ;)
Napisano 25 Marzec 201212 l Testuje Forest Pack Pro - nawet nieźle sieje się tym ( super opcja że zasiewa tylko tam gdzie cam ma widoczność ) i nie muli shadery na szybko
Napisano 25 Marzec 201212 l 09121986 - dobrze się prezentuje Loki - eleganckie światełko i szejdery ale kobitka jak by nie trafiona :/
Napisano 25 Marzec 201212 l 09121986: Bardzo fajnie. Toto renderuje tylko w polu widoczności kamery czy chodzi Ci o camera clipping, ale rozsiewa i tak wszędzie dookoła? Loki: No całkiem fajnie, ale model One to woła o pomstę. :P sz.
Napisano 26 Marzec 201212 l Loki - Fajna Pani ;D nie wiem czemu piszą że nie trafiona :D niepogardziłby taką sekretarą ;D i ładne swiatełko - kurde jeszcze nie mogę tak zapanować nad color bleedingiem mimo tego ze używam OverrideMat. Pressenter - dokładnie tak jak napisałeś , zasiewa określony teren i jest opcja by tylko na tym obszarze ktory jest widoczny przez kamere , fajnie bo działa to realtime i wraz z ruchem kamery zasiewa jej filedofview więc nie zasiewa dookoła. Oszczędza to maxa i nie spotkałem się jeszcze z najmniejszym lagiem szybko hula :) screen - tu jest podpięte sianie trawy do fioletowego plane'a plasti - kliknij vertical shift - a takto fajnie wyszło , tylko zrób jakiś env , bo poucinany budynek słabo wygląda.
Napisano 26 Marzec 201212 l @09121986 dzieki, dawalem camera corection modifier czy jak to tam, ale zapomnialem na koncu o tym :P, za bardzo w sumie wykrzywialo, a co do otoczenia to nie chcialo mi sie robic, chcialem sie skupic nad budynkiem :]
Napisano 26 Marzec 201212 l Ode mnie taka scenka. plasti - fajnie szyby wyszły. Edytowane 26 Marzec 201212 l przez artur03
Napisano 26 Marzec 201212 l arturprx2 - hmm na 2 faktycznie chyba ją przejarałem w photoshopie :/ pressenter - takiego One tylko mam - jakiś ze sketchupowego modela przerabiany. Trza kupić na designconnected wreszcie :) 09121986 - dzięki tu nie ma material override nigdzie. VrayCamera + VraySun / VraySky. artur03 - fajne to - zwłaszcza deski mi sie podobają na podłodze (co to za tekstura ? arroway?) ale brakuje mi koloru od oświetlenia. Biały średnio wygląda (choć to może moja maniera)
Napisano 26 Marzec 201212 l dlacyego metal ma ma obramowanie? Jakis toon material? Przesadzilem z oclusion na malym dystansie
Napisano 26 Marzec 201212 l 09121986 możesz powtórzyć i jak się nazywa to do roślinek i powiedzieć czy jest wersja poza maxem(xsi albo maya najlepiej)
Napisano 26 Marzec 201212 l legomir - tu masz stronkę producenta http://www.itoosoft.com/ ja zadowolony z zakupu :) co do pytania chyba tylko maxa i maxdesign'a obsługuje PS.Ale nie wiem co mam powtórzyć xD
Napisano 26 Marzec 201212 l wczesna wersja drugiego podejscia wajpera, bede wrzucal jeszcze po poprawkach: Uploaded with ImageShack.us
Napisano 27 Marzec 201212 l eXPlosiV - wybacz ale nie podzielam entuzjazmu ola-f. Jak dla mnie sofa wygląda strasznie. Mógłbyś pokazać referki bo jestem ciekaw czy w rzeczywistości też wygląda tak niewygodnie. Szabla wygląda ciekawe ale czemu tak mało włosów dałeś temu dywanikowi/poduszce ? Co do fotelu właśnie renderuje mi się na kompie :P i u Ciebie w wielu miejscach proporcje leżą. plasti - spoko render ale myślę że warto zrobić coś z tilingiem tekstury na schodach i kolumnach. Wajper spoko :P tylko co to za zacieki na szybie ? artur03 - mi się podoba. Jedynie poprawiłbym materiał skóry bo zbyt ziarnisty oraz dodał AO w miejscu gdzie stykają się obiekty z dywanem bo u mnie wygląda to tak jakby lewitowały zwłaszcza lewa nóżka od fotela. Nadałbym również grubość dywanowi bo wydaje się płaski.
Napisano 27 Marzec 201212 l Loki - dzięki, barwę światła faktycznie można by jeszcze nasycić. Oleksial- dzięki, AO jest włączone; to tekstura dywanu powoduje takie złudzenia. Myślałem raczej żeby podmalować (przyciemnić) teksturę w tym miejscu.
Napisano 27 Marzec 201212 l uhhh tak ciepłe że się K... oparzyłem ;) Prze kozak to wyszło ... dej nacieszyć oko całą scenka jak klienci pozwolą Pozdro M.
Napisano 27 Marzec 201212 l nie rozumiem tego hejterstwa Chrupek3D :) w pewnym sensie obraziłeś 09121986, pamiętaj że o gustach nie powinno się dyskutować. Wiosna za oknem, porzućmy zgrzyty :) 09121986: proszę bardzo: I jeszcze mały bonus, nie wiem czy pokazywałem wcześniej: Pozdrawiam, SWRSC
Napisano 27 Marzec 201212 l Co było pierwsze, jajko czy kura?:) Viz robiłeś na podstawie zdjęcia, czy wnętrze powstało na podstawie wizualizacji?:) Pozdr
Napisano 27 Marzec 201212 l wiz na podstawie dostarczonego zdjęcia. Zadaniem było podmienienie podłogi na płytki z zachowaniem minimum 35mm kamery, dlatego też są różnice w perspektywie. Nie musiałem idealnie odwzorowywać wnętrza, przy mniej ważnych elementach miałem wolną rękę. Najtrudniej jednak było odwzorować podobne warunki oświetleniowe we wnętrzu - przydały się książki z zakresu profesjonalnej fotografii wnętrz. Ta wizualizacja powstała po jakimś roku odkąd zabrałem się za wspomnianą wiedzę książkową.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto