Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Bardzo mnie kusiło aby wstawić to do finished bo wkoncu jako tako udalo mi sie rozlozyc siatke i naniesc texturki, uważam to za swój mały sukces :) No ale chyba troche za mało jak na finished wiec wzucam tutaj, co sadzicie?:)

 

finoq.jpg

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 485,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

troche skala wyżłobień psuje odbiór - jakby wszystko miało z 12m wysokości.

Napisano

Bawisz się, czy to zlecenie? Jeżeli zabawa, to szkoda, że na gotowych modelach.

Pozdr

Napisano

Loki: ja bym powiedział, że ogólnie bardzo fajnie, tylko może jakiś lekki balans bieli by się przydał, bo dość żółciutko wyszło, i w sumie możnaby to w post leciutko wyostrzyć. ;)

 

Sz.

Napisano

@ola-f faktycznie moze troche przesadzilem, porpawie przy nastepnych testach.

@polka dot mapowalem unwrapem a dokaldniej pluginem xrayunwrap 1,5. Samemu ustala sie linie ciecia siatki. A potem mozolne malowanie w ps, jeszcze strasznie wolno mi to idzie bo dopiero zaczynam ogarniac :)

@Lukii ladne autko, ale cos pod przednia klamka siedzieje :)

Napisano

maciek.m - dzięki, czyli tak jak ja. zastanawiam się, jak w prosty sposób i szybko zmapować krawędzie giętej w obłe kształty sklejki tak, by wystarczyło wrzucić na nie seamlessową kwadratową teksturę. też dopiero się uczę

 

Lukii, super renderki. HDRI?

Napisano

maciek.m - myślałem ze to tak światło sie odbija po większej analizie siatki okazało się ze tam jest dołek dzięki :)

polka dot - tak HDRI, vray i ps

Napisano

Taki ludzik Lego machnięty na szybko dla syna. Bez zabaw w dokładne pomiary, dlatego niezbyt dokładnie odwzorowałem proporcje.

 

legoman.jpg

Napisano

nie przesadziłem z kontrastem i nasyceniem w tym Cyclesu?

 

scene04.png

Edytowane przez Chrupek3D

Napisano

oj nie! :) przyjemne :) ale nad kadrem popracuj i wydaje mi się że troszkę przepalone, więcej subtelności:D

Napisano

Jedna z moich pierwszych prac jaką tworze w takim "gierkowym" stylu ;d Nie jest najlepiej, ale uczę się na błędach ;D Liczę na pomoc, porady itp.

 

23tfczn.jpg

Napisano

voyager - Dobre pytanie XD nie wiem jak to nazwać, ale chodzi mi, że bardziej do gier niż realistyczne XD jestem lamusem jeszcze ;)

Napisano

Testuje Forest Pack Pro - nawet nieźle sieje się tym ( super opcja że zasiewa tylko tam gdzie cam ma widoczność ) i nie muli

shadery na szybko

 

test0001o.jpg

Napisano

09121986 - dobrze się prezentuje

Loki - eleganckie światełko i szejdery ale kobitka jak by nie trafiona :/

Napisano

09121986: Bardzo fajnie. Toto renderuje tylko w polu widoczności kamery czy chodzi Ci o camera clipping, ale rozsiewa i tak wszędzie dookoła?

 

Loki: No całkiem fajnie, ale model One to woła o pomstę. :P

 

sz.

Napisano

Loki - Fajna Pani ;D nie wiem czemu piszą że nie trafiona :D niepogardziłby taką sekretarą ;D

i ładne swiatełko - kurde jeszcze nie mogę tak zapanować nad color bleedingiem mimo tego ze używam OverrideMat.

 

Pressenter - dokładnie tak jak napisałeś , zasiewa określony teren i jest opcja by tylko na tym obszarze ktory jest widoczny przez kamere , fajnie bo działa to realtime i wraz z ruchem kamery zasiewa jej filedofview więc nie zasiewa dookoła.

Oszczędza to maxa i nie spotkałem się jeszcze z najmniejszym lagiem szybko hula :)

 

screen - tu jest podpięte sianie trawy do fioletowego plane'a

 

55467438.jpg

 

plasti - kliknij vertical shift - a takto fajnie wyszło , tylko zrób jakiś env , bo poucinany budynek słabo wygląda.

Napisano

@09121986

 

dzieki, dawalem camera corection modifier czy jak to tam, ale zapomnialem na koncu o tym :P, za bardzo w sumie wykrzywialo, a co do otoczenia to nie chcialo mi sie robic, chcialem sie skupic nad budynkiem :]

Napisano

Ode mnie taka scenka.

 

83265739.jpg

 

 

plasti - fajnie szyby wyszły.

Edytowane przez artur03

Napisano

arturprx2 - hmm na 2 faktycznie chyba ją przejarałem w photoshopie :/

 

pressenter - takiego One tylko mam - jakiś ze sketchupowego modela przerabiany. Trza kupić na designconnected wreszcie :)

 

09121986 - dzięki tu nie ma material override nigdzie. VrayCamera + VraySun / VraySky.

 

artur03 - fajne to - zwłaszcza deski mi sie podobają na podłodze (co to za tekstura ? arroway?) ale brakuje mi koloru od oświetlenia. Biały średnio wygląda (choć to może moja maniera)

Napisano

09121986 możesz powtórzyć i jak się nazywa to do roślinek i powiedzieć czy jest wersja poza maxem(xsi albo maya najlepiej)

Napisano

eXPlosiV - wybacz ale nie podzielam entuzjazmu ola-f. Jak dla mnie sofa wygląda strasznie. Mógłbyś pokazać referki bo jestem ciekaw czy w rzeczywistości też wygląda tak niewygodnie.

Szabla wygląda ciekawe ale czemu tak mało włosów dałeś temu dywanikowi/poduszce ?

Co do fotelu właśnie renderuje mi się na kompie :P i u Ciebie w wielu miejscach proporcje leżą.

 

plasti - spoko render ale myślę że warto zrobić coś z tilingiem tekstury na schodach i kolumnach. Wajper spoko :P tylko co to za zacieki na szybie ?

 

artur03 - mi się podoba. Jedynie poprawiłbym materiał skóry bo zbyt ziarnisty oraz dodał AO w miejscu gdzie stykają się obiekty z dywanem bo u mnie wygląda to tak jakby lewitowały zwłaszcza lewa nóżka od fotela. Nadałbym również grubość dywanowi bo wydaje się płaski.

Napisano

Loki - dzięki, barwę światła faktycznie można by jeszcze nasycić.

Oleksial- dzięki, AO jest włączone; to tekstura dywanu powoduje takie złudzenia. Myślałem raczej żeby podmalować (przyciemnić) teksturę w tym miejscu.

Napisano

uhhh tak ciepłe że się K... oparzyłem ;)

Prze kozak to wyszło ... dej nacieszyć oko całą scenka jak klienci pozwolą

 

Pozdro

M.

Napisano

nie rozumiem tego hejterstwa Chrupek3D :) w pewnym sensie obraziłeś 09121986, pamiętaj że o gustach nie powinno się dyskutować. Wiosna za oknem, porzućmy zgrzyty :)

 

09121986: proszę bardzo:

 

sandstoneantracyt.png

 

I jeszcze mały bonus, nie wiem czy pokazywałem wcześniej:

 

42954322.jpg

 

Pozdrawiam,

SWRSC

Napisano

Co było pierwsze, jajko czy kura?:) Viz robiłeś na podstawie zdjęcia, czy wnętrze powstało na podstawie wizualizacji?:)

 

Pozdr

Napisano

wiz na podstawie dostarczonego zdjęcia. Zadaniem było podmienienie podłogi na płytki z zachowaniem minimum 35mm kamery, dlatego też są różnice w perspektywie. Nie musiałem idealnie odwzorowywać wnętrza, przy mniej ważnych elementach miałem wolną rękę. Najtrudniej jednak było odwzorować podobne warunki oświetleniowe we wnętrzu - przydały się książki z zakresu profesjonalnej fotografii wnętrz. Ta wizualizacja powstała po jakimś roku odkąd zabrałem się za wspomnianą wiedzę książkową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.