maciek.m Napisano 19 Marzec 2012 Napisano 19 Marzec 2012 Bardzo mnie kusiło aby wstawić to do finished bo wkoncu jako tako udalo mi sie rozlozyc siatke i naniesc texturki, uważam to za swój mały sukces :) No ale chyba troche za mało jak na finished wiec wzucam tutaj, co sadzicie?:)
olaf Napisano 19 Marzec 2012 Napisano 19 Marzec 2012 troche skala wyżłobień psuje odbiór - jakby wszystko miało z 12m wysokości.
Loki Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 Test oświetlenia (babole i szum - wynik ustawień mocno skręconych). Co powiecie? kanapa i pufa - http://www.viz-people.com/
Touch Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 Bawisz się, czy to zlecenie? Jeżeli zabawa, to szkoda, że na gotowych modelach. Pozdr
pressenter Napisano 21 Marzec 2012 Napisano 21 Marzec 2012 Loki: ja bym powiedział, że ogólnie bardzo fajnie, tylko może jakiś lekki balans bieli by się przydał, bo dość żółciutko wyszło, i w sumie możnaby to w post leciutko wyostrzyć. ;) Sz.
polka dot Napisano 21 Marzec 2012 Napisano 21 Marzec 2012 maciek.m, ostatni render super. jak mapowałeś sklejkę na krawędziach?
ifor Napisano 21 Marzec 2012 Napisano 21 Marzec 2012 Czołem. Mały test pflow. Zapraszam na vimeo po lepszą jakość. https://vimeo.com/38926055
maciek.m Napisano 21 Marzec 2012 Napisano 21 Marzec 2012 @ola-f faktycznie moze troche przesadzilem, porpawie przy nastepnych testach. @polka dot mapowalem unwrapem a dokaldniej pluginem xrayunwrap 1,5. Samemu ustala sie linie ciecia siatki. A potem mozolne malowanie w ps, jeszcze strasznie wolno mi to idzie bo dopiero zaczynam ogarniac :) @Lukii ladne autko, ale cos pod przednia klamka siedzieje :)
eXPlosiV Napisano 22 Marzec 2012 Napisano 22 Marzec 2012 (edytowane) Edytowane 22 Marzec 2012 przez eXPlosiV
polka dot Napisano 22 Marzec 2012 Napisano 22 Marzec 2012 maciek.m - dzięki, czyli tak jak ja. zastanawiam się, jak w prosty sposób i szybko zmapować krawędzie giętej w obłe kształty sklejki tak, by wystarczyło wrzucić na nie seamlessową kwadratową teksturę. też dopiero się uczę Lukii, super renderki. HDRI?
Lukii Napisano 22 Marzec 2012 Napisano 22 Marzec 2012 maciek.m - myślałem ze to tak światło sie odbija po większej analizie siatki okazało się ze tam jest dołek dzięki :) polka dot - tak HDRI, vray i ps
Shogun 3D Napisano 22 Marzec 2012 Napisano 22 Marzec 2012 Taki ludzik Lego machnięty na szybko dla syna. Bez zabaw w dokładne pomiary, dlatego niezbyt dokładnie odwzorowałem proporcje.
Gość Chrupek3D Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 (edytowane) nie przesadziłem z kontrastem i nasyceniem w tym Cyclesu? Edytowane 23 Marzec 2012 przez Chrupek3D
Camel Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 oj nie! :) przyjemne :) ale nad kadrem popracuj i wydaje mi się że troszkę przepalone, więcej subtelności:D
eXPlosiV Napisano 24 Marzec 2012 Napisano 24 Marzec 2012 Dzięki :) Fotel, który chyba już wszyscy robili ;)Stary model, nowy render:
mafialt Napisano 24 Marzec 2012 Napisano 24 Marzec 2012 Jedna z moich pierwszych prac jaką tworze w takim "gierkowym" stylu ;d Nie jest najlepiej, ale uczę się na błędach ;D Liczę na pomoc, porady itp.
voyager Napisano 24 Marzec 2012 Napisano 24 Marzec 2012 mafialt - A co ma tow. Gierek do latarni? eXPlosiV - ładne obrazki :)
mafialt Napisano 24 Marzec 2012 Napisano 24 Marzec 2012 voyager - Dobre pytanie XD nie wiem jak to nazwać, ale chodzi mi, że bardziej do gier niż realistyczne XD jestem lamusem jeszcze ;)
09121986 Napisano 25 Marzec 2012 Napisano 25 Marzec 2012 Testuje Forest Pack Pro - nawet nieźle sieje się tym ( super opcja że zasiewa tylko tam gdzie cam ma widoczność ) i nie muli shadery na szybko
arturprx2 Napisano 25 Marzec 2012 Napisano 25 Marzec 2012 09121986 - dobrze się prezentuje Loki - eleganckie światełko i szejdery ale kobitka jak by nie trafiona :/
pressenter Napisano 25 Marzec 2012 Napisano 25 Marzec 2012 09121986: Bardzo fajnie. Toto renderuje tylko w polu widoczności kamery czy chodzi Ci o camera clipping, ale rozsiewa i tak wszędzie dookoła? Loki: No całkiem fajnie, ale model One to woła o pomstę. :P sz.
09121986 Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 Loki - Fajna Pani ;D nie wiem czemu piszą że nie trafiona :D niepogardziłby taką sekretarą ;D i ładne swiatełko - kurde jeszcze nie mogę tak zapanować nad color bleedingiem mimo tego ze używam OverrideMat. Pressenter - dokładnie tak jak napisałeś , zasiewa określony teren i jest opcja by tylko na tym obszarze ktory jest widoczny przez kamere , fajnie bo działa to realtime i wraz z ruchem kamery zasiewa jej filedofview więc nie zasiewa dookoła. Oszczędza to maxa i nie spotkałem się jeszcze z najmniejszym lagiem szybko hula :) screen - tu jest podpięte sianie trawy do fioletowego plane'a plasti - kliknij vertical shift - a takto fajnie wyszło , tylko zrób jakiś env , bo poucinany budynek słabo wygląda.
plasti Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 @09121986 dzieki, dawalem camera corection modifier czy jak to tam, ale zapomnialem na koncu o tym :P, za bardzo w sumie wykrzywialo, a co do otoczenia to nie chcialo mi sie robic, chcialem sie skupic nad budynkiem :]
cucsoniuss Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 dlacyego metal ma ma obramowanie? Jakis toon material?
artur03 Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 (edytowane) Ode mnie taka scenka. plasti - fajnie szyby wyszły. Edytowane 26 Marzec 2012 przez artur03
Loki Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 arturprx2 - hmm na 2 faktycznie chyba ją przejarałem w photoshopie :/ pressenter - takiego One tylko mam - jakiś ze sketchupowego modela przerabiany. Trza kupić na designconnected wreszcie :) 09121986 - dzięki tu nie ma material override nigdzie. VrayCamera + VraySun / VraySky. artur03 - fajne to - zwłaszcza deski mi sie podobają na podłodze (co to za tekstura ? arroway?) ale brakuje mi koloru od oświetlenia. Biały średnio wygląda (choć to może moja maniera)
Sebazx6r Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 dlacyego metal ma ma obramowanie? Jakis toon material? Przesadzilem z oclusion na malym dystansie
legomir Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 09121986 możesz powtórzyć i jak się nazywa to do roślinek i powiedzieć czy jest wersja poza maxem(xsi albo maya najlepiej)
Przemekd Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 taka zabawa z mentalem i pospro, model desk'a kumpla
09121986 Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 legomir - tu masz stronkę producenta http://www.itoosoft.com/ ja zadowolony z zakupu :) co do pytania chyba tylko maxa i maxdesign'a obsługuje PS.Ale nie wiem co mam powtórzyć xD
plasti Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 wczesna wersja drugiego podejscia wajpera, bede wrzucal jeszcze po poprawkach: Uploaded with ImageShack.us
Oleksiak Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 eXPlosiV - wybacz ale nie podzielam entuzjazmu ola-f. Jak dla mnie sofa wygląda strasznie. Mógłbyś pokazać referki bo jestem ciekaw czy w rzeczywistości też wygląda tak niewygodnie. Szabla wygląda ciekawe ale czemu tak mało włosów dałeś temu dywanikowi/poduszce ? Co do fotelu właśnie renderuje mi się na kompie :P i u Ciebie w wielu miejscach proporcje leżą. plasti - spoko render ale myślę że warto zrobić coś z tilingiem tekstury na schodach i kolumnach. Wajper spoko :P tylko co to za zacieki na szybie ? artur03 - mi się podoba. Jedynie poprawiłbym materiał skóry bo zbyt ziarnisty oraz dodał AO w miejscu gdzie stykają się obiekty z dywanem bo u mnie wygląda to tak jakby lewitowały zwłaszcza lewa nóżka od fotela. Nadałbym również grubość dywanowi bo wydaje się płaski.
artur03 Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 Loki - dzięki, barwę światła faktycznie można by jeszcze nasycić. Oleksial- dzięki, AO jest włączone; to tekstura dywanu powoduje takie złudzenia. Myślałem raczej żeby podmalować (przyciemnić) teksturę w tym miejscu.
09121986 Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 uhhh tak ciepłe że się K... oparzyłem ;) Prze kozak to wyszło ... dej nacieszyć oko całą scenka jak klienci pozwolą Pozdro M.
SWRSC Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 nie rozumiem tego hejterstwa Chrupek3D :) w pewnym sensie obraziłeś 09121986, pamiętaj że o gustach nie powinno się dyskutować. Wiosna za oknem, porzućmy zgrzyty :) 09121986: proszę bardzo: I jeszcze mały bonus, nie wiem czy pokazywałem wcześniej: Pozdrawiam, SWRSC
Touch Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 Co było pierwsze, jajko czy kura?:) Viz robiłeś na podstawie zdjęcia, czy wnętrze powstało na podstawie wizualizacji?:) Pozdr
SWRSC Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 wiz na podstawie dostarczonego zdjęcia. Zadaniem było podmienienie podłogi na płytki z zachowaniem minimum 35mm kamery, dlatego też są różnice w perspektywie. Nie musiałem idealnie odwzorowywać wnętrza, przy mniej ważnych elementach miałem wolną rękę. Najtrudniej jednak było odwzorować podobne warunki oświetleniowe we wnętrzu - przydały się książki z zakresu profesjonalnej fotografii wnętrz. Ta wizualizacja powstała po jakimś roku odkąd zabrałem się za wspomnianą wiedzę książkową.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się