Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bardzo mnie kusiło aby wstawić to do finished bo wkoncu jako tako udalo mi sie rozlozyc siatke i naniesc texturki, uważam to za swój mały sukces :) No ale chyba troche za mało jak na finished wiec wzucam tutaj, co sadzicie?:)

 

finoq.jpg

Napisano

Loki: ja bym powiedział, że ogólnie bardzo fajnie, tylko może jakiś lekki balans bieli by się przydał, bo dość żółciutko wyszło, i w sumie możnaby to w post leciutko wyostrzyć. ;)

 

Sz.

Napisano

@ola-f faktycznie moze troche przesadzilem, porpawie przy nastepnych testach.

@polka dot mapowalem unwrapem a dokaldniej pluginem xrayunwrap 1,5. Samemu ustala sie linie ciecia siatki. A potem mozolne malowanie w ps, jeszcze strasznie wolno mi to idzie bo dopiero zaczynam ogarniac :)

@Lukii ladne autko, ale cos pod przednia klamka siedzieje :)

Napisano

maciek.m - dzięki, czyli tak jak ja. zastanawiam się, jak w prosty sposób i szybko zmapować krawędzie giętej w obłe kształty sklejki tak, by wystarczyło wrzucić na nie seamlessową kwadratową teksturę. też dopiero się uczę

 

Lukii, super renderki. HDRI?

Napisano

maciek.m - myślałem ze to tak światło sie odbija po większej analizie siatki okazało się ze tam jest dołek dzięki :)

polka dot - tak HDRI, vray i ps

Gość Chrupek3D
Napisano (edytowane)

nie przesadziłem z kontrastem i nasyceniem w tym Cyclesu?

 

scene04.png

Edytowane przez Chrupek3D
Napisano

Jedna z moich pierwszych prac jaką tworze w takim "gierkowym" stylu ;d Nie jest najlepiej, ale uczę się na błędach ;D Liczę na pomoc, porady itp.

 

23tfczn.jpg

Napisano

09121986: Bardzo fajnie. Toto renderuje tylko w polu widoczności kamery czy chodzi Ci o camera clipping, ale rozsiewa i tak wszędzie dookoła?

 

Loki: No całkiem fajnie, ale model One to woła o pomstę. :P

 

sz.

Napisano

Loki - Fajna Pani ;D nie wiem czemu piszą że nie trafiona :D niepogardziłby taką sekretarą ;D

i ładne swiatełko - kurde jeszcze nie mogę tak zapanować nad color bleedingiem mimo tego ze używam OverrideMat.

 

Pressenter - dokładnie tak jak napisałeś , zasiewa określony teren i jest opcja by tylko na tym obszarze ktory jest widoczny przez kamere , fajnie bo działa to realtime i wraz z ruchem kamery zasiewa jej filedofview więc nie zasiewa dookoła.

Oszczędza to maxa i nie spotkałem się jeszcze z najmniejszym lagiem szybko hula :)

 

screen - tu jest podpięte sianie trawy do fioletowego plane'a

 

55467438.jpg

 

plasti - kliknij vertical shift - a takto fajnie wyszło , tylko zrób jakiś env , bo poucinany budynek słabo wygląda.

Napisano

@09121986

 

dzieki, dawalem camera corection modifier czy jak to tam, ale zapomnialem na koncu o tym :P, za bardzo w sumie wykrzywialo, a co do otoczenia to nie chcialo mi sie robic, chcialem sie skupic nad budynkiem :]

Napisano

arturprx2 - hmm na 2 faktycznie chyba ją przejarałem w photoshopie :/

 

pressenter - takiego One tylko mam - jakiś ze sketchupowego modela przerabiany. Trza kupić na designconnected wreszcie :)

 

09121986 - dzięki tu nie ma material override nigdzie. VrayCamera + VraySun / VraySky.

 

artur03 - fajne to - zwłaszcza deski mi sie podobają na podłodze (co to za tekstura ? arroway?) ale brakuje mi koloru od oświetlenia. Biały średnio wygląda (choć to może moja maniera)

Napisano

eXPlosiV - wybacz ale nie podzielam entuzjazmu ola-f. Jak dla mnie sofa wygląda strasznie. Mógłbyś pokazać referki bo jestem ciekaw czy w rzeczywistości też wygląda tak niewygodnie.

Szabla wygląda ciekawe ale czemu tak mało włosów dałeś temu dywanikowi/poduszce ?

Co do fotelu właśnie renderuje mi się na kompie :P i u Ciebie w wielu miejscach proporcje leżą.

 

plasti - spoko render ale myślę że warto zrobić coś z tilingiem tekstury na schodach i kolumnach. Wajper spoko :P tylko co to za zacieki na szybie ?

 

artur03 - mi się podoba. Jedynie poprawiłbym materiał skóry bo zbyt ziarnisty oraz dodał AO w miejscu gdzie stykają się obiekty z dywanem bo u mnie wygląda to tak jakby lewitowały zwłaszcza lewa nóżka od fotela. Nadałbym również grubość dywanowi bo wydaje się płaski.

Napisano

Loki - dzięki, barwę światła faktycznie można by jeszcze nasycić.

Oleksial- dzięki, AO jest włączone; to tekstura dywanu powoduje takie złudzenia. Myślałem raczej żeby podmalować (przyciemnić) teksturę w tym miejscu.

Napisano

nie rozumiem tego hejterstwa Chrupek3D :) w pewnym sensie obraziłeś 09121986, pamiętaj że o gustach nie powinno się dyskutować. Wiosna za oknem, porzućmy zgrzyty :)

 

09121986: proszę bardzo:

 

sandstoneantracyt.png

 

I jeszcze mały bonus, nie wiem czy pokazywałem wcześniej:

 

42954322.jpg

 

Pozdrawiam,

SWRSC

Napisano

Co było pierwsze, jajko czy kura?:) Viz robiłeś na podstawie zdjęcia, czy wnętrze powstało na podstawie wizualizacji?:)

 

Pozdr

Napisano

wiz na podstawie dostarczonego zdjęcia. Zadaniem było podmienienie podłogi na płytki z zachowaniem minimum 35mm kamery, dlatego też są różnice w perspektywie. Nie musiałem idealnie odwzorowywać wnętrza, przy mniej ważnych elementach miałem wolną rękę. Najtrudniej jednak było odwzorować podobne warunki oświetleniowe we wnętrzu - przydały się książki z zakresu profesjonalnej fotografii wnętrz. Ta wizualizacja powstała po jakimś roku odkąd zabrałem się za wspomnianą wiedzę książkową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności