Napisano 6 Kwiecień 201212 l Kompozycja na razie losowa, skala pewnie też leży ale skupiam się w tym momencie na materiałach i studiu a potem poprawie resztę ;)
Napisano 6 Kwiecień 201212 l Plasti fajna furka, choc fajnei jakbys zamist bumpa dal disp'a na sidewall'a i tzn ze to juz po postpro ? Bo ja mialem napisac ze moglbys podciagnac to jeszcze troche w PSie bo teraz troche plasko :). Wrzucilbym jak ja to widze ale nie chce mazac po nie swoich renderach;)
Napisano 7 Kwiecień 201212 l eXPlosiV- super to wygląda, bardzo podobają mi się materiały jak i feeling kolorów, śliczny cropp. Odemnie przy okazji dla całego max3d.pl wszystkiego najlepszego w święta: Szybka kartka wystrugana na tą okoliczność:
Napisano 7 Kwiecień 201212 l @Xiz0r dzieki, nawzajem :] @Pawelkos prosze bardzo, jestem nawet ciekaw twej interpretacji :) edit: mam taki pomysl, zrobmy mini render battle, wrzucam plik z viperem, jest to cadowski model wypuszczony przez samego dodga, ma tam jakies moje materialy, i teraz, kazdy kto bedzie mial chec wyrenderuje wlasna wersje i wrzuci :] łot ja fink??? http://www.sendspace.pl/file/826e808938f61c380a3e50f Edytowane 7 Kwiecień 201212 l przez plasti
Napisano 7 Kwiecień 201212 l Plasti: Jest fajnie, ja bym jeszcze poprawił IOR szkła, halogeny, felgi, tylnie boczne lampki, zmienił kolor na bardziej flagoy modelu i trochę podciągnął całość w PS np. W razie czego usuwam.
Napisano 8 Kwiecień 201212 l eXPlosiV - może i ostatnie Twoje prace uważałem za zbyt szybko skończone tak ta wymiata na starcie. Możesz napisać coś więcej o materiale tego dzbanka/konewki :P czy co to tam jest? Co do elementów które mi nie pasują to wosk bo chyba nie ma tam sss, ciecz w szklance - zbyt jasne jak dla mnie i czaszka ma dziwny materiał. Sznurek który wiąże tą kartkę jest zbyt płaski chyba. - pewnie to tylko diffuse :P Plasti - Id pass ? Nie wiem czy dobrze rozumiem ale do pomocy w wydzielaniu sobie obiektów w PS używaj takiego pass'a który może przyjmować różne wartości dla pikseli a nie jak w przypadku ID gdzie masz wartości całkowite bo wtedy AA nie może mieć miejsca między kolorami. Ja używam vray wirecolor. Aaaa i wesołych wszystkim
Napisano 10 Kwiecień 201212 l wrzucam inny link bo tamten jakis daremny jest plik z viperem do maxa 2010 i wyzej ofcorz http://wyslijplik.pl/download.php?sid=lmKDfiTh
Napisano 13 Kwiecień 201212 l dodalem kolejną texturkę:P i mam pytanko: co zrobić aby textury widzane przez kamere pod małym kątem były bardziej wyraźne?
Napisano 13 Kwiecień 201212 l hmmm, mało być magazynowo i brudno:P poprawiłem co nieco brudu:D budynek troszke odmłodniał :D
Napisano 14 Kwiecień 201212 l gregory - warto byłoby dodać trochę brudu w narożniku (punkt styku płyty poziomej i pionowej) - na obydwu płytach. Delikatnie, sutelnie ale jednak żeby się pojawił. Teraz wygląda to monolitycznie a chyba nie jest wylewane w jednym kawałku (nawet gdyby był to nie byłoby tak idealnie skoro w innych miejscach jest zabrudzenie). Jeżeli drzwi są przesuwne to przydałyby się szyny i tu także będzie poprawka tekstury, jeśli uchylne to są tak blisko stropu, że nie byłby problem z otwieraniem a nawet jeśli nie to zostałby brudny łuk (fajnie podkreśliłoby to fakt, że drzwi nie są "dziewicze").
Napisano 14 Kwiecień 201212 l KaeMS: materiały oprócz malowanego brudu będą miały jeszcze miksowany vrayDirt, dlatego w wielu miejscach jeszcze sie on pojawi (właśnie tam gdzie mówisz też:D). Drzwi są przesuwane i tu jest dziwna sprawa, bo nie ma szyny na górze, jest tylko na dole, widać jej fragment. Mam tylko kilka fot tego budynku i trudno dostrzec jak ona dokładnie wygląda:/ Dzięki za komentarze:D
Napisano 16 Kwiecień 201212 l Chwilowo wciąż męczę mental raya. Użyty shader deex_... konwersja z podstawowych mentaloskich materiałów. Mam zamiar jeszcze post zrobic w Nuke. Na chwile obecna beauty bez tla plus OCL. W post pro bede chcial dodac lekki glow na odbicia. Nastepny krok zrobienie renderu na podstawowych materialach maya render z passami i post pro. Potem moze Vray i kolejny project do nauki. Edytowane 16 Kwiecień 201212 l przez Sebazx6r
Napisano 16 Kwiecień 201212 l Hej !!! Sto lat nic nie wrzucałem i co gorsza nawet nie śledziłem forum, postaram się powrócić :) Wrzucam trzy sample z ostatnich prac które robiłem na zlecenie zewnętrznej firmy projektowej - czyli tylko wizki moje: Uploaded with ImageShack.us
Napisano 16 Kwiecień 201212 l ode mnie taki jarzacy tescik swiatla ;d PzD Edytowane 16 Kwiecień 201212 l przez MRmike
Napisano 17 Kwiecień 201212 l Witam. Taki teścik bardzo szybki płynu do kąpieli :) Pozdrawiam. Ciastuch.
Napisano 19 Kwiecień 201212 l Berger na bialym tle ten fortepianik wygladalby o niebo lepiej. Edytowane 20 Kwiecień 201212 l przez Sebazx6r
Napisano 20 Kwiecień 201212 l strasznie płaski ten mebel, wygląda jak plastik zalany politurą jak pączek w lukrze. Stylistyka mebla trochę też "cygańska" ale to chyba nie zależna już od Ciebie ?
Napisano 20 Kwiecień 201212 l Taki render 4fun modelu fortepianu z evermotion: To może kolumny doczekam się w czerni ;) Co tam słychać? Pozdrawiam Wojtek
Napisano 20 Kwiecień 201212 l Mebel nie zalezy ode mnie w sumie juz istnieje i jest zrobiony na wysoki polysk. Sugestie co do edycji materilau mile widziane. Zastosowalem mia material plus bump i diffuse. Acha maya mental ray. Tu dodam jeszce by nie zasmicac (ta sam kolekcja): Edytowane 20 Kwiecień 201212 l przez Sebazx6r
Napisano 20 Kwiecień 201212 l strasznie płaski ten mebel, wygląda jak plastik zalany politurą jak pączek w lukrze. Stylistyka mebla trochę też "cygańska" ale to chyba nie zależna już od Ciebie ? Cygański ;D Padłem ;D hehehehe coś w tym jest :D
Napisano 22 Kwiecień 201212 l Sebazx6r: Ten bump to noise czy robiłeś z diff'a? Robisz modele pod wiz te czy pod reklamę? Bo więcej detalu by się przydało, a na razie jak wspomniał piopiowawa płasko to wychodzi. Chyba że klient tak chce wtedy jest ok :)
Napisano 22 Kwiecień 201212 l przed post pro jest zbyt kontrastowo, po post pro - za mało kontrastu. Coś dziwnego stało się z cieniem na ramie okiennej nad wejściem.
Napisano 23 Kwiecień 201212 l Mebel nie zalezy ode mnie w sumie juz istnieje i jest zrobiony na wysoki polysk. Sugestie co do edycji materilau mile widziane. Zastosowalem mia material plus bump i diffuse. Acha maya mental ray. Tu dodam jeszce by nie zasmicac (ta sam kolekcja): A ja powiem tak , stary czy widzisz co robisz ? co chwilę wrzucasz te modele które wyglądają jakby były robione 5 lat temu O_o. Nie widzisz tego ?? Zaśmiecasz wątek , to wygląda jak początki game artu ... co to za klient co to kupuje O_O. Stary nic bym nie mówił ale co troche wrzucasz ten shit ! Sugestie do edycji materiału WTF O_o... Te same beznadziejne materiały , beznadziejne modele , beznadziejne studio , beznadziejne oswietlenie ziarno że aż pali w oczy ... masakra jakaś ... ja wiem też sie uczyłem też trzaskałem buraki swego czasu , ale ty nie robisz postępu NIC !! tylko wrzucasz cały czas to samo !!! Przyłóż się i popracuj , a nie zaśmiecaj badziewiem tego wątku... Daje sobie rękę uciąć że nie ja jedyny mam taką opinię... Jarhed6 - siemanko , umknął mi twoj post - Ext fajny tylko coś mało żywy w postpro podjedź światło dodaj chmurki rozjaśnij zieleń i baja . Drugi render fajnie tylko krzesła dają wrażenie lewitować. Pozdro Joł...
Napisano 23 Kwiecień 201212 l Hej, 09121986, skoro tak ci się nie podobają te meble to może jesteś w stanie udzielić Sebkowi jakichś konkretniejszych rad niż "beznadziejne materiały , beznadziejne modele , beznadziejne studio", czy "Przyłóż się i popracuj"? A może zrzędzenie frustrata to jedyne na co cię stać? Ten wątek służy do pracy nad projektami, a rolą komentujących jest pomagać autorom w ich ulepszaniu. Jeśli się na to nie zgadzasz to może poszukaj innego miejsca do wylewania żalu? Kompletnie nie rozumiem czemu niektórzy mylą ten temat ze Złotą Galerią. Zapomnieli może jakie rendery wypluwali parę lat temu i jak KONSTRUKTYWNA krytyka pomogła im podnieść poziom swoich prac?
Napisano 23 Kwiecień 201212 l hej arev w "mebelku" na dobrą sprawę trzeba zmienić wszystko, nie wiem o czym się rozpisywać- brak zróżnicowanego oświetlenia, bardziej świadomego rozłożenia refleksów a nie wylania jak zupy po całości. Pod dział game art low poly models to coś byłoby akurat, ale od poziomu renderów odstaje bardzo. Domek mi się podoba miodzio, trawka umiejętnie posiana- bardzo dużo ludzi się na tym wywala...tylko coś ze skalą domku-dachu jest nie tego, może gęściej dachówkę?
Napisano 23 Kwiecień 201212 l Ok, ale czy tak trudno to wyartykułować? Lekki chamfer na krawędziach, kilka punktów mocniejszego oświetlenia do wydobycia tych krawędzi i innych krzywizn, może jakiś wzór na podłożu by zaburzyć gładkość odbić, większy kontrast na teksturze, etc. Ludzie, przecież jesteśmy tu chyba po to by sobie wzajemnie pomagać, a nie wytykać palcami i oskarżać o zaniżanie poziomu, tak?
Napisano 23 Kwiecień 201212 l przed post pro jest zbyt kontrastowo, po post pro - za mało kontrastu. Coś dziwnego stało się z cieniem na ramie okiennej nad wejściem. Rzeczywiście. Wrzuce to do wipa. Dzięki
Napisano 23 Kwiecień 201212 l Co do podkreślenia krawędzi w mayce: http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-maya/3d_cg_vfx_autodesk_maya_mental_ray_mia_roundcorners_render/ Warto dać oprócz/zamiast bevel
Napisano 23 Kwiecień 201212 l @arev Przecież robi to dla klienta , czyli zajmuje się tym profesjonalnie tak? Czasem ostra krytyka działa lepiej niż bezpośrednia podpowiedź ... Pozatym też tam napisałem że walilem buraki jak każdy normalna kolej rzeczy , ale jak robi to profesjonalnie to wypadałoby wiedzieć jak zbudować studio które ma ręce i nogi , wiedzieć że trzeba podbić kontrast itd. itp. fundamenalne podstawy , sa tysiące postów tu opisujące jak tego dokonać , wystarczy poszukać , trochę się wysilić , a nie pisać tu komuś że ma ustawić np gamme na 2.2 ... a druga sprawa to trzeba tłumaczyć komuś co to chamfer ? Mam nadzieje że autor sie wkurzył i pokaże coś konkretnego żeby mi sie głupio zrobiło i taki właśnie był plan , mi wiele razy to pomogło :) Po offtopie :
Napisano 23 Kwiecień 201212 l Fajne chociaz nie wiem czy nie za mocno te kąty ostre wyciągnąłeś, troche sie zniekształca bryła za mocno przez to.
Napisano 24 Kwiecień 201212 l Ok, ale czy tak trudno to wyartykułować? Lekki chamfer na krawędziach, kilka punktów mocniejszego oświetlenia do wydobycia tych krawędzi i innych krzywizn, może jakiś wzór na podłożu by zaburzyć gładkość odbić, większy kontrast na teksturze, etc. Ludzie, przecież jesteśmy tu chyba po to by sobie wzajemnie pomagać, a nie wytykać palcami i oskarżać o zaniżanie poziomu, tak? No dobra ale ten wątek to nie WIP i uczenie kogoś jak postawić boxa. Od tego są tutoriale potem jest własny wątek WIP i tam wypytywanie. Zaraz będziemy mieli tutaj 50 brył, które generalnie będą identyko (słabe) i bezsensownie zajmą 20 stron wątku. Ja na przykład zaglądam tutaj żeby zobaczyć co inni FAJNEGO robią for fun. Kurcze rozumiem że to jest wolny wątek, ale trochę zdrowego rozsądku nie zaszkodzi. Popieram 09121986 i to samo miałem pisać tylko jakoś czasu nie było. Swoją drogą ciekawe skąd się ten klient urwał, że coś takiego łyka - przeca to nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek materiałem drewna. 09121986 faktycznie kamerka trochę za bardzo zniekształca.
Napisano 25 Kwiecień 201212 l Ogólnie ładnie, ale troszkę wydaje mi się taki niefortunny kadr, jakby się wszystko lekko na lewą stronę przekręcało? Sz.
Napisano 25 Kwiecień 201212 l A może i tak być. Jak człowiek za długo nad jedną rzeczą siedzi to traci dystans ;)
Napisano 26 Kwiecień 201212 l pionix: Klasa, jak zawsze z resztą :) 09121986: Przez te kafle wydaje mi się że sam budynek jest bardzo mały :P
Napisano 30 Kwiecień 201212 l Takie tam wstępne testy studia. Materiały też testowe ale głównie takie ot aby coś było i coś różnie odbijało. Mebel z głowy. uzu Edytowane 30 Kwiecień 201212 l przez uzumakishadow
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto