Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Plasti fajna furka, choc fajnei jakbys zamist bumpa dal disp'a na sidewall'a i tzn ze to juz po postpro ? Bo ja mialem napisac ze moglbys podciagnac to jeszcze troche w PSie bo teraz troche plasko :). Wrzucilbym jak ja to widze ale nie chce mazac po nie swoich renderach;)

Napisano

eXPlosiV- super to wygląda, bardzo podobają mi się materiały jak i feeling kolorów, śliczny cropp.

 

Odemnie przy okazji dla całego max3d.pl wszystkiego najlepszego w święta:

 

Szybka kartka wystrugana na tą okoliczność:

 

kartka.jpg

Napisano (edytowane)

@Xiz0r

dzieki, nawzajem :]

 

@Pawelkos

prosze bardzo, jestem nawet ciekaw twej interpretacji :)

 

edit:

 

mam taki pomysl, zrobmy mini render battle,

 

wrzucam plik z viperem, jest to cadowski model wypuszczony przez samego dodga, ma tam jakies moje materialy,

 

i teraz, kazdy kto bedzie mial chec wyrenderuje wlasna wersje i wrzuci :]

 

łot ja fink???

 

http://www.sendspace.pl/file/826e808938f61c380a3e50f

Edytowane przez plasti
Napisano

Plasti: Jest fajnie, ja bym jeszcze poprawił IOR szkła, halogeny, felgi, tylnie boczne lampki, zmienił kolor na bardziej flagoy modelu i trochę podciągnął całość w PS np.

 

IVaJD.jpg

 

W razie czego usuwam.

Napisano

eXPlosiV - może i ostatnie Twoje prace uważałem za zbyt szybko skończone tak ta wymiata na starcie.

Możesz napisać coś więcej o materiale tego dzbanka/konewki :P czy co to tam jest?

 

Co do elementów które mi nie pasują to wosk bo chyba nie ma tam sss, ciecz w szklance - zbyt jasne jak dla mnie i czaszka ma dziwny materiał. Sznurek który wiąże tą kartkę jest zbyt płaski chyba. - pewnie to tylko diffuse :P

 

 

Plasti - Id pass ? Nie wiem czy dobrze rozumiem ale do pomocy w wydzielaniu sobie obiektów w PS używaj takiego pass'a który może przyjmować różne wartości dla pikseli a nie jak w przypadku ID gdzie masz wartości całkowite bo wtedy AA nie może mieć miejsca między kolorami. Ja używam vray wirecolor.

 

 

Aaaa i wesołych wszystkim

Napisano

gregory - warto byłoby dodać trochę brudu w narożniku (punkt styku płyty poziomej i pionowej) - na obydwu płytach. Delikatnie, sutelnie ale jednak żeby się pojawił. Teraz wygląda to monolitycznie a chyba nie jest wylewane w jednym kawałku (nawet gdyby był to nie byłoby tak idealnie skoro w innych miejscach jest zabrudzenie). Jeżeli drzwi są przesuwne to przydałyby się szyny i tu także będzie poprawka tekstury, jeśli uchylne to są tak blisko stropu, że nie byłby problem z otwieraniem a nawet jeśli nie to zostałby brudny łuk (fajnie podkreśliłoby to fakt, że drzwi nie są "dziewicze").

Napisano

KaeMS: materiały oprócz malowanego brudu będą miały jeszcze miksowany vrayDirt, dlatego w wielu miejscach jeszcze sie on pojawi (właśnie tam gdzie mówisz też:D). Drzwi są przesuwane i tu jest dziwna sprawa, bo nie ma szyny na górze, jest tylko na dole, widać jej fragment. Mam tylko kilka fot tego budynku i trudno dostrzec jak ona dokładnie wygląda:/

Dzięki za komentarze:D

Napisano (edytowane)

Chwilowo wciąż męczę mental raya. Użyty shader deex_... konwersja z podstawowych mentaloskich materiałów. Mam zamiar jeszcze post zrobic w Nuke. Na chwile obecna beauty bez tla plus OCL. W post pro bede chcial dodac lekki glow na odbicia.

Nastepny krok zrobienie renderu na podstawowych materialach maya render z passami i post pro. Potem moze Vray i kolejny project do nauki.

 

wwwlo.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Hej !!! Sto lat nic nie wrzucałem i co gorsza nawet nie śledziłem forum, postaram się powrócić :) Wrzucam trzy sample z ostatnich prac które robiłem na zlecenie zewnętrznej firmy projektowej - czyli tylko wizki moje:

 

04df.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

01rgb.jpg

 

02kamera.jpg

Napisano
Taki render 4fun modelu fortepianu z evermotion:

 

 

To może kolumny doczekam się w czerni ;)

Co tam słychać?

 

Pozdrawiam

Wojtek

Napisano (edytowane)

Mebel nie zalezy ode mnie w sumie juz istnieje i jest zrobiony na wysoki polysk.

Sugestie co do edycji materilau mile widziane. Zastosowalem mia material plus bump i diffuse.

 

Acha maya mental ray.

 

Tu dodam jeszce by nie zasmicac (ta sam kolekcja):

bufetb.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano
strasznie płaski ten mebel, wygląda jak plastik zalany politurą jak pączek w lukrze.

Stylistyka mebla trochę też "cygańska" ale to chyba nie zależna już od Ciebie ?

 

Cygański ;D Padłem ;D hehehehe coś w tym jest :D

Napisano

Sebazx6r: Ten bump to noise czy robiłeś z diff'a? Robisz modele pod wiz te czy pod reklamę? Bo więcej detalu by się przydało, a na razie jak wspomniał piopiowawa płasko to wychodzi. Chyba że klient tak chce wtedy jest ok :)

Napisano
Mebel nie zalezy ode mnie w sumie juz istnieje i jest zrobiony na wysoki polysk.

Sugestie co do edycji materilau mile widziane. Zastosowalem mia material plus bump i diffuse.

 

Acha maya mental ray.

 

Tu dodam jeszce by nie zasmicac (ta sam kolekcja):

 

A ja powiem tak , stary czy widzisz co robisz ? co chwilę wrzucasz te modele które wyglądają jakby były robione 5 lat temu O_o.

Nie widzisz tego ??

Zaśmiecasz wątek , to wygląda jak początki game artu ... co to za klient co to kupuje O_O.

Stary nic bym nie mówił ale co troche wrzucasz ten shit !

Sugestie do edycji materiału WTF O_o... Te same beznadziejne materiały , beznadziejne modele , beznadziejne studio , beznadziejne oswietlenie ziarno że aż pali w oczy ... masakra jakaś ... ja wiem też sie uczyłem też trzaskałem buraki swego czasu , ale ty nie robisz postępu NIC !! tylko wrzucasz cały czas to samo !!!

Przyłóż się i popracuj , a nie zaśmiecaj badziewiem tego wątku...

Daje sobie rękę uciąć że nie ja jedyny mam taką opinię...

 

Jarhed6 - siemanko , umknął mi twoj post - Ext fajny tylko coś mało żywy w postpro podjedź światło dodaj chmurki rozjaśnij zieleń i baja . Drugi render fajnie tylko krzesła dają wrażenie lewitować. Pozdro Joł...

Napisano

Hej, 09121986, skoro tak ci się nie podobają te meble to może jesteś w stanie udzielić Sebkowi jakichś konkretniejszych rad niż "beznadziejne materiały , beznadziejne modele , beznadziejne studio", czy "Przyłóż się i popracuj"? A może zrzędzenie frustrata to jedyne na co cię stać? Ten wątek służy do pracy nad projektami, a rolą komentujących jest pomagać autorom w ich ulepszaniu. Jeśli się na to nie zgadzasz to może poszukaj innego miejsca do wylewania żalu? Kompletnie nie rozumiem czemu niektórzy mylą ten temat ze Złotą Galerią. Zapomnieli może jakie rendery wypluwali parę lat temu i jak KONSTRUKTYWNA krytyka pomogła im podnieść poziom swoich prac?

Napisano

hej arev w "mebelku" na dobrą sprawę trzeba zmienić wszystko, nie wiem o czym się rozpisywać- brak zróżnicowanego oświetlenia, bardziej świadomego rozłożenia refleksów a nie wylania jak zupy po całości. Pod dział game art low poly models to coś byłoby akurat, ale od poziomu renderów odstaje bardzo.

 

Domek mi się podoba miodzio, trawka umiejętnie posiana- bardzo dużo ludzi się na tym wywala...tylko coś ze skalą domku-dachu jest nie tego, może gęściej dachówkę?

Napisano

Ok, ale czy tak trudno to wyartykułować? Lekki chamfer na krawędziach, kilka punktów mocniejszego oświetlenia do wydobycia tych krawędzi i innych krzywizn, może jakiś wzór na podłożu by zaburzyć gładkość odbić, większy kontrast na teksturze, etc. Ludzie, przecież jesteśmy tu chyba po to by sobie wzajemnie pomagać, a nie wytykać palcami i oskarżać o zaniżanie poziomu, tak?

Napisano
przed post pro jest zbyt kontrastowo, po post pro - za mało kontrastu. Coś dziwnego stało się z cieniem na ramie okiennej nad wejściem.

 

Rzeczywiście. Wrzuce to do wipa. Dzięki

Napisano

@arev Przecież robi to dla klienta , czyli zajmuje się tym profesjonalnie tak? Czasem ostra krytyka działa lepiej niż bezpośrednia podpowiedź ... Pozatym też tam napisałem że walilem buraki jak każdy normalna kolej rzeczy , ale jak robi to profesjonalnie to wypadałoby wiedzieć jak zbudować studio które ma ręce i nogi , wiedzieć że trzeba podbić kontrast itd. itp. fundamenalne podstawy , sa tysiące postów tu opisujące jak tego dokonać , wystarczy poszukać , trochę się wysilić , a nie pisać tu komuś że ma ustawić np gamme na 2.2 ... a druga sprawa to trzeba tłumaczyć komuś co to chamfer ? Mam nadzieje że autor sie wkurzył i pokaże coś konkretnego żeby mi sie głupio zrobiło i taki właśnie był plan , mi wiele razy to pomogło :)

 

Po offtopie :

ext1o.jpg

Napisano

Fajne chociaz nie wiem czy nie za mocno te kąty ostre wyciągnąłeś, troche sie zniekształca bryła za mocno przez to.

Napisano
Ok, ale czy tak trudno to wyartykułować? Lekki chamfer na krawędziach, kilka punktów mocniejszego oświetlenia do wydobycia tych krawędzi i innych krzywizn, może jakiś wzór na podłożu by zaburzyć gładkość odbić, większy kontrast na teksturze, etc. Ludzie, przecież jesteśmy tu chyba po to by sobie wzajemnie pomagać, a nie wytykać palcami i oskarżać o zaniżanie poziomu, tak?

 

No dobra ale ten wątek to nie WIP i uczenie kogoś jak postawić boxa. Od tego są tutoriale potem jest własny wątek WIP i tam wypytywanie. Zaraz będziemy mieli tutaj 50 brył, które generalnie będą identyko (słabe) i bezsensownie zajmą 20 stron wątku.

Ja na przykład zaglądam tutaj żeby zobaczyć co inni FAJNEGO robią for fun. Kurcze rozumiem że to jest wolny wątek, ale trochę zdrowego rozsądku nie zaszkodzi. Popieram 09121986 i to samo miałem pisać tylko jakoś czasu nie było.

Swoją drogą ciekawe skąd się ten klient urwał, że coś takiego łyka - przeca to nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek materiałem drewna.

 

09121986 faktycznie kamerka trochę za bardzo zniekształca.

Napisano (edytowane)

Takie tam wstępne testy studia. Materiały też testowe ale głównie takie ot aby coś było i coś różnie odbijało.

Mebel z głowy.

 

33fb21e95d587c30.jpg

 

43dada5f32ac60c6.jpg

 

uzu

Edytowane przez uzumakishadow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności