Napisano 1 Styczeń 201312 l Sebazx6r, też z nudów pobawiłem się troche w szopie twoim renderkiem :) Edytowane 1 Styczeń 201312 l przez Tamyl91
Napisano 1 Styczeń 201312 l Xizor nie bardzo ta czcionka troche sie nie miesci na boczku? Tamyl nawet fajnie wyszło... Upadte ostatni przed wyzwaniem z mentalem: Edytowane 3 Styczeń 201312 l przez Sebazx6r
Napisano 2 Styczeń 201312 l jakubm, super wizka, znów masz troszkę za ciemne czernie, delikatnie popraw to levelsami, i jest naprawę pięknie, fajny projekt. jak tak teraz patrzę to nie wiem czy na poduszkę na 1 planie nie można by było dać jedną więcej iteracje TS
Napisano 2 Styczeń 201312 l test materiałów i modelu: what do you think? Ładnie to wygląda ale tekstura na boku opony faktycznie coś nie tak, a szczególnie ten napis. Niestety najbardziej rzuca się w oczy grubość żeber felgi. Zdecydowanie za cienkie. Robiłem podobną felgę kiedyś tylko do gry i jak chcesz to możesz sobie sprawdzić mniej więcej jak to wyglądało. http://img585.imageshack.us/img585/779/kolotest.png
Napisano 2 Styczeń 201312 l Moim zdaniem powinieneś zrobić mapkę scattera, by największy sss był na nosie i uszach, bo teraz cała postać wygląda trochę jak z żelu. I kolor scattera bardziej czerwony :)
Napisano 2 Styczeń 201312 l Tamyl91 dzieki za koment, tak wiec mala poprawka Uploaded with ImageShack.us
Napisano 5 Styczeń 201312 l Sebazx6r bez postpro lepiej :) będziesz to jeszcze kończył , w sensie środek i inne pierdóły czy sam "exterior" :?
Napisano 5 Styczeń 201312 l Pierwsza wiz w coronie. 2 dni + 1 na rożne testy. Jest sporo niedociągnięć ale jestem zadowolony, zabieram się za następna :) Render 2200 pix na dłuższym boku - 1h na i7 2600 4.3GHz (PT + HD)
Napisano 5 Styczeń 201312 l Źle to nie wygląda. Może troszeczkę te ściany i jakoś chyba za ciemno do tła. A z ciekawości jak wygląda progress Corony w ostatnim czasie?
Napisano 5 Styczeń 201312 l Ja bym zdecydowanie wzmocnił świecenie sky'a. Jest tam zbyt ciemno jak na takie doże okno. Bardzo jestem ciekaw jak by to wyszło :)
Napisano 5 Styczeń 201312 l legomir: Rozwijają się w niezłym tempie. Sporo do zrobienia jednak jeszcze jest (np. nie ma SSS) ale za to bardzo intuicyjnie się w tym pracuje - jak dla mnie :) Oczywiście zachęcam do obadania samemu :D pionix: Spoko, dzięki za sugestie, będę miał na uwadze w następnej scenie :)
Napisano 5 Styczeń 201312 l nauka modelowania trwa ;) chciałem żeby wyglądało jakby hydrant był pokryty grubą warstwą farby.
Napisano 5 Styczeń 201312 l Fargatefajnie wyszla podloga, skad masz teksturki tego drewna co jest na podlodze ?
Napisano 6 Styczeń 201312 l pierwszy najlepszy, ja bym usunal te ciapki z tla bo nijak sie maja do samochodu, dobry gradient zalatwi sprawe :)
Napisano 6 Styczeń 201312 l Dzięki. Jutro usiądę. Chyba ze mnie żonka łopatą zaciuka za siedzenie do piątek nad ranem przed Mayką.... Edytowane 6 Styczeń 201312 l przez Sebazx6r
Napisano 6 Styczeń 201312 l Wypluj render z lepszymi setami aa, potem się baw w postpro! :) Napis bym wywalił, absolutnie nie pasuje ;) Pozdrawiam!
Napisano 6 Styczeń 201312 l pozwole, sobie, na szybko zeby pokazac o jaki gradient mnie chodzilo :) Uploaded with ImageShack.us
Napisano 6 Styczeń 201312 l Wypluj render z lepszymi setami aa, potem się baw w postpro! :) Napis bym wywalił, absolutnie nie pasuje ;) Pozdrawiam! Jako przyszły "Papa" :D protestuje... Rendery testowe to nie mam zamiaru czekać pół dnia :). Fajne plasti... Jak dodales ten gradient?
Napisano 6 Styczeń 201312 l we fotku pendzlem na czarnym tle z overlayem bodajze, wycinajac ksztalt samochodu
Napisano 6 Styczeń 201312 l Fargate- mam mieszane uczucia, z jednej strony super materiał podłogi a z drugiej wizualizacja jest ciemna, sun zdecydowanie za słabo świeci, widok za oknem nudny- bez kontrastu, brak odbić w szybach, materiał materaca i pościeli słaby. Popracowałbym na tą wizualizacja jeszcze. Ode mnie exterior:
Napisano 7 Styczeń 201312 l Ogólnie fajnie tylko ludzie... troszkę jakby źle dobrani i nie za dobrze wkomponowani... kurcze, że też klienci zawsze chcą niszczyć ładne wizki tymi ludźmi, no! :D Pierwsze ujęcie super. Sz.
Napisano 7 Styczeń 201312 l Ludzi wrzuciłem bez dodawania im cieni i oświetlenia dlatego tak wygląda. Nie miałem czasu na to, całość zajęła mi 3 dni z korektą klienta. Dzięki za komentarz ;) t.
Napisano 7 Styczeń 201312 l na 2gim renderze samochod raczej nie wjechal by pod tak wysoki kraweznik, cos ze skala chyba nie tak
Napisano 7 Styczeń 201312 l Hej co myślicie, ujdzie w tłoku ? Edytowane 7 Styczeń 201312 l przez hazy
Napisano 8 Styczeń 201312 l Może za dużo postprodukcji? Bo zrobiła się jakaś taka mgła. Chyba, że płytki są za bardzo odbijające i to może przez to. Zrobiło się chwiejnie bo lewa część jest taka jaśniutka a prawa ciemna. Dobrze, że są te paski światła na szafce ale to wg mnie jeszcze za mało.
Napisano 8 Styczeń 201312 l Dzięki. To było postpro, ścianę na przeciwko sedesu zrobiłem białą i teraz chyba wystarczy światła po drugiej stronie. Jest dobrze ?
Napisano 8 Styczeń 201312 l Jest lepiej choc ja bym wyostrzyl to jeszcze w PSie. I jakim cudem w lustrze odbija ci sie to co sie teraz odbija. Reki sobie odciac nie dam ale powinna odbijac sie chyba na mozaika z lewej strony
Napisano 8 Styczeń 201312 l Ewert, wizki poprawne chociaż nie porywają. Może przez tą architekturę :) Koleś na pierwszym renderze na ok 2,3 wzrostu a pergolka nad autem na drugim ma fizycznie małe szanse się utrzymać w tym kształcie i wymiarze, jak już to będzie się majtać na wietrze i ze stali o konkretnym przekroju musiała by być.
Napisano 9 Styczeń 201312 l !Ewert: Nie postarałeś się Tomku, nawet jak na 3 dni ;) mirekbini: może na początek zmień ustawienia AA :), trawa nieładna, niebo kompletnie nie pasuje. Troche PS'a i będzie OK...
Napisano 10 Styczeń 201312 l Proszę o komentarze/uwagi odnośnie sceny. Za długo już na nią patrzę. Pozdrawiam!
Napisano 10 Styczeń 201312 l plasti - możliwe, zapomniałem obniżyć krawężników. Siwy- zwróć uwagę jak daleko od budynku jest ten facet, moim zdaniem jest okej. Pergola jest metalowa. Tu nie muszę się bronić dlatego że zrobiłem to na prośbę klienta, jasne że daje swoje wskazówki ale w tym przypadku nic one nie dały. @seba@ - architektura jest taka a nie inna - tego nie zmienię. Najważniejsze pytanie jest takie: Czy w każdą wizualizacje trzeba dawać 100% swoich umiejętności? grubas - dla mnie nie potrzebny jest znak po prawej, tworzy z lampa taką "bramę". Wizualizacja jest bardzo dopracowana ale bym ją rozjaśnił i dodał kontrast. Czy to jest wizualizacja do katalogu?
Napisano 10 Styczeń 201312 l Grubas - pierwsze wrażenie było takie że ten niebieski kolor zabija kolor tekstury kamienia, Może by trochę słabiej tym niebieskim zadziałać? A potem tak jak Ewert mówi leciutko większy kontrast lub nasycenie, zwłąszcza tego żółtego światła we wnętrzu.
Napisano 10 Styczeń 201312 l Grubas - To ja może zilustruje. http://img441.imageshack.us/img441/9505/61465164.jpg
Napisano 10 Styczeń 201312 l !Ewert - dzięki. Zastanawiałem się bardziej nad lampą. Pokombinuję. Mulholland - faktycznie, za dużo tego niebieskiego. etyr11 - od razu lepiej! Dzięki za wskazówki Panowie! EDIT: !Ewert - tak, to wizualizacja do katalogu. Edytowane 10 Styczeń 201312 l przez grubas
Napisano 10 Styczeń 201312 l Ja jeszcze wrzucę swoje 3 grosze. Zwykle w oknach są zestawy szklane 2 lub 3 szybowe. Warto coś takiego wymodelować. Może trochę wydawać się nadgorliwe, ale dzięki temu uzyskujemy dodatkowe odbicia, które są nieznacznie przesunięte względem siebie co daje bardziej realistyczny efekt.
Napisano 11 Styczeń 201312 l troche inne podejscie, tym razem skladane w nuke Uploaded with ImageShack.us
Napisano 11 Styczeń 201312 l Guuuuuuuuuma. Plasti nie wiem w czym renderujesz ale kojarze z 2/3 tutki do mental raya i jego SSS, które wyglądały na dobre, ale chyba troszęczkę lepiej niż poprzednio. Ogólnie to skóra wydaje sie teraz za zimna.
Napisano 11 Styczeń 201312 l No i gigantyczna aberracja chromatyczna nie sprawia, że rendery stają się lepsze ;)
Napisano 11 Styczeń 201312 l ok, dzieki, ostatnie podejscie, nie mam wiecej pomyslow na dzisiaj Uploaded with ImageShack.us
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto