Tamyl91 Napisano 1 Styczeń 2013 Napisano 1 Styczeń 2013 (edytowane) Sebazx6r, też z nudów pobawiłem się troche w szopie twoim renderkiem :) Edytowane 1 Styczeń 2013 przez Tamyl91
Sebazx6r Napisano 1 Styczeń 2013 Napisano 1 Styczeń 2013 (edytowane) Xizor nie bardzo ta czcionka troche sie nie miesci na boczku? Tamyl nawet fajnie wyszło... Upadte ostatni przed wyzwaniem z mentalem: Edytowane 3 Styczeń 2013 przez Sebazx6r
jakubm Napisano 2 Styczeń 2013 Napisano 2 Styczeń 2013 nieźle sobie co poniektórzy tu poczynają ;) ! ode mnie takie coś:
Orangegraphics Napisano 2 Styczeń 2013 Napisano 2 Styczeń 2013 jakubm, super wizka, znów masz troszkę za ciemne czernie, delikatnie popraw to levelsami, i jest naprawę pięknie, fajny projekt. jak tak teraz patrzę to nie wiem czy na poduszkę na 1 planie nie można by było dać jedną więcej iteracje TS
Wielki Napisano 2 Styczeń 2013 Napisano 2 Styczeń 2013 test materiałów i modelu: what do you think? Ładnie to wygląda ale tekstura na boku opony faktycznie coś nie tak, a szczególnie ten napis. Niestety najbardziej rzuca się w oczy grubość żeber felgi. Zdecydowanie za cienkie. Robiłem podobną felgę kiedyś tylko do gry i jak chcesz to możesz sobie sprawdzić mniej więcej jak to wyglądało. http://img585.imageshack.us/img585/779/kolotest.png
Tamyl91 Napisano 2 Styczeń 2013 Napisano 2 Styczeń 2013 Moim zdaniem powinieneś zrobić mapkę scattera, by największy sss był na nosie i uszach, bo teraz cała postać wygląda trochę jak z żelu. I kolor scattera bardziej czerwony :)
plasti Napisano 2 Styczeń 2013 Napisano 2 Styczeń 2013 Tamyl91 dzieki za koment, tak wiec mala poprawka Uploaded with ImageShack.us
!Ewert Napisano 4 Styczeń 2013 Napisano 4 Styczeń 2013 jakubm - strasznie masz ostre oświetlenie, dodaj więcej ciepłego koloru.
Sebazx6r Napisano 5 Styczeń 2013 Napisano 5 Styczeń 2013 bez post: LauczoMobile czyli mój designe. Chwilo około 2dni roboty...
indian Napisano 5 Styczeń 2013 Napisano 5 Styczeń 2013 Sebazx6r bez postpro lepiej :) będziesz to jeszcze kończył , w sensie środek i inne pierdóły czy sam "exterior" :?
Fargate Napisano 5 Styczeń 2013 Napisano 5 Styczeń 2013 Pierwsza wiz w coronie. 2 dni + 1 na rożne testy. Jest sporo niedociągnięć ale jestem zadowolony, zabieram się za następna :) Render 2200 pix na dłuższym boku - 1h na i7 2600 4.3GHz (PT + HD)
legomir Napisano 5 Styczeń 2013 Napisano 5 Styczeń 2013 Źle to nie wygląda. Może troszeczkę te ściany i jakoś chyba za ciemno do tła. A z ciekawości jak wygląda progress Corony w ostatnim czasie?
pionix Napisano 5 Styczeń 2013 Napisano 5 Styczeń 2013 Ja bym zdecydowanie wzmocnił świecenie sky'a. Jest tam zbyt ciemno jak na takie doże okno. Bardzo jestem ciekaw jak by to wyszło :)
Fargate Napisano 5 Styczeń 2013 Napisano 5 Styczeń 2013 legomir: Rozwijają się w niezłym tempie. Sporo do zrobienia jednak jeszcze jest (np. nie ma SSS) ale za to bardzo intuicyjnie się w tym pracuje - jak dla mnie :) Oczywiście zachęcam do obadania samemu :D pionix: Spoko, dzięki za sugestie, będę miał na uwadze w następnej scenie :)
bulwa11 Napisano 5 Styczeń 2013 Napisano 5 Styczeń 2013 nauka modelowania trwa ;) chciałem żeby wyglądało jakby hydrant był pokryty grubą warstwą farby.
Pawelkos Napisano 5 Styczeń 2013 Napisano 5 Styczeń 2013 Fargatefajnie wyszla podloga, skad masz teksturki tego drewna co jest na podlodze ?
plasti Napisano 6 Styczeń 2013 Napisano 6 Styczeń 2013 pierwszy najlepszy, ja bym usunal te ciapki z tla bo nijak sie maja do samochodu, dobry gradient zalatwi sprawe :)
Sebazx6r Napisano 6 Styczeń 2013 Napisano 6 Styczeń 2013 (edytowane) Dzięki. Jutro usiądę. Chyba ze mnie żonka łopatą zaciuka za siedzenie do piątek nad ranem przed Mayką.... Edytowane 6 Styczeń 2013 przez Sebazx6r
Miłosz3ds Napisano 6 Styczeń 2013 Napisano 6 Styczeń 2013 Wypluj render z lepszymi setami aa, potem się baw w postpro! :) Napis bym wywalił, absolutnie nie pasuje ;) Pozdrawiam!
plasti Napisano 6 Styczeń 2013 Napisano 6 Styczeń 2013 pozwole, sobie, na szybko zeby pokazac o jaki gradient mnie chodzilo :) Uploaded with ImageShack.us
Sebazx6r Napisano 6 Styczeń 2013 Napisano 6 Styczeń 2013 Wypluj render z lepszymi setami aa, potem się baw w postpro! :) Napis bym wywalił, absolutnie nie pasuje ;) Pozdrawiam! Jako przyszły "Papa" :D protestuje... Rendery testowe to nie mam zamiaru czekać pół dnia :). Fajne plasti... Jak dodales ten gradient?
plasti Napisano 6 Styczeń 2013 Napisano 6 Styczeń 2013 we fotku pendzlem na czarnym tle z overlayem bodajze, wycinajac ksztalt samochodu
!Ewert Napisano 6 Styczeń 2013 Napisano 6 Styczeń 2013 Fargate- mam mieszane uczucia, z jednej strony super materiał podłogi a z drugiej wizualizacja jest ciemna, sun zdecydowanie za słabo świeci, widok za oknem nudny- bez kontrastu, brak odbić w szybach, materiał materaca i pościeli słaby. Popracowałbym na tą wizualizacja jeszcze. Ode mnie exterior:
pressenter Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 Ogólnie fajnie tylko ludzie... troszkę jakby źle dobrani i nie za dobrze wkomponowani... kurcze, że też klienci zawsze chcą niszczyć ładne wizki tymi ludźmi, no! :D Pierwsze ujęcie super. Sz.
!Ewert Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 Ludzi wrzuciłem bez dodawania im cieni i oświetlenia dlatego tak wygląda. Nie miałem czasu na to, całość zajęła mi 3 dni z korektą klienta. Dzięki za komentarz ;) t.
plasti Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 na 2gim renderze samochod raczej nie wjechal by pod tak wysoki kraweznik, cos ze skala chyba nie tak
hazy Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 (edytowane) Hej co myślicie, ujdzie w tłoku ? Edytowane 7 Styczeń 2013 przez hazy
Mulholland Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 Hazy - mam wrażenie że wszystko jest jakies nieostre.
Igi Napisano 8 Styczeń 2013 Napisano 8 Styczeń 2013 Może za dużo postprodukcji? Bo zrobiła się jakaś taka mgła. Chyba, że płytki są za bardzo odbijające i to może przez to. Zrobiło się chwiejnie bo lewa część jest taka jaśniutka a prawa ciemna. Dobrze, że są te paski światła na szafce ale to wg mnie jeszcze za mało.
hazy Napisano 8 Styczeń 2013 Napisano 8 Styczeń 2013 Dzięki. To było postpro, ścianę na przeciwko sedesu zrobiłem białą i teraz chyba wystarczy światła po drugiej stronie. Jest dobrze ?
Pawelkos Napisano 8 Styczeń 2013 Napisano 8 Styczeń 2013 Jest lepiej choc ja bym wyostrzyl to jeszcze w PSie. I jakim cudem w lustrze odbija ci sie to co sie teraz odbija. Reki sobie odciac nie dam ale powinna odbijac sie chyba na mozaika z lewej strony
siwy Napisano 8 Styczeń 2013 Napisano 8 Styczeń 2013 Ewert, wizki poprawne chociaż nie porywają. Może przez tą architekturę :) Koleś na pierwszym renderze na ok 2,3 wzrostu a pergolka nad autem na drugim ma fizycznie małe szanse się utrzymać w tym kształcie i wymiarze, jak już to będzie się majtać na wietrze i ze stali o konkretnym przekroju musiała by być.
mirekbini Napisano 9 Styczeń 2013 Napisano 9 Styczeń 2013 taki domek ostatnio wydłubałem, powiedzcie jak można to ulepszyć. Dzięki
@seba@ Napisano 9 Styczeń 2013 Napisano 9 Styczeń 2013 Nie postarałeś się Tomku, nawet jak na 3 dni ;)
@seba@ Napisano 9 Styczeń 2013 Napisano 9 Styczeń 2013 !Ewert: Nie postarałeś się Tomku, nawet jak na 3 dni ;) mirekbini: może na początek zmień ustawienia AA :), trawa nieładna, niebo kompletnie nie pasuje. Troche PS'a i będzie OK...
grubas Napisano 10 Styczeń 2013 Napisano 10 Styczeń 2013 Proszę o komentarze/uwagi odnośnie sceny. Za długo już na nią patrzę. Pozdrawiam!
!Ewert Napisano 10 Styczeń 2013 Napisano 10 Styczeń 2013 plasti - możliwe, zapomniałem obniżyć krawężników. Siwy- zwróć uwagę jak daleko od budynku jest ten facet, moim zdaniem jest okej. Pergola jest metalowa. Tu nie muszę się bronić dlatego że zrobiłem to na prośbę klienta, jasne że daje swoje wskazówki ale w tym przypadku nic one nie dały. @seba@ - architektura jest taka a nie inna - tego nie zmienię. Najważniejsze pytanie jest takie: Czy w każdą wizualizacje trzeba dawać 100% swoich umiejętności? grubas - dla mnie nie potrzebny jest znak po prawej, tworzy z lampa taką "bramę". Wizualizacja jest bardzo dopracowana ale bym ją rozjaśnił i dodał kontrast. Czy to jest wizualizacja do katalogu?
Mulholland Napisano 10 Styczeń 2013 Napisano 10 Styczeń 2013 Grubas - pierwsze wrażenie było takie że ten niebieski kolor zabija kolor tekstury kamienia, Może by trochę słabiej tym niebieskim zadziałać? A potem tak jak Ewert mówi leciutko większy kontrast lub nasycenie, zwłąszcza tego żółtego światła we wnętrzu.
etyr11 Napisano 10 Styczeń 2013 Napisano 10 Styczeń 2013 Grubas - To ja może zilustruje. http://img441.imageshack.us/img441/9505/61465164.jpg
grubas Napisano 10 Styczeń 2013 Napisano 10 Styczeń 2013 (edytowane) !Ewert - dzięki. Zastanawiałem się bardziej nad lampą. Pokombinuję. Mulholland - faktycznie, za dużo tego niebieskiego. etyr11 - od razu lepiej! Dzięki za wskazówki Panowie! EDIT: !Ewert - tak, to wizualizacja do katalogu. Edytowane 10 Styczeń 2013 przez grubas
Igi Napisano 10 Styczeń 2013 Napisano 10 Styczeń 2013 Ja jeszcze wrzucę swoje 3 grosze. Zwykle w oknach są zestawy szklane 2 lub 3 szybowe. Warto coś takiego wymodelować. Może trochę wydawać się nadgorliwe, ale dzięki temu uzyskujemy dodatkowe odbicia, które są nieznacznie przesunięte względem siebie co daje bardziej realistyczny efekt.
plasti Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 troche inne podejscie, tym razem skladane w nuke Uploaded with ImageShack.us
legomir Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Guuuuuuuuuma. Plasti nie wiem w czym renderujesz ale kojarze z 2/3 tutki do mental raya i jego SSS, które wyglądały na dobre, ale chyba troszęczkę lepiej niż poprzednio. Ogólnie to skóra wydaje sie teraz za zimna.
Tamyl91 Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 No i gigantyczna aberracja chromatyczna nie sprawia, że rendery stają się lepsze ;)
plasti Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 ok, dzieki, ostatnie podejscie, nie mam wiecej pomyslow na dzisiaj Uploaded with ImageShack.us
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się