Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Xizor nie bardzo ta czcionka troche sie nie miesci na boczku?

 

Tamyl nawet fajnie wyszło...

 

Upadte ostatni przed wyzwaniem z mentalem:

porchew.png

 

porcheblue.png

 

porchered.png

 

porche2.png

 

subarug.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

jakubm, super wizka, znów masz troszkę za ciemne czernie, delikatnie popraw to levelsami, i jest naprawę pięknie, fajny projekt.

 

jak tak teraz patrzę to nie wiem czy na poduszkę na 1 planie nie można by było dać jedną więcej iteracje TS

Napisano
test materiałów i modelu:

what do you think?

 

Ładnie to wygląda ale tekstura na boku opony faktycznie coś nie tak, a szczególnie ten napis. Niestety najbardziej rzuca się w oczy grubość żeber felgi. Zdecydowanie za cienkie. Robiłem podobną felgę kiedyś tylko do gry i jak chcesz to możesz sobie sprawdzić mniej więcej jak to wyglądało. http://img585.imageshack.us/img585/779/kolotest.png

Napisano

Moim zdaniem powinieneś zrobić mapkę scattera, by największy sss był na nosie i uszach, bo teraz cała postać wygląda trochę jak z żelu. I kolor scattera bardziej czerwony :)

Napisano

Pierwsza wiz w coronie. 2 dni + 1 na rożne testy. Jest sporo niedociągnięć ale jestem zadowolony, zabieram się za następna :)

Render 2200 pix na dłuższym boku - 1h na i7 2600 4.3GHz (PT + HD)

untitled-1.jpg

Napisano

legomir: Rozwijają się w niezłym tempie. Sporo do zrobienia jednak jeszcze jest (np. nie ma SSS) ale za to bardzo intuicyjnie się w tym pracuje - jak dla mnie :) Oczywiście zachęcam do obadania samemu :D

pionix: Spoko, dzięki za sugestie, będę miał na uwadze w następnej scenie :)

Napisano (edytowane)

Dzięki. Jutro usiądę. Chyba ze mnie żonka łopatą zaciuka za siedzenie do piątek nad ranem przed Mayką....

 

papamobile.png

 

papamobile.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano
Wypluj render z lepszymi setami aa, potem się baw w postpro! :) Napis bym wywalił, absolutnie nie pasuje ;)

Pozdrawiam!

 

 

Jako przyszły "Papa" :D protestuje... Rendery testowe to nie mam zamiaru czekać pół dnia :).

Fajne plasti... Jak dodales ten gradient?

Napisano

Fargate- mam mieszane uczucia, z jednej strony super materiał podłogi a z drugiej wizualizacja jest ciemna, sun zdecydowanie za słabo świeci, widok za oknem nudny- bez kontrastu, brak odbić w szybach, materiał materaca i pościeli słaby. Popracowałbym na tą wizualizacja jeszcze.

 

Ode mnie exterior:

 

forum1ke.jpg

 

forum2qm.jpg

 

forum3w.jpg

 

forum4o.jpg

Napisano

Ogólnie fajnie tylko ludzie... troszkę jakby źle dobrani i nie za dobrze wkomponowani... kurcze, że też klienci zawsze chcą niszczyć ładne wizki tymi ludźmi, no! :D Pierwsze ujęcie super.

 

Sz.

Napisano

Ludzi wrzuciłem bez dodawania im cieni i oświetlenia dlatego tak wygląda. Nie miałem czasu na to, całość zajęła mi 3 dni z korektą klienta.

 

Dzięki za komentarz ;)

 

t.

Napisano

Może za dużo postprodukcji? Bo zrobiła się jakaś taka mgła. Chyba, że płytki są za bardzo odbijające i to może przez to. Zrobiło się chwiejnie bo lewa część jest taka jaśniutka a prawa ciemna. Dobrze, że są te paski światła na szafce ale to wg mnie jeszcze za mało.

Napisano

Dzięki. To było postpro, ścianę na przeciwko sedesu zrobiłem białą i teraz chyba wystarczy światła po drugiej stronie.

 

Jest dobrze ?

 

bathroomse.jpg

Napisano

Jest lepiej choc ja bym wyostrzyl to jeszcze w PSie. I jakim cudem w lustrze odbija ci sie to co sie teraz odbija. Reki sobie odciac nie dam ale powinna odbijac sie chyba na mozaika z lewej strony

Napisano

Ewert, wizki poprawne chociaż nie porywają. Może przez tą architekturę :)

Koleś na pierwszym renderze na ok 2,3 wzrostu a pergolka nad autem na drugim ma fizycznie małe szanse się utrzymać w tym kształcie i wymiarze, jak już to będzie się majtać na wietrze i ze stali o konkretnym przekroju musiała by być.

Napisano

!Ewert: Nie postarałeś się Tomku, nawet jak na 3 dni ;)

 

mirekbini: może na początek zmień ustawienia AA :), trawa nieładna, niebo kompletnie nie pasuje. Troche PS'a i będzie OK...

Napisano

plasti - możliwe, zapomniałem obniżyć krawężników.

 

Siwy- zwróć uwagę jak daleko od budynku jest ten facet, moim zdaniem jest okej. Pergola jest metalowa. Tu nie muszę się bronić dlatego że zrobiłem to na prośbę klienta, jasne że daje swoje wskazówki ale w tym przypadku nic one nie dały.

 

@seba@ - architektura jest taka a nie inna - tego nie zmienię. Najważniejsze pytanie jest takie: Czy w każdą wizualizacje trzeba dawać 100% swoich umiejętności?

 

grubas - dla mnie nie potrzebny jest znak po prawej, tworzy z lampa taką "bramę". Wizualizacja jest bardzo dopracowana ale bym ją rozjaśnił i dodał kontrast. Czy to jest wizualizacja do katalogu?

Napisano

Grubas - pierwsze wrażenie było takie że ten niebieski kolor zabija kolor tekstury kamienia, Może by trochę słabiej tym niebieskim zadziałać? A potem tak jak Ewert mówi leciutko większy kontrast lub nasycenie, zwłąszcza tego żółtego światła we wnętrzu.

Napisano (edytowane)

!Ewert - dzięki. Zastanawiałem się bardziej nad lampą. Pokombinuję.

 

Mulholland - faktycznie, za dużo tego niebieskiego.

 

etyr11 - od razu lepiej!

 

Dzięki za wskazówki Panowie!

 

 

EDIT:

!Ewert - tak, to wizualizacja do katalogu.

Edytowane przez grubas
Napisano

Ja jeszcze wrzucę swoje 3 grosze. Zwykle w oknach są zestawy szklane 2 lub 3 szybowe. Warto coś takiego wymodelować. Może trochę wydawać się nadgorliwe, ale dzięki temu uzyskujemy dodatkowe odbicia, które są nieznacznie przesunięte względem siebie co daje bardziej realistyczny efekt.

Napisano

Guuuuuuuuuma. Plasti nie wiem w czym renderujesz ale kojarze z 2/3 tutki do mental raya i jego SSS, które wyglądały na dobre, ale chyba troszęczkę lepiej niż poprzednio. Ogólnie to skóra wydaje sie teraz za zimna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności